O, was dat mylene, ik dacht Lotus mijn excuusquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:01 schreef Ranah het volgende:
jens en mylene zijn goed, ze hebben donny nog niet gezien hoor ik ze zeggen
Welke uitspraken waren dat?quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is al zo sinds ze die uitspraken heeft gedaan zondag,
Is toch ook normaal. Mensen gaan dingen invullen als er te weinig informatie is. Zo zitten we nu eenmaal in elkaar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:40 schreef Ranah het volgende:
zie je hoe snel je meegaat in speculeren?
Jens speelt een dubbelrol, die is bij de samenspangroepje om ze uit te horen en aan Jessie door te gevenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:04 schreef Ranah het volgende:
erik hoor ik ook buiten
wie zijn nu nog de buitenstaanders? jessie brandon, shelly,adje , tim nog niet gehoord
jens is ook nu nog goed met het samenspanclubje van afgelopen dagen
Dat alleen zij, Hiske en Adriaan werkte dat was zondag na de markt en de apresskiquote:
NEE BRIAN, NEE BRIAN!!! NIET DOEN BRIAN!!quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en maar blijven kijken.......
Dat waren nog eens tijden
Mijn ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:09 schreef formule het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze niet over gisteravond mogen praten, maar dat is mijn gevoel hoor
Omdat mensen niet hielpen haar kraam op te ruimen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat alleen zij, Hiske en Adriaan werkte dat was zondag na de markt en de apresski
Ik word helemaal paraquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
NEE BRIAN, NEE BRIAN!!! NIET DOEN BRIAN!!
En dan zag je Brian achter Huub aan rennen door de tuin, en Natasia er achter aan gillen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |