Kleinzoon is iets anders, die hoef je niet te verschonen.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:36 schreef chufi het volgende:
Die kleinzoon van Piet is nu inmiddels wel zindelijk
als je niet hoeft op te passen....quote:Op maandag 25 februari 2019 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kleinzoon is iets anders, die hoef je niet te verschonen.
Oppassen vind ik leuk maar ik wil geen eigen kind meer op de wereld zetten.quote:
Ik vond toen ze klein waren een fantastische tijd, van genoten met volle teugen, maar toen was ik 25 jaar jonger.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oppassen vind ik leuk maar ik wil geen eigen kind meer op de wereld zetten.
De kinderen waarop ik paste hebben nu een huisje boompje beestje.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond toen ze klein waren een fantastische tijd, van genoten met volle teugen, maar toen was ik 25 jaar jonger.
Het is nu wel goed geweest, geniet nu van een andere fase, samen op pad.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Mijn Baardaap lijkt nu eng veel op zijn vader.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De kinderen waarop ik paste hebben nu een huisje boompje beestje.
Mag ik nu mijn been gebruiken om te zien of het lukt om je naar de maan te schoppen?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn Baardaap lijkt nu eng veel op zijn vader.![]()
Hoewel, hij heeft mijn slechtere eigenschappen geskipt en dat gat aangevuld met de goede van zijn moeder.
En toch kunnen posten.quote:
Mijn zusje werd kwaad toen ik dat zo song.quote:
waarom?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn zusje werd kwaad toen ik dat zo song.
Weet je nog? toen de wind de bomenquote:Op maandag 25 februari 2019 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
nu moet ik denken aan ''Zoep'' weet je nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |