Daarom is Chris ook benieuwd of ie wakker wordt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:22 schreef DKUp het volgende:
Het enige wat zeker is dat meerdere bewoners hebben gezopen.
Ja, dat kan ook niet, en ik zag het ook niet staan dat er een storing was, wel eerde die middagquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:24 schreef QuarterBack het volgende:
Technische storing, die camera's die op de bomen stonden werkte urenlang prima
We konden horen dat hij praten alsof hij gedronken had. Dat is een feit, maar al snel volgde een SL van meer dan een uur en toen de beelden terug kwamen zagen we de kippen op stok, de geitjes en slapende Utopianenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:26 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
Op FB word er ook al gedacht dat Jessy aan de zuip is geweest , maar echt weten doet niemand het , iedereen is gewoon aan het gissen , , wachten maar tot hij wakker is .
Dat blijft de vraag, we zien iemand onder de dekens liggen, niet wiequote:Op woensdag 27 februari 2019 08:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou hij is in ieder geval heel ligt gewoon onder de dekens
Zijn hele imago als redder en moraalridder is naar de knoppenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou hij is in ieder geval heel ligt gewoon onder de dekens
misschien wel een pilletje of jointjequote:Op woensdag 27 februari 2019 08:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als het echt zo is dat Jessie gezopen heeft en lam naar z'n nest, Dan zal die denk
vandaag wel 'n toontje lager zingen, en niet zoveel praatjes hebben.
Ow oke dank je ..... ik heb het niet mee gekregen , dus het blijft afwachten tot ze daar gaan kletsen .quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We konden horen dat hij praten alsof hij gedronken had. Dat is een feit, maar al snel volgde een SL van meer dan een uur en toen de beelden terug kwamen zagen we de kippen op stok, de geitjes en slapende Utopianen
Jessie zijn alter ego was er weer even...........Donnyquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Zijn hele imago als redder en moraalridder is naar de knoppen
Dit ga je niet menen , denk je aan Merel ?quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat blijft de vraag, we zien iemand onder de dekens liggen, niet wie
scrollenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:32 schreef durdur het volgende:
Wauw uren storing en topics vol geluld met bullshit en oeverloos gelul. Het is toch commentaar op streams? Wat een ellende dan meningen en speculaties te moeten doorspitten mag hier aub een beetje rekening mee gehouden worden? Het wordt steeds erger en ik vind het bloed irritant
stt is storing jaquote:
Goedemorgen allen!quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:32 schreef durdur het volgende:
Wauw uren storing en topics vol geluld met bullshit en oeverloos gelul. Het is toch commentaar op streams? Wat een ellende dan meningen en speculaties te moeten doorspitten mag hier aub een beetje rekening mee gehouden worden? Het wordt steeds erger en ik vind het bloed irritant
En weer SLquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:34 schreef yvondenise het volgende:
Lotus...ik ben pissed off.
Franny...oh ik was het bijna vergeten.
Het ging steeds over wat er alsquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:32 schreef durdur het volgende:
Dan ben ik weer benieuwd waarop. Nog steeds op tiim. Of is er iets anders gebeurd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:34 schreef yvondenise het volgende:
Lotus...ik ben pissed off.
Franny...oh ik was het bijna vergeten.
dit gaat de SL man niet volhoudenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:36 schreef DKUp het volgende:
Ze mogen niet eens twee zinnen uitkramen en een technische storing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |