Dank je wel Mario, het is vandaag 3 jaar geleden dat mijn zus is overleden.quote:
FANN is geen crew.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik met haar klaar ben dan ben jij aan de beurt.
ontervenquote:Op maandag 25 februari 2019 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goffer, Baardaap zette hier afgelopen zaterdag Coldplay op.
oh jetjequote:Op maandag 25 februari 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel Mario, het is vandaag 3 jaar geleden dat mijn zus is overleden.
Ik kan dat goed hebben hoor, maar heb er wel een mening over.quote:
Pff ik krijg het nog druk.quote:
Ongelukje zeker?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goffer, Baardaap zette hier afgelopen zaterdag Coldplay op.
Nee, hij heeft er wel een zwak voor, dus we hebben telkens dezelfde discussie.quote:
oh de piano natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, hij heeft er wel een zwak voor, dus we hebben telkens dezelfde discussie.
Discussie zelfs en hoe zit het dan met elkaar in zijn waarde laten?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, hij heeft er wel een zwak voor, dus we hebben telkens dezelfde discussie.
Nee, muziek in het algemeen, soms is het gangbaar en soms tegendraads, en ik ben meer tegendraads dan hij.quote:
Daar gaat het toch niet om, dat doen we, wij analyseren, en praten erover.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Discussie zelfs en hoe zit het dan met elkaar in zijn waarde laten?
Iedereen zijn smaak en voorkeur toch.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, dat doen we, wij analyseren, en praten erover.
Om het even welke muziek het is.
nog 15 minuten!quote:Op maandag 25 februari 2019 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet echt wat strenger worden Fann, eten hoort op tijd op tafel
Daar gaat het bij ons helemaal niet over.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen zijn smaak en voorkeur toch.
quote:Op maandag 25 februari 2019 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik met haar klaar ben dan ben jij aan de beurt.
Ik zou er maar eens een stevig gesprek over hebben met hem......na het eten dan wel hè.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
we moeten wel en lamour hatscher dansen
zet die Foto op Tinderquote:Op maandag 25 februari 2019 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ook een vuilniszak pak... maar weggegooid uiteindelijk.. te weinig respons
Ja precies......quote:Op maandag 25 februari 2019 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou er maar eens een stevig gesprek over hebben met hem......na het eten dan wel hè.
Zit film te kijken.quote:
Zelf was ik heel vroeg vandaag, ik was om 18.15 volgens mij al klaar met eten.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja precies......eerst eten...
en daarna effe klagen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |