huh nee dan kan de tabel toch niet voor de hele site gelden?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk goedkope kleding uit China is die ze bij verschillende fabrieken halen die elk hun eigen maten aanhouden? Kan het verkeerd hebben hoor, maar zou een verklaring zijn
Je bent toch afgevallen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:26 schreef Allures het volgende:
[..]
huh nee dan kan de tabel toch niet voor de hele site gelden?
Rawrquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:35 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik word hier helemaal hyper van
Tijd om te gaan koken
oh ja maar niet zo veel. En niet sinds die vorige jurk. Je kent toch mijn besteltempo... Heb mezelf sindsdien niet eens meer gemeten johquote:
Lekker aan het fappen?quote:
Kort geledenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:36 schreef Allures het volgende:
[..]
oh ja maar niet zo veel. En niet sinds die vorige jurk. Je kent toch mijn besteltempo... Heb mezelf sindsdien niet eens meer gemeten joh![]()
Die vorige was kerst
Is er gepost in het S&G topic?quote:
Alsof ik die horrorshow volgquote:
Isn't mutially exclusivequote:
Of je bent hands-on of je bent het nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben een arbeider dus heb mn handen nodig
Je moet wat harder aan het project trekkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:01 schreef STING het volgende:
[..]
Of je bent hands-on of je bent het niet
Omg yesquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ga zo (of morgen, ligt aan mijn energie zo na het eten) met je harde wener experimenteren
Huehuehuehuequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ga zo (of morgen, ligt aan mijn energie zo na het eten) met je harde wener experimenteren
voor jou welquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maak je ook een foto van de harde wener?
Ik stop hem liever in mijn mondquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:21 schreef Allures het volgende:
[..]
voor jou wel
Ik zal hem in je dm sliden
platina troffee ?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker koekjes van gisteren opgegeten, kappertje gepakt, boekje gelezen, platina trofee gehaald.
Het was weer een nuttige dag.
Jij hebt natuurlijk vakantiequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak ze dan.
Ga ik ook morgen doen.
Zaterdag misschien maar eens doenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak ze dan.
Ga ik ook morgen doen.
Weet alleen nog niet of ik de chips uit de winkel neem, of gewone chocola.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaterdag misschien maar eens doen
Maak me gek.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:44 schreef Allures het volgende:
[..]
over een goeie week bby
Of hoe typen ze dat hier?
Geen idee eigenlijk, nog nooit in verdieptquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet of ik de chips uit de winkel neem, of gewone chocola.
Moet nog kijken of dat verschil maakt.
Maar dan ben je dus ooit een hele middag bezig geweest met het maken van koekjes zonder ze op te eten?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:49 schreef Allures het volgende:
Ik heb die gewoon altijd in de vriezer. Ongebakken
Als je dan bezoek komt gooi je ze 8 minuten in de oven en iedereen denkt omg
joh als je 2x een recept maakt heb je wel 50 koekjes. 10 afbakken en 40 invriezen en je kunt een hele tijd vooruitquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus ooit een hele middag bezig geweest met het maken van koekjes zonder ze op te eten?
Lijkt faxie wel met zijn tosti's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |