Heb jij een kleine?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:17 schreef chufi het volgende:
Vanavond maar weer even met de kleine bellen
Ik voelde het gisteren al aankomen..quote:Op maandag 25 februari 2019 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
De Lange is ook weer op vakantie.
Dat is ook nog zoiets waar ik nog steeds aan moet werken.quote:
Ik hou het wat dat betreft voor gezien, of is er nog een zaaddonor bank die in bitcoins betaald?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook nog zoiets waar ik nog steeds aan moet werken.
Op jouw lftd nog?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook nog zoiets waar ik nog steeds aan moet werken.
Weer iets met de buren?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
De Lange is ook weer op vakantie.
Ellende, ik kom er te weinig wat er allemaal precies speelt de laatste tijdquote:
ik moet er weer om lachen!quote:
ik maak een grapje Chuf.... natuurlijk is dat niet goed.... maar waar heb je Nee op gezegd?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
van dicht bij wel ... Maar heb nee gezegd
Same old, same old, lijkt me.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ellende, ik kom er te weinig wat er allemaal precies speelt de laatste tijd
Echt niet, ik ben te oud om papa te worden.quote:
Moet er niet aan denken weer een keer in de luiers te zitten.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, ik ben te oud om papa te worden.
Same old, and getting worse eerder. Maar goed op een gegeven moment is het leegquote:Op maandag 25 februari 2019 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Same old, same old, lijkt me.
Als je echt oud bent schijnt dat weer nodig te zijnquote:Op maandag 25 februari 2019 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken weer een keer in de luiers te zitten.
Het zou mij meer om een relatie gaan.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken weer een keer in de luiers te zitten.
Ben Rob De Nijs niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je echt oud bent schijnt dat weer nodig te zijn
quote:
Kleinzoon is iets anders, die hoef je niet te verschonen.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:36 schreef chufi het volgende:
Die kleinzoon van Piet is nu inmiddels wel zindelijk
als je niet hoeft op te passen....quote:Op maandag 25 februari 2019 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kleinzoon is iets anders, die hoef je niet te verschonen.
Oppassen vind ik leuk maar ik wil geen eigen kind meer op de wereld zetten.quote:
Ik vond toen ze klein waren een fantastische tijd, van genoten met volle teugen, maar toen was ik 25 jaar jonger.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oppassen vind ik leuk maar ik wil geen eigen kind meer op de wereld zetten.
De kinderen waarop ik paste hebben nu een huisje boompje beestje.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond toen ze klein waren een fantastische tijd, van genoten met volle teugen, maar toen was ik 25 jaar jonger.
Het is nu wel goed geweest, geniet nu van een andere fase, samen op pad.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Mijn Baardaap lijkt nu eng veel op zijn vader.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De kinderen waarop ik paste hebben nu een huisje boompje beestje.
Mag ik nu mijn been gebruiken om te zien of het lukt om je naar de maan te schoppen?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn Baardaap lijkt nu eng veel op zijn vader.![]()
Hoewel, hij heeft mijn slechtere eigenschappen geskipt en dat gat aangevuld met de goede van zijn moeder.
En toch kunnen posten.quote:
Mijn zusje werd kwaad toen ik dat zo song.quote:
waarom?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn zusje werd kwaad toen ik dat zo song.
Weet je nog? toen de wind de bomenquote:Op maandag 25 februari 2019 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
nu moet ik denken aan ''Zoep'' weet je nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |