Goh zou hetquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
misschien wel een pilletje of jointje
en dan uren slquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:37 schreef Bramenstruik het volgende:
kan zijn dat het met het roken te maken heeft, heeft er al iemand gerookt? Want wat Merel en Jessie gisteren bij de telefooncel deden mag niet, praten en roken.
En daarom zegt Chris ben benieuwd of ie wakker wordt en ligt Jessie nog steeds op bed? Ja zou kunnen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:37 schreef Bramenstruik het volgende:
kan zijn dat het met het roken te maken heeft, heeft er al iemand gerookt? Want wat Merel en Jessie gisteren bij de telefooncel deden mag niet, praten en roken.
quote:
ik zeg ook maar wat, nieuwe regels hoop blabla erover, zei het omdat Lotus wakker wordt, al roepend "i am pissed off"quote:
ja die 2 zijn van mij maar wel pas over 2 wekenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:43 schreef DKUp het volgende:
Hiske over Tim en Franny: Dan zijn die twee van mij, als ze tactisch haan stemmen om iets wat jij hebt gezegd.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |