abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185530003
Ik heb pas na mijn eerste bevalling van de kraamverzorgster geleerd hoe zo’n instopstrook hoort te werken :@
pi_185530353
Maar zijn de maten dan wel goed, als ze in de loop van 1 nacht al gaan flubberen?
Wij hebben 1 dekbed dat pietsjes te klein is voor de hoes, en das wel echt horror. Maar de rest zit goed.
Merk ook wel verschil tussen dun katoen en wat dikker flanelachtig. Die laatste is stroever en lijkt beter op zn plek te blijven.
pi_185530783
Voor 1 persoons is toch alles standaardmaat qua dekens en hoezen? Ik zou eerder denken dat het dekbed net iets groter is dan de hoes. Het vouwt gewoon een beetje op onderin ofzo?

Wij hebben het overigens ook bij onze eigen dekbedden, al verschilt dat ook per dekbed, maar wij slapen wat rustiger dus dat is niet elke dag opschudden.

Ik ga vrijdag eens bij de naaikraam op de markt kijken of ze daar iets van plastic drukkers hebben die ik er in kan zetten.
  zondag 10 maart 2019 @ 22:49:10 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185530978
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef FlyingFish het volgende:
Voor 1 persoons is toch alles standaardmaat qua dekens en hoezen? Ik zou eerder denken dat het dekbed net iets groter is dan de hoes. Het vouwt gewoon een beetje op onderin ofzo?

Wij hebben het overigens ook bij onze eigen dekbedden, al verschilt dat ook per dekbed, maar wij slapen wat rustiger dus dat is niet elke dag opschudden.

Ik ga vrijdag eens bij de naaikraam op de markt kijken of ze daar iets van plastic drukkers hebben die ik er in kan zetten.
Misschien een 220 dekbed in een 200 hoes?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 10 maart 2019 @ 22:52:10 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185531054
Nou heb ik altijd hoezen van Ikea, want die hebben godzijdank niet zo'n gruwelijke instopstrook, en ik hou sowieso niet van dekbedden die vastzitten aan het voeteneind, maar ik draai ons dekbed dus wel iedere dag om, en daarbij zal ook wel "opgeschud" worden.
Maar het dekbed kwijt zijn aan het hoofdeinde ken ik eigenlijk alleen maar van bedden die niet opgemaakt worden, als je 's morgens beide punten aan het voeteneind vastpakt en de boel dan een keer op en neer beweegt zit het toch gewoon goed?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_185534440
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 22:52 schreef Leandra het volgende:
Nou heb ik altijd hoezen van Ikea, want die hebben godzijdank niet zo'n gruwelijke instopstrook, en ik hou sowieso niet van dekbedden die vastzitten aan het voeteneind, maar ik draai ons dekbed dus wel iedere dag om, en daarbij zal ook wel "opgeschud" worden.
Maar het dekbed kwijt zijn aan het hoofdeinde ken ik eigenlijk alleen maar van bedden die niet opgemaakt worden, als je 's morgens beide punten aan het voeteneind vastpakt en de boel dan een keer op en neer beweegt zit het toch gewoon goed?
Ik mis juist die instopstrook bij die ikea dingen.
Ik heb er een hekel aan, dat wanneer ik mijn dekbed een beetje optrek, mijn voeten onder het dekbed uit piepen, koud.
Fake it till you make it...
pi_185535778
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 08:26 schreef Nijna het volgende:
[..]

Ik heb er een hekel aan, dat wanneer ik mijn dekbed een beetje optrek, mijn voeten onder het dekbed uit piepen, koud.
+1 Mijn dekbed moet echt vast liggen anders slaap ik gewoon slecht.
pi_185537619
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 08:26 schreef Nijna het volgende:
[..]

Maar dan verschuif je dus het probleem naar boven. Dan kan je je dekbed niet optrekken omdat ie vast zit, en dan steekt er van boven te veel uit.

Knietjes optrekke :Y
  maandag 11 maart 2019 @ 12:13:32 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185537907
Hier sowieso een bed en dekbed van 220 lang, dan moet je wel heel ver het dekbed omhoog trekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 11 maart 2019 @ 12:31:40 #235
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_185538313
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 11:59 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]

Maar dan verschuif je dus het probleem naar boven. Dan kan je je dekbed niet optrekken omdat ie vast zit, en dan steekt er van boven te veel uit.

Nee toch? Mijn dekbed komt aan de bovenkant tot halverwege mijn gezicht. Maar wij hebben een lits-jumeaux dekbed er op liggen.
Team instopstrook hier.

Vorige week in Oostenrijk hadden we twee losse eenpersoons dekbedden zonder instopstrook.
Dat is al helemaal niks!
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 11 maart 2019 @ 12:42:31 #236
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185538579
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef laziness het volgende:
[..]

Nee toch? Mijn dekbed komt aan de bovenkant tot halverwege mijn gezicht. Maar wij hebben een lits-jumeaux dekbed er op liggen.
Team instopstrook hier.

Vorige week in Oostenrijk hadden we twee losse eenpersoons dekbedden zonder instopstrook.
Dat is al helemaal niks!
Dat hadden wij op vakantie. Wat een horror...

Hier team megagroot dekbed (220 x 240) en dan echte dons O+ en een instopstrook.

Hebben hier mensen ervaring met nieuwbouw kopen btw? Ik vind het best eng...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_185538892
Hier team instopstrook anders krijg ik koude voeten. Sowieso lig ik volgens mij vrij laag in bed (220 lang en ben niet zo groot)
  maandag 11 maart 2019 @ 13:26:40 #238
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_185539700
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Yep ervaring genoeg. Er is ook een topic van.
Minder eng dan een bestaand huis wat mij betreft. In ieder geval geen kans om achteraf allerlei rare dingen tegen te komen ;)
En allerlei zaken meteen naar jouw wensen te kunnen laten bouwen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_185541169
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 11:59 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]

En toch, als je aan je dekbed trekt en je voeten liggen bloot, dan moet je weer klooien om het goed te krijgen. Als het niet hoog genoeg komt dan vind ik het makkelijker om naar beneden te schuiven eventueel met mn knieėn optrekken. Ik blijf bij de instopstrook ;).

Wij hebben een 220x240 dekbed, maar dan nog lukt het mn man wel eens om 's nachts het dekbed af te jatten, soms zou ik liever 1 persoons dekbed hebben hoor ;).
pi_185542258
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:25 schreef Nijna het volgende:
[..]

En toch, als je aan je dekbed trekt en je voeten liggen bloot, dan moet je weer klooien om het goed te krijgen. Als het niet hoog genoeg komt dan vind ik het makkelijker om naar beneden te schuiven eventueel met mn knieėn optrekken. Ik blijf bij de instopstrook ;).

Wij hebben een 220x240 dekbed, maar dan nog lukt het mn man wel eens om 's nachts het dekbed af te jatten, soms zou ik liever 1 persoons dekbed hebben hoor ;).
Wij hebben beide een 1 persoons dekbed. Ideaal! Geen gejat, of koude rug meer. ;) Mijn vriend omdat hij lang is stopt het voeteneinde niet in en heeft het snel warm en slaapt nog onder een zomerdekbed.
En ik heb het snel koud en stop het wel in. Helaas zonder instopstrook, wat ik wel handiger vind. En bovenin ruimte heb ik ook, dan ff wapperen en het zit weer goed.
pi_185542313
quote:
[..]

Daarom hebben wij 2 eenpersoons 😊😊

We hebben een nieuw bed besteld.. levertijd helaas 15 weken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_185543320
quote:
[..]

Dat hadden wij op vakantie. Wat een horror...

Hier team megagroot dekbed (220 x 240) en dan echte dons O+ en een instopstrook.

Ja wij hebben nieuwbouw gekocht toen ik zwanger was van onze oudste. Zo eng is het niet hoor. ;)
Wel veel werk en vlak na de aankoop al snelle beslissingen moeten nemen. Qua meerwerk en voor badkamer en keuken vooral, want dat wilden ze snel weten voor het aanleggen van leidingen etc. en daarbij het bepalen van de meerprijs. :')
pi_185543348
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:09 schreef Vicky het volgende:
[..]

Daarom hebben wij 2 eenpersoons 😊😊

We hebben een nieuw bed besteld.. levertijd helaas 15 weken..
15 weken... :o maar dan slaapt het vast heerlijk als het bed er eenmaal is...
pi_185543371
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:48 schreef Nijna het volgende:
[..]

15 weken... :o maar dan slaapt het vast heerlijk als het bed er eenmaal is...
Swiss Sense...
Bekleding die we willen is erg geliefd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_185544673
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:48 schreef Vicky het volgende:
[..]

Swiss Sense...
Bekleding die we willen is erg geliefd.
Wij hebben ook een swiss sense bed, nu ik erover nadenk hadden wij ook een vrij lange levertijd, geen 15 weken, maar het duurde wel even.
pi_185547146
quote:
[..]

Ja wij. 3 jaar geleden nu. Wat wil je graag weten?
  maandag 11 maart 2019 @ 19:10:03 #247
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_185547426
quote:
Daarom hebben wij twee eenpersoons. Bovendien slaapt mijn man dit jaar kennelijk het hele jaar zonder het dekbed in het laken, en ik al maanden met dekbed (nog een maand denk ik, dan wordt het weer warm).
pi_185547827
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 19:10 schreef Gaoxing het volgende:
[..]

Daarom hebben wij twee eenpersoons. Bovendien slaapt mijn man dit jaar kennelijk het hele jaar zonder het dekbed in het laken, en ik al maanden met dekbed (nog een maand denk ik, dan wordt het weer warm).
Lijkt me ideaal, mijn man is een koukleum ofzo, die heeft liefst het winterdekbed en dan ook nog het zomergedeelte erbij op.
Ik vind het winterdekbed op het moment soms al wat warm ;)
  dinsdag 12 maart 2019 @ 07:23:45 #249
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185555871
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:55 schreef Peacefulll het volgende:
[..]

Ja wij. 3 jaar geleden nu. Wat wil je graag weten?
Alles! Hoe bepaal je welke meerwerkopties je wilt, hoeveel geld moet je bijleggen aan een keuken (die zit er niet in) en een bad (alleen douche in de standaardoptie), wat kosten vloeren, muren, de tuin, enzovoorts? Hoe werkt het proces?

En ja, we zitten volgende week bij de hypotheekadviseur voor een oriėntatiegesprek en bij de verkopend makelaar van het project en ik google me suf, maar toch... ik vind niet echt antwoorden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 12 maart 2019 @ 07:41:54 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185555981
quote:
[..]

Probeer het ook eens in K&W, meer ervaring dan je je kan wensen. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')