Hahahahahaquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:03 schreef goldback het volgende:
[..]
ja ik ben niet van sociaal wenselijke antwoorden "van dat gun je niemand".
Het lijkt er op dat de vermoedens worden bevestigd..............quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:07 schreef Ranah het volgende:
chris hoopt dat "ie " wakker wordt en vraagt zich af wie afwasdienst hadden
gerrit en mike hoor ik haar zeggen
dat jessie een houten kop heeft is wel duidelijk, vraag is wat er daarnaast gebeurd is en met wiequote:Op woensdag 27 februari 2019 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat de vermoedens worden bevestigd..............
Dit dus.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:08 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat jessie een houten kop heeft is wel duidelijk, vraag is wat er daarnaast gebeurd is en met wie
Ja, wie hebben we nog niet gezien vanmorgen.................. wie ligt er ook met en kater of blauw oog in bed......... We gaan het zien......... of nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:08 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat jessie een houten kop heeft is wel duidelijk, vraag is wat er daarnaast gebeurd is en met wie
Donny is opstandig geweest tegen de regie heeft met Merel langdurig in de telefooncel zitten roken en praten, ook met His erbijquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:08 schreef Ranah het volgende:
[..]
een roker heeft nooit recht van spreken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
Mocht het zo zijn dat hij gezopen heeft dan hebben Tim, Ger, Jens en Erik wel een m ooie stok nu om te slaan als hij over drank gebruik begint...........als het zo was/is, zal zijn of niet zal zijn we weten het niet he
Daar krijg je geen ruim drie uur SLocks voor.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:10 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Donny is opstandig geweest tegen de regie heeft met Merel langdurig in de telefooncel zitten roken en praten, ook met His erbij
ja ja.. en nou weer in je mandquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:10 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Donny is opstandig geweest tegen de regie heeft met Merel langdurig in de telefooncel zitten roken en praten, ook met His erbij
Jessie als die dronken isquote:
jawel zag net de slang onder het dekbed vandaanquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:14 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Hij heeft in iedergeval geen apneu apparaat op
Lotus en Jens hebben ook flink zitten zuipenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:15 schreef juul. het volgende:
Kennelijk heeft niet alleen Jessie gedronken, Christel zei dat ze de bierblikken had opgeruimd want dat was geen gezicht.
Dat zie je ook op fotos van Yaksa en dan zie je hem Jessie niet op hebben dus zegt nietsquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jawel zag net de slang onder het dekbed vandaan
Als dat zo zou zijn dan ligt hij nu niet in bed, maar in het ziekenhuis aan een infuusquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:18 schreef Mjelleke het volgende:
Merels was wel degene die wij als laatste opende stream hebben gezien met Jessie. Vandaar dat zij nu dan ook op de stream wordt gevolgd. Maar ff een gekke vraag. Kun je van 1-2 drankjes een alcoholvergiftiging krijgen?
Als je lever kapot is welquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:18 schreef Mjelleke het volgende:
Merels was wel degene die wij als laatste opende stream hebben gezien met Jessie. Vandaar dat zij nu dan ook op de stream wordt gevolgd. Maar ff een gekke vraag. Kun je van 1-2 drankjes een alcoholvergiftiging krijgen?
Oh echt, niet gezienquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jawel zag net de slang onder het dekbed vandaan
nee, maar ff vergezocht, er zijn medicijnen die zorgen dat je flink ziek wordt als je daar toch alcohol bij gebruikt, die werden vaak gebruikt bij verslaafden die dan niet meer willen drinken, maar daar hoor je tegenwoordig niet veel meer overquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:18 schreef Mjelleke het volgende:
Wel al het pure alcohol is, bv 80% en dan moeten het wel longdrinkglazen vol zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:18 schreef Mjelleke het volgende:
Ik denk toch echt wel dat er iets meer aan de hand is geweest. Gezien de post van gisteravond dat Jessie inderdaad gedronken had, maar verder in orde was.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:22 schreef Koos1958 het volgende:
Het speculeren blijft doorgaan. Misschien heeft jessie gedronken. Maar denk dat er gewoon een technische storing was zoald afgelopen week.
Bats heeft er dankbaar gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:24 schreef DKUp het volgende:
Jessie kon in UTO 1 helemaal niet tegen alcohol.
Ja en misschien heeft een kat wel een staartquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:22 schreef Koos1958 het volgende:
Het speculeren blijft doorgaan. Misschien heeft jessie gedronken. Maar denk dat er gewoon een technische storing was zoald afgelopen week.
Waren de enige momenten dat ik hem kon waarderen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:24 schreef DKUp het volgende:
Jessie kon in UTO 1 helemaal niet tegen alcohol.
Ja triest he, jammer dat we het gesprek niet af mochten luisterenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:22 schreef BloesBloes het volgende:
Christel: "Hoe haal je het in je hoofd om op mij te gaan stemmen" Die ouwe vrucht is volledig van het padje
Daarom is Chris ook benieuwd of ie wakker wordt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:22 schreef DKUp het volgende:
Het enige wat zeker is dat meerdere bewoners hebben gezopen.
Ja, dat kan ook niet, en ik zag het ook niet staan dat er een storing was, wel eerde die middagquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:24 schreef QuarterBack het volgende:
Technische storing, die camera's die op de bomen stonden werkte urenlang prima
We konden horen dat hij praten alsof hij gedronken had. Dat is een feit, maar al snel volgde een SL van meer dan een uur en toen de beelden terug kwamen zagen we de kippen op stok, de geitjes en slapende Utopianenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:26 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
Op FB word er ook al gedacht dat Jessy aan de zuip is geweest , maar echt weten doet niemand het , iedereen is gewoon aan het gissen , , wachten maar tot hij wakker is .
Dat blijft de vraag, we zien iemand onder de dekens liggen, niet wiequote:Op woensdag 27 februari 2019 08:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou hij is in ieder geval heel ligt gewoon onder de dekens
Zijn hele imago als redder en moraalridder is naar de knoppenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou hij is in ieder geval heel ligt gewoon onder de dekens
misschien wel een pilletje of jointjequote:Op woensdag 27 februari 2019 08:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als het echt zo is dat Jessie gezopen heeft en lam naar z'n nest, Dan zal die denk
vandaag wel 'n toontje lager zingen, en niet zoveel praatjes hebben.
Ow oke dank je ..... ik heb het niet mee gekregen , dus het blijft afwachten tot ze daar gaan kletsen .quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We konden horen dat hij praten alsof hij gedronken had. Dat is een feit, maar al snel volgde een SL van meer dan een uur en toen de beelden terug kwamen zagen we de kippen op stok, de geitjes en slapende Utopianen
Jessie zijn alter ego was er weer even...........Donnyquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Zijn hele imago als redder en moraalridder is naar de knoppen
Dit ga je niet menen , denk je aan Merel ?quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat blijft de vraag, we zien iemand onder de dekens liggen, niet wie
scrollenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:32 schreef durdur het volgende:
Wauw uren storing en topics vol geluld met bullshit en oeverloos gelul. Het is toch commentaar op streams? Wat een ellende dan meningen en speculaties te moeten doorspitten mag hier aub een beetje rekening mee gehouden worden? Het wordt steeds erger en ik vind het bloed irritant
stt is storing jaquote:
Goedemorgen allen!quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:32 schreef durdur het volgende:
Wauw uren storing en topics vol geluld met bullshit en oeverloos gelul. Het is toch commentaar op streams? Wat een ellende dan meningen en speculaties te moeten doorspitten mag hier aub een beetje rekening mee gehouden worden? Het wordt steeds erger en ik vind het bloed irritant
En weer SLquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:34 schreef yvondenise het volgende:
Lotus...ik ben pissed off.
Franny...oh ik was het bijna vergeten.
Het ging steeds over wat er alsquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:32 schreef durdur het volgende:
Dan ben ik weer benieuwd waarop. Nog steeds op tiim. Of is er iets anders gebeurd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:34 schreef yvondenise het volgende:
Lotus...ik ben pissed off.
Franny...oh ik was het bijna vergeten.
dit gaat de SL man niet volhoudenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:36 schreef DKUp het volgende:
Ze mogen niet eens twee zinnen uitkramen en een technische storing
Goh zou hetquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
misschien wel een pilletje of jointje
en dan uren slquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:37 schreef Bramenstruik het volgende:
kan zijn dat het met het roken te maken heeft, heeft er al iemand gerookt? Want wat Merel en Jessie gisteren bij de telefooncel deden mag niet, praten en roken.
En daarom zegt Chris ben benieuwd of ie wakker wordt en ligt Jessie nog steeds op bed? Ja zou kunnen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:37 schreef Bramenstruik het volgende:
kan zijn dat het met het roken te maken heeft, heeft er al iemand gerookt? Want wat Merel en Jessie gisteren bij de telefooncel deden mag niet, praten en roken.
quote:
ik zeg ook maar wat, nieuwe regels hoop blabla erover, zei het omdat Lotus wakker wordt, al roepend "i am pissed off"quote:
ja die 2 zijn van mij maar wel pas over 2 wekenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:43 schreef DKUp het volgende:
Hiske over Tim en Franny: Dan zijn die twee van mij, als ze tactisch haan stemmen om iets wat jij hebt gezegd.....
Ik wil het zien, mevr die nooit een mening heeftquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:43 schreef Ranah het volgende:
die 2 na de stemmingen zijn voor mij, nu gaat hiske de battle niet aan want dan wordt ze woest
tactisch stemmen mag maar ga niet ...
gaat over stemmen ronselen op chris, franny ( die 2) zijn niet oprecht en hebben smoezen om op chris te stemmen
lief en aardig doen, nu valt de naam tim
de king wordt hier en daar beschermtquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:44 schreef Betje_van_t_flatje het volgende:
Als er sprake zou zijn van wangedrag, waar ligt dan de grens, dan moet het wel héél erg zijn geweest?
Want als Tim een matras van iemand in het water dondert en tekeer gaat met al zijn errors dan komt het wel allemaal in beeld... Wordt iedereen dan niet gelijk behandeld? Zal niet om een stom drankje zijn, urenlange streamlocks, dronken zijn ze allemaal wel eens.
en stelen van de BV, want al die drank was voor evenementenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zou toch wat zijn hele tijd zeiken over anderen die drinken veroorzaakt de king een sl van uren
O, dat was Jens, kreeg niet meer wie wel iemand met een katerquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel.... Jens doet ook raar. Kijkt haar niet aan.
Oeps, stoute Jessie, die heeft al zijn credits verspeeld, mocht hij gedronken hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:45 schreef Verida het volgende:
[..]
en stelen van de BV, want al die drank was voor evenementen
Poeh poeh nu worden we bang hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:43 schreef DKUp het volgende:
Hiske over Tim en Franny: Dan zijn die twee van mij, als ze tactisch haan stemmen om iets wat jij hebt gezegd.....
Ja die voelen de bui al aankomen dat ze op de bank komen en weg moeten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Poeh poeh nu worden we bang hoorHis en Chris zijn niet onschendbaar
Weet je het zeker, geen knallende ruzie omdat Jessie bezopen zou zijn?quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:45 schreef Ranah het volgende:
tot nu toe lijkt er in elk geval ruzie geweest te zijn over het stemgekonkel
Ja en is dat erg?quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:40 schreef Ranah het volgende:
zie je hoe snel je meegaat in speculeren?
Dat speelde toch gisteren al ?quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:43 schreef DKUp het volgende:
Dan gaat ze vast haar stem verheffen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Poeh poeh nu worden we bang hoorHis en Chris zijn niet onschendbaar
Hoor ze niet over jessie maar over anderenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, stoute Jessie, die heeft al zijn credits verspeeld, mocht hij gedronken hebben
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat speelde toch gisteren al ?
Voor alle streamlocks ?
Dat dusquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoor ze niet over jessie maar over anderen
Er is zo te horen ruzie geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:47 schreef danaqui het volgende:
Zoals ik terug lees en luister naar de streams ( zover als mogelijk) heeft het dus niks mt Jessie te maken maar met Het andere groepje Tim klotus Fran Jens Erik
dan zie je dus wie de king is jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zou toch wat zijn hele tijd zeiken over anderen die drinken veroorzaakt de king een sl van uren
beter ook anders krijgt ze spontaan aids van die anaalridderquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er is zo te horen ruzie geweest.
Er staat overal alcohol over het terrein.
Jessie ligt nog in bed.
Jens kijkt Merel niet meer aan.
jammer vd streamlocks dan kan me nog goed herinneren hoeveel slaap te kort ik had met de gouden kooi.. haha zat toen soms aan scherm geplaktquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jessie ligt nog in bed.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jessie ligt nog in bed.
ja, en maar blijven kijken.......quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jammer vd streamlocks dan kan me nog goed herinneren hoeveel slaap te kort ik had met de gouden kooi.. haha zat toen soms aan scherm geplakt
Al zuipt hij elke dag, zal me de reet roestenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:51 schreef danaqui het volgende:
[..]Ik zag die zooi vanmorgen vroeg al liggen overal. Jessie zal indd een flinke kater hebben ja maar jeetje is dat zo erg? hij zuipt ook een keer zeg poeh poeh. Jens is een 2de Erik En klotes hij doet net zoveeel drank zuipen.
dat is pas verontrustendquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:52 schreef Bramenstruik het volgende:
Jens helpt Lotus, geen Frutsel voor de poeppies vandaag
ik heb de rest de afgelopen paar weken behoorlijk zien drinken en ja als jessie gedronken zou hebben dan is het wereld nieuwsquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:51 schreef danaqui het volgende:
[..]Ik zag die zooi vanmorgen vroeg al liggen overal. Jessie zal indd een flinke kater hebben ja maar jeetje is dat zo erg? hij zuipt ook een keer zeg poeh poeh. Jens is een 2de Erik En klotes hij doet net zoveeel drank zuipen.
En dat achterlijke mokkel van een Cris, begrijpt helemaal niet, dat zij de veroorzaker is van veel gedoe door die oerdomme uitspraak, dat His, A3 en zij altijd de enige zijn die iets doen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris .... en wie ruimt er die blikken bier weer op.
whhhuuullllggggg
SL
maar we hebben toch niemand in beeld gezien? ook jens of erik bv nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Al zuipt hij elke dag, zal me de reet roesten
Maar waarom moet Jessie beschermd worden ? Imagoverlies ?
Moet haast wel, poll staat ook nog niet op de krant.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Al zuipt hij elke dag, zal me de reet roesten
Maar waarom moet Jessie beschermd worden ? Imagoverlies ?
Juist dat dusquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:53 schreef krabje het volgende:
[..]
ik heb de rest de afgelopen paar weken behoorlijk zien drinken en ja als jessie gedronken zou hebben dan is het wereld nieuws![]()
![]()
en ja ghij heeft gezegd dat hij daar niet zou drinken,maar ach het is ook maar een mens.
mogge knulquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:54 schreef pullup het volgende:
Het leest hier wel lekker weg![]()
Hilarisch dit 'Utopia'
Wat een ellende moet het zijn daar tussen te zittenquote:
heb fb weggedaan over utopia las er weinig maar wat er nu stond jessie had tia bla bla zo klaar met die ongeinquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:54 schreef pullup het volgende:
Het leest hier wel lekker weg![]()
Hilarisch dit 'Utopia'
Erik is al lang in beeld geweest, heeft al een gesprek met Chris gehadquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:53 schreef Ranah het volgende:
[..]
maar we hebben toch niemand in beeld gezien? ook jens of erik bv niet
Tja is maar een x per week woensdag, prachtplanquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:56 schreef Ranah het volgende:
lotus verwacht dat iedereen wel rebels is
jens stelt een feestje voor vanmiddag, woensdag is er een mooie dag voor
quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik is al lang in beeld geweest, heeft al een gesprek met Chris gehad
Staatzijn oksels te luchten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
El Engnek ook wakker/ uit bed.
Dat zou op zich geen wereld nieuws zijn, maar de regie maakt dat het zo loopt door de hele avond SL te gevenquote:
Dat is al zo sinds ze die uitspraken heeft gedaan zondag,quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:55 schreef espri het volgende:
Chris zegt dat bepaalde koppen je niet aan kijken.
Gelukkig maar.quote:
Maar dat is niet haar schuld.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is al zo sinds ze die uitspraken heeft gedaan zondag,
ze zuipen mij ook best... zolang ik het niet op hoef te drinken...quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou op zich geen wereld nieuws zijn, maar de regie maakt dat het zo loopt door de hele avond SL te geven
Stel dat een Tim als laatste zo in beeld was geweest of een Erik of Jens
Dan was het daarover gegaan, nu is het Jessie die de klos is.
Van mij mag hij zuipen tot hij een ons weegt, als dat betekend dat hij zo lang inbed ligt heel graag zelfs
Het boeit me geen ene reet wie daar zuipt, ze doen het zelf eigen verantwoorden, mij hebben ze er niet mee
ook nette dames moeten scheten laten en boeren hoor,valse lucht moet er uitquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gevonden, Chris laat een scheet en Hiske zegt de grond kraakt zo he...laat ook een dikke boer...
Net dametje hoor
O, was dat mylene, ik dacht Lotus mijn excuusquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:01 schreef Ranah het volgende:
jens en mylene zijn goed, ze hebben donny nog niet gezien hoor ik ze zeggen
Welke uitspraken waren dat?quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is al zo sinds ze die uitspraken heeft gedaan zondag,
Is toch ook normaal. Mensen gaan dingen invullen als er te weinig informatie is. Zo zitten we nu eenmaal in elkaar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:40 schreef Ranah het volgende:
zie je hoe snel je meegaat in speculeren?
Jens speelt een dubbelrol, die is bij de samenspangroepje om ze uit te horen en aan Jessie door te gevenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:04 schreef Ranah het volgende:
erik hoor ik ook buiten
wie zijn nu nog de buitenstaanders? jessie brandon, shelly,adje , tim nog niet gehoord
jens is ook nu nog goed met het samenspanclubje van afgelopen dagen
Dat alleen zij, Hiske en Adriaan werkte dat was zondag na de markt en de apresskiquote:
NEE BRIAN, NEE BRIAN!!! NIET DOEN BRIAN!!quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en maar blijven kijken.......
Dat waren nog eens tijden
Mijn ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:09 schreef formule het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze niet over gisteravond mogen praten, maar dat is mijn gevoel hoor
Omdat mensen niet hielpen haar kraam op te ruimen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat alleen zij, Hiske en Adriaan werkte dat was zondag na de markt en de apresski
Ik word helemaal paraquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
NEE BRIAN, NEE BRIAN!!! NIET DOEN BRIAN!!
En dan zag je Brian achter Huub aan rennen door de tuin, en Natasia er achter aan gillen![]()
![]()
Ik ben bang dat we dus een hele dag de bomen met regelmaat gaan zien.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Duidelijk is het zolang het over ditjes en datjesgaat we beeld hebben, maar zodra er iets gezegd wordt wat hint naar gisteravond hebben we een SL
Technische storingquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Duidelijk is het zolang het over ditjes en datjesgaat we beeld hebben, maar zodra er iets gezegd wordt wat hint naar gisteravond hebben we een SL
dat heb ik ook, jens is er misschien ook bij betrokken.... aan houding van His Chris en Merel te merkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:09 schreef Hznootje het volgende:
Vanwaar de speculaties over Jessie? Ik heb eerder het idee dat Tim weer een error heeft gehad, bijgestaan door Lotus en Tranny uiteraard
een TS dusquote:
huub was ook een naar min mannetje. maar goed brian en huub hebben nu buiten een eigen goed leven alles komt vanzelf weer goedquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
NEE BRIAN, NEE BRIAN!!! NIET DOEN BRIAN!!
En dan zag je Brian achter Huub aan rennen door de tuin, en Natasia er achter aan gillen![]()
![]()
ach het word mooi weer,dus lekker naar buitenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:11 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we dus een hele dag de bomen met regelmaat gaan zien.
Oogt niet als een bezopenequote:Op woensdag 27 februari 2019 09:17 schreef DKUp het volgende:
Jessie: Wat zal ik aantrekken?
Jessie loopt met kleding naar buiten.
SLock![]()
Technische storing
Het was zo lekker rustigquote:
nee de drank is uitgewerktquote:
Zei Erik dat?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:21 schreef spapaars het volgende:
Als Jessie nu nog 1 x begint te zeiken over mijn drinken, heb ik hem
yeppquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:21 schreef spapaars het volgende:
Als Jessie nu nog 1 x begint te zeiken over mijn drinken, heb ik hem.
[ afbeelding ]
Ghehequote:Op woensdag 27 februari 2019 09:21 schreef spapaars het volgende:
Als Jessie nu nog 1 x begint te zeiken over mijn drinken, heb ik hem.
[ afbeelding ]
Dus Jessie toch gezopenquote:
Dat blijkt dus welquote:
GM,quote:
Wie?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze maakt van een vlieg een olifant zegt Jessie
dus omdat jessie 1x heeft gedronken vergelijkt hij dat met zijn iedere dag drinkenquote:
wel iets gedronken zeggen ze netquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:24 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij heeft de hele groep gedronken behalve Christel en Hiske zoals zij het vertellen.
Ja Jessie he, hij is van zijn troon gevallen,............quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat sommigen zich dat nog afvragen.
Als Erik een betere trol was dan had hij nu een blikkie pils voor de neus van Jessie open getrokkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GM,
Was te verwachten, hij heeft nu wat dat betreft zo te horen zijn credits daar in verspeeld
Waarom zou je ze dat gunnen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:33 schreef goldback het volgende:
Jammer dat er niks ernstigs gebeurt is uiteindelijk.
Nee Hee maar wel degene die continu iedereen erop aan spreekt en zeikt en jankt eroverquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:24 schreef krabje het volgende:
[..]
dus omdat jessie 1x heeft gedronken vergelijkt hij dat met zijn iedere dag drinkendie man is echt knetter
Dus wel paar slokken en bedachten zichquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:25 schreef yvondenise het volgende:
Chriss..wij zijn de enige die niet hebben gedronken gisteravond.
Ah jah, dat flesje Flügel staat natuurlijk voor de sier naast het bed. Zo'n schattig flesje.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:24 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij heeft de hele groep gedronken behalve Christel en Hiske zoals zij het vertellen.
Staat er vast al dagenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ah jah, dat flesje Flügel staat natuurlijk voor de sier naast het bed. Zo'n schattig flesje.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Als Erik een betere trol was dan had hij nu een blikkie pils voor de neus van Jessie open getrokken
O echt?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Staat er vast al dagenGeen idee.
Er gaat vast nog negatief commentaar op komenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Als Erik een betere trol was dan had hij nu een blikkie pils voor de neus van Jessie open getrokken
ja dus mag hij nu niks meer zeggen,ik vind het echt geen vergelijkingquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee Hee maar wel degene die continu iedereen erop aan spreekt en zeikt en jankt erover
Klopt want de king drinkt echt niet . geen druppelquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Staat er vast al dagenGeen idee.
Dus dat, de moraal ridder van Utopia is van zijn troon gevallenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee Hee maar wel degene die continu iedereen erop aan spreekt en zeikt en jankt erover
😂Van de troon gevallen 1x dronkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Jessie he, hij is van zijn troon gevallen,............
Yep. Logisch dat Erik dit zei. Onze moraalridder heer Jessie is veel te ver gegaan met iedereen de les te lezen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:28 schreef Bella35j het volgende:
[..]
😂Van de troon gevallen 1x dronken
Je lijkt Erik wel
Precies want mij boeit het niet als Jessie gedronken zou hebben.. ieder zijn feestje en ding... keer drinken is nooit erg. maar wel al maanden zeiken erover janken erover. iedereen erop aanspreken willen we dit uitstralenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, de moraal ridder van Utopia is van zijn troon gevallen
niet persoonlijk gaan worden dank uquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:28 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Je lijkt Erik wel
Hij heeft zichzelf zo hoog geprezen, loopt hele dagen te zeuren en te klagen over andere die drinken. Tja dan m oet je hetzelf ook niet doen of je mond over andere houdenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:28 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Je lijkt Erik wel
Mij ook niet al zuipt hij zich iedere dag klem, zal mij boeienquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Precies want mij boeit het niet als Jessie gedronken zou hebben.. ieder zijn feestje en ding... keer drinken is nooit erg. maar wel al maanden zeiken erover janken erover. iedereen erop aanspreken willen we dit uitstralen
Braam denk ook dat dat t is... even zonder dollen al heeft hij gedronken boeien... maar dan niet klagen over anderen meerquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Misschien heeft Jessie dit wel bewust gedaan, zo van kijk de koning is ook maar een mens........
Ja hoor, Braam.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Misschien heeft Jessie dit wel bewust gedaan, zo van kijk de koning is ook maar een mens........
Het Jimmie Swaggert effect?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Gebeurd al hoor als Tim, Lotus of Erik drinkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:30 schreef Bella35j het volgende:
Ik hoop dat iedereen gaat drinken dan krijgen we nog eens leuke beelden en verhalen.
en " je steelt van de BV, want die drank is voor evenementen "quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Precies want mij boeit het niet als Jessie gedronken zou hebben.. ieder zijn feestje en ding... keer drinken is nooit erg. maar wel al maanden zeiken erover janken erover. iedereen erop aanspreken willen we dit uitstralen
Toen was er toevallig een technische storingquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:32 schreef Angelique61 het volgende:
Vreemd dat we Jessie helemaal niet hebben zien drinken
Dat was ook raar. Ineens zat hij bezopen in de telefooncel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:32 schreef Angelique61 het volgende:
Vreemd dat we Jessie helemaal niet hebben zien drinken
koningquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:30 schreef Bramenstruik het volgende:
omdat er gisteren iemand gepost heeft die gehoord had (uit betrouwbare bron) dat Jessie wel had gedronken, maar verder in orde was.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:33 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Niemand was erbij want er was een streamlock en toch weet iedereen wat er gebeurt is.
Heel knap.
Van wie?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:34 schreef Crabapple het volgende:
We kregen 'inside information' gisteravond, wat alleen maar bevestigd wordt door de streams van vanmorgen.
Kan er niet iemand met een drone even boven Utopia gaan filmen, zomaar voor de gein?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:33 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Niemand was erbij want er was een streamlock en toch weet iedereen wat er gebeurt is.
Heel knap.
Jens en Ger waren daarvoor bij hem in d eboot, verhaaltje voorlezen en zoquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat was ook raar. Ineens zat hij bezopen in de telefooncel.
De UI is echt hilarisch op dit moment.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:34 schreef Crabapple het volgende:
We kregen 'inside information' gisteravond, wat alleen maar bevestigd wordt door de streams van vanmorgen.
ja net als die tia uit betrouwbare bron zekerquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:35 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat er gisteren iemand gepost heeft die gehoord had (uit betrouwbare bron) dat Jessie wel had gedronken, maar verder in orde was.
Wat voor inside information?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:34 schreef Crabapple het volgende:
Ik vind het nog al wat om dat zo te beweren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:37 schreef krabje het volgende:
[..]
ja net als die tia uit betrouwbare bron zeker
Lees even terug, Ik zit dit niet uit mijn duim te zuigenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:37 schreef krabje het volgende:
[..]
ja net als die tia uit betrouwbare bron zeker
O, die laatste 2 zinnen had ik gemist.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jens en Ger waren daarvoor bij hem in d eboot, verhaaltje voorlezen en zo
De jongens zeiden toen dat hij wat moest drinken dan kon hij goed slapen
Toen ze het over bier hadden zei hij, dan neem ik wel flugel
dat ging ook rond,mensen gingen zelf op p2000 kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:38 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik vind het nog al wat om dat zo te beweren.
dat zeg ik ook niet,ik vertrouw alleen de betrouwbare bronnen niet zoquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Lees even terug, Ik zit dit niet uit mijn duim te zuigen
Saskia had de moeder gesproken van Jessie en die had contact gehad met de febo: Jessie had inderdaad gedronken, maar was in orde.quote:
Dat was toen ze hem het verhaaltje over tandenpoetsen aan het voorlezen waren, daarnaquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O, die laatste 2 zinnen had ik gemist.
Gaat Christel vast weer 'n sieraad van makenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ah jah, dat flesje Flügel staat natuurlijk voor de sier naast het bed. Zo'n schattig flesje.
O kijk, nu weet ik niet wie Saskia is, maar goedquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Saskia had de moeder gesproken van Jessie en die had contact gehad met de febo: Jessie had inderdaad gedronken, maar was in orde.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Saskia had de moeder gesproken van Jessie en die had contact gehad met de febo: Jessie had inderdaad gedronken, maar was in orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |