Dat is naar, komt goed. Zeker prima.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja goed, beetje verkouden. Daar ook alles goed?
Toen kon het nogquote:
Stomme Chinezen ook altijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Global warming is een fabeltje
Ik al 4 jaar bijnaquote:
Broekie.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent de jongste denk ik of onzy baby Vinniiee
Jouw hele dag is meteen goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:53 schreef MCH het volgende:
Ik ben zo blij met mijn schouderklopje van Scary Mary
Kinderhand is snel gevuldquote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:53 schreef MCH het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:56 schreef MCH het volgende:
Blijkt wel dat niemand dat topic heeft gelezen behalve diegenen die met elkaars vuisten in hun aars zitten
quote:
Je score gaat ook sky highquote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:53 schreef MCH het volgende:
Komt wrs omdat ik op vakantie wasquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je score gaat ook sky high
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey, ik ben vrijdag in Assen zullen we dan thee drinken om El_Thijs te jaloezieren?
Ik ben altijd wel thuis voor een bak theequote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey, ik ben vrijdag in Assen zullen we dan thee drinken om El_Thijs te jaloezieren?
wat is je favoriete thee smaak ?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel thuis voor een bak thee
Goedemorgen Geytenbeekjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat is je favoriete thee smaak ?
het erge is dat ik dit gewoon weet. Tijd voor een fok breakquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
caramelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon de Vroege Grijs, smaakt prima.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maar heb nu ook rooibos, aardbei slagroom thee, en die is ook erg lekker
Ik vind slagroom viesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maar heb nu ook rooibos, aardbei slagroom thee, en die is ook erg lekker
Bananenthee is ook lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon de Vroege Grijs, smaakt prima.
Wat.quote:
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Bananenthee is ook lekkeralleen moet voor dat altijd centrum in naar xenos die hebben altijd van die afwijkende smaakjes
Ja hier wel, winkel is wel vernieuwd, ik weet niet of dat een verbetering is geweestquote:
Ik meen allemaal dat die failliet verklaard was. Zal wel in de war zijn met wat anders.quote:
Dat is nog wel lekker ja.quote:
had je een Bossche bol?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gedroomd dat ik in Den Bosch was.
Zover ging de droom nietquote:
Eensquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die dingen kan je ook niet op een normale manier vreten
klinkt als een nachtmerriequote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zover ging de droom nietik had jou en Elvi ge-appt of jullie ook op een terrasje kwamen zitten en toen besefte ik dat ik opdrachten was vergeten. En ging ik helemaal druk zitten mailen enzo en zocht ik m'n auto maar weer op.
aaah ik mocht komenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zover ging de droom nietik had jou en Elvi ge-appt of jullie ook op een terrasje kwamen zitten en toen besefte ik dat ik opdrachten was vergeten. En ging ik helemaal druk zitten mailen enzo en zocht ik m'n auto maar weer op.
Gaat wel een beetje ver he?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:42 schreef El_Thijs het volgende:
Wat willen we NIET in dit topic:
[*] MCH
Staat er al weet ik hoeveel OP's in. Ik heb hem overgenomen en enkel een plaatje toegevoegd en er verder niet naar gekekenquote:
Ja, dus?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Staat er al weet ik hoeveel OP's in.
Hosti heeft het er weer ingezet nadat Citizen.Erased het eruit had gehaald. Ik ga er niet magnetronkoffieachtig van flippen hoor.quote:
Waarom wel?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:28 schreef Samzz het volgende:
Heb t weggehaald.
Waarom willen we geen lijstjes?
geen idee. niks mis met lijstjes toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:28 schreef Samzz het volgende:
Heb t weggehaald.
Weet ik, maar voor een keertje is het grappig, daarna mag het wel weer weg. Zet een beetje nare toon imho.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Hosti heeft het er weer ingezet nadat Citizen.Erased het eruit had gehaald. Ik ga er niet magnetronkoffieachtig van flippen hoor.
Dank uquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:28 schreef Samzz het volgende:
Heb t weggehaald.
Ja, die had ik erin gezet als vervangingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:30 schreef MissMSX het volgende:
Oh, maar die maximaal drie vragen voor MCH mag wel terug
Dan doe je het niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Geen zin om laatste uurtjes te werken
Doet me denken aan dit topicquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Geen zin om laatste uurtjes te werken
Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zal laatste afspraken even afzeggen wnat geen zin.
Lijstjesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. niks mis met lijstjes toch?
Ik ben MCH nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |