Luilak!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:17 schreef Halimede het volgende:
Hoi ik heb vandaag geen ene flikker gedaan en schaam me een beetjestraks maar even inhalen
Hoezo kan je geen koffie drinken? Ziek oid?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
ik ben vandaag gewoon zo dufen kan geen koffie drinken, dus laat ik dat maar de schuld geven
Prikkelbare darm, dan zit ik de hele dag op de wcquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoezo kan je geen koffie drinken? Ziek oid?
Oh dat verzonnen symptoom.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
Prikkelbare darm, dan zit ik de hele dag op de wc
Naad. Dan maar aan de caffeinepillen oid?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
Net zoals "burn-out". Ook allemaal verzonnen. Stelletje mietjes.quote:
ik heb dat als ik sochtends koffie drink, voor 10:00u ofzo, daarna gaat t wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
Of "dood". Aanstellers allemaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Net zoals "burn-out". Ook allemaal verzonnen. Stelletje mietjes.
Mwa, gezien de persoon die het zegt...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je bedoelt syndroom.
Of denk je dat ze liegt over t op t toilet zitten?
Pijn is een illusiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:39 schreef Samzz het volgende:
Sowieso psychische stoornissen. Verzinsels van de farmaceutische industrie. Aids bestaat ook gewoon niet, is aangepraat.
Vrijwel alles toch? Alleen als je wat gebroken hebt id t echtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:39 schreef Samzz het volgende:
Sowieso psychische stoornissen. Verzinsels van de farmaceutische industrie. Aids bestaat ook gewoon niet, is aangepraat.
Daar kan ik me dus niks bij voorstellen, is echt het lange griepje voor millenialsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Burn-out hadden ze vroeger ook niet met 2 vakantie dagen en een 6 daagse werkweek.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lekker als die kutkinderen een weekje vakantie hebben, lekker koekjes bakkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb pindakoekjes gemaakt.
Helaas door de oven niet super gelukt. Maar even terug erin.
Vriendelijke vriend, mogen de sterkste morgen winnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus niks bij voorstellen, is echt het lange griepje voor millenials
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker als die kutkinderen een weekje vakantie hebben, lekker koekjes bakken
Een cadeautje zou nu wel op z'n plaats zijn tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:43 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Vriendelijke vriend, mogen de sterkste morgen winnen.
[ afbeelding ]
Heerlijk, even ontspannen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker als die kutkinderen een weekje vakantie hebben, lekker koekjes bakken
Ik wist niet dat Aids psychisch was.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:39 schreef Samzz het volgende:
Ken je die Alfred Jodokus Kwak Episode over aids? Die is episch man.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Aids psychisch was.
Weer een vraag he.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ken je die Alfred Jodokus Kwak Episode over aids? Die is episch man.
whutquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ken je die Alfred Jodokus Kwak Episode over aids? Die is episch man.
Ik ben er bang voor.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Een cadeautje zou nu wel op z'n plaats zijn toch
Jij snapt t. Wat je niet ziet is er niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrijwel alles toch? Alleen als je wat gebroken hebt id t echt
Juist! Je kan zo aan de slag bij het UWVquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt t. Wat je niet ziet is er niet.
Yayquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Juist! Je kan zo aan de slag bij het UWV![]()
Trouwens wat een goor filmpje met die maden in dat hoofd. Als je zoiets volgt is daar vast ook wel een psychische afwijking voor bedacht.quote:
I know... zie mijn PIquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik raak een prikkelbare snaar geloof ik.![]()
Jongens ik was niet serieus hoor.
Zo zo ....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker 100km gefietst vanmiddag. Lekker weertje hoor
Goed gedaan jongetjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
Mooi dat je daar even tijd voor kon maken. Ik ga zo nog een 1.5 uur.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |