Ja en dan een letzte sigarette bij een Candelight van R Meyquote:Op maandag 25 februari 2019 18:40 schreef sacha het volgende:
[..]
als je wil huilen van het lachen zou ik het doen
Ze blijven moeilijk want je blijft eraan terug denken.quote:
dat blijft klote Deesquote:Op maandag 25 februari 2019 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de crematie van mijn zus werd ook een liedje van hem gespeeld.
Vandaag 3 jaar geleden dat ze is overleden.
haiquote:Op maandag 25 februari 2019 18:40 schreef sacha het volgende:
[..]
Ook een kusje van mij.quote:
Heb je een oogje op Sas?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
haiwanneer gaan we 2 en Kleid kopen?
ik heb al een vuilniszakquote:Op maandag 25 februari 2019 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
haiwanneer gaan we 2 en Kleid kopen?
Mario heeft beide ogen wagenwijd open.quote:
En een bank die niemand wil hebben.quote:
quote:
Crew bashquote:Op maandag 25 februari 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een bank die niemand wil hebben.
Ik heb dus heel even geklikt en die stem jaquote:Op maandag 25 februari 2019 18:40 schreef sacha het volgende:
[..]
Je moet echt wat strenger worden Fann, eten hoort op tijd op tafelquote:Op maandag 25 februari 2019 18:48 schreef FANN het volgende:
Ik heb hongermaar het eten is nog niet klaar, ik denk dat ik stokslagen ga uitdelen ........
*plannen in prullenbak gooit*quote:Op maandag 25 februari 2019 18:47 schreef mario390 het volgende:
ik geloof Fokkers kunnen niet samen komen is teveel geroddel
sterktequote:Op maandag 25 februari 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dus heel even geklikt en die stem ja
Als ik met haar klaar ben dan ben jij aan de beurt.quote:
Goffer, Baardaap zette hier afgelopen zaterdag Coldplay op.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dus heel even geklikt en die stem ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |