beter ook anders krijgt ze spontaan aids van die anaalridderquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er is zo te horen ruzie geweest.
Er staat overal alcohol over het terrein.
Jessie ligt nog in bed.
Jens kijkt Merel niet meer aan.
jammer vd streamlocks dan kan me nog goed herinneren hoeveel slaap te kort ik had met de gouden kooi.. haha zat toen soms aan scherm geplaktquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jessie ligt nog in bed.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jessie ligt nog in bed.
ja, en maar blijven kijken.......quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jammer vd streamlocks dan kan me nog goed herinneren hoeveel slaap te kort ik had met de gouden kooi.. haha zat toen soms aan scherm geplakt
Al zuipt hij elke dag, zal me de reet roestenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:51 schreef danaqui het volgende:
[..]Ik zag die zooi vanmorgen vroeg al liggen overal. Jessie zal indd een flinke kater hebben ja maar jeetje is dat zo erg? hij zuipt ook een keer zeg poeh poeh. Jens is een 2de Erik En klotes hij doet net zoveeel drank zuipen.
dat is pas verontrustendquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:52 schreef Bramenstruik het volgende:
Jens helpt Lotus, geen Frutsel voor de poeppies vandaag
ik heb de rest de afgelopen paar weken behoorlijk zien drinken en ja als jessie gedronken zou hebben dan is het wereld nieuwsquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:51 schreef danaqui het volgende:
[..]Ik zag die zooi vanmorgen vroeg al liggen overal. Jessie zal indd een flinke kater hebben ja maar jeetje is dat zo erg? hij zuipt ook een keer zeg poeh poeh. Jens is een 2de Erik En klotes hij doet net zoveeel drank zuipen.
En dat achterlijke mokkel van een Cris, begrijpt helemaal niet, dat zij de veroorzaker is van veel gedoe door die oerdomme uitspraak, dat His, A3 en zij altijd de enige zijn die iets doen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris .... en wie ruimt er die blikken bier weer op.
whhhuuullllggggg
SL
maar we hebben toch niemand in beeld gezien? ook jens of erik bv nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Al zuipt hij elke dag, zal me de reet roesten
Maar waarom moet Jessie beschermd worden ? Imagoverlies ?
Moet haast wel, poll staat ook nog niet op de krant.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Al zuipt hij elke dag, zal me de reet roesten
Maar waarom moet Jessie beschermd worden ? Imagoverlies ?
Juist dat dusquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:53 schreef krabje het volgende:
[..]
ik heb de rest de afgelopen paar weken behoorlijk zien drinken en ja als jessie gedronken zou hebben dan is het wereld nieuws![]()
![]()
en ja ghij heeft gezegd dat hij daar niet zou drinken,maar ach het is ook maar een mens.
mogge knulquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:54 schreef pullup het volgende:
Het leest hier wel lekker weg![]()
Hilarisch dit 'Utopia'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |