In mijn ogen dat laatste. De -15 schijnt weer een aardige lichting te zijn. Al ben ik er nog wel van overtuigd dat Burger en Kokcu het gaan halen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen enkele jeugd of gewoon toevallig een matige lichting?
Gokken is voor proleten maar ik denk 3-1 Feyenoord ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gokt op 3-1 voor Feyenoord?
aRrOgAnTiE vAn aJAx bOeHoEquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Joodse arrogantie op voorhand is mooi afgestraft ja.
Dat is geen arrogantie dat is zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Feyenoord gaat Ajax slopen. Of in Klaasgod-jargon 020 KAPOET MAKEN'
Volgens FM2018 wordt Burger het top talent van nederland.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
In mijn ogen dat laatste. De -15 schijnt weer een aardige lichting te zijn. Al ben ik er nog wel van overtuigd dat Burger en Kokcu het gaan halen.
Kunnen ze weer de finale verliezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
o ja afgelopen weekend nog maar ik zie AZ wel de finale halen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is geen arrogantie dat is zelfvertrouwen.
Heeft die Kokcu nog wel veel kansen gekregen na zijn debuut tegen Emmen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
In mijn ogen dat laatste. De -15 schijnt weer een aardige lichting te zijn. Al ben ik er nog wel van overtuigd dat Burger en Kokcu het gaan halen.
Wat een negatieve instelling.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gokken is voor proleten maar ik denk 3-1 Feyenoord ja.
In FM een paar jaar geleden werden Bazoer en Richairo Zivkovic wereldtoppers.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens FM2018 wordt Burger het top talent van nederland.
Als je het afzet tegen jullie gouden li(g)chting is het allemaal middelmaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft die Kokcu nog wel veel kansen gekregen na zijn debuut tegen Emmen?
En die Burger is toch middelmaat?
Ik vind Feyenoord prima spelen in de toppers, Ajax-Feyenoord daargelaten waar ze na een minuut of 5 met 10 man kwamen te staan. Ajax heeft in mijn ogen uit enkel tegen Bayern echt goed gespeeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een negatieve instelling.
Die zitten altijd goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens FM2018 wordt Burger het top talent van nederland.
Ach, die 6-2 pakken ze je niet meer af toch. Ik verwacht echt geen afstraffing nu.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Grapje.
Ik ben best bang voor die wedstrijd eigenlijk mag je best weten.
in Rotterdam was er ook weinig aan de hand tot Ajax begon te slapen, als ze de scherpte op kunnen brengen doet het niveau verschil de restquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord prima spelen in de toppers, Ajax-Feyenoord daargelaten waar ze na een minuut of 5 met 10 man kwamen te staan. Ajax heeft in mijn ogen uit enkel tegen Bayern echt goed gespeeld.
samen met Slabbekoornquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In FM een paar jaar geleden werden Bazoer en Richairo Zivkovic wereldtoppers.
Burger is echt geen middelmaat. Men denkt dat omdat ze niet verder kijken dan dat ie lang en wat slungelig oogt. Ik vind hem positioneel erg sterk, en technisch uitstekend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft die Kokcu nog wel veel kansen gekregen na zijn debuut tegen Emmen?
En die Burger is toch middelmaat?
Het valt mij op, ik volg Ajax natuurlijk niet op de voet maar als je volle druk zet en fel in de duels gaat ze daar niet echt van lijken te houden bij de godenzonen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord prima spelen in de toppers, Ajax-Feyenoord daargelaten waar ze na een minuut of 5 met 10 man kwamen te staan. Ajax heeft in mijn ogen uit enkel tegen Bayern echt goed gespeeld.
Ook datquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
in Rotterdam was er ook weinig aan de hand tot Ajax begon te slapen, als ze de scherpte op kunnen brengen doet het niveau verschil de rest
burger in oranjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Burger is echt geen middelmaat. Men denkt dat omdat ze niet verder kijken dan dat ie lang en wat slungelig oogt. Ik vind hem positioneel erg sterk, en technisch uitstekend.
Kokcu heeft na zijn debuut tegen Emmen 1 keer basis gestaan, maar dat was een dramatische wedstrijd (ook van hem, maar van heel het team). Sowieso is het geen doen om nu te debuteren in zo'n instabiel elftal.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Burger is echt geen middelmaat. Men denkt dat omdat ze niet verder kijken dan dat ie lang en wat slungelig oogt. Ik vind hem positioneel erg sterk, en technisch uitstekend.
Kokcu heeft na zijn debuut tegen Emmen 1 keer basis gestaan, maar dat was een dramatische wedstrijd (ook van hem, maar van heel het team). Sowieso is het geen doen om nu te debuteren in zo'n instabiel elftal.
Ach Ajax heeft op dit moment ook een matige Jong Ajax lichting.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je het afzet tegen jullie gouden li(g)chting is het allemaal middelmaat.
Heracles uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Het valt mij op, ik volg Ajax natuurlijk niet op de voet maar als je volle druk zet en fel in de duels gaat ze daar niet echt van lijken te houden bij de godenzonen.
PSV uit en Feyenoord uit waren daar goede voorbeelden van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |