Dat dus. Geen idee hoe de levensstijl van Luke was en of hij verslavingen had.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Hij was echt bezig met een huge comeback, dat gunde ik hem ook zo![..]
Dat vind ik ook erg, maar toch vind ik een eigen keus heel anders dan zo jong ineens pats boem ziek en dood.
Daar gaan wij in de herfstvakantie heen. Dus ik lees alle tips even mee.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Dan heb je ook nog landal, het land van Bartje.. Daar hebben we ook veel plezier gehad met onze 3,5-jarige destijds met de binnenzandbak en een zwembad met groot peutergedeelte. Aelderholt is ook leuk. Veel plezier gehad me alle activiteiten in de tent, en ze hebben een flinke ballenbak binnen. Ik zou met jonge kinderen naar het land van Bartje gaan. Orveltermarke ligt daar ook nog, maar dat is leuker met kinderen in de basisschool leeftijd (avonturen eiland).
(we gaan elk jaar met mijn ouders naar die parken)
In de herfstvakantie zijn “Bartje’s Paardendagen”. Wij waren er afgelopen jaar. Alle kinderentertainment staat dan in het teken van de pony’s. J vond het helemaal geweldig, F heeft niet zo veel met pony’s, maar heeft zich ook goed vermaakt in zwembad en binnenzandbak. Het was wel ontzettend druk, en je moet echt op tijd je gaan aanmelden voor activiteiten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Daar gaan wij in de herfstvakantie heen. Dus ik lees alle tips even mee.
Oh, ik bedoelde meer dat ik Keith Flint wel 'ken' en Luke Perry niet. En als iemand zelf kiest lijkt me dat er ook sprake is van ziek-zijn...quote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Hij was echt bezig met een huge comeback, dat gunde ik hem ook zo![..]
Dat vind ik ook erg, maar toch vind ik een eigen keus heel anders dan zo jong ineens pats boem ziek en dood.
Hier zijn dol op pony’s wij hebben wel als eerste herfstvakantie ik ga tzt eens kijken of ik ons vanuit huis al kan aanmelden voor activiteitenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
In de herfstvakantie zijn “Bartje’s Paardendagen”. Wij waren er afgelopen jaar. Alle kinderentertainment staat dan in het teken van de pony’s. J vond het helemaal geweldig, F heeft niet zo veel met pony’s, maar heeft zich ook goed vermaakt in zwembad en binnenzandbak. Het was wel ontzettend druk, en je moet echt op tijd je gaan aanmelden voor activiteiten.
Volgens mij kan dat niet. Je moet fysiek naar Bartje's Boerderij (quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hier zijn dol op pony’s wij hebben wel als eerste herfstvakantie ik ga tzt eens kijken of ik ons vanuit huis al kan aanmelden voor activiteiten
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:50 schreef Lemijn het volgende:
Gelukkig zijn er mensen die goed kunnen schrijven die de kwestie even samenvatten.
Artikel van HP de Tijd: Of de overheid zich even mag bemoeien met wie u seks heeft
Jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Done, dat stelde inderdaad bijzonder weinig voor qua moeilijkheidsgraad.Tx!
quote:Op zoek naar woonruimte in Leiden (en omgeving) voor een Zweedse vriendin. Ze zoekt tijdelijk (tot ongeveer eind september) een studio, kamer of klein appartement.
Wie weet raad?
Ja, daar mag dat bureau zich mee bezig houden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
JaGeen drol! Echt SEA 'experts' zijn zelden nodig. Conversie meten is moeilijker.
Dat moeilijke deel is mijn werk
Pararius.nl checken.quote:
Dank! Ik ga het doorgevenquote:
De onderkant instoppen. Hoezen kopen met drukknopen of een rits onderin.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:11 schreef FlyingFish het volgende:
Aangezien dit stiekem ook een huishoudtopic is, heeft er iemand de gouden tip om dekbedden goed in hun hoezen te houden? Afgezien van er niet onder gaan slapen natuurlijk...
Misschien verwoord ik het niet helemaal goed. Het dekbed komt niet echt uit de hoes, maar zakt wel naar beneden waardoor je bovenin zo'n leeg stuk hoes hebt.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De onderkant instoppen. Hoezen kopen met drukknopen of een rits onderin.
maar dan heb je alsnog dat ze dan een uur na het naar bed gaan zonder dekbed liggen.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:42 schreef Roomsnoes het volgende:
Gewoon om de dag even ontflubberen. Og opschuddem, net hoe je t noemen wil
Wilde slaper?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:17 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
maar dan heb je alsnog dat ze dan een uur na het naar bed gaan zonder dekbed liggen.
Viel hier wel mee, ik had kunststof drukkers gebruikt, kamsnaps. Nadeel van die kamsnaps is dat als je ze niet goed recht aandrukt, dat je ze minder goed klemmen, dus dan gaat het nog wel eens los.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:13 schreef FlyingFish het volgende:
Knopen oid had ik ook al bedacht, maar heb je daar geen last van als je er onder ligt?
Misschien een 220 dekbed in een 200 hoes?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef FlyingFish het volgende:
Voor 1 persoons is toch alles standaardmaat qua dekens en hoezen? Ik zou eerder denken dat het dekbed net iets groter is dan de hoes. Het vouwt gewoon een beetje op onderin ofzo?
Wij hebben het overigens ook bij onze eigen dekbedden, al verschilt dat ook per dekbed, maar wij slapen wat rustiger dus dat is niet elke dag opschudden.
Ik ga vrijdag eens bij de naaikraam op de markt kijken of ze daar iets van plastic drukkers hebben die ik er in kan zetten.
Ik mis juist die instopstrook bij die ikea dingen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:52 schreef Leandra het volgende:
Nou heb ik altijd hoezen van Ikea, want die hebben godzijdank niet zo'n gruwelijke instopstrook, en ik hou sowieso niet van dekbedden die vastzitten aan het voeteneind, maar ik draai ons dekbed dus wel iedere dag om, en daarbij zal ook wel "opgeschud" worden.
Maar het dekbed kwijt zijn aan het hoofdeinde ken ik eigenlijk alleen maar van bedden die niet opgemaakt worden, als je 's morgens beide punten aan het voeteneind vastpakt en de boel dan een keer op en neer beweegt zit het toch gewoon goed?
+1 Mijn dekbed moet echt vast liggen anders slaap ik gewoon slecht.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:26 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik mis juist die instopstrook bij die ikea dingen.
Ik heb er een hekel aan, dat wanneer ik mijn dekbed een beetje optrek, mijn voeten onder het dekbed uit piepen, koud.
Maar dan verschuif je dus het probleem naar boven. Dan kan je je dekbed niet optrekken omdat ie vast zit, en dan steekt er van boven te veel uit.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:26 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik mis juist die instopstrook bij die ikea dingen.
Ik heb er een hekel aan, dat wanneer ik mijn dekbed een beetje optrek, mijn voeten onder het dekbed uit piepen, koud.
Nee toch? Mijn dekbed komt aan de bovenkant tot halverwege mijn gezicht. Maar wij hebben een lits-jumeaux dekbed er op liggen.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:59 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Maar dan verschuif je dus het probleem naar boven. Dan kan je je dekbed niet optrekken omdat ie vast zit, en dan steekt er van boven te veel uit.
Knietjes optrekke
Dat hadden wij op vakantie. Wat een horror...quote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee toch? Mijn dekbed komt aan de bovenkant tot halverwege mijn gezicht. Maar wij hebben een lits-jumeaux dekbed er op liggen.
Team instopstrook hier.
Vorige week in Oostenrijk hadden we twee losse eenpersoons dekbedden zonder instopstrook.
Dat is al helemaal niks!
Yep ervaring genoeg. Er is ook een topic van.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hebben hier mensen ervaring met nieuwbouw kopen btw? Ik vind het best eng...
En toch, als je aan je dekbed trekt en je voeten liggen bloot, dan moet je weer klooien om het goed te krijgen. Als het niet hoog genoeg komt dan vind ik het makkelijker om naar beneden te schuiven eventueel met mn knieën optrekken. Ik blijf bij de instopstrookquote:Op maandag 11 maart 2019 11:59 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Maar dan verschuif je dus het probleem naar boven. Dan kan je je dekbed niet optrekken omdat ie vast zit, en dan steekt er van boven te veel uit.
Knietjes optrekke
Wij hebben beide een 1 persoons dekbed. Ideaal! Geen gejat, of koude rug meer.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:25 schreef Nijna het volgende:
[..]
En toch, als je aan je dekbed trekt en je voeten liggen bloot, dan moet je weer klooien om het goed te krijgen. Als het niet hoog genoeg komt dan vind ik het makkelijker om naar beneden te schuiven eventueel met mn knieën optrekken. Ik blijf bij de instopstrook.
Wij hebben een 220x240 dekbed, maar dan nog lukt het mn man wel eens om 's nachts het dekbed af te jatten, soms zou ik liever 1 persoons dekbed hebben hoor.
Daarom hebben wij 2 eenpersoons 😊😊quote:Op maandag 11 maart 2019 14:25 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wij hebben een 220x240 dekbed, maar dan nog lukt het mn man wel eens om 's nachts het dekbed af te jatten, soms zou ik liever 1 persoons dekbed hebben hoor.
Ja wij hebben nieuwbouw gekocht toen ik zwanger was van onze oudste. Zo eng is het niet hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat hadden wij op vakantie. Wat een horror...
Hier team megagroot dekbed (220 x 240) en dan echte donsen een instopstrook.
15 weken...quote:Op maandag 11 maart 2019 15:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
Daarom hebben wij 2 eenpersoons 😊😊
We hebben een nieuw bed besteld.. levertijd helaas 15 weken..
Swiss Sense...quote:Op maandag 11 maart 2019 15:48 schreef Nijna het volgende:
[..]
15 weken...maar dan slaapt het vast heerlijk als het bed er eenmaal is...
Wij hebben ook een swiss sense bed, nu ik erover nadenk hadden wij ook een vrij lange levertijd, geen 15 weken, maar het duurde wel even.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
Swiss Sense...
Bekleding die we willen is erg geliefd.
Ja wij. 3 jaar geleden nu. Wat wil je graag weten?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Daarom hebben wij twee eenpersoons. Bovendien slaapt mijn man dit jaar kennelijk het hele jaar zonder het dekbed in het laken, en ik al maanden met dekbed (nog een maand denk ik, dan wordt het weer warm).quote:Op maandag 11 maart 2019 14:25 schreef Nijna het volgende:
Lijkt me ideaal, mijn man is een koukleum ofzo, die heeft liefst het winterdekbed en dan ook nog het zomergedeelte erbij op.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:10 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Daarom hebben wij twee eenpersoons. Bovendien slaapt mijn man dit jaar kennelijk het hele jaar zonder het dekbed in het laken, en ik al maanden met dekbed (nog een maand denk ik, dan wordt het weer warm).
Alles! Hoe bepaal je welke meerwerkopties je wilt, hoeveel geld moet je bijleggen aan een keuken (die zit er niet in) en een bad (alleen douche in de standaardoptie), wat kosten vloeren, muren, de tuin, enzovoorts? Hoe werkt het proces?quote:Op maandag 11 maart 2019 18:55 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Ja wij. 3 jaar geleden nu. Wat wil je graag weten?
Probeer het ook eens in K&W, meer ervaring dan je je kan wensen.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik zal je later vandaag even een PM sturen hoe wij het hebben gedaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Alles! Hoe bepaal je welke meerwerkopties je wilt, hoeveel geld moet je bijleggen aan een keuken (die zit er niet in) en een bad (alleen douche in de standaardoptie), wat kosten vloeren, muren, de tuin, enzovoorts? Hoe werkt het proces?
En ja, we zitten volgende week bij de hypotheekadviseur voor een oriëntatiegesprek en bij de verkopend makelaar van het project en ik google me suf, maar toch... ik vind niet echt antwoorden.
Je kan in K&W mijn topic vinden maar ook die van Claudia waarin alle keuzes die langs komen en in welke volgorde goed terug te lezen zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Alles! Hoe bepaal je welke meerwerkopties je wilt, hoeveel geld moet je bijleggen aan een keuken (die zit er niet in) en een bad (alleen douche in de standaardoptie), wat kosten vloeren, muren, de tuin, enzovoorts? Hoe werkt het proces?
En ja, we zitten volgende week bij de hypotheekadviseur voor een oriëntatiegesprek en bij de verkopend makelaar van het project en ik google me suf, maar toch... ik vind niet echt antwoorden.
Txs! Ik vind het zo raar dat in heel de documentatie van de makelaar wel al allerlei meerwerkopties aangegeven zijn enzo en zelfs al het formaat van de tegels e.d. (we mogen overigens kiezen uit 5 kleuren en zelf het verband bepalen enzo), maar dat er niets in staat over het proces... alleen maar dat ze in mei willen starten met bouwen. En die pb is heel welkomquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Je kan in K&W mijn topic vinden maar ook die van Claudia waarin alle keuzes die langs komen en in welke volgorde goed terug te lezen zijn.
Meerwerkopties is echt een geheel eigen keuze. Iedereen vindt wat anders belangrijk.
Meestal ga je vanzelf in het proces wel samen ziten met een verkoopbegeleider en elektricien etc om te kijken naar zaken als loze leidingen en stopcontacten, lichtpunten etc.
Maar over een open of dichte trap, wel of geen uitbouw etc zal je echt zelf de knoop door moeten hakken.
Er is inderdaad over hoe het hele proces verloopt weinig te vinden tenzij je iemand spreekt die het hele traject doorlopen heeft.
In principe moet je eerst de ruwbouw opties doorgeven. Alles wat ze aan extra gaten etc mee kunnen nemen in de buitenmuur is een pre. Dan komen de tekeningen voor het leidingwerk van keuken en badkamer die je aan moet gaan leveren. Dit moet allemaal vrij vlot.
Daarna heb je rustig de tijd om na te denken over vloeren, muren en als allerlaatste de tuin.
Houdt er rekening mee dat de standaardoptie van een badkamer meestal niet veel soeps is en je sowieso bij zal moeten gaan betalen om tegels etc naar je smaak te krijgen.
Over kosten kan ik je wel even een pm sturen ook. Dan heb je wat vergelijkingen.
Dat is op je af laten komen en ervaren en er vanuit gaan dat je wel wat stress gaat hebben om bepaalde keuzes/tekeningen op tijd aan te leveren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Txs! Ik vind het zo raar dat in heel de documentatie van de makelaar wel al allerlei meerwerkopties aangegeven zijn enzo en zelfs al het formaat van de tegels e.d. (we mogen overigens kiezen uit 5 kleuren en zelf het verband bepalen enzo), maar dat er niets in staat over het proces... alleen maar dat ze in mei willen starten met bouwen. En die pb is heel welkomen nu ga ik K&W even doorspitten.
Wij hebben ook 2 dekbedden. Mijn man is een koukleum, ik niet! Onze dekbedden zijn 1.55x2.20. Dat vind ik zo ideaal, ik kan nooit goed wennen als ik ergens een normaal 1 persoonsdekbed krijg. Maar goed, ik ben ook bijna 1.90, ik krijg dan altijd koude voeten.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:10 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Daarom hebben wij twee eenpersoons. Bovendien slaapt mijn man dit jaar kennelijk het hele jaar zonder het dekbed in het laken, en ik al maanden met dekbed (nog een maand denk ik, dan wordt het weer warm).
Nou, dit. En met seks altijd gedoe met dekbedden. Ik vind dat in hotels of vakantiehuisjes altijd een minpuntje, losse dekbedden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:48 schreef Grijs het volgende:
Losse dekbedden vind ik superirritant. Als je dan tegen elkaar aankruipt, lig je of onder geen, of onder een dubbel dekbed.
Oh onder het dekbed begint het bij ons wel vaak, ik heb het namelijk altijd koudquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nooit seks onder mijn dekbed eigenlijk![]()
Je kunt 'm toch buiten het dekbed laten?quote:Het enige echte nadeel aan tweepersoons dekbedden vind ik dat ik niet ongestraft vieze scheten kan laten. Ik zadel altijd mijn man er ook mee op
Dan zadel ik hem er evengoed mee opquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh onder het dekbed begint het bij ons wel vaak, ik heb het namelijk altijd koud[..]
Je kunt 'm toch buiten het dekbed laten?
Hartstikke gezond:quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Het enige echte nadeel aan tweepersoons dekbedden vind ik dat ik niet ongestraft vieze scheten kan laten. Ik zadel altijd mijn man er ook mee op
Verder geen issues overigens.
Ik wapper altijd extra zodat iedereen geniet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Het enige echte nadeel aan tweepersoons dekbedden vind ik dat ik niet ongestraft vieze scheten kan laten. Ik zadel altijd mijn man er ook mee op
Verder geen issues overigens.
Tijdens de seks?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wapper altijd extra zodat iedereen geniet.
hier ook zo.. en ondertussen heeft hij iedere nacht 2/3e van het dekbed en lig ik onder de extra sprei die ik maar op mijn kant van het bed heb gelegdquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit graag 2 losse dekbedden willen maar mijn man niet
Onze nieuwe garagedeur zit er eindelijk in jeej
Tijdens het beffen.quote:
Aargh, beterschap!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:23 schreef Burdie het volgende:
Ik heb waterpokkenEen heel milde variant, maar het jeukt echt enorm.
Misschien moet ik het niet te serieus nemen, maar ik snap dit nooit zo goed. Als je last hebt van slapen onder een tweepersoonsdekbed en je wilt het anders, dan doe je dat toch? Fuck dat, nachtrust prio 1, en dan laat je hem lekker het tweepersoonsdekbed en je kruipt zelf lekker onder je eigen dekbedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier ook zo.. en ondertussen heeft hij iedere nacht 2/3e van het dekbed en lig ik onder de extra sprei die ik maar op mijn kant van het bed heb gelegd
En beterschap, jeuk is ECHT HEEL ERG STOMquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:23 schreef Burdie het volgende:
Ik heb waterpokkenEen heel milde variant, maar het jeukt echt enorm.
Wij hadden 220x240, superlekker dekbed. Door omstandigheden was dat heel onhandig. Nu 2x 140x200 en ik wil niks anders meer. Ik kan me nu helemaal ontrollenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:35 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Misschien moet ik het niet te serieus nemen, maar ik snap dit nooit zo goed. Als je last hebt van slapen onder een tweepersoonsdekbed en je wilt het anders, dan doe je dat toch? Fuck dat, nachtrust prio 1, en dan laat je hem lekker het tweepersoonsdekbed en je kruipt zelf lekker onder je eigen dekbed
#team2dekbedden
Burdie,quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:35 schreef Mrs.Peel het volgende:
Misschien moet ik het niet te serieus nemen, maar ik snap dit nooit zo goed. Als je last hebt van slapen onder een tweepersoonsdekbed en je wilt het anders, dan doe je dat toch? Fuck dat, nachtrust prio 1, en dan laat je hem lekker het tweepersoonsdekbed en je kruipt zelf lekker onder je eigen dekbed
Heerlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:40 schreef Lemijn het volgende:
Voor warm heb ik een wollen dekbed. Zo fijn. Ik ga er acuut onder liggen nu.
hebben wij ook, een temperatuur regulerend dekbed.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:11 schreef amaranta het volgende:
Wij hadden het vandaag op het werk toevallig ook over dekbedden.
En mijn collega heeft een dekbed dat zich aanpast aan jouw temperatuur.
Wilde het googlen maar kan zo niks vinden.
Wel vond ik deze partner dekbedden
https://blog.smulderstext(...)men-maar-toch-apart/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |