Heb jij een kleine?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:17 schreef chufi het volgende:
Vanavond maar weer even met de kleine bellen
Ik voelde het gisteren al aankomen..quote:Op maandag 25 februari 2019 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
De Lange is ook weer op vakantie.
Dat is ook nog zoiets waar ik nog steeds aan moet werken.quote:
Ik hou het wat dat betreft voor gezien, of is er nog een zaaddonor bank die in bitcoins betaald?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook nog zoiets waar ik nog steeds aan moet werken.
Op jouw lftd nog?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook nog zoiets waar ik nog steeds aan moet werken.
Weer iets met de buren?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
De Lange is ook weer op vakantie.
Ellende, ik kom er te weinig wat er allemaal precies speelt de laatste tijdquote:
ik moet er weer om lachen!quote:
ik maak een grapje Chuf.... natuurlijk is dat niet goed.... maar waar heb je Nee op gezegd?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
van dicht bij wel ... Maar heb nee gezegd
Same old, same old, lijkt me.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ellende, ik kom er te weinig wat er allemaal precies speelt de laatste tijd
Echt niet, ik ben te oud om papa te worden.quote:
Moet er niet aan denken weer een keer in de luiers te zitten.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, ik ben te oud om papa te worden.
Same old, and getting worse eerder. Maar goed op een gegeven moment is het leegquote:Op maandag 25 februari 2019 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Same old, same old, lijkt me.
Als je echt oud bent schijnt dat weer nodig te zijnquote:Op maandag 25 februari 2019 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken weer een keer in de luiers te zitten.
Het zou mij meer om een relatie gaan.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken weer een keer in de luiers te zitten.
Ben Rob De Nijs niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je echt oud bent schijnt dat weer nodig te zijn
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |