Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Redelijk.
[..]
Ik kwam er achter dat je geen topic kunt openen met een lege OP.
Ajax gaat met 2-4 winnen in De Kuip.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:01 schreef Elan het volgende:
Feyenoord gaat Ajax slopen. Of in Klaasgod-jargon 020 KAPOET MAKEN
Dit keer gaat ajax winnen, maar w2 pakt de beker.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:01 schreef Elan het volgende:
Feyenoord gaat Ajax slopen. Of in Klaasgod-jargon 020 KAPOET MAKEN
Met die 6-2 dacht jij ook eerder aan 0-3 toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat met 2-4 winnen in De Kuip.
Nee en nee.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit keer gaat ajax winnen, maar w2 pakt de beker.
die moeten tegen AZ toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit keer gaat ajax winnen, maar w2 pakt de beker.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Met die 6-2 dacht jij ook eerder aan 0-3 toch?
6-2 was vreemder dan 0-3quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Met die 6-2 dacht jij ook eerder aan 0-3 toch?
Met 6-2 van Feyenoord verliezen kon ook echt niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar twee keer van Feyenoord verliezen in één seizoen kan niet.
3-1. (en Willem 2 gaat indien ze in de finale komen sowieso dik verliezen)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat met 2-4 winnen in De Kuip.
o ja afgelopen weekend nog maar ik zie AZ wel de finale halenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Maar Willem 2 heeft al II keer gewonnen van AZ dit seizoen.
Daar is iedereen het wel over eens.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Met 6-2 van Feyenoord verliezen kon ook echt niet.
AZ ook dus het boeit niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3-1. (en Willem 2 gaat indien ze in de finale komen sowieso dik verliezen)
'Feyenoord gaat Ajax slopen. Of in Klaasgod-jargon 020 KAPOET MAKENquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Joodse arrogantie op voorhand is mooi afgestraft ja.
Jij gokt op 3-1 voor Feyenoord?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3-1. (en Willem 2 gaat indien ze in de finale komen sowieso dik verliezen)
heeft weinig met arrogantie te maken, Feyenoord wint gewoon bijna nooit van Ajaxquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
In mijn ogen dat laatste. De -15 schijnt weer een aardige lichting te zijn. Al ben ik er nog wel van overtuigd dat Burger en Kokcu het gaan halen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen enkele jeugd of gewoon toevallig een matige lichting?
Gokken is voor proleten maar ik denk 3-1 Feyenoord ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gokt op 3-1 voor Feyenoord?
aRrOgAnTiE vAn aJAx bOeHoEquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is geen arrogantie dat is zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Feyenoord gaat Ajax slopen. Of in Klaasgod-jargon 020 KAPOET MAKEN'
Volgens FM2018 wordt Burger het top talent van nederland.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
In mijn ogen dat laatste. De -15 schijnt weer een aardige lichting te zijn. Al ben ik er nog wel van overtuigd dat Burger en Kokcu het gaan halen.
Kunnen ze weer de finale verliezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
o ja afgelopen weekend nog maar ik zie AZ wel de finale halen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is geen arrogantie dat is zelfvertrouwen.
Heeft die Kokcu nog wel veel kansen gekregen na zijn debuut tegen Emmen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
In mijn ogen dat laatste. De -15 schijnt weer een aardige lichting te zijn. Al ben ik er nog wel van overtuigd dat Burger en Kokcu het gaan halen.
Wat een negatieve instelling.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gokken is voor proleten maar ik denk 3-1 Feyenoord ja.
In FM een paar jaar geleden werden Bazoer en Richairo Zivkovic wereldtoppers.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens FM2018 wordt Burger het top talent van nederland.
Als je het afzet tegen jullie gouden li(g)chting is het allemaal middelmaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft die Kokcu nog wel veel kansen gekregen na zijn debuut tegen Emmen?
En die Burger is toch middelmaat?
Ik vind Feyenoord prima spelen in de toppers, Ajax-Feyenoord daargelaten waar ze na een minuut of 5 met 10 man kwamen te staan. Ajax heeft in mijn ogen uit enkel tegen Bayern echt goed gespeeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een negatieve instelling.
Die zitten altijd goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens FM2018 wordt Burger het top talent van nederland.
Ach, die 6-2 pakken ze je niet meer af toch. Ik verwacht echt geen afstraffing nu.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Grapje.
Ik ben best bang voor die wedstrijd eigenlijk mag je best weten.
in Rotterdam was er ook weinig aan de hand tot Ajax begon te slapen, als ze de scherpte op kunnen brengen doet het niveau verschil de restquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord prima spelen in de toppers, Ajax-Feyenoord daargelaten waar ze na een minuut of 5 met 10 man kwamen te staan. Ajax heeft in mijn ogen uit enkel tegen Bayern echt goed gespeeld.
samen met Slabbekoornquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In FM een paar jaar geleden werden Bazoer en Richairo Zivkovic wereldtoppers.
Burger is echt geen middelmaat. Men denkt dat omdat ze niet verder kijken dan dat ie lang en wat slungelig oogt. Ik vind hem positioneel erg sterk, en technisch uitstekend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft die Kokcu nog wel veel kansen gekregen na zijn debuut tegen Emmen?
En die Burger is toch middelmaat?
Het valt mij op, ik volg Ajax natuurlijk niet op de voet maar als je volle druk zet en fel in de duels gaat ze daar niet echt van lijken te houden bij de godenzonen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord prima spelen in de toppers, Ajax-Feyenoord daargelaten waar ze na een minuut of 5 met 10 man kwamen te staan. Ajax heeft in mijn ogen uit enkel tegen Bayern echt goed gespeeld.
Ook datquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
in Rotterdam was er ook weinig aan de hand tot Ajax begon te slapen, als ze de scherpte op kunnen brengen doet het niveau verschil de rest
burger in oranjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Burger is echt geen middelmaat. Men denkt dat omdat ze niet verder kijken dan dat ie lang en wat slungelig oogt. Ik vind hem positioneel erg sterk, en technisch uitstekend.
Kokcu heeft na zijn debuut tegen Emmen 1 keer basis gestaan, maar dat was een dramatische wedstrijd (ook van hem, maar van heel het team). Sowieso is het geen doen om nu te debuteren in zo'n instabiel elftal.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Burger is echt geen middelmaat. Men denkt dat omdat ze niet verder kijken dan dat ie lang en wat slungelig oogt. Ik vind hem positioneel erg sterk, en technisch uitstekend.
Kokcu heeft na zijn debuut tegen Emmen 1 keer basis gestaan, maar dat was een dramatische wedstrijd (ook van hem, maar van heel het team). Sowieso is het geen doen om nu te debuteren in zo'n instabiel elftal.
Ach Ajax heeft op dit moment ook een matige Jong Ajax lichting.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je het afzet tegen jullie gouden li(g)chting is het allemaal middelmaat.
Heracles uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Het valt mij op, ik volg Ajax natuurlijk niet op de voet maar als je volle druk zet en fel in de duels gaat ze daar niet echt van lijken te houden bij de godenzonen.
PSV uit en Feyenoord uit waren daar goede voorbeelden van.
Ja, dat zei je een tijd teug ook al. Maar ik heb Boskamp aan mijn zijde, die sla ik toch wat hoger aan dan Elan van het FOK! forumpje.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef Elan het volgende:
Woutje Burger kan er echt geen reet van. Een middelmatige versie van Immers qua uiterlijk en techniek.
Elan vindt jou verschrikkelijk dom.quote:
Ah "hij vindt het dus dan vind ik het ook"quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat zei je een tijd teug ook al. Maar ik heb Boskamp aan mijn zijde, die sla ik toch wat hoger aan dan Elan van het FOK! forumpje.
Vaak wel omdat ze lang naar zo'n topper konden toeleven, nu hebben ze er twee kort achter elkaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.quote:
Ohja daar was ooit al een topic over in VBL toen hij 14 was.quote:
Jong Den Bosch.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja daar was ooit al een topic over in VBL toen hij 14 was.
Is die niet al gestopt met voetbal? Of speelt hij ergens in de tweede divisie van Bulgarije?
Er zit nu veel meer voetbal in natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.
Maar onder De Boer was het net andersom. Hoe giftiger de tegenstander des te beter ze speelden.
Als de tegenstander lekker achteruit ging leunen kwamen ze dan juist vaak tot niets, terwijl dat nu precies andersom lijkt.
Je hebt hem toch zien spelen man, leek nergens op. En die Boskamp is volgens mij niet geheel objectief.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat zei je een tijd teug ook al. Maar ik heb Boskamp aan mijn zijde, die sla ik toch wat hoger aan dan Elan van het FOK! forumpje.
Kiev ben ik vergeten ja, AEK kon er echt geen reet van dus dat vind ik niet echt een topper eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak wel omdat ze lang naar zo'n topper konden toeleven, nu hebben ze er twee kort achter elkaar.
Je vergeet trouwens nog hoe Ajax in Kiev speelde, dat was ook best aardig. In Athene ook niet heel erg slecht.
Dan kan je toch gewoon al talenten inpassen? Je wordt toch wel minimaal 4e, en daarbij moesten jullie vroeger Wijnaldum en De Vrij ook al jong inpassen in een instabiel elftal.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
VBL / Marlon Slabbekoorn #1: Colombiaanse verrassing.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja daar was ooit al een topic over in VBL toen hij 14 was.
Is die niet al gestopt met voetbal? Of speelt hij ergens in de tweede divisie van Bulgarije?
Ik heb hem wat vaker zien spelen. En wat je mening over de objectiviteit van Boskamp is zal me echt een rotzorg zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt hem toch zien spelen man, leek nergens op. En die Boskamp is volgens mij niet geheel objectief.
Boskamp overschat Feyenoord en de spelers daar consequent.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan. We gaan het zien. Ik ga mijn gelijk wel halen over 3/4 jaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boskamp overschat Feyenoord en de spelers daar consequent.
Ik zeg helemaal niet dat ik je dom vindt dat zegt GGMM. Dom varken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Mensen met een andere mening over een jeugdspeler dom vinden is.. nogal dom.
Het blijft een CL-duel natuurlijk, en zal AEK veel verschillen van Feyenoord qua niveau?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kiev ben ik vergeten ja, AEK kon er echt geen reet van dus dat vind ik niet echt een topper eerlijk gezegd.
Waarom reageerde je dan metquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik je dom vindt dat zegt GGMM. Dom varken.
SjaakBauer "Omdat wij wel een jeugdopleiding hebben" tegen een PSV'erquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
VBL / Marlon Slabbekoorn #1: Colombiaanse verrassing.
even in dit topic zoeken
Ik heb even gekeken maar wel lastig voor zo'n jongen om progressie te maken als je zo weinig (boeiende) duels speelt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan. We gaan het zien. Ik ga mijn gelijk wel halen over 3/4 jaar.
Niet dat ik zeg dat Burger het talent is wat Feyenoord 50 miljoen op gaat leveren, laat ik dat ook maar direct erbij zeggen.
Of hij wordt de nieuwe Jari Schuurman.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan. We gaan het zien. Ik ga mijn gelijk wel halen over 3/4 jaar.
Niet dat ik zeg dat Burger het talent is wat Feyenoord 50 miljoen op gaat leveren, laat ik dat ook maar direct erbij zeggen.
Mwuah, dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het blijft een CL-duel natuurlijk, en zal AEK veel verschillen van Feyenoord qua niveau?
tegen benfica vond ik het erg volwassenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak wel omdat ze lang naar zo'n topper konden toeleven, nu hebben ze er twee kort achter elkaar.
Je vergeet trouwens nog hoe Ajax in Kiev speelde, dat was ook best aardig. In Athene ook niet heel erg slecht.
Ook een optie. Maar dat is bij elke jeugdspeler het geval natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of hij wordt de nieuwe Jari Schuurman.
Omdat ik het echt totaal niet met je eens ben. Dat kan en mag toch gewoonquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom reageerde je dan met![]()
?
Denk het eigenlijk niet zoquote:
Die uitwedstrijd was heel raar daar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:20 schreef Adames het volgende:
[..]
tegen benfica vond ik het erg volwassen
klopt, ondanks dat ik het nu zelf doe, is het achteraf altijd makkelijk lullen als iemand het alsnog niet haalt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ook een optie. Maar dat is bij elke jeugdspeler het geval natuurlijk.
Dat het de nieuwe Jari Schuurman wordt?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Scrummie gewend is dat mensen dan tegenargumenten geven.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik het echt totaal niet met je eens ben. Dat kan en mag toch gewoon
Ja uiteraard mag dat. Maar dan reageer je normaal gesproken met "Oneens Scrummie." ipv een huil smiley en een uitlach smiley.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik het echt totaal niet met je eens ben. Dat kan en mag toch gewoon
Muah bij sommige types heb je dat al sneller: het type diepgaande middenvelder in de jeugd die het vooral moet hebben van balletjes afwachten en die voetbaltechnisch niet echt bijzonder zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
We gaan het zien, vooralsnog vind ik Feyenoord prima pieken naar de belangrijke wedstrijden. En in de kuip wint zelden een ploeg gemakkelijk. (#ziggy)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet zo.
AEK maakte het Bayern en Benfica ook nog best lastig in die thuiswedstrijden hè.
[..]
Die uitwedstrijd was heel raar daar.
Die heb ik dan ook gegeven. Nu weer oppleuren graag met je gestook.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het de nieuwe Jari Schuurman wordt?
[..]
Ik denk dat Scrummie gewend is dat mensen dan tegenargumenten geven.
Hij zal wel mensen in zijn directe omgeving hebben die een IQ hebben van boven de 80, dan is het met jou even schakelen.
Maar tweemaal pieken binnen een kort tijdsbestek is weer wat anders.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We gaan het zien, vooralsnog vind ik Feyenoord prima pieken naar de belangrijke wedstrijden. En in de kuip wint zelden een ploeg gemakkelijk. (#ziggy)
Dat is waar. Ik heb er vooral heel erg zin in. Ook omdat bij een verlies nu gelukkig niet het hele seizoen al weg is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar tweemaal pieken binnen een kort tijdsbestek is weer wat anders.
Ik zou er toch flink van balen hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb er vooral heel erg zin in. Ook omdat bij een verlies nu gelukkig niet het hele seizoen al weg is.
Zou wel fijn zijn maar liever kampioen. (ik gun V Persie ook wel een mooi afscheid)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er toch flink van balen hoor.
Die beker moet Ajax gewoon weer eens pakken.
Waarom zou je moeten kiezen? Lijkt me duidelijk dat het kampioenschap meer waard isquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn maar liever kampioen. (ik gun V Persie ook wel een mooi afscheid)
mee eens maar nu voor de competitie verloren is zit er niet anders op dan het even recht te trekkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn maar liever kampioen. (ik gun V Persie ook wel een mooi afscheid)
Nou nee maar meer dat het dan ook een meer dan prima seizoen is. (met de CL campagne erbij)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten kiezen? Lijkt me duidelijk dat het kampioenschap meer waard is
Ik gun Ajax meer dan Van Persie.
Ach we gaan het meemakenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee maar meer dat het dan ook een meer dan prima seizoen is. (met de CL campagne erbij)
Ik sta niet zo haatdragend in het leven, V Persie heb ik jarenlang van genoten en één van mijn beste vrienden is voor Feyenoord, die gun ik ook wel wat.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
Ik gun Ajax echt geen moer.
Begrijp ook oprecht niet hoe je dat uit je strot kunt toveren als Ajacied zijnde dat je Feyenoord ook maar iets zou gunnen.
Ik gun Feyenoord wel goede Europese prestaties.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
Begrijp ook oprecht niet hoe je dat uit je strot kunt toveren als Ajacied zijnde dat je Feyenoord ook maar iets zou gunnen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun Feyenoord wel goede Europese prestaties.
ik heb geen hekel aan Feyenoord maar van Ajax winnen gun ik geen enkele clubquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
natuurlijk is het lachwekkend maar wel op een zielige manierquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo?
Is toch mooi man zo'n complete afgang tegen een veredelde amateurclub als Trencin.
Of bedoel je puur in het belang qua coëfficiënt punten?
Ik vind het veel leuker als ze het goed doen, niet alleen qua punten maar ook om wat leuke EL potjes te zien en te kijken waar ze staan t.o.v. buitenlandse clubs. (hoewel ik van die wedstrijden tegen Trencin stiekem ook wel heb genoten ja)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo?
Is toch mooi man zo'n complete afgang tegen een veredelde amateurclub als Trencin.
Jij maakt mij niet wijs dat je er empathische gevoelens bij kreeg toen dat gebeurde.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk is het lachwekkend maar wel op een zielige manier
Dat, en gewoon voor de uitstraling van de competitie. En de ontwikkeling van de spelers daar waardoor het niveau in de competitie omhoog gaat, zelfde als dat ik hoop dat meer subtoppers goed beleid weer gaan voeren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo?
Heb je wel een hekel aan PSV?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb geen hekel aan Feyenoord maar van Ajax winnen gun ik geen enkele club
Sjaak wel een beetje.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel een hekel aan PSV?
Ik wel aan sommige PSV-fans.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee want zo belangrijk vind ik het ook weer niet maar het straalt natuurlijk ook op je competitie af als de 3e club van het land er tegen veredelde amateurs afgaatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij maakt mij niet wijs dat je er empathische gevoelens bij kreeg toen dat gebeurde.
nee eigenlijk ook niet, toen ze net opkwamen wel een beetje omdat Philips er veel geld in stak maar uiteindelijk moeten we er gewoon blij mee zijn anders was het helemaal een trieste bende geweest met misschien wel een paar kampioenschappen meer voor Ajaxquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond het alleen pijnlijk omdat het Feyenoord betrof, qua eredivisie heb ik de hoop allang opgegeven internationaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee want zo belangrijk vind ik het ook weer niet maar het straalt natuurlijk ook op je competitie af als de 3e club van het land er tegen veredelde amateurs afgaat
Ik moet daar vooral alleen maar om lachen.quote:
Ja eens wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee eigenlijk ook niet, toen ze net opkwamen wel een beetje omdat Philips er veel geld in stak maar uiteindelijk moeten we er gewoon blij mee zijn anders was het helemaal een trieste bende geweest met misschien wel een paar kampioenschappen meer voor Ajax
Wat een deprimerende zienswijze.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond het alleen pijnlijk omdat het Feyenoord betrof, qua eredivisie heb ik de hoop allang opgegeven internationaal.
Ook clubs die geen wanbeleid doen falen Europees heimelijk. Zie resultaten van PSV, AZ, Utrecht recentelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een deprimerende zienswijze.
Er zijn alle kansen voor de Eredivisie om gewoon weer te groeien, helaas doen teveel clubs aan wanbeleid.
dat denk ik eerlijk gezegd niet, op een gegeven moment verdwijnt die gewoon, ik hoop op een Europese competitie waar misschien een paar NL clubs aan mee doen anders gaat Ajax ook ten onderquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een deprimerende zienswijze.
Er zijn alle kansen voor de Eredivisie om gewoon weer te groeien, helaas doen teveel clubs aan wanbeleid.
Komt wel wanneer ze hun talenten verkopen voor grotere bedragen en meer kunnen investeren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook clubs die geen wanbeleid doen falen Europees heimelijk. Zie resultaten van PSV, AZ, Utrecht recentelijk.
Nederland moet toch gewoon weer in de top-8 van die coëfficiëntenranglijst kunnen komen joh. Als die Belgjes het al kunnen met hun middelmatige clubjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat denk ik eerlijk gezegd niet, op een gegeven moment verdwijnt die gewoon, ik hoop op een Europese competitie waar misschien een paar NL clubs aan mee doen anders gaat Ajax ook ten onder
ja maar dat europese clubvoetbal is ook in beweging, op een gegeven moment zullen ze dat anders gaan doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt wel wanneer ze hun talenten verkopen voor grotere bedragen en meer kunnen investeren.
[..]
Nederland moet toch gewoon weer in de top-8 van die coëfficiëntenranglijst kunnen komen joh. Als die Belgjes het al kunnen met hun middelmatige clubjes.
Eerlijk gezegd hoor ik dat soort verhalen al minimaal 10 jaar in de diverse praatprogramma's en vanuit de KNVB. Dit is volgens mij het eerst jaar dat er daadwerkelijk weer een stijgende lijn in zit qua coëfficiënten in plaats van een almaar dalende trend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt wel wanneer ze hun talenten verkopen voor grotere bedragen en meer kunnen investeren.
[..]
Nederland moet toch gewoon weer in de top-8 van die coëfficiëntenranglijst kunnen komen joh. Als die Belgjes het al kunnen met hun middelmatige clubjes.
Oh vast wel joh.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat europese clubvoetbal is ook in beweging, op een gegeven moment zullen ze dat anders gaan doen
Bohquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Er kan ook nog veel verbeteren als het gaat om het opleiden van trainers, spelers of het verbeteren van de competitie door kunstgras eruit te halen e.d.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoor ik dat soort verhalen al minimaal 10 jaar in de diverse praatprogramma's en vanuit de KNVB. Dit is volgens mij het eerst jaar dat er daadwerkelijk weer een stijgende lijn in zit qua coëfficiënten in plaats van een almaar dalende trend.
En dan eigenlijk ook alleen maar door dat Ajax het zo verrassend doet.
zolang mensen zoals Jan Smit of hoe die man nog in de kunstgras lobby zitten gaat het sowieso niets worden met het NL voetbal en dan gaat het niet eens zozeer om het kunstgras maar omdat alle beslissingen unaniem genomen moeten wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er kan ook nog veel verbeteren als het gaat om het opleiden van trainers, spelers of het verbeteren van de competitie door kunstgras eruit te halen e.d.
Maar goed in die praatprogramma's hoor je zelden die oplossingen nee. Daar zitten de types die denken dat Henk Fräser ontzag inboezemt door 6 interlands voor Oranje (lol).
Er is ook nog meer dan genoeg te verbeteren en te optimaliseren. Dat ben ik wel met je eens. Maar of dat ooit gaat gebeuren is natuurlijk de vraag. Dit seizoen is door Ajax een uitzondering, maar met name de EL is doorgaans een garantie op drama als er Nederlandse clubs in acteren de laatste jaren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er kan ook nog veel verbeteren als het gaat om het opleiden van trainers, spelers of het verbeteren van de competitie door kunstgras eruit te halen e.d.
Maar goed in die praatprogramma's hoor je zelden die oplossingen nee. Daar zitten de types die denken dat Henk Fräser ontzag inboezemt door 6 interlands voor Oranje (lol).
Ja dat is een walgelijk slecht systeem. Eigenlijk zouden er een paar onafhankelijke mensen aangesteld moeten worden die de beslissingen maken, maar goed de goede daarvoor vinden is lastig. Want die zullen ook wel weer hun eigen agenda hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang mensen zoals Jan Smit of hoe die man nog in de kunstgras lobby zitten gaat het sowieso niets worden met het NL voetbal en dan gaat het niet eens zozeer om het kunstgras maar omdat alle beslissingen unaniem genomen moeten worden
Ligt er ook aan dat veel clubs niet echt Europese ambities hebben lijkt het (op Ajax na). Feyenoord nam de JC-schaal serieuzer dan de potjes tegen Trencin, AZ maakte de selectie niet op tijd in orde voor die duels tegen die Oostblokkers waardoor ze er dom uitvlogenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is ook nog meer dan genoeg te verbeteren en te optimaliseren. Dat ben ik wel met je eens. Maar of dat ooit gaat gebeuren is natuurlijk de vraag. Dit seizoen is door Ajax een uitzondering, maar met name de EL is doorgaans een garantie op drama als er Nederlandse clubs in acteren de laatste jaren.
Drama in de zin van punten verzamelen voor het coëfficiënt. Uitgeschakeld worden (bij voorkeur al in voorrondes) door de meest treurige clubs is eerder regel dan uitzondering.
Lekker man. Ik boerenkool met worst.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Levensgenieterquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:33 schreef Caland het volgende:
Surinaamse nasi met pekingeend en bakkeljauw.
man man man. Moest nog lachen ookquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:37 schreef GGMM het volgende:
In het Ajax-topic gaat iemand gigantisch op zijn muil
Genot.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:37 schreef GGMM het volgende:
Ga zo boodschapje doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bedankt voor de tip, dat ga ik nalezenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:37 schreef GGMM het volgende:
zuurkoolquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moest lachen om die Snorlax.quote:
ik bibberquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:09 schreef Tjacka het volgende:
Weer even wat stoere teksten uitgeslagen in het Ajax topic! #1312 #teampolletje #noonelikesuswedontcare
Erg vermoeiend ja, FReNKIe iS eEn HyPe. Wees gewoon blij dat 'we' een goede Nederlandse middenvelder hebben de komende jaren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:06 schreef Tjacka het volgende:
Dat die psvers nog steeds zo mad zijn vanwege frenkie lol.
Dat lijkt mij niet echt lekker.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:16 schreef Elan het volgende:
Ik eet nu een pindakaasreep.
Erg benieuwd naar de mening van GGMM over pindakaasrepen
Is van Calvé dus echte pindakaas, best smakelijk eigenlijk. Al zit er volgens mij wel suiker in (heb niet de moeite genomen op de doos te kijken)quote:
lijkt me interessantquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Is van Calvé dus echte pindakaas, best smakelijk eigenlijk. Al zit er volgens mij wel suiker in (heb niet de moeite genomen op de doos te kijken)
Zal dus helaas iets eenmaligs zijn.
Overpriced is hij wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg vermoeiend ja, FReNKIe iS eEn HyPe. Wees gewoon blij dat 'we' een goede Nederlandse middenvelder hebben de komende jaren.
(lol)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net een knuffel joh. Die Balthazar lijkt nog wel aardig.
PINDA 49%, pindakaas 20% (PINDA, plantaardige olie (raapzaad, soja, volledig geharde palm), zout), rijstsiroop, agavesiroop, rijstchips (rijstebloem, rijstsiroop), sojachips (SOJA-EIWITTEN), tapiocabloem, zout), HAVERVLOKKEN (bevat GLUTEN), zout.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:20 schreef Adames het volgende:
Pindakaas cacao honing en als vulling ook pindas.
Dat zou mooi zijn
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:21 schreef I. het volgende:
Ik dacht, ik kom weer eens buurten in de leukste SC van FOK.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
PINDA 49%, pindakaas 20% (PINDA, plantaardige olie (raapzaad, soja, volledig geharde palm), zout), rijstsiroop, agavesiroop, rijstchips (rijstebloem, rijstsiroop), sojachips (SOJA-EIWITTEN), tapiocabloem, zout), HAVERVLOKKEN (bevat GLUTEN), zout.
jij hebt echt veel puntenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
PINDA 49%, pindakaas 20% (PINDA, plantaardige olie (raapzaad, soja, volledig geharde palm), zout), rijstsiroop, agavesiroop, rijstchips (rijstebloem, rijstsiroop), sojachips (SOJA-EIWITTEN), tapiocabloem, zout), HAVERVLOKKEN (bevat GLUTEN), zout.
Ja zeker, en blijft jeugdsentiment hé.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(lol)
Lijkt me best een geinig popcornfilmpje verder.
Goed bezig maatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Wow ik ben van 2800 naar 10k+ gegaan.
moet jij wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wilde altijd wel een live-action versie van Pokémon zien ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zeker, en blijft jeugdsentiment hé.
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Oei, dit kan mij wel eens duur komen te staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom noem je hem een haring
ik zou niet pikken maxi
Zeker. Had wel graag dat Pokemon-Go wat jaartjes eerder gehad.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wilde altijd wel een live-action versie van Pokémon zien ja.
Wat een tijd om te leven.
Ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
Benieuwd welke nieuwe algoritmes @:Danny erin heeft gefietst.
Grootste geheim van FOK!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
Benieuwd welke nieuwe algoritmes @:Danny erin heeft gefietst.
Denk dat ik daar dan weer snel klaar mee zou zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker. Had wel graag dat Pokemon-Go wat jaartjes eerder gehad.
Was als kind met bijna alles zo toch, op naar de volgende hype.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat ik daar dan weer snel klaar mee zou zijn.
Jawel, maar als ik dan buiten speelde ging ik liever voetballen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was als kind met bijna alles zo toch, op naar de volgende hype.
Buikschuiven? Wij gingen altijd voetballen of legertje spelen. En eens in de zoveel tijd zo'n knikker hype.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik dan buiten speelde ging ik liever voetballen.
Of buikschuiven.
Op je matras (lol) ?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik dan buiten speelde ging ik liever voetballen.
Of buikschuiven.
Wij gingen altijd blowenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Buikschuiven? Wij gingen altijd voetballen of legertje spelen. En eens in de zoveel tijd zo'n knikker hype.
Ja in de zomer, zo'n buikschuifbaan op een grasveld en dan eroverheen glijden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Buikschuiven? Wij gingen altijd voetballen of legertje spelen. En eens in de zoveel tijd zo'n knikker hype.
Oh genot, dat hebben we altijd bij dorpsfeest met mooi weer. Al die lekkere wijven erop in witte shirtjes genot.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja in de zomer, zo'n buikschuifbaan op een grasveld en dan eroverheen glijden.
Wat een tijden.
Doe je dat eigenlijk nog wel eens, met die matras?quote:
Toen ik nog op voetbal zat hadden we zo'n groot opblaasding daar staan tijdens een jeugdkamp ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh genot, dat hebben we altijd bij dorpsfeest met mooi weer. Al die lekkere wijven erop in witte shirtjes genot.
Het ging hier gisteren nog over, Hans.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe je dat eigenlijk nog wel eens, met die matras?
Dat was jaren geleden een behoorlijk dingetje hier. No pun intended verder, hoor je er nooit meer over.
Dit wil niemand.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:21 schreef I. het volgende:
Ik dacht, ik kom weer eens buurten in de leukste SC van FOK.
Oh dat heb ik dan ff gemistquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ging hier gisteren nog over, Hans.
haha tomaat, vuurtoren!!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
Vandaag portie rood geworden godverdomme mienjong
Misschien moet je het dan ook eens proberen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan ff gemist
Je kon toch impotent worden van die shit, op termijn?
Rustaaaghquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha tomaat, vuurtoren!!!!
Ach met mijn hosselskills ben ik al impotent genoegquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan ff gemist
Je kon toch impotent worden van die shit, op termijn?
Ja ook lekker warm zag ik. Global warming koekoekquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Hier is grote kans op een elfstedentocht
WE staan al bijna weer bovenaan Rensie!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ook lekker warm zag ik. Global warming koekoek
Uh goeiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan ook eens proberen.
haagsie, jij hier ook vriend?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Hier is grote kans op een elfstedentocht
Had goddomme net de BBQ aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel vroeg donker voor een zomerse dag.
spuit 11quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:
Er is een nieuwe trailer voor Detective Pikachu uit zie ik.
@:jr-style-93 @:anderebaby's
Dit is al besproken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:
Er is een nieuwe trailer voor Detective Pikachu uit zie ik.
@:jr-style-93 @:anderebaby's
doet https://old.reddit.com/ het?quote:
Godsamme.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso neefquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:06 schreef KingRoland het volgende:
@:doublepain
ik denk wel dat Vini Jr en Mbappé de nieuwe 2 beste zullen worden wanneer messi en cr7 er niet meer zijn
Nopequote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Sowieso in pinda(kaas) zitten toch gluten?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Klaas kan niet meer posten in VBL
Kip worstjes, broccoli en zoete potatoesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM en ik willen weten wat je gaat eten
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kip worstjes, broccoli en zoete potatoes
quote:
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Sowieso in pinda(kaas) zitten toch gluten?
potatoesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu makker?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu makker?
naja als ik drinken haal heb ik ook soms van doe maar een gezond weekendjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik nem er ook ketchup LIGHT bij
Omdat geen idee
Kheb nu light gehaald vriendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja als ik drinken haal heb ik ook soms van doe maar een gezond weekendje
dan koop ik coca cola zero (of coca cola zero vanilla)
Roland, zou je kogel vangen voor je mattie?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja als ik drinken haal heb ik ook soms van doe maar een gezond weekendje
dan koop ik coca cola zero (of coca cola zero vanilla)
vol met NSBers toenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:16 schreef Adames het volgende:
[..]
vroeger was er er een banmeldtopic
was altijd leuk
url.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:16 schreef Caland het volgende:
Docu over dat scooterongeluk gekeken
Zelden agressief geworden van een docu
https://zembla.bnnvara.nl(...)atale-scooterongelukquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:16 schreef Caland het volgende:
Docu over dat scooterongeluk gekeken
Zelden agressief geworden van een docu
oh ja, kan ik me nog herinnerenquote:Op 15 januari 2010 rijden Mohamed el G. (19) en Mohamed A. (18) op een gestolen scooter door Nijmegen om een hotel te beroven. Wanneer de politie ze aan wil houden, slaan ze op de vlucht. Tijdens de dollemansrit die volgt, rijden ze op een zebrapad een voetganger dood. Wat volgt is een acht jaar lange juridische strijd. Want wie bestuurde de scooter?
De twee mannen geven elkaar de schuld, ooggetuigen spreken elkaar tegen en de politie heeft geen technisch bewijs. Kan je twee mensen veroordelen, terwijl maar één persoon reed? En als je niet weet wie er reed, kan je dan überhaupt iemand vervolgen?
Gezellig manquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit is mijn hometown mattie.
Zout een eind opquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:21 schreef I. het volgende:
[..]
Gezellig manHeb net al aardig wat vrienden gemaakt.
gewoon stug vol blijven houden. Op gegeven moment omarmen ze je wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:21 schreef I. het volgende:
[..]
Hoort allemaal bij de acts.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon stug vol blijven houden. Op gegeven moment omarmen ze je wel.
Nee, dat werkt alleen bij mensen met een persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:
Mij krijgen ze niet klein hoor. Ben heel wat gewend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga weg.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:21 schreef I. het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat werkt alleen bij mensen met een persoonlijkheid.
Die scrupleus oid wordt ook na een jaar niet geaccepteerd.
Wie?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JR de enige zonder act. JR IS PUUR
quote:
Die Lion King act is wel vermoeiend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik een act?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend voor het eerst naar de bios met de kleine. Ben benieuwd!quote:
die doet toch niet al een jaar pogingenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke film?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend voor het eerst naar de bios met de kleine. Ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |