Ik noemde de Griekse Witte Bonensoep altijd ''BonenZoep" maar dat was eerst per ongeluk en toen werd het een grapje... nou ja iets van de RLS... lang geledenquote:
Dat was vroeger .. ben ik vergeten dusquote:Op maandag 25 februari 2019 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik noemde de Griekse Witte Bonensoep altijd ''BonenZoep" maar dat was eerst per ongeluk en toen werd het een grapje... nou ja iets van de RLS... lang geleden
dat is iets persoonlijks? iets van je moeder ofzo?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je nog? toen de wind de bomen
Tergde en hen de mantels van het lichaam trok
Dat wij samen - de regen kletterde bij stromen
Schuilden en jij zo schrok
Toen ik je zei dat dit het eind was, en voorgoed
Onze wegen zouden scheiden
"Mijn arme kind, 't is droevig maar het moet
Beter is het heen te gaan", ik zweeg en jij schreide
Weet je nog? dat mijn hand de jouwe
Zachtjes drukte, omdat jij spoedig zou zien
Dat ik niet de beste was
En dat jij door je tranen lachte en zei: "Misschien!"
Nu is het herfst opnieuw en regen, maar alleen
Schuil ik onder 't lover, denk aan jou en - ween
quote:Op maandag 25 februari 2019 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Zoop? Die kinder/dierentuinserie?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
nu moet ik denken aan ''Zoep'' weet je nog?
ja sommige dingen vergeet je dan weer niet.....quote:Op maandag 25 februari 2019 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was vroeger .. ben ik vergeten dus
Eén vd mooiste liedjes van Herman van Veen.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is iets persoonlijks? iets van je moeder ofzo?
Eén of ander muf nummer van muffe Herman van Veen.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is iets persoonlijks? iets van je moeder ofzo?
quote:Op maandag 25 februari 2019 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik noemde de Griekse Witte Bonensoep altijd ''BonenZoep" maar dat was eerst per ongeluk en toen werd het een grapje... nou ja iets van de RLS... lang geleden
quote:Op maandag 25 februari 2019 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén of ander muf nummer van muffe Herman van Veen.
Ja zo heeft ieder zn dingetjequote:Op maandag 25 februari 2019 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ja sommige dingen vergeet je dan weer niet.....
Mijn ouders hadden een stoffige LP van hemquote:Op maandag 25 februari 2019 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén of ander muf nummer van muffe Herman van Veen.
Ik ben nou eenmaal niet zo dol op Herman van Veen.quote:
En ieder zijn eigen muziekje.quote:
Op de crematie van mijn zus werd ook een liedje van hem gespeeld.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een stoffige LP van hem
quote:
Snel gaat de tijd ..quote:Op maandag 25 februari 2019 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de crematie van mijn zus werd ook een liedje van hem gespeeld.
Vandaag 3 jaar geleden dat ze is overleden.
Dat zijn toch van die dagen...quote:Op maandag 25 februari 2019 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja en dan een letzte sigarette bij een Candelight van R Meyquote:Op maandag 25 februari 2019 18:40 schreef sacha het volgende:
[..]
als je wil huilen van het lachen zou ik het doen
Ze blijven moeilijk want je blijft eraan terug denken.quote:
dat blijft klote Deesquote:Op maandag 25 februari 2019 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
haiquote:Op maandag 25 februari 2019 18:40 schreef sacha het volgende:
[..]
Ook een kusje van mij.quote:
Heb je een oogje op Sas?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
haiwanneer gaan we 2 en Kleid kopen?
ik heb al een vuilniszakquote:Op maandag 25 februari 2019 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
haiwanneer gaan we 2 en Kleid kopen?
Mario heeft beide ogen wagenwijd open.quote:
En een bank die niemand wil hebben.quote:
quote:
Crew bashquote:Op maandag 25 februari 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een bank die niemand wil hebben.
Ik heb dus heel even geklikt en die stem jaquote:Op maandag 25 februari 2019 18:40 schreef sacha het volgende:
[..]
Je moet echt wat strenger worden Fann, eten hoort op tijd op tafelquote:Op maandag 25 februari 2019 18:48 schreef FANN het volgende:
Ik heb hongermaar het eten is nog niet klaar, ik denk dat ik stokslagen ga uitdelen ........
*plannen in prullenbak gooit*quote:Op maandag 25 februari 2019 18:47 schreef mario390 het volgende:
ik geloof Fokkers kunnen niet samen komen is teveel geroddel
sterktequote:Op maandag 25 februari 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dus heel even geklikt en die stem ja
Als ik met haar klaar ben dan ben jij aan de beurt.quote:
Goffer, Baardaap zette hier afgelopen zaterdag Coldplay op.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dus heel even geklikt en die stem ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |