Dat is naar, komt goed. Zeker prima.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja goed, beetje verkouden. Daar ook alles goed?
Toen kon het nogquote:
Stomme Chinezen ook altijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Global warming is een fabeltje
Ik al 4 jaar bijnaquote:
Broekie.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent de jongste denk ik of onzy baby Vinniiee
Jouw hele dag is meteen goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:53 schreef MCH het volgende:
Ik ben zo blij met mijn schouderklopje van Scary Mary
Kinderhand is snel gevuldquote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:53 schreef MCH het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:56 schreef MCH het volgende:
Blijkt wel dat niemand dat topic heeft gelezen behalve diegenen die met elkaars vuisten in hun aars zitten
quote:
Je score gaat ook sky highquote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:53 schreef MCH het volgende:
Komt wrs omdat ik op vakantie wasquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je score gaat ook sky high
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey, ik ben vrijdag in Assen zullen we dan thee drinken om El_Thijs te jaloezieren?
Ik ben altijd wel thuis voor een bak theequote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey, ik ben vrijdag in Assen zullen we dan thee drinken om El_Thijs te jaloezieren?
wat is je favoriete thee smaak ?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel thuis voor een bak thee
Goedemorgen Geytenbeekjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat is je favoriete thee smaak ?
het erge is dat ik dit gewoon weet. Tijd voor een fok breakquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
caramelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon de Vroege Grijs, smaakt prima.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maar heb nu ook rooibos, aardbei slagroom thee, en die is ook erg lekker
Ik vind slagroom viesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maar heb nu ook rooibos, aardbei slagroom thee, en die is ook erg lekker
Bananenthee is ook lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon de Vroege Grijs, smaakt prima.
Wat.quote:
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Bananenthee is ook lekkeralleen moet voor dat altijd centrum in naar xenos die hebben altijd van die afwijkende smaakjes
Ja hier wel, winkel is wel vernieuwd, ik weet niet of dat een verbetering is geweestquote:
Ik meen allemaal dat die failliet verklaard was. Zal wel in de war zijn met wat anders.quote:
Dat is nog wel lekker ja.quote:
had je een Bossche bol?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gedroomd dat ik in Den Bosch was.
Zover ging de droom nietquote:
Eensquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die dingen kan je ook niet op een normale manier vreten
klinkt als een nachtmerriequote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zover ging de droom nietik had jou en Elvi ge-appt of jullie ook op een terrasje kwamen zitten en toen besefte ik dat ik opdrachten was vergeten. En ging ik helemaal druk zitten mailen enzo en zocht ik m'n auto maar weer op.
aaah ik mocht komenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zover ging de droom nietik had jou en Elvi ge-appt of jullie ook op een terrasje kwamen zitten en toen besefte ik dat ik opdrachten was vergeten. En ging ik helemaal druk zitten mailen enzo en zocht ik m'n auto maar weer op.
Gaat wel een beetje ver he?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:42 schreef El_Thijs het volgende:
Wat willen we NIET in dit topic:
[*] MCH
Staat er al weet ik hoeveel OP's in. Ik heb hem overgenomen en enkel een plaatje toegevoegd en er verder niet naar gekekenquote:
Ja, dus?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Staat er al weet ik hoeveel OP's in.
Hosti heeft het er weer ingezet nadat Citizen.Erased het eruit had gehaald. Ik ga er niet magnetronkoffieachtig van flippen hoor.quote:
Waarom wel?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:28 schreef Samzz het volgende:
Heb t weggehaald.
Waarom willen we geen lijstjes?
geen idee. niks mis met lijstjes toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:28 schreef Samzz het volgende:
Heb t weggehaald.
Weet ik, maar voor een keertje is het grappig, daarna mag het wel weer weg. Zet een beetje nare toon imho.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Hosti heeft het er weer ingezet nadat Citizen.Erased het eruit had gehaald. Ik ga er niet magnetronkoffieachtig van flippen hoor.
Dank uquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:28 schreef Samzz het volgende:
Heb t weggehaald.
Ja, die had ik erin gezet als vervangingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:30 schreef MissMSX het volgende:
Oh, maar die maximaal drie vragen voor MCH mag wel terug
Dan doe je het niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Geen zin om laatste uurtjes te werken
Doet me denken aan dit topicquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zal laatste afspraken even afzeggen wnat geen zin.
Lijstjesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. niks mis met lijstjes toch?
Ik ben MCH nietquote:
achterlijk trolletje is hetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:33 schreef ElDinosaur het volgende:
God, die samuel24 ook weer in dat topic. Wat een halve is dat.
Die zet ik altijd weer terug.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:30 schreef MissMSX het volgende:
Oh, maar die maximaal drie vragen voor MCH mag wel terug
Ga je op vakantie?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Lees maar eens terug, lui mirakelquote:
En datquote:
Mag het niet meer aanpassenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zet ik altijd weer terug.
Vlieg vanavond naar Noorwegenquote:
Een weekje schijten in de sneeuwquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vlieg vanavond naar NoorwegenEn we komen 4 uur 's nachts aan op een verlaten treinperron.
![]()
Hopelijk geen sneeuwstorm dit keer.
Waar precies?quote:
Telt het nog steeds als gratis als je ruiten zijn ingeslagen en je airbag is gepikt na afloop?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:41 schreef Vinniiee het volgende:
Lol, zat even te kijken waar in Utrecht ik gratis kan parkeren. Zit ik op streetview te kijken, kijk ik bij Q. in de straat
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:46 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.google.nl/map(...)-fo100!7i8704!8i4352
wtf
Been there.Tofquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hardangervidda, uur of vier noordwest van Oslo
Wel de ideale locatie. Niemand in de buurtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Veel starwars gekkies daar, want de opnames voor planet Hoth zijn daar gemaakt.
Ah, dat verklaart hetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Veel starwars gekkies daar, want de opnames voor planet Hoth zijn daar gemaakt.
Laten we simpel beginnen Dino.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Oeh, donderdag heldere nacht. Zal ik dan toch het noorderlicht een keer zien.
Iedereen weet waar Q woontquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:41 schreef Vinniiee het volgende:
Lol, zat even te kijken waar in Utrecht ik gratis kan parkeren. Zit ik op streetview te kijken, kijk ik bij Q. in de straat
Een foto met het noorderlicht op de achtergrond terwijl jij zit te schijten in de sneeuw. Origineler dan dat wordt het niet met een nieuwe profielfoto.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Oeh, donderdag heldere nacht. Zal ik dan toch het noorderlicht een keer zien.
Weten ze gelijk waar ze aan toe zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een foto met het noorderlicht op de achtergrond terwijl jij zit te schijten in de sneeuw. Origineler dan dat wordt het niet met een nieuwe profielfoto.
Een natuurliefhebberquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weten ze gelijk waar ze aan toe zijn.
Ik denk dat je moeder dat al weet hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weten ze gelijk waar ze aan toe zijn.
ik zou dit eerder eng noemen dan schattig..quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Meer zo
dan zijn ze zoooo schattig[ afbeelding ]
Nee dan wil ik ze knuffelen. Zag gister nog een stukje over een schattig beestje maar die blijkt enorm giftig te zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou dit eerder eng noemen dan schattig..
Schijnt mijn moeder heel vaak gehoord te hebben als ze schattige kinderfoto's van mij aan anderen liet zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou dit eerder eng noemen dan schattig..
is ie opgezet?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Deze, als ze zo zitten, zou je toch zo optillen en even koetsie koetsie koetsie doen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee die wil aandacht, al vind ik dit een griezelige houding nu ik weet dat die gifklieren aan zijn ellebogen zittenquote:
Ik vind het zielig, want z'n tanden en nagels worden eruit getrokken. Beestjes zijn diep ongelukkig.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee die wil aandacht, al vind ik dit een griezelige houding nu ik weet dat die gifklieren aan zijn ellebogen zitten
Nee, maar is niet interessant voor een auto die ouder is dan 10 jaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Telt het nog steeds als gratis als je ruiten zijn ingeslagen en je airbag is gepikt na afloop?
Kon ze verder niet, maar ze zien er wel heel schattig uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het zielig, want z'n tanden en nagels worden eruit getrokken. Beestjes zijn diep ongelukkig.
zoals met heel veel dieren die voor het toerisme en vermaak worden ingezet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het zielig, want z'n tanden en nagels worden eruit getrokken. Beestjes zijn diep ongelukkig.
Wat kon ze niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kon ze verder niet, maar ze zien er wel heel schattig uit.
Het huishoudenquote:
Is dat de broer van Mark?quote:
Komt ie doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Och Jezus Rutte komt naar Ede zaterdag. Van dat volk op Facebook dat helemaal kwaad op hem is. Alsof iemand ook maar een vinger durft uit te stekenDie tokkies staan daar waarschijnlijk als makke lammetjes een beetje te klappen naar hem en dan later zeggen wat voor lul het is.
wel een stuk ouderquote:
Klinkt aannemelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Och Jezus Rutte komt naar Ede zaterdag. Van dat volk op Facebook dat helemaal kwaad op hem is. Alsof iemand ook maar een vinger durft uit te stekenDie tokkies staan daar waarschijnlijk als makke lammetjes een beetje te klappen naar hem en dan later zeggen wat voor lul het is.
Dat ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:05 schreef STING het volgende:
Soms denk je weleens dat mensen het al te lang gewoon veel te goed hebben.
Ik vraag me ook af hoe Nederland er zonder Rutte uit had gezien. Of dat echt veel beter was geweest.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:05 schreef STING het volgende:
Las laatst in WGR nog een mooie over het gemekker over tekort aan huisvesting en dat jongeren thuis moeten blijven wonen. Dat is ook al sinds de jaren 60 zo.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:05 schreef STING het volgende:
Wat een faal dat dat nog steeds niet veranderd is dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Las laatst in WGR nog een mooie over het gemekker over tekort aan huisvesting en dat jongeren thuis moeten blijven wonen. Dat is ook al sinds de jaren 60 zo.
Allemaal de schuld van ruttequote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een faal dat dat nog steeds niet veranderd is dan.
Huuuu, veranderingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:05 schreef STING het volgende:
Dat ie oprut.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met Wilders aan het roer was Nederland vast veel leuker.
Eerlijk gezegd denk ik van wel. Dan is de Tweede Kamer gewoon een variant van het Camaretten festival.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zouden we dan een muur op de grens hebben gekregen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies dat jaquote:
FvD toch ook?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:
PVV gaat nog steeds voor 'nexit' dus die doen sowieso niet meer mee.
Ja, en de Belgen hadden we die dan laten betalen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zouden we dan een muur op de grens hebben gekregen?
Om Limburg?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zouden we dan een muur op de grens hebben gekregen?
Ja, maar het moet eens afgelopen zijn met die kolere zakkenvullers in Brussel. Allemaal aan de haal met ons hard verdiende belastingcenten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
HalfiesHoe kan je daar nog voor zijn na het hele brexit debacle.
We dragen toch nog steeds het meeste af per hoofd van de bevolking toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, maar het moet eens afgelopen zijn met die kolere zakkenvullers in Brussel. Allemaal aan de haal met ons hard verdiende belastingcenten.
Zie je, we sjijn gewoon veel beter af zonder dat Europa. Lekker terug naar onse gulde toen was alles ook veel goedkooper enso.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We dragen toch nog steeds het meeste af per hoofd van de bevolking toch?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Zie je, we sjijn gewoon veel beter af zonder dat Europa. Lekker terug naar onse gulde toen was alles ook veel goedkooper enso.
Kwam gister een artikel voorbij over een onderzoek waaruit bleek dat NL en DE sinds de euro introductie veel meer te besteden hebben. Terwijl Italie / Griekenland nauwelijks boven het punt van voor de introductie zittenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Zie je, we sjijn gewoon veel beter af zonder dat Europa. Lekker terug naar onse gulde toen was alles ook veel goedkooper enso.
Het gaat om het principe.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
HalfiesHoe kan je daar nog voor zijn na het hele brexit debacle.
Dat verbaast me niets. Denk wel dat de toelatingseisen voor de euro ook veel te laag waren. Italië is nu weer een grote tijdbom voor de EU. Wat dat betreft is Europa ook een makkelijk verdeel en heers doelwit voor Rusland.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kwam gister een artikel voorbij over een onderzoek waaruit bleek dat NL en DE sinds de euro introductie veel meer te besteden hebben. Terwijl Italie / Griekenland nauwelijks boven het punt van voor de introductie zitten
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:24 schreef STING het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets. Denk wel dat de toelatingseisen voor de euro ook veel te laag waren. Italië is nu weer een grote tijdbom voor de EU. Wat dat betreft is Europa ook een makkelijk verdeel en heers doelwit voor Rusland.
PresidentPoetin, nieuwe user, meteen Admin.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie het al, hij past goed op Fok
Komt dat niet voor een heel groot deel door het afdragen van importrechten? Poort van Europa ditdat.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We dragen toch nog steeds het meeste af per hoofd van de bevolking toch?
Dat wordt nog wat met ons alsmaar verkleinende attentiespanne.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:00 schreef MissMSX het volgende:
Hoe dan ook, mensen die haten op Europa moeten eens een geschiedenisboek openslaan.
Als openslaan al te veel moeite isquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:02 schreef STING het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat met ons alsmaar verkleinende attentiespanne.
"Waarom kan ik dit niet op een e-reader lezen?"quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als openslaan al te veel moeite is
En dan alsnog meer dan drie hashtags moeten lezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Waarom kan ik dit niet op een e-reader lezen?"
#Geschiedenis, #Europa, #Nederland.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan alsnog meer dan drie hashtags moeten lezen.
De Gulden Middenwegquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Team Europa, maar wel met een beetje mate.
Idd, dan kan je zien dat 'ein reich' niet zo'n goed plan is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:00 schreef MissMSX het volgende:
Hoe dan ook, mensen die haten op Europa moeten eens een geschiedenisboek openslaan.
De 100 Centen Weg.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:06 schreef STING het volgende:
[..]
De Gulden Middenweg
Oh wacht, gulden
En als je naar de 1e wereldoorlog kijkt zie je dat losse staatjes ook niet zo een geweldig idee is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, dan kan je zien dat 'ein reich' niet zo'n goed plan is.
Ja, was er maar 1 groot wereldrijk. Vrede en voorspoed voor iedereen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En als je naar de 1e wereldoorlog kijkt zie je dat losse staatjes ook niet zo een geweldig idee is.
Goede godwin trouwens, fax.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, was er maar 1 groot wereldrijk. Vrede en voorspoed voor iedereen.
Meerdere hebben het geprobeerd, maar het wil maar nooit lukken
Het zit je wel hoog he?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat ben je weer aan het doen in het datingsites topic.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, dan kan je zien dat 'ein reich' niet zo'n goed plan is.
Ik ben inmiddels aan het stijgen, Sting. Gefällt mir nicht.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:12 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt er anders opeens ~5.000 bij
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat ben je weer aan het doen in het datingsites topic.
Je leven heeft weer zin, ik zie het alquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels aan het stijgen, Sting. Gefällt mir nicht.
Onderbuik alert.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt, we zaten op de rand van de afgrond, maar gelukkig was daar de EU
Ja echt he. Geen idee waar dat ineens vandaan komt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:12 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt er anders opeens ~5.000 bij
Wildersfan confirmed.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mod-trekjes. Denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt he. Geen idee waar dat ineens vandaan komt.
En dat jij dat bijhoudt.
Je zei laatst iets over dat je bjina bij de 10.000 was, vandaarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt he. Geen idee waar dat ineens vandaan komt.
En dat jij dat bijhoudt.
Flinke ruk huehue.quote:
Je was okay.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:19 schreef STING het volgende:
[..]
Je zei laatst iets over dat je bjina bij de 10.000 was, vandaar
Oh dear, nu lijk ik op MCH
Ik ben getuige geweest van 100 likes binnen een uurquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:14 schreef ElDinosaur het volgende:
"Vrouwen hebben het zo makkelijk boehoeeeeee"
Straks krijg ik ook het max. 3 vragen embargoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Flinke ruk huehue.
[..]
Je was okay.
Hoe voelde die friendzone weer? Comfortabel?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben getuige geweest van 100 likes binnen een uur
Merkelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:19 schreef MissMSX het volgende:
We hadden het prima voor elkaar hier in 1945. Goede trackrecord van eeuwenlang vrede en voorspoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit niet in de friendzone gekkiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe voelde die friendzone weer? Comfortabel?
STING-operation is meer jouw ding jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:22 schreef STING het volgende:
[..]
Straks krijg ik ook het max. 3 vragen embargo
Al scheelt het dat ik bijna nooit vragen stel, ongeinteresseerd dat ik ben
Heb je er toch 50.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:23 schreef MissMSX het volgende:
Maar of je ook zit te wachten op 100 likes van halfjes is natuurlijk de vraag.
Zo'n meelij met die vrouw dat ze al zo lang zaken moet doen met van die opgekfokte haantjes. Respect voor haar x 1000quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:24 schreef Faxie het volgende:
Stijgende lijn in m'n pandapunten, 12000 ondertussen![]()
Fok approves
Het voelt als minstens 15:00. Megadiptijd.quote:
Dat is wel waar ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het voelt als minstens 15:00. Megadiptijd.
Dat is toch goed nieuws? Dan mag je straks een toetje of iets lekkers uitzoeken als je netjes alles hebt opgegeten.quote:
Mijn vader kon gewoon met zijn 22e en een uitkering een hypotheek krijgen om een huis te kopen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Las laatst in WGR nog een mooie over het gemekker over tekort aan huisvesting en dat jongeren thuis moeten blijven wonen. Dat is ook al sinds de jaren 60 zo.
Kijk Yv eens een goede moeder zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is toch goed nieuws? Dan mag je straks een toetje of iets lekkers uitzoeken als je netjes alles hebt opgegeten.
N=1 statements zijn altijd mijn favoriet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mijn vader kon gewoon met zijn 22e en een uitkering een hypotheek krijgen om een huis te kopen hoor
N met kleine letter.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
N=1 statements zijn altijd mijn favoriet.
ik zat toen nog op school, dus ik had geen uitkeringquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mijn vader kon gewoon met zijn 22e en een uitkering een hypotheek krijgen om een huis te kopen hoor
Heb je al konijntjes?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk Yv eens een goede moeder zijn
Kijk daar doe je het verkeerdquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zat toen nog op school, dus ik had geen uitkering
Nog nietquote:
quote:
quote:
Geniet er vanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
N=1 statements zijn altijd mijn favoriet.
inmiddels heb ik wel een huis gekochtquote:
Slechte voorbereiding.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo nog even rustig op de wc poepen.
Leuk meisje.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Sommige t-shirtteksten zijn zo raar.
[ afbeelding ]
Zoals ik als eens eerder zei: shirts met teksten zijn debiel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Sommige t-shirtteksten zijn zo raar.
[ afbeelding ]
Je gaat naar de vriendin?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, geen zin om vannacht op een vieze trein wc te moeten. Of direct na aankomst
Alvast een goede reis en fijne vakantie toe gewenst Dino!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, geen zin om vannacht op een vieze trein wc te moeten. Of direct na aankomst
Denk dat zij wel 100 likes in drie kwartier krijgt.quote:
Waar ga je heen ouwe reus? Met de nachttrein naar Zürich?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoort er ook bij.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je denkt dat zijn vriendin haar toilet nooit schoonmaakt?quote:
Sca... Maryquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Alvast een goede reis en fijne vakantie toe gewenst Dino!
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:41 schreef MissMSX het volgende:
Mogen we haar al 'vriendino' noemen eigenlijk? Of is het nog steeds een beetje lafjes daten?
Finse.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:40 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Waar ga je heen ouwe reus? Met de nachttrein naar Zürich?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:41 schreef MissMSX het volgende:
Mogen we haar al 'vriendino' noemen eigenlijk? Of is het nog steeds een beetje lafjes daten?
Nog wel een beetje lafjes daten, geen tinderavonturen meer dat wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:41 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet het niet, had nog geen beeld gevormd over zijn vriendinnetje eigenlijk. Nu wel benieuwd.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je denkt dat zijn vriendin haar toilet nooit schoonmaakt?
Geile WA'tjes heen en weer?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog wel een beetje lafjes daten, geen tinderavonturen meer dat wel.
Direct na aankomst en dat het heel erg mis gaat zodat je zulke taferelen krijgt:quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |