Ook met testen is het niet de bedoeling dat ze je een wagen door een eigen fout aan gort rijdt. Data verzamelen is erg belangrijk. En elke minuut en elk rondje helpt daarbij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Kom op, dit is testen. Shit happens. Max heeft zn team in Monaco ook wel over laten werken.
Dat is onzin en dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:47 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Verstappen deed vorig jaar niets anders.
Meer after 😂quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:57 schreef Smacked_Actor het volgende:
Inb4 Max deed dat toen en daar ook...
Niet zo'n amateuristische fout als dit. Bovendien leg je met deze testen de basis voor het eerste gedeelte van het seizoen dus dan is het wel zonde als je de auto twee keer in de muur zet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:47 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Verstappen deed vorig jaar niets anders.
Gasly is geen rookie meer he.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:55 schreef Smacked_Actor het volgende:
Zou juist tijdens testen niet moeten gebeuren, simpelweg omdat het je spaarzame testdagen compromitteerd. Ook echt beginnersfout, bocht te wijd willen nemen en dan wieltje op het gras.
Nounounou....quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gasly is geen rookie meer he.
kutfransoos
Engineers hebben ook training nodig. Practice makes perfect. Halve auto naar de klote. Zal wel een motor en bak wissel worden. Hebben ze weer wat te doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:01 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet zo'n amateuristische fout als dit. Bovendien leg je met deze testen de basis voor het eerste gedeelte van het seizoen dus dan is het wel zonde als je de auto twee keer in de muur zet.
Ah rijdersfout dus. Wel zonde dat ze eindelijk van het Franse Renault af zijn en dan een Fransman in dienst nemen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:43 schreef beantherio het volgende:
WATCH: Onboard with Gasly as he suffers heavy testing crash
Zachtere band, asfalt sneller, kouder..quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef VacaLoca het volgende:
Toro Rosso flink stuk sneller dan ze vorig jaar in kwali waren trouwens
En Honda die aardig wat stappen heeft gemaakt in een jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:49 schreef mikieu het volgende:
[..]
Zachtere band, asfalt sneller, kouder..
Dat sowieso, maar ik verwacht niet dat dit het is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En Honda die aardig wat stappen heeft gemaakt in een jaar.
Als je ongelijk krijgt, over maanden of 7/8. Wat staat hier dan tegenover, een heel jaar lang een Stroll-avatar?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Let maar op, die wordt eerder vervangen dan Bottas
Een hartje met de kleuren van de Franse vlag lijkt me passenderquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je ongelijk krijgt, over maanden of 7/8. Wat staat hier dan tegenover, een heel jaar lang een Stroll-avatar?
Klopt, was meer een reactie op die flauwekul die dz5j nogwat hier neerplempt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is onzin en dat weet je zelf ook wel.
Uitstekend idee!quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Een hartje met de kleuren van de Franse vlag lijkt me passender
Don't feed the trollquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:33 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Klopt, was meer een reactie op die flauwekul die dz5j nogwat hier neerplempt.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je ongelijk krijgt, over maanden of 7/8. Wat staat hier dan tegenover, een heel jaar lang een Stroll-avatar?
Staat er Vosss op mijn voorhoofd ofzo?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Een hartje met de kleuren van de Franse vlag lijkt me passender
Alle Vettel haters kunnen dus weer hun hok inquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:32 schreef franske19 het volgende:
https://www.formula1.com/(...)qa2s6SAtjqlrEuv.html
Filmpje van de crash van Vettel. Mooie plof.
Weet jij of Gasly al zijn excuses heeft aangeboden aan Max voor het vernielen van zijn wagen???quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:47 schreef dz5b604 het volgende:
Als Gasly echt net was begonnen aan een racesimulatie voor de crash dan wordt ik niet zo heel vrolijk van zijn C3 stint. In vergelijking met Bottas een pak minder rondjes en flink wat mindere tijden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |