Misschien een 220 dekbed in een 200 hoes?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef FlyingFish het volgende:
Voor 1 persoons is toch alles standaardmaat qua dekens en hoezen? Ik zou eerder denken dat het dekbed net iets groter is dan de hoes. Het vouwt gewoon een beetje op onderin ofzo?
Wij hebben het overigens ook bij onze eigen dekbedden, al verschilt dat ook per dekbed, maar wij slapen wat rustiger dus dat is niet elke dag opschudden.
Ik ga vrijdag eens bij de naaikraam op de markt kijken of ze daar iets van plastic drukkers hebben die ik er in kan zetten.
Ik mis juist die instopstrook bij die ikea dingen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:52 schreef Leandra het volgende:
Nou heb ik altijd hoezen van Ikea, want die hebben godzijdank niet zo'n gruwelijke instopstrook, en ik hou sowieso niet van dekbedden die vastzitten aan het voeteneind, maar ik draai ons dekbed dus wel iedere dag om, en daarbij zal ook wel "opgeschud" worden.
Maar het dekbed kwijt zijn aan het hoofdeinde ken ik eigenlijk alleen maar van bedden die niet opgemaakt worden, als je 's morgens beide punten aan het voeteneind vastpakt en de boel dan een keer op en neer beweegt zit het toch gewoon goed?
+1 Mijn dekbed moet echt vast liggen anders slaap ik gewoon slecht.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:26 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik mis juist die instopstrook bij die ikea dingen.
Ik heb er een hekel aan, dat wanneer ik mijn dekbed een beetje optrek, mijn voeten onder het dekbed uit piepen, koud.
Maar dan verschuif je dus het probleem naar boven. Dan kan je je dekbed niet optrekken omdat ie vast zit, en dan steekt er van boven te veel uit.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:26 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik mis juist die instopstrook bij die ikea dingen.
Ik heb er een hekel aan, dat wanneer ik mijn dekbed een beetje optrek, mijn voeten onder het dekbed uit piepen, koud.
Nee toch? Mijn dekbed komt aan de bovenkant tot halverwege mijn gezicht. Maar wij hebben een lits-jumeaux dekbed er op liggen.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:59 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Maar dan verschuif je dus het probleem naar boven. Dan kan je je dekbed niet optrekken omdat ie vast zit, en dan steekt er van boven te veel uit.
Knietjes optrekke
Dat hadden wij op vakantie. Wat een horror...quote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee toch? Mijn dekbed komt aan de bovenkant tot halverwege mijn gezicht. Maar wij hebben een lits-jumeaux dekbed er op liggen.
Team instopstrook hier.
Vorige week in Oostenrijk hadden we twee losse eenpersoons dekbedden zonder instopstrook.
Dat is al helemaal niks!
Yep ervaring genoeg. Er is ook een topic van.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hebben hier mensen ervaring met nieuwbouw kopen btw? Ik vind het best eng...
En toch, als je aan je dekbed trekt en je voeten liggen bloot, dan moet je weer klooien om het goed te krijgen. Als het niet hoog genoeg komt dan vind ik het makkelijker om naar beneden te schuiven eventueel met mn knieėn optrekken. Ik blijf bij de instopstrookquote:Op maandag 11 maart 2019 11:59 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Maar dan verschuif je dus het probleem naar boven. Dan kan je je dekbed niet optrekken omdat ie vast zit, en dan steekt er van boven te veel uit.
Knietjes optrekke
Wij hebben beide een 1 persoons dekbed. Ideaal! Geen gejat, of koude rug meer.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:25 schreef Nijna het volgende:
[..]
En toch, als je aan je dekbed trekt en je voeten liggen bloot, dan moet je weer klooien om het goed te krijgen. Als het niet hoog genoeg komt dan vind ik het makkelijker om naar beneden te schuiven eventueel met mn knieėn optrekken. Ik blijf bij de instopstrook.
Wij hebben een 220x240 dekbed, maar dan nog lukt het mn man wel eens om 's nachts het dekbed af te jatten, soms zou ik liever 1 persoons dekbed hebben hoor.
Daarom hebben wij 2 eenpersoons 😊😊quote:Op maandag 11 maart 2019 14:25 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wij hebben een 220x240 dekbed, maar dan nog lukt het mn man wel eens om 's nachts het dekbed af te jatten, soms zou ik liever 1 persoons dekbed hebben hoor.
Ja wij hebben nieuwbouw gekocht toen ik zwanger was van onze oudste. Zo eng is het niet hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat hadden wij op vakantie. Wat een horror...
Hier team megagroot dekbed (220 x 240) en dan echte donsen een instopstrook.
15 weken...quote:Op maandag 11 maart 2019 15:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
Daarom hebben wij 2 eenpersoons 😊😊
We hebben een nieuw bed besteld.. levertijd helaas 15 weken..
Swiss Sense...quote:Op maandag 11 maart 2019 15:48 schreef Nijna het volgende:
[..]
15 weken...maar dan slaapt het vast heerlijk als het bed er eenmaal is...
Wij hebben ook een swiss sense bed, nu ik erover nadenk hadden wij ook een vrij lange levertijd, geen 15 weken, maar het duurde wel even.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
Swiss Sense...
Bekleding die we willen is erg geliefd.
Ja wij. 3 jaar geleden nu. Wat wil je graag weten?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Daarom hebben wij twee eenpersoons. Bovendien slaapt mijn man dit jaar kennelijk het hele jaar zonder het dekbed in het laken, en ik al maanden met dekbed (nog een maand denk ik, dan wordt het weer warm).quote:Op maandag 11 maart 2019 14:25 schreef Nijna het volgende:
Lijkt me ideaal, mijn man is een koukleum ofzo, die heeft liefst het winterdekbed en dan ook nog het zomergedeelte erbij op.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:10 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Daarom hebben wij twee eenpersoons. Bovendien slaapt mijn man dit jaar kennelijk het hele jaar zonder het dekbed in het laken, en ik al maanden met dekbed (nog een maand denk ik, dan wordt het weer warm).
Alles! Hoe bepaal je welke meerwerkopties je wilt, hoeveel geld moet je bijleggen aan een keuken (die zit er niet in) en een bad (alleen douche in de standaardoptie), wat kosten vloeren, muren, de tuin, enzovoorts? Hoe werkt het proces?quote:Op maandag 11 maart 2019 18:55 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Ja wij. 3 jaar geleden nu. Wat wil je graag weten?
Probeer het ook eens in K&W, meer ervaring dan je je kan wensen.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |