Luilak!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:17 schreef Halimede het volgende:
Hoi ik heb vandaag geen ene flikker gedaan en schaam me een beetjestraks maar even inhalen
Hoezo kan je geen koffie drinken? Ziek oid?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
ik ben vandaag gewoon zo dufen kan geen koffie drinken, dus laat ik dat maar de schuld geven
Prikkelbare darm, dan zit ik de hele dag op de wcquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoezo kan je geen koffie drinken? Ziek oid?
Oh dat verzonnen symptoom.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
Prikkelbare darm, dan zit ik de hele dag op de wc
Naad. Dan maar aan de caffeinepillen oid?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
Net zoals "burn-out". Ook allemaal verzonnen. Stelletje mietjes.quote:
ik heb dat als ik sochtends koffie drink, voor 10:00u ofzo, daarna gaat t wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
Of "dood". Aanstellers allemaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Net zoals "burn-out". Ook allemaal verzonnen. Stelletje mietjes.
Mwa, gezien de persoon die het zegt...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je bedoelt syndroom.
Of denk je dat ze liegt over t op t toilet zitten?
Pijn is een illusiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:39 schreef Samzz het volgende:
Sowieso psychische stoornissen. Verzinsels van de farmaceutische industrie. Aids bestaat ook gewoon niet, is aangepraat.
Vrijwel alles toch? Alleen als je wat gebroken hebt id t echtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:39 schreef Samzz het volgende:
Sowieso psychische stoornissen. Verzinsels van de farmaceutische industrie. Aids bestaat ook gewoon niet, is aangepraat.
Daar kan ik me dus niks bij voorstellen, is echt het lange griepje voor millenialsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Burn-out hadden ze vroeger ook niet met 2 vakantie dagen en een 6 daagse werkweek.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lekker als die kutkinderen een weekje vakantie hebben, lekker koekjes bakkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb pindakoekjes gemaakt.
Helaas door de oven niet super gelukt. Maar even terug erin.
Vriendelijke vriend, mogen de sterkste morgen winnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus niks bij voorstellen, is echt het lange griepje voor millenials
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker als die kutkinderen een weekje vakantie hebben, lekker koekjes bakken
Een cadeautje zou nu wel op z'n plaats zijn tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:43 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Vriendelijke vriend, mogen de sterkste morgen winnen.
[ afbeelding ]
Heerlijk, even ontspannen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker als die kutkinderen een weekje vakantie hebben, lekker koekjes bakken
Ik wist niet dat Aids psychisch was.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:39 schreef Samzz het volgende:
Ken je die Alfred Jodokus Kwak Episode over aids? Die is episch man.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Aids psychisch was.
Weer een vraag he.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ken je die Alfred Jodokus Kwak Episode over aids? Die is episch man.
whutquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ken je die Alfred Jodokus Kwak Episode over aids? Die is episch man.
Ik ben er bang voor.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Een cadeautje zou nu wel op z'n plaats zijn toch
Jij snapt t. Wat je niet ziet is er niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrijwel alles toch? Alleen als je wat gebroken hebt id t echt
Juist! Je kan zo aan de slag bij het UWVquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt t. Wat je niet ziet is er niet.
Yayquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Juist! Je kan zo aan de slag bij het UWV![]()
Trouwens wat een goor filmpje met die maden in dat hoofd. Als je zoiets volgt is daar vast ook wel een psychische afwijking voor bedacht.quote:
I know... zie mijn PIquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik raak een prikkelbare snaar geloof ik.![]()
Jongens ik was niet serieus hoor.
Zo zo ....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker 100km gefietst vanmiddag. Lekker weertje hoor
Goed gedaan jongetjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
Mooi dat je daar even tijd voor kon maken. Ik ga zo nog een 1.5 uur.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
Hier sushi vanavondquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:23 schreef Samzz het volgende:
Straks lekker eten. Daar heb ik nu echt zin in.
Ja, was toch geen zak te doen op werk dus kon mooi even vrij nemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi dat je daar even tijd voor kon maken. Ik ga zo nog een 1.5 uur.
Ze zoekt nu naar leuke sneakers met strikjes.quote:
"Leuk".quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze zoekt nu naar leuke sneakers met strikjes.
Grappig. Als er bij mij geen zak te doen is moet ik aan de bak, werk binnen halen. Als iedereen druk is heb ik relatief rust.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, was toch geen zak te doen op werk dus kon mooi even vrij nemen.
Gek. Ik heb zin in vies eten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:23 schreef Samzz het volgende:
Straks lekker eten. Daar heb ik nu echt zin in.
Een deur kan open en dicht hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:19 schreef Allures het volgende:
[..]
ja ik liep hier de deur plat vandaag
Geen idee, ik was er zelf niet echtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:19 schreef Allures het volgende:
[..]
ja ik liep hier de deur plat vandaag
*meldt*quote:
Jij houdt niet van vieze neukseks?quote:
Heeft het gesmaakt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ga dit vanavond eten maar dan met savooiekool
Thnx
Hoe kan je van vieze seks houden als je nooit seks hebt?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij houdt niet van vieze neukseks?
Nee bahquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij houdt niet van vieze neukseks?
Wellesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
Hij weet niet meer hoe het moet denk ik
Hoho dat zijn slechte tips om de liefde te bedrijven. Je vrouw hoeft heus niet tot kokhalzen toe de liefdesknuppel te beroeren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
En anders heb je natuurlijk altijd nog tutorials op P*rnHub.
Incel forever hier!!!quote:
De massage tutorials zijn wel goed daar ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
"Maar mevrouw, wat doet u nu!?"quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
De massage tutorials zijn wel goed daar ja.
Pityfuck?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Incel forever hier!!!
Zoveel meelij met faxie.... awwwww
Niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho dat zijn slechte tips om de liefde te bedrijven. Je vrouw hoeft heus niet tot kokhalzen toe de liefdesknuppel te beroeren.
Dat kokhalzen is fake, dat doen ze om te tonen hoe diep dat ding in hun keel zitquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho dat zijn slechte tips om de liefde te bedrijven. Je vrouw hoeft heus niet tot kokhalzen toe de liefdesknuppel te beroeren.
Valt tegen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lol, dat je dit weetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Net als keihard op de billen slaan. Lang niet elke vrouw kan het waarderen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:14 schreef oChia het volgende:
[..]
Dat kokhalzen is fake, dat doen ze om te tonen hoe diep dat ding in hun keel zit
E. coli.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net als keihard op de billen slaan. Lang niet elke vrouw kan het waarderen.
A2M, ook voor de perverts. Tenzij ze graag E.Colli wil oplopen.![]()
Wees niet getreurd, vanaf morgen wordt het weer slecht weerquote:Op woensdag 27 februari 2019 07:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
is het zo mooi weer en ben ik weer snotverkouden
quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:20 schreef STING het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, vanaf morgen wordt het weer slecht weer
gelukkig wel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:20 schreef STING het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, vanaf morgen wordt het weer slecht weer
Ik vind het ideaal op het moment, overdag lekker warm met zonnetje en 's nachts lekker koudquote:Op woensdag 27 februari 2019 07:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Vind wel fijn dat zonnetje, gister was het gewoon 23 graden in huis en de kachel gewoon uit
Ja heb ook lekker de wasjes buiten te drogenquote:Op woensdag 27 februari 2019 07:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind het ideaal op het moment, overdag lekker warm met zonnetje en 's nachts lekker koud
Gewoon.quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Vind wel fijn dat zonnetje, gister was het gewoon 23 graden in huis en de kachel gewoon uit
Al eeuwen niet meerquote:Op woensdag 27 februari 2019 07:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zijn die eigenlijk nog wel op tv?
behalve dat dat niet gewoon is in februariquote:
Leven ze nog is een betere vraag.quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zijn die eigenlijk nog wel op tv?
Weet niet, moet al diep nadenken hoe ze ook al weer heten. Weet wel, het was van Koffietijd! Toch?............ Arghh nu wil mijn hoofd ook niet meewerkenquote:
Hans van Willigenburg en ehmquote:Op woensdag 27 februari 2019 07:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Weet niet, moet al diep nadenken hoe ze ook al weer heten. Weet wel, het was van Koffietijd! Toch?............ Arghh nu wil mijn hoofd ook niet meewerken
Dat was niet mijn puntquote:Op woensdag 27 februari 2019 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve dat dat niet gewoon is in februari
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 07:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]kijk niet meer zo vaak tv.
dat snap ik, maar ik wilde het toch zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2019 07:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was niet mijn punt
Maar, om er inhoudelijk op in te gaan: het is ook niet ongewoon
OK chefquote:Op woensdag 27 februari 2019 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat snap ik, maar ik wilde het toch zeggen
Vind de programma's van Mr Frank Visser nog wel leuk, maar kijk dat vaker via uitzending gemist dan op tvquote:
Haha, dat is wel smakelijke tv jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 07:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vind de programma's van Mr Frank Visser nog wel leuk, maar kijk dat vaker via uitzending gemist dan op tv
Ja het is pas zo laat opquote:Op woensdag 27 februari 2019 07:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vind de programma's van Mr Frank Visser nog wel leuk, maar kijk dat vaker via uitzending gemist dan op tv
Kijken hoe het plebs problemen oplost.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, dat is wel smakelijke tv ja
Op laat lossenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijken hoe het plebs problemen oplost.
Waar gaat de discussie over?quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vanavond gaat Mr Visser naar de stripclub
Hehhehhehheh.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Weet niet, hij stond heel ongemakkelijk te kijken hoe een dame om de danspaal draaide
"Ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mrfrankvisser/videos/619696158490195/
Hoiquote:
Of wacht, je telt op he?quote:
*insert Duitse spreuk hier*quote:
30cm kun je nu niet echt een 'paal' noemen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:21 schreef Samzz het volgende:
Tegenwoordig doet iedereen aan paaldansen, toch?
Zou er niet graag op zitten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
30cm kun je nu niet echt een 'paal' noemen.
nopequote:Op woensdag 27 februari 2019 08:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heeft iemand al die film Winchester gezien?
zegt me niksquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja. Was er niet kapot van.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Die ouwe snoepert!quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vanavond gaat Mr Visser naar de stripclub
"OH MY GOD! DID YOU HEAR THAT? DID YOU HEAR THAT?!"quote:
Ik heb wel vriendinnen die het doen jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:21 schreef Samzz het volgende:
Tegenwoordig doet iedereen aan paaldansen, toch?
Mij lijkt t ook oprecht tof om te doen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb wel vriendinnen die het doen ja
van crossfit ga je niet bepaald sierlijker bewegen hequote:Op woensdag 27 februari 2019 08:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou je niet liever iets doen dat niet zo geseksualiseerd is als paaldansen? CrossFit of turnen of zo.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"OH MY GOD! DID YOU HEAR THAT? DID YOU HEAR THAT?!"
Seks is vies.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:55 schreef Allures het volgende:
[..]
van crossfit ga je niet bepaald sierlijker bewegen he
En wat is er mis met seks en iets dat (naast functioneel ook mogelijk) seksueel is? Vooral als het niet eens je insteek is
quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"OH MY GOD! DID YOU HEAR THAT? DID YOU HEAR THAT?!"
quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou je niet liever iets doen dat niet zo geseksualiseerd is als paaldansen? CrossFit of turnen of zo.
Ja, vooral dat.quote:
Doet mij hier aan denken danquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, vooral dat.
"Hey you guys, something just touched me!"
"OH MY GOD! I FELT IT TOO! I FUCKING FELT IT TOO!!!"
Lachen met die Amerikanen
Bij mij wel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:00 schreef Chia het volgende:
[..]Paaldansen als sport heeft niks te maken met sensueel op hakken rond die paal kronkelen.
Als het niet je insteek is kan je beter wat anders doen. Voor heel veel mensen hangt paaldansen samen met seksuele dingen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:55 schreef Allures het volgende:
[..]
van crossfit ga je niet bepaald sierlijker bewegen he
En wat is er mis met seks en iets dat (naast functioneel ook mogelijk) seksueel is? Vooral als het niet eens je insteek is
Is dat niet met alle dansvormen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als het niet je insteek is kan je beter wat anders doen. Voor heel veel mensen hangt paaldansen samen met seksuele dingen.
waarom? Ik sta toch niet voor die mensen te paaldansen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als het niet je insteek is kan je beter wat anders doen. Voor heel veel mensen hangt paaldansen samen met seksuele dingen.
En dit. Voor jezelf.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:30 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom? Ik sta toch niet voor die mensen te paaldansen?
Dat jij er een stijfje van krijgt, wil nog niet zeggen dat het verboten musst sein enzo he.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat je je als vrouw moet schamen voor je seksualiteit, maar wel een lustobject moet blijven he.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat jij er een stijfje van krijgt, wil nog niet zeggen dat het verboten musst sein enzo he.
Laatst iemand ontmoet op een feestje die dag areal gebeuren deedquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:34 schreef Halimede het volgende:
Ik zou best polefitness willen doen, of aerial silks, maar helaas is dat allemaal niet in de buurt
Mannenlogicaquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat je je als vrouw moet schamen voor je seksualiteit, maar wel een lustobject moet blijven he.
Jezus wat een lastige balans. Geen wonder dat ik moe ben op het eind van de dagquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat je je als vrouw moet schamen voor je seksualiteit, maar wel een lustobject moet blijven he.
Dat is best knap nog dat je pas aan het eind van de dag daar moe door bent, heb er gelijk bij het opstaan al last vanquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Jezus wat een lastige balans. Geen wonder dat ik moe ben op het eind van de dag
ik doe geen make up op. Scheelt een boelquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat is best knap nog dat je pas aan het eind van de dag daar moe door bent, heb er gelijk bij het opstaan al last van![]()
![]()
Ja, dat soort sporten zijn echt super zwaar. Aerial hoop is ook echt super vet, mooi om te zien, maar onwijs zwaar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Laatst iemand ontmoet op een feestje die dag areal gebeuren deed
Ik dacht meteen al wel wat een hoer maar kon er mijn vinger niet op leggen maar dat was dat dus blijkbaar
Nee ik vond het cool
En het leek me zwaar. Je loopt toch de hele tijd je eigen gewicht te sjouwen
Ze was wel wat lichter dan ik
quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
Weer een perfect voorbeeld van hoe wij als witte cis mannen constant gemarginaliseerd worden, en onderdrukt door de feminazies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verneuk zumba alquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Als ik ga paaldansen is er trouwens niks seksueels aan hoor.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:42 schreef Halimede het volgende:
[..]JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]Mooi ook dat er gewoon zo'n red bull boog en publiek bij staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zou t niet kunnen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:46 schreef Halimede het volgende:
Lijkt me wel echt VEEL leuker dan normaal snowboarden.
ik ook niet. die ballgag in mn mond zou ik echt niet kunnen verdragenquote:
Jammer, ik wilde je net vragenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet. die ballgag in mn mond zou ik echt niet kunnen verdragen
als we de ballgag weg laten is het wel bespreekbaarquote:
[..]Whehehe. Altijd maar onderdrukt worden door vrouwen. Wat hebben we het toch moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Nou, ik zou gewoon niet op zo'n manier op een ander persoon kunnen staanquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet. die ballgag in mn mond zou ik echt niet kunnen verdragen
"Overdag is zij een rustige dame die op een advocatenkantoor werkt. Maar 's nachts verandert ze in een mannen-dominerende feeks die mannen graag onder haar voeten draagt."quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Dit lijkt mij wel een leuk onderwerp voor een come back van Jambers
stuk makkelijker dan skiën vond ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Snowboarden schijnt ook verrekte lastig te zijn in het begin
De mannen op wie ik snowboard moeten hun mond houden, dus als jij stil kan blijven...quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als we de ballgag weg laten is het wel bespreekbaar
het is maybe een beetje instabiel in het begin, maar je went er aan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik zou gewoon niet op zo'n manier op een ander persoon kunnen staan. Hoe geil die man t ook vindt.
Oh geen idee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Snowboarden schijnt ook verrekte lastig te zijn in het begin
Fysiek kan ik t wel, psychisch nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:53 schreef Halimede het volgende:
[..]
De mannen op wie ik snowboard moeten hun mond houden, dus als jij stil kan blijven...
[..]
het is maybe een beetje instabiel in het begin, maar je went er aan.
ik praat sowieso niet graag. we komen er wel uitquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:53 schreef Halimede het volgende:
[..]
De mannen op wie ik snowboard moeten hun mond houden, dus als jij stil kan blijven...
[..]
het is maybe een beetje instabiel in het begin, maar je went er aan.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik praat sowieso niet graag. we komen er wel uit
Ook niet als je denkt aan de duizenden jaren van onderdrukking die wij als vrouw hebben geleden?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fysiek kan ik t wel, psychisch niet.
Nee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ook niet als je denkt aan de duizenden jaren van onderdrukking die wij als vrouw hebben geleden?
als je tenminste zo'n lichtgewicht bent zoals je zeiquote:
Nouquote:
Dat ben ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je tenminste zo'n lichtgewicht bent zoals je zei
Is nog niets in vergelijking met de aflopen 5 jaar die wij als witte mannen over ons heen geschoven krijgenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ook niet als je denkt aan de duizenden jaren van onderdrukking die wij als vrouw hebben geleden?
Ja dat is wel echt moeilijk he, zeker ook die #metoo heksenjachtquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is nog niets in vergelijking met de aflopen 5 jaar die wij als witte mannen over ons heen geschoven krijgen
Weet je wel hoe zwaar dat is? Niet meer gewoon een willekeurige vrouw bij de kont kunnen pakken zonder bang te hoeven zijn voor een rechtzaak enzo.... zwaar leven zoquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt moeilijk he, zeker ook die #metoo heksenjacht
Precies. Stel je voor dat je je secretaresse mee neemt naar je hotelkamer op een conferentie en haar dan vraagt of ze een loonsverhoging wil. Moet gewoon kunnen allemaal.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt moeilijk he, zeker ook die #metoo heksenjacht
Nu leggen jullie me woorden in de mond.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iets dat je in de mond gelegd wordt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu leggen jullie me woorden in de mond.
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat jij er een stijfje van krijgt, wil nog niet zeggen dat het verboten musst sein enzo he.
wat is het probleem dan? Ik snap het oprecht nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu leggen jullie me woorden in de mond.
Dat hoeft er allemaal niet bij betrokken worden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iets dat je in de mond gelegd wordt.
Heeeyoooo
Dat paaldansen 90% om die sensuele bewegingen gaat en 10% om de sport. Ten minste dat is de indruk die ik krijg als ik die video's bekijk. Ik vind het wel apart in ieder geval.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:14 schreef Allures het volgende:
[..]
wat is het probleem dan? Ik snap het oprecht niet
je hebt nu pole fitness he. Dat gaat echt om de sportquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat paaldansen 90% om die sensuele bewegingen gaat en 10% om de sport. Ten minste dat is de indruk die ik krijg als ik die video's bekijk. Ik vind het wel apart in ieder geval.
Verder ieder zijn ding natuurlijk. Ik houd wel op met zeuren nu. Voor jullie me helemaal dood willen meppen.
Daar heb ik ook last van, vooral vervelend met normale woordenquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:16 schreef Allures het volgende:
Ik word echt gek van de autocorrect op mijn mobiel...
De vorige had een soort lerend vermogen. Deze totaal niet. Hij snapt niet dat ik echt vaker niet bedoel dan biet bijvoorbeeld![]()
![]()
![]()
Die andere kon dat
Deze veranderd soms juist het in her of zulke domme dingen
Ja ookal doe je het daarna 282617245x goedquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, vooral vervelend met normale woordenof je schrijft het 1x fout en dan blijft het voor altijd zo
Misschien zijn de video's die jij bekijkt ook niet echt de paaldanssport.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat paaldansen 90% om die sensuele bewegingen gaat en 10% om de sport. Ten minste dat is de indruk die ik krijg als ik die video's bekijk. Ik vind het wel apart in ieder geval.
Verder ieder zijn ding natuurlijk. Ik houd wel op met zeuren nu. Voor jullie me helemaal dood willen meppen.
Vrijdag pipa meenemen en een en ander afdwingen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:42 schreef STING het volgende:
Bleh, had gehoopt vandaag, na een derde gesprek, duidelijkheid gehad te krijgen over een nieuwe functie en promotie, maar nu ivm een komende reorganisatie heb ik vrijdag toch nog een 'kennismakingsgesprek' met de beoogde nieuwe manager van de manager. Dat klinkt logisch, maar had dat dan eerder aangegeven, nu krijg ik bijna het gevoel dat ik wellicht aan het lijntje wordt gehouden
Dat is wel kut jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:42 schreef STING het volgende:
Bleh, had gehoopt vandaag, na een derde gesprek, duidelijkheid gehad te krijgen over een nieuwe functie en promotie, maar nu ivm een komende reorganisatie heb ik vrijdag toch nog een 'kennismakingsgesprek' met de beoogde nieuwe manager van de manager. Dat klinkt logisch, maar had dat dan eerder aangegeven, nu krijg ik bijna het gevoel dat ik wellicht aan het lijntje wordt gehouden
Jij en Qquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Video: welke FOK!kers herken je?![]()
Even slikken en weer doorgaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Jullie zijn er kapot van, merk ik.
Huehue slikken.quote:
Misschien kon dat niet als het zo een hak op de tak reorganisatie is? Snap je gevoel, leuk is anders, maar ik ken genoeg toko's waarin ze gewoon chaotisch kut werken op zulke tijden. Hoop dat je snel duidelijkheid hebtquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:42 schreef STING het volgende:
Die met dat groene shirt heeft een Steve Buscemi vibe over zichquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Video: welke FOK!kers herken je?![]()
Mannen en make up, kan sowieso best een dingetje zijn. Ik vraag me altijd af hoe ze de eerste keer reageren nadat er zo een zelfbruinende "goed verzorgde" one night stand in het witte beddengoed heeft liggen zweten..quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:50 schreef Allures het volgende:
Los van die strippers die er alleen een beetje tegen aan schuren is het denk ik toch wel echt sport hoor. Al ziet het er vooral sexy uit. Dat is juist knap. Dat je niet ziet hoe hard ze werkt op dat moment
Net als met goeie make up waarbij mannen dan zeggen 'dat vind ik mooi want die heeft bijna niks op'
En dat je dan als vrouw weet dat ze vanmorgen om half 5 al voor de spiegel zat
Rationeel klinkt het dus idd ook allemaal wel logisch, maar het is gewoon even kut om eerst de verwachting te hebben om de knoop door te hakken, om vervolgens weer tot vrijdag te wachten en er dan wellicht toch nog een 'nee' uit voorkomt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien kon dat niet als het zo een hak op de tak reorganisatie is? Snap je gevoel, leuk is anders, maar ik ken genoeg toko's waarin ze gewoon chaotisch kut werken op zulke tijden. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt
Dat snap ik ja, liever gewoon pas in gesprek gaan als er doorgepakt kan worden en niet dit halfslachtige gedoe.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Rationeel klinkt het dus idd ook allemaal wel logisch, maar het is gewoon even kut om eerst de verwachting te hebben om de knoop door te hakken, om vervolgens weer tot vrijdag te wachten en er dan wellicht toch nog een 'nee' uit voorkomt.Maar goed, gelukkig wel voor het weekend, dat scheelt dan weer. (al moet ik de uitnodiging nog ontvangen)
Scheelt wel dat het op vrijdag is idd. Wat het resultaat van het gesprek ook is, je hebt iig een reden om aan de drank te gaan vrijdag en dan twee dagen om bij te komenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Rationeel klinkt het dus idd ook allemaal wel logisch, maar het is gewoon even kut om eerst de verwachting te hebben om de knoop door te hakken, om vervolgens weer tot vrijdag te wachten en er dan wellicht toch nog een 'nee' uit voorkomt.Maar goed, gelukkig wel voor het weekend, dat scheelt dan weer. (al moet ik de uitnodiging nog ontvangen)
vervelend voor jequote:
best wel. wat ga je hier aan doen?quote:
Niks, moet op werk aanwezig zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best wel. wat ga je hier aan doen?
Je mag mij wel entertainen.quote:
Wat leuk!quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb ook niet zoveel te vertellen eigenlijk.
Ja, ga binnenkort model staan voor een fotograaf en met een beetje geluk word dat dan geëxposeerd. Dat is wel leuk.
Die hele tattoo is al een train wreck.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dan voel je je ook wel zuur
Dit ja. Zelfs als het goed geschreven was, was het nog kansloos.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hele tattoo is al een train wreck.
Nee ik heb de schroeven niet in het kozijn gekregen dus dubbelzijdigtape gebruiktquote:
wat wilde je schroeven?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik heb de schroeven niet in het kozijn gekregen dus dubbelzijdigtape gebruiktIk ben niet voor 1 gat te vangen.
Sowieso tokkies met tattoos.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hele tattoo is al een train wreck.
houten kozijn?quote:
Oeh, we kunnen ook een partijtje knokken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal je eens een cadeau sturen.
modderworstelen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, we kunnen ook een partijtje knokken.
Oh is goed, stuur jij invite? Ik zet wel CP10 team neer, doe het puur voor de mogelijke rewardquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, we kunnen ook een partijtje knokken.
Neuh, smerige bende. De enige smerigheid die ik wil komt voort uit lichaamssappen.quote:
Was lekker. Moeten we vaker doen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh is goed, stuur jij invite? Ik zet wel CP10 team neer, doe het puur voor de mogelijke reward
Moet je wel weten dat het fout is of niet ironisch bedoelt hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dan voel je je ook wel zuur
Zal vast wel iemand zijn die degene erop wijst dat dit niet helemaal klopt. Was eens in de tattoo shop kwam er een man binnen die wilde een tattoo laten coveren. Dat kon maar hij wilde wel even zien, wat er dan precies gedaan moest worden. Die man met knalrood hoofd zijn shirt omhoog, staat er op zijn buik keurig Bier hier!quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je wel weten dat het fout is of niet ironisch bedoelt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |