Luilak!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:17 schreef Halimede het volgende:
Hoi ik heb vandaag geen ene flikker gedaan en schaam me een beetjestraks maar even inhalen
Hoezo kan je geen koffie drinken? Ziek oid?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
ik ben vandaag gewoon zo dufen kan geen koffie drinken, dus laat ik dat maar de schuld geven
Prikkelbare darm, dan zit ik de hele dag op de wcquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoezo kan je geen koffie drinken? Ziek oid?
Oh dat verzonnen symptoom.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
Prikkelbare darm, dan zit ik de hele dag op de wc
Naad. Dan maar aan de caffeinepillen oid?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
Net zoals "burn-out". Ook allemaal verzonnen. Stelletje mietjes.quote:
ik heb dat als ik sochtends koffie drink, voor 10:00u ofzo, daarna gaat t wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
Of "dood". Aanstellers allemaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Net zoals "burn-out". Ook allemaal verzonnen. Stelletje mietjes.
Mwa, gezien de persoon die het zegt...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je bedoelt syndroom.
Of denk je dat ze liegt over t op t toilet zitten?
Pijn is een illusiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:39 schreef Samzz het volgende:
Sowieso psychische stoornissen. Verzinsels van de farmaceutische industrie. Aids bestaat ook gewoon niet, is aangepraat.
Vrijwel alles toch? Alleen als je wat gebroken hebt id t echtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:39 schreef Samzz het volgende:
Sowieso psychische stoornissen. Verzinsels van de farmaceutische industrie. Aids bestaat ook gewoon niet, is aangepraat.
Daar kan ik me dus niks bij voorstellen, is echt het lange griepje voor millenialsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Burn-out hadden ze vroeger ook niet met 2 vakantie dagen en een 6 daagse werkweek.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lekker als die kutkinderen een weekje vakantie hebben, lekker koekjes bakkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb pindakoekjes gemaakt.
Helaas door de oven niet super gelukt. Maar even terug erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |