Nee daarom. Ik weet verder ook niet waar dit vandaan komt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn niet de helderste lichten lijkt mij. Een ludieke tekst kan nog maar wat is de lol van iemand random een ernstige ziekte toewensen? Het altijd sympathieke de Graafschap doet geen vlieg kwaad.
Lex kan vrijdag misschien ook daar een krans gaan leggenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee daarom. Ik weet verder ook niet waar dit vandaan komt.
Kk in je maag verwijst wellicht naar een stukje uit een anti knvb liedje van Ado van vroeger. Maar meer kan ik er echt niet van maken.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je even op je taalgebruik willen letten?
Laatste waarschuwing.
Lexie heeft wel een volle agenda ja deze dagen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lex kan vrijdag misschien ook daar een krans gaan leggen
ik zet tegenwoordig alleen nog maar ludieke TR'squote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:38 schreef Saind het volgende:
Ben blij dat er nog adequaat op TR's gereageerd wordt
Normaliter probeer ik alleen TR's te zetten die an sich al banbaar zijn maar maak voor dit soort posts graag een uitzonderingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:38 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zet tegenwoordig alleen nog maar ludieke TR's
https://www.draw.io/quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:38 schreef Saind het volgende:
Zit er een soort Microsoft Visio ofzo in google drive? Gewoon om snel een flowchart in elkaar te knallen
Wat is dit voor copypasta?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:34 schreef GGMM het volgende:
Ik was net aan het schoonmaken, Tali ging zoals gewoonlijk in bad toen ik de stofzuiger aanzette, en even later zag ik iets opmerkelijks: Morty was Tali al een paar minuten in de gaten aan het houden, en toen zij uit bad kwam klom hij er meteen naartoe en hing zijn buikje en kopje in het water, zonder de rand van het badje los te laten, maar het is al heel watLyam en Morty durven normaal gesproken alleen uit het badje te drinken, maar wie weet worden het ook eindelijk baddervogels, want ze meuren nogal
TR's zettenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Normaliter probeer ik alleen TR's te zetten die an sich al banbaar zijn maar maak voor dit soort posts graag een uitzondering
Ja mooi he.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:34 schreef GGMM het volgende:
Ik was net aan het schoonmaken, Tali ging zoals gewoonlijk in bad toen ik de stofzuiger aanzette, en even later zag ik iets opmerkelijks: Morty was Tali al een paar minuten in de gaten aan het houden, en toen zij uit bad kwam klom hij er meteen naartoe en hing zijn buikje en kopje in het water, zonder de rand van het badje los te laten, maar het is al heel watLyam en Morty durven normaal gesproken alleen uit het badje te drinken, maar wie weet worden het ook eindelijk baddervogels, want ze meuren nogal
Ik wist wel dat je er ook zo over zou denkenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je even op je taalgebruik willen letten?
Laatste waarschuwing.
Chonggodquote:Chong kan nu ook zijn competitiedebuut maken voor United
14:12 – Een nieuwe mijlpaal voor Tahith Chong: voor het eerst behoort de Nederlander voor een Premier League-duel tot de wedstrijdselectie van Manchester United. De negentienjarige aanvaller profiteert van de blessuregevallen in de selectie van Ole Gunnar Solskjaer en kan in de uitwedstrijd van woensdag tegen Crystal Palace zomaar zijn competitiedebuut maken.
Zeer zeker ja, geweldig talent.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
die had feyenoord nu prima kunnen gebruiken
Alsof die eigen jeugd laat doorkomen tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
die had feyenoord nu prima kunnen gebruiken
Wat een flauwekul.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof die eigen jeugd laat doorkomen tegenwoordig
Quotering?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:54 schreef Elan het volgende:
Lekker betje gezet op Feyenoord voor morgen.
zonde van je geldquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:54 schreef Elan het volgende:
Lekker betje gezet op Feyenoord voor morgen.
Geen enkele jeugd of gewoon toevallig een matige lichting?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul.
Onze jeugd kan er gewoon (grotendeels) geen tering van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |