Ik heb even voor je gekeken en het bijgehouden, wat echt heel lastig is want je topic is echt rete druk in NWS.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:44 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ook weer niet, want aan de lees
Adios!quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
i'm out
kusjes en zonnestralen toegewenst![]()
en een fijne dag
Nee hoor, de meeste mensen leren dat al op de basisschool maar naatje is uniek.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:45 schreef TaMieke het volgende:
Moet je naar de Uni om te kunnen lezen?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste mensen leren dat al op de basisschool maar naatje is uniek.
Thuis voer ik nog minder uit dan op de uni (en op de uni voer ik al weinig uit)quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:45 schreef TaMieke het volgende:
Moet je naar de Uni om te kunnen lezen?
Nooit gewetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Thuis voer ik nog minder uit dan op de uni (en op de uni voer ik al weinig uit)
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Thuis voer ik nog minder uit dan op de uni (en op de uni voer ik al weinig uit)
waarvan akte.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:20 schreef Driepink het volgende:
Loop me weer druk te maken hier.
Iedereen moet gewoon even ontslagen worden bij dat bedrijf en ze moeten capabele mensen aannemen.
Ik zal het maandag even in de vergadering gooien.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:20 schreef Driepink het volgende:
Loop me weer druk te maken hier.
Iedereen moet gewoon even ontslagen worden bij dat bedrijf en ze moeten capabele mensen aannemen.
ik wil hier niets over horen anders verpest je mijn behoefte aan een wit broodje met chocolade vlokkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat doet mij herinneren aan een spelletje
Chocolade vlokken, huehuequote:Op donderdag 28 februari 2019 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wil hier niets over horen anders verpest je mijn behoefte aan een wit broodje met chocolade vlokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |