huh nee dan kan de tabel toch niet voor de hele site gelden?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk goedkope kleding uit China is die ze bij verschillende fabrieken halen die elk hun eigen maten aanhouden? Kan het verkeerd hebben hoor, maar zou een verklaring zijn
Je bent toch afgevallen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:26 schreef Allures het volgende:
[..]
huh nee dan kan de tabel toch niet voor de hele site gelden?
Rawrquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:35 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik word hier helemaal hyper van
Tijd om te gaan koken
oh ja maar niet zo veel. En niet sinds die vorige jurk. Je kent toch mijn besteltempo... Heb mezelf sindsdien niet eens meer gemeten johquote:
Lekker aan het fappen?quote:
Kort geledenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:36 schreef Allures het volgende:
[..]
oh ja maar niet zo veel. En niet sinds die vorige jurk. Je kent toch mijn besteltempo... Heb mezelf sindsdien niet eens meer gemeten joh![]()
Die vorige was kerst
Is er gepost in het S&G topic?quote:
Alsof ik die horrorshow volgquote:
Isn't mutially exclusivequote:
Of je bent hands-on of je bent het nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben een arbeider dus heb mn handen nodig
Je moet wat harder aan het project trekkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:01 schreef STING het volgende:
[..]
Of je bent hands-on of je bent het niet
Omg yesquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ga zo (of morgen, ligt aan mijn energie zo na het eten) met je harde wener experimenteren
Huehuehuehuequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ga zo (of morgen, ligt aan mijn energie zo na het eten) met je harde wener experimenteren
voor jou welquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maak je ook een foto van de harde wener?
Ik stop hem liever in mijn mondquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:21 schreef Allures het volgende:
[..]
voor jou wel
Ik zal hem in je dm sliden
platina troffee ?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker koekjes van gisteren opgegeten, kappertje gepakt, boekje gelezen, platina trofee gehaald.
Het was weer een nuttige dag.
Jij hebt natuurlijk vakantiequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak ze dan.
Ga ik ook morgen doen.
Zaterdag misschien maar eens doenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak ze dan.
Ga ik ook morgen doen.
Weet alleen nog niet of ik de chips uit de winkel neem, of gewone chocola.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaterdag misschien maar eens doen
Maak me gek.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:44 schreef Allures het volgende:
[..]
over een goeie week bby
Of hoe typen ze dat hier?
Geen idee eigenlijk, nog nooit in verdieptquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet of ik de chips uit de winkel neem, of gewone chocola.
Moet nog kijken of dat verschil maakt.
Maar dan ben je dus ooit een hele middag bezig geweest met het maken van koekjes zonder ze op te eten?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:49 schreef Allures het volgende:
Ik heb die gewoon altijd in de vriezer. Ongebakken
Als je dan bezoek komt gooi je ze 8 minuten in de oven en iedereen denkt omg
joh als je 2x een recept maakt heb je wel 50 koekjes. 10 afbakken en 40 invriezen en je kunt een hele tijd vooruitquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus ooit een hele middag bezig geweest met het maken van koekjes zonder ze op te eten?
Lijkt faxie wel met zijn tosti's.
Niks mis meequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus ooit een hele middag bezig geweest met het maken van koekjes zonder ze op te eten?
Lijkt faxie wel met zijn tosti's.
Wat voor jurkje?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:08 schreef Allures het volgende:
Ik heb het jurkje gewoon besteld
Hopen dat ie past
Whut Whut Whut Whut Whut Whut Whut Whut? 🤯quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:08 schreef Allures het volgende:
[..]
joh als je 2x een recept maakt heb je wel 50 koekjes. 10 afbakken en 40 invriezen en je kunt een hele tijd vooruit
Heb je een recept voor een weeshuis gebruikt?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:08 schreef Allures het volgende:
[..]
joh als je 2x een recept maakt heb je wel 50 koekjes. 10 afbakken en 40 invriezen en je kunt een hele tijd vooruit
Hmm, heb maar minioven.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:08 schreef Allures het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Maar serieus hè. Niemand, maar dan ook echt niemand heeft er ooit aan gedacht mij de memo te sturen dat je koekjesdeeg kunt invriezen. Altijd 1000 koekjes bakken. Hele dagen in de fokken keuken. En dan nog de dag erop met een trommel vol taaie zooi zitten.
Kuthoeren
gewoon hoe heet die dude. John of zoiets. Die van die filmpjesquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je een recept voor een weeshuis gebruikt?
Oh geen idee joh. Laatste keer dat ik wat bakte waren het brownies. Wel goed voor bijna 2 wekenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:15 schreef Allures het volgende:
[..]
gewoon hoe heet die dude. John of zoiets. Die van die filmpjes
24 is een heel gebruikelijke hoeveelheid bij koekjes recepten
En ik ben gudverredumme al over the hill hequote:
Wat nou dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik ben gudverredumme al over the hill he
Bereid je voor op de hel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, ik heb net peper gesneden en ik moet mijn lenzen nog uit doen. Iemand tips?
Is dit een eufemisme?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Al past dat dus ook niet in mijn minivriezer
Veel te laat toch? Zoiets moeten ze je toch minstens op de basisschool leren. Niet als je koekjesbakleven al zo goed als voorbij isquote:
Voor vaginisme ja.quote:
Ik heb laatst wat gekocht, gewoon geniaal. moment maak even fotoquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Veel te laat toch? Zoiets moeten ze je toch minstens op de basisschool leren. Niet als je koekjesbakleven al zo goed als voorbij is
Is waarschijnlijk wel iemands fetisj, koekjesdeeg in een vagina.quote:
gewoon een nachtje inlaten.quote:
Ik kijk nergens meer van op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk wel iemands fetisj, koekjesdeeg in een vagina.
Mijn theorie is dat zo ooit de kano is uitgevonden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk wel iemands fetisj, koekjesdeeg in een vagina.
Deze op je oog zettenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, ik heb net peper gesneden en ik moet mijn lenzen nog uit doen. Iemand tips?
Dat lijkt me heel viesquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat zo ooit de kano is uitgevonden.
Dan wel hopen dat het harde lenzen zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze op je oog zetten
[ afbeelding ]
Harde lenzen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan morgenochtend met scheermesjes in je ogen zitten
Nee zacht. Heb wel eens met lenzen in geslapen maar dat was geen pretje toen ik net wakker werdquote:
Ook nog nooit gezien nee. Laat maar weten hoe ze geworden zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vond het wel geniaal, heb het nog niet eerder gemaakt
Vrouwen met een kale kano.quote:
Tsja, de keuze tussen scheermesjes of accuzuur...quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee zacht. Heb wel eens met lenzen in geslapen maar dat was geen pretje toen ik net wakker werd
Wat zegt dat over kanovinnie?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat zo ooit de kano is uitgevonden.
Ik wacht even tot een vriendin van mij ze heeft gemaaktquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook nog nooit gezien nee. Laat maar weten hoe ze geworden zijn
Dat yats niet de eerste was die drie uur likt aan zo'n ding?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zegt dat over kanovinnie?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, de keuze tussen scheermesjes of accuzuur...
Sabrinaquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:30 schreef MissMSX het volgende:
Hoe heette ze nou ook alweer van die kano? Help even.
Dank u.quote:
Was het maar zo'n feestquote:
Welke kleur?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:59 schreef Lotusss het volgende:
Zit heel onvrouwelijk voetbal te kijken.
Maar dan wel heel vrouwelijk met mijn haar in de verf
Mat middenbruin (om mijn rossige haar te compenseren)quote:
Is ook een mooie kleurquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mat middenbruin (om mijn rossige haar te compenseren)
Die film Winchester viel echt tegen, je had gelijk, best teleurstellendquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Terug van bios, pizza bijna klaar
Zo ben ik.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die film Winchester viel echt tegen, je had gelijk, best teleurstellend
Dan was Rose Red beterquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Ik bedoel, ik weet het.
Draait er zoveel leuks dan?quote:
Heeft ook een tijd geduurd voordat ik een kleur vond die niet na een week alweer het rossige er doorheen scheen... Maar dit duurt ongeveer 3 weken en dan ziet het er nog steeds wel ok uitquote:
Waarom niet gewoon puur natuur?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heeft ook een tijd geduurd voordat ik een kleur vond die niet na een week alweer het rossige er doorheen scheen... Maar dit duurt ongeveer 3 weken en dan ziet het er nog steeds wel ok uit
Dacht tijdje terug, leuk laat ik mijn haar eens staalgrijs verven. Dat was dus geen succes heb 3 week als een soort smurf rondgelopenquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heeft ook een tijd geduurd voordat ik een kleur vond die niet na een week alweer het rossige er doorheen scheen... Maar dit duurt ongeveer 3 weken en dan ziet het er nog steeds wel ok uit
Ik heb een hele bleke "koude" huidskleur. En dan staat een "koude" kleur qua haar mij beter dan het middenblond/koper wat mijn normale huidskleur is.quote:
Je zou denken dat god hier wel beter in was.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb een hele bleke "koude" huidskleur. En dan staat een "koude" kleur qua haar mij beter dan het middenblond/koper wat mijn normale huidskleur is.
Via vpn???quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben juist weer helemaal verslaafd aan BBC iPlayer de laatste tijd.
Wat weet Hij nou. Beetje je huidskleur bij haar matchen. Hij is toch geen Kardashian.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je zou denken dat god hier wel beter in was.
God is niet gay. Duhquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat weet Hij nou. Beetje je huidskleur bij haar matchen. Hij is toch geen Kardashian.
Wie?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je zou denken dat god hier wel beter in was.
Net als met the sims wordt hij soms ook creatief of lui.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat weet Hij nou. Beetje je huidskleur bij haar matchen. Hij is toch geen Kardashian.
Hoe moet je roodharigen anders verklaren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Net als met the sims wordt hij soms ook creatief of lui.
Gemaakt door de duivel sowieso.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet je roodharigen anders verklaren.
Kind inmetselen tot de dood boter-kaas-en-eieren met de moeder gaat spelen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Net als met the sims wordt hij soms ook creatief of lui.
Ik maar denken dat roodharige meisjes braaf waren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe rossiger het dak hoe natter de kelder
Stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik maar denken dat roodharige meisjes braaf waren.
Nee joh minimaal anaal.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik maar denken dat roodharige meisjes braaf waren.
Daarom verf ik mijn haar. Dan lijk ik heel erg preuts en lief enzo.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe rossiger het dak hoe natter de kelder
Aha hidden horneyness👌quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom verf ik mijn haar. Dan lijk ik heel erg preuts en lief enzo.
Bah.quote:
"Kan" qua wat?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik moet bekennen dat dit nog wel kan![]()
[ afbeelding ]
Goede heupen en kont zeg.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik moet bekennen dat dit nog wel kan![]()
[ afbeelding ]
Wellicht... maar ik ben niet hip, dus ik heb spijkerbroeken zonder gaten en slijtplekken enzo.quote:
Ik heb ze met authentieke slijtplekken en gaten maar dat is dan weer niet hip heb ik begrepen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wellicht... maar ik ben niet hip, dus ik heb spijkerbroeken zonder gaten en slijtplekken enzo.
Jeweetwel, broeken die niet stuk zijn.
Ja, want je hebt er geen ¤300+ voor betaald.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ze met authentieke slijtplekken en gaten maar dat is dan weer niet hip heb ik begrepen.
Mwoah broek is 27 ukpond.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, want je hebt er geen ¤300+ voor betaald.
Alles goedkoop dus.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah broek is 27 ukpond.
https://urbandirect.co.uk(...)?variant=27923670597
ben jij mijn zwager?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:09 schreef MCH het volgende:
[..]
wat lief, en toch nog gemuteerd van oerang oetang naar mens
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
"Kan" ipv van die 60kg, beetje vormen vind ik lekker. Deze kledingsite barst van de chicks. Deze wil ik wel eens zien bij Samzz;
[ afbeelding ]
Niet teveel over nadenkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weet ik van m'n zwager ook niet.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Wij gaan voor de meer naturelle minder ordinaire vrouwen toch Faxermans?
Nee, tijd voor herfst!quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Doei lente! Hopelijk heb ik wat meer tijd voor je als je over een paar weekjes weer terugkomt.
Wat ga je er allemaal opzetten?quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:44 schreef Faxie het volgende:
Ik ga de nieuwe schijf er maar eens inmikken.
Whut?quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ga je er allemaal opzetten?
Heb nu 256GB en die krijg ik niet vol, mijn vorige van 128GB ook niet eens.
Ik stream praktisch alles. En met 2TB heb je best wel wat muziek in huis.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut?
Nouja heb voornamelijk muziek. Schijf zit er in en moet nu even 2TB overzetten
Ik heb nog 2TB daar bovenopquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stream praktisch alles. En met 2TB heb je best wel wat muziek in huis.
Ai ai aiquote:Op donderdag 28 februari 2019 00:50 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn benen staan in vuur en vlam. Naar het park geweest vanmiddag maar had m'n benen niet goed geschoren, dus snel nog even in de auto gedaan (ja ik had een scheermesje bij, don't ask).
Dacht moet wel, want had een broek aan waarbij je een stuk van m'n onderbenen ziet.
Daarna een of andere olie opgesmeerd met zonnebrand die ik nog in mijn tas had zitten voor smoothness. Maar nu zijn mijn benen helemaal rood en het brand super hard. Auw
Het is niet verbrand ofzo, denk dat het komt omdat scheren op een droge huid niet zo'n slimme zet is en dan ook nog eens spul erop smeren waar waarschijnlijk iets van parfum in zitquote:Op donderdag 28 februari 2019 01:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ai ai ai
Snel aftersun erover dan
Heb het op vakantie ook gehad 2 jaar terug... wel ingesmeerd, maar allemaal afgespoeld door zeewater en zo rood als een kreeft
Oow. Mja dat is niet slim dan hequote:Op donderdag 28 februari 2019 01:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is niet verbrand ofzo, denk dat het komt omdat scheren op een droge huid niet zo'n slimme zet is en dan ook nog eens spul erop smeren waar waarschijnlijk iets van parfum in zit
I feel like a looserrrt
Ik heb vaker van dit soort dingen helaas.quote:Op donderdag 28 februari 2019 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oow. Mja dat is niet slim dan he![]()
Maar oke, niemand heeft zin in een Wookie
Dat klinkt een beetje als iemand anders in deze SCquote:Op donderdag 28 februari 2019 01:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb vaker van dit soort dingen helaas.
Haha miss monkey jwz
Nu ben ik eerder een soort levende lantaarn..
Hmm laat me raden. Jij toevallig, of bedoelde je jezelf niet?quote:Op donderdag 28 februari 2019 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als iemand anders in deze SC
Haha nee, ik nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 01:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm laat me raden. Jij toevallig, of bedoelde je jezelf niet?
Wees daar maar niet bang voorquote:Op donderdag 28 februari 2019 01:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Fijn dat ik niet de enige kluns ben
quote:Op donderdag 28 februari 2019 07:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een hele goedemorgen deze morgen! Wauw, het is hier heel klein wereldje zo met al die mist
Hoi julliequote:
hier niet eens wolkenquote:
Das echt een wereld van verschil he!quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:17 schreef gianni61 het volgende:
het begint weer een beetje licht te worden als ik naar het werk rij
lekker hequote:Op donderdag 28 februari 2019 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier niet eens wolken
quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:21 schreef Allures het volgende:
Vrij vandaag
Dat krijg je met zo'n rijke vent
En mijn fashion nova jurkje is al onderweg
En zo aan een nieuwe beginnen op naailes
En ik lig nog in bed
Good day
Jaaa, licht als ik naar t werk ga en licht als ik van t werk naar huis rijquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier niet eens wolken
Je-zusquote:
Trying to.quote:
Gewoon doen! Verwen jezelf.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:31 schreef Samzz het volgende:
Over jurkjes gesproken. Een supermooie maxi dress voor de zomer gevonden. 90 euro
.
Ja op zich is het ook geen achterlijk bedrag, maar ik vind het wel veel geld voor iets waarvan ik niet zeker weet of ik het mooi vind.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:33 schreef Allures het volgende:
Ik heb er ook een die 90 euro was maar die gaat nu al een jaar of 6/7 mee dus vond ik het wel waard
Zon zwarte Griekse stijl
Ja doei, deze maand mezelf al genoeg verwend. Even rustig aan doen, anders komt die auto er nooit vanquote:
zo min mogelijkquote:
maar morgen begint een nieuwe maandquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja doei, deze maand mezelf al genoeg verwend. Even rustig aan doen, anders komt die auto er nooit van.
Ja ik bedoel eigenlijk voor de maand februari en maart bij elkaarquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar morgen begint een nieuwe maand
Huehuehue.quote:
Dat denk ik dagelijks.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Jurkjes zijn altijd leuk en elke keer denk je, ik heb er nu wel genoeg en dan zie je er weer een en denk je, jaaa die kan er nog wel bij!!
Gelukkig is het morgen 1 maart, dat scheeltquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja doei, deze maand mezelf al genoeg verwend. Even rustig aan doen, anders komt die auto er nooit van.
Dat heb ik met Hue lampen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Jurkjes zijn altijd leuk en elke keer denk je, ik heb er nu wel genoeg en dan zie je er weer een en denk je, jaaa die kan er nog wel bij!!
Nee, zo werken mijn hersens nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:39 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig is het morgen 1 maart, dat scheelt
als ik komend weekend in duitsland ben vind ik vast nog wel een paar dingen waarop ik mijzelf wil trakteren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik bedoel eigenlijk voor de maand februari en maart bij elkaar.
Ik ga mezelf al trakteren op twee privélessen van een hele fijne amazone (en die zijn niet gratis) en ik heb mezelf al een nieuwe jas en nieuwe schoenen gegeven, mijn honden een nieuw kussen en ik heb nieuwe zooi voor 't paard en heb een wedstrijd zondag.
Het is even klaar.
curryworstquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik komend weekend in duitsland ben vind ik vast nog wel een paar dingen waarop ik mijzelf wil trakteren.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zo werken mijn hersens niet. Die gaan van paycheck tot paycheck en het budget voor nu is even op als ik me aan mijn spaarplan wil houden (wat ik wil
).
Ja goed, ik weet ook wel waar ik mezelf op wil trakteren. Maar geld is niet oneindig bij mijquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik komend weekend in duitsland ben vind ik vast nog wel een paar dingen waarop ik mijzelf wil trakteren.
Oh ja, doorsparen voor de badkamer hierquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zo werken mijn hersens niet. Die gaan van paycheck tot paycheck en het budget voor nu is even op als ik me aan mijn spaarplan wil houden (wat ik wil
).
dat vind ik eigenlijk niet zo lekkerquote:
Ja, ik moet echt weer 'leren' sparen. Uitgeven is zo makkelijk.quote:
Die is ook leukquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:41 schreef Allures het volgende:
Dit is de volgende
(Ik had hem gisteren al gedeeld maar hij is zooo cute)
Ik ga alvast meer zoeken
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf met een nieuwe douchekop verwendquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb mezelf met een nieuwe douchekop verwend
quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb mezelf met een nieuwe douchekop verwend
Ja nadat ik op invoeren kliktequote:Op donderdag 28 februari 2019 08:44 schreef Samzz het volgende:
Oh jezus, zie nu de dubbele betekenis pas.
en deze 2 wil ik. En daarna weer wat andere modelletjes denk ik maar nu ben ik weer even in to dat fit and flarequote:
Ik probeer wat meer met 'spaardoelen' te werken, al weet ik niet of andere banken naast de ING die functie hebben. Dan maak ik automatisch elke maand een bepaald deel over aan de spaarddoelen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik moet echt weer 'leren' sparen. Uitgeven is zo makkelijk.
Maar goed. *Gaat op handen zitten om niet uit te geven.*
ik heb gewoon ouderwets meerdere rekeningenquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer wat meer met 'spaardoelen' te werken, al weet ik niet of andere banken naast de ING die functie hebben. Dan maak ik automatisch elke maand een bepaald deel over aan de spaarddoelen.
Ah dat is ook wel handig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer wat meer met 'spaardoelen' te werken, al weet ik niet of andere banken naast de ING die functie hebben. Dan maak ik automatisch elke maand een bepaald deel over aan de spaarddoelen.
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja, dat komt ook wel een beetje op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:50 schreef Allures het volgende:
[..]
ik heb gewoon ouderwets meerdere rekeningen
Ik heb 1 eigen spaarrekening
Samen hebben we er 1 voor 'lopende'
En 1 voor de keuken
Je kunt dan je spaarrekening logisch/virtueel opdelen in 'spaardoelen'.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Doelen die je zelf instelt?
Ah zo, ik snapquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:54 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt dan je spaarrekening logisch/virtueel opdelen in 'spaardoelen'.
En met overschrijven kun je dan van te voren aangeven naar welk spaardoel het bedrag mag, vooral handig met automatische overschrijvingen. Reserve, woning, hypotheek aflossen, vakantie, etc.
Twee spaarrekeningen bedoel je dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah zo, ik snap
Ik werk met twee rekeningen, anders ben ik bang dat ik het overzicht verlies.
Betaal en spaar idd. Gaat hier prima iig, heb nog geen behoefte gehad om een extra rekening erbij te nemen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:01 schreef STING het volgende:
[..]
Twee spaarrekeningen bedoel je dan?
Met iig alleen een betaal- & spaarrekening heb/had ik (ook) onvoldoende overzicht.
Nog geen gezamenlijke rekening?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Betaal en spaar idd. Gaat hier prima iig, heb nog geen behoefte gehad om een extra rekening erbij te nemen.
We wonen niet samenquote:
Zodra dat een reële optie gaat worden, kijken we naar die mogelijkheden. Maar op dit moment gaat het LAT-en ons goed af.quote:
ik heb 1 spaar en 2 betaal rekeningen.quote:
Dat zijn er 2.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet gek met een eigen bedrijf toch.
Ja, snap ik, alles op z'n tijdquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zodra dat een reële optie gaat worden, kijken we naar die mogelijkheden. Maar op dit moment gaat het LAT-en ons goed af.
Voor de dierenartsquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:16 schreef STING het volgende:
[..]
Elke cavia heeft een eigen rekening?
Ah okay, drie voor jezelf dus. Klinkt niet als heel veelquote:
Zelfs met de hamsterquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen ook cavia's en al dat andere kleine grut naar een dierenarts brengt
Consult kost al 19 euro voor een hamsterquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:34 schreef MissMSX het volgende:
Dokter, m'n hamster van 3 heeft een bultje.
Dokter: Nou, daar hebben we wel een behandelplan voor 💸💸💸🤑
Ja idd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind een hamster al 3 al heel wat.
Koop je 3 hamsters voorquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Consult kost al 19 euro voor een hamster
Ja precies.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:37 schreef MCH het volgende:
Elke hamster gaat toch dood aan van die gezwellen, althans dat is mijn jeugdtrauma
Esha 2000?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een paar weken geleden ook medicijn gekocht om een vis beter te maken die 4 keer minder duur was dan het medicijn.
Oh dat valt idd mee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
1 april dan gaat konijn even heen voor castratie, kost 50 euro, dat vind ik nog een nette prijs.
Ja heb wel nadrukkelijk gezegd dat het om een groot konijn ging maar dat maakte niet uit. Wilde eerder, maar zijn groeischijven moesten wel dicht zijn, dat was beter zei ze.quote:
Elk halfjaar toch ook de vaccinaties?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja heb wel nadrukkelijk gezegd dat het om een groot konijn ging maar dat maakte niet uit. Wilde eerder, maar zijn groeischijven moesten wel dicht zijn, dat was beter zei ze.
Grootte maakt in principe niet uit natuurlijk, konijn is konijn en de narcose is altijd lastig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja heb wel nadrukkelijk gezegd dat het om een groot konijn ging maar dat maakte niet uit. Wilde eerder, maar zijn groeischijven moesten wel dicht zijn, dat was beter zei ze.
35 hierquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Consult kost al 19 euro voor een hamster
Ik heb er nog nooit eentje met gezwel gehad.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:37 schreef MCH het volgende:
Elke hamster gaat toch dood aan van die gezwellen, althans dat is mijn jeugdtrauma
Klopt, heb verleden jaar de andere ram al laten castreren, aar heb dat toen gedaan bij Stichting Cavia, dat koste toen 45 euro.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grootte maakt in principe niet uit natuurlijk, konijn is konijn en de narcose is altijd lastig.
Mijne is 31K gestegen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
WOZ waarde gezakt. Scheelt toch 40 euro aan heffing
Gasnarcose, geen spuitnarcose.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grootte maakt in principe niet uit natuurlijk, konijn is konijn en de narcose is altijd lastig.
quote:
Hier zijn ze niet geëntquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elk halfjaar toch ook de vaccinaties?
Anti-vaxxer gespot.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
[..]
Hier zijn ze niet geënt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |