Jammer. Bewuste keuze van jouw kant?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog wel een beetje lafjes daten, geen tinderavonturen meer dat wel.
Arme Flappiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Thijs![]()
Kende je dat konijnenlied al?
Denken dat er een wc is na aankomstquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Direct na aankomst en dat het heel erg mis gaat zodat je zulke taferelen krijgt:
https://www.bbc.co.uk/news/uk-england-bristol-41167296
Ze heeft vast wel ergens een handtasquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Denken dat er een wc is na aankomst
Op welk gebied?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jammer. Bewuste keuze van jouw kant?
quote:
iewquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ze heeft vast wel ergens een handtas
Nee, niet Youpie, ik quote Fem en jou net met oa die Belgische Kurt en dinges van Within Temptationquote:
Die zijn allemaal gesloten 's winters. Kom je vol verwachting bij zo'n zomerhut aan denkend dat je even rustig kunt zitten, zit het op slotquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:46 schreef MissMSX het volgende:
Heerlijk man, schijten op zo'n houten plank met een gat er in.
Beter dan op een camping in Frankrijk op twee voetafdrukken boven een gat hangen en mikken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:46 schreef MissMSX het volgende:
Heerlijk man, schijten op zo'n houten plank met een gat er in.
Niet gezienquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, niet Youpie, ik quote Fem en jou net met oa die Belgische Kurt en dinges van Within Temptation
Serieus? Hahaha.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die zijn allemaal gesloten 's winters. Kom je vol verwachting bij zo'n zomerhut aan denkend dat je even rustig kunt zitten, zit het op slot
Slechte herinneringen aanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beter dan op een camping in Frankrijk op twee voetafdrukken boven een gat hangen en mikken.
Lafjes daten (toon was niet heel erg positief maar dat kan ik ook zelf verkeerd hebben opgevat natuurlijk).quote:
Speaking of, in Amsterdam hebben ze hun prioriteiten goed op een rijtje. Gedoe over het design van genderfluïdtoilet in een park. Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Denken dat er een wc is na aankomst
Dat heb ik liever.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beter dan op een camping in Frankrijk op twee voetafdrukken boven een gat hangen en mikken.
Rondje van +/- 50km om de newbies te trainen voor Zweden. Dan gaan we een stuk van de Kungsleden doen (120km).quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Serieus? Hahaha.
Welke route ga je lopen eigenlijk?
Ik durf niet te gaan zoekenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik liever.
Een Japans toilet is helemaal leuk wat dat betreft
Dat vooral. De geur, de ranzigheid, het gebrek aan privacy...quote:
Ik weet nog niet helemaal wat het gaat worden, dus wel van mijn kant.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lafjes daten (toon was niet heel erg positief maar dat kan ik ook zelf verkeerd hebben opgevat natuurlijk).
Oh die! Zal thuis eens kijkenquote:
Ik wilde zeggen dat je er wel lekker weer voor hebt, maar het is hier toch beter dan in Finlandquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Rondje van +/- 50km om de newbies te trainen voor Zweden. Dan gaan we een stuk van de Kungsleden doen (120km).
Aparte ervaring ja, met zo een föhn op je achterstequote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik liever.
Een Japans toilet is helemaal leuk wat dat betreft
Maar welke route dan? Benieuwd of ik die ook (deels) gelopen hebquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Rondje van +/- 50km om de newbies te trainen voor Zweden. Dan gaan we een stuk van de Kungsleden doen (120km).
Dat zijn de luxe ja. Maar die gaten in de grondquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aparte ervaring ja, met zo een föhn op je achterste
Ja en als kind jezelf per ongeluk helemaal onder zeiken zodat je de volgende 2 uur in de auto alleen nog een onderbroek en t shirt aan hebt. Ahhh, autovakanties naar zuid frankrijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik durf niet te gaan zoeken
[..]
Dat vooral. De geur, de ranzigheid, het gebrek aan privacy...
Het is geen officiele route, we hebben gewoon op de kaart een eigen route gemaakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar welke route dan? Benieuwd of ik die ook (deels) gelopen heb
Ik probeer hier te bonden man. Help me een beetje
Wat.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aparte ervaring ja, met zo een föhn op je achterste
Oh die gaten zijn niet specifiek Japans tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn de luxe ja. Maar die gaten in de grond
Dat klinkt erg traumatischquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja en als kind jezelf per ongeluk helemaal onder zeiken zodat je de volgende 2 uur in de auto alleen nog een onderbroek en t shirt aan hebt. Ahhh, autovakanties naar zuid frankrijk
Zo herkenbaar ditquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja en als kind jezelf per ongeluk helemaal onder zeiken zodat je de volgende 2 uur in de auto alleen nog een onderbroek en t shirt aan hebt. Ahhh, autovakanties naar zuid frankrijk
Oh, dat.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waterstraal en föhn op je gat!
In oekraine hebben ze zelfs die voetafdrukken niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook, jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit
Al lukte het mikken nog wel goed. Het was meer het gebrek aan hygiëne daar. Dat er nog geen gasten in HAZMAT-suits liepen verbaast me nog steeds.
He bah!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
In oekraine hebben ze zelfs die voetafdrukken niet.
[ afbeelding ]
Gvd wat zal dat meurenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Langs hutten wel denk ik? Welke?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is geen officiele route, we hebben gewoon op de kaart een eigen route gemaakt.
De vorm wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh die gaten zijn niet specifiek Japans toch
Sowieso de faciliteiten op zulke campings. In sommige gevallen wil het nog wel eens normaal en schoon zijn; in heel veel gevallen niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat ook, jaecht goor
Maar normale wc's op campings ook
Lekker in het donker!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De. Fuck. Hoe moet je daar in schijten?quote:
Ja. Met wie moet ik anders een front vormen en op elkaar haten tegelijk?quote:
Nou, dan geef ik het opquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen hutten op de route dit keer
Een HUDO gravenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:58 schreef Halimede het volgende:
Doet me ergens ook denken aan camperen met scouting. Ook gewoon ergens in het bos een gat in de grond
Gewoon hurken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De. Fuck. Hoe moet je daar in schijten?
Toegegeven, het mikpunt is wel wat groter
en ooit gebeten?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:58 schreef Halimede het volgende:
Doet me ergens ook denken aan camperen met scouting. Ook gewoon ergens in het bos een gat in de grond"uitkijken voor slangen, die bijten in je billen huehuehue"
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja. Met wie moet ik anders een front vormen en op elkaar haten tegelijk?
Oh ja, dat is het ook wel. Ziet er een stuk schoner uit dan die dump die ze in Frankrijk een wc durven te noemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon hurken.
Ik snap het probleem niet zo. Ik vind dit hygiënischer dan een zittoilet
Dat ie zo hard valt en dat het dan nog tegen je kont aanplonstquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou als ik dat zo allemaal zie dan is dat allemaal niets voor mij, ik zou waarschijnlijk gewoon omdonderen of zo
ben gewoon bang dat ik dan een straaltje in mn broek plas tijdens het drukkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon hurken.
Ik snap het probleem niet zo. Ik vind dit hygiënischer dan een zittoilet
handigquote:
Gezellig welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
En dat je dan knockout gaat en er in valt!
Maar zo erg als deze vind je nergens....
[ afbeelding ]
Welke gevangenis is dit?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk lig ik er gewoon in of zo. Hurken en moeilijk doen is niets voor mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ie zo hard valt en dat het dan nog tegen je kont aanplonst![]()
Vroeger, toen kakken gewoon nog een sociale aangelegenheid wasquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben destijds bij Halnefjorden geëindigd. Leuk boottochtjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
We steken het meer over en gaan dan ten noorden langs de gletsjer en doen daar een rondje.
Dit zijn wel gewoon normale menselijke dingen die ook moeten gebeurenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Bij vakantie denk ik toch aan hele andere dingen dan jullie doen schijnbaar
Dit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger, toen kakken gewoon nog een sociale aangelegenheid was
Tijdens de handdruk ook tegelijk het onderwerp laten vallen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit.
Miljoenendeals sluiten tijdens het schijten
Nou weet je waarom ik perse een hotel oid wilquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Bij vakantie denk ik toch aan hele andere dingen dan jullie doen schijnbaar
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijdens de handdruk ook tegelijk het onderwerp laten vallen.
wij hebben schrikdraad. Werkt perfect, allebei 1x geprobeerd en daarna nooit meerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:05 schreef MissMSX het volgende:
Onze katten komen nu ook in de tuin. Ben als de doot dat ze ontsnappen
Eens. Hotel gaat altijd boven een camping.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
Nou weet je waarom ik perse een hotel oid wil
Ja dat is waar, maar waarom zou dan moeten met 20 mensen op rij zie ik niet helemaal in.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit zijn wel gewoon normale menselijke dingen die ook moeten gebeuren
Echter mag het wel op een schone plek.
Dat gaat me wat ver voor katten die op omvallen staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij hebben schrikdraad. Werkt perfect, allebei 1x geprobeerd en daarna nooit meer
ik wil toch wel volgend jaar richting tokyo als het even mee zit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:07 schreef TaMieke het volgende:
Mental note: nooit in Frankrijk en Japan op vakantie gaan
Dat mag je zelf weten. Ik blijf thuis.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil toch wel volgend jaar richting tokyo als het even mee zit.
wat mij betreft echt totaal niet. Veel minder gevoel van ‘vrijheid’quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. Hotel gaat altijd boven een camping.
ik dacht dat t duur zou zijn, maar dat viel reuze mee uiteindelijk. Vond t t geld meer dan waard iig. En ook geen andere katten meer in onze tuin, ook een plus puntjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gaat me wat ver voor katten die op omvallen staan.
maar daar hebben ze toch ook van die super luxe wc's met verwarmde bril, geur afvoer en ingebouwde kontenwasser..quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat mag je zelf weten. Ik blijf thuis.
Hoef ik toch ook niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar daar hebben ze toch ook van die super luxe wc's met verwarmde bril, geur afvoer en ingebouwde kontenwasser..
En doorspoelgeluiden om je eigen geluiden te verdoezelenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar daar hebben ze toch ook van die super luxe wc's met verwarmde bril, geur afvoer en ingebouwde kontenwasser..
Buiten slapenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben moe maar zo zonde om tijdens het mooie weer te gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |