Wel met slagroomquote:
-Wijs manquote:Iedereen heeft zo zijn positieve en negatieve pluspunten.
Krijg er honger van.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Bananenvlaai is ook erg lekker, of hazelnootschuimtaart![]()
Ga huilen dan.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Ik kreeg afgelopen weekend vlaai met Bastogne voorgezet. Klinkt heerlijk zou je zeggen. Je proefde er helaas helemaal niets van.
Deceptie
De bastogne niet?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Ik kreeg afgelopen weekend vlaai met Bastogne voorgezet. Klinkt heerlijk zou je zeggen. Je proefde er helaas helemaal niets van.
Deceptie
Hey wat leuk, je kan tellen. En eet eens wat beter bij de lunch dan, smulpaap.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom. Dit was tevens vraag 2 al
Even de OP lezen.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Living on the edge op de eerste pagina.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snelle spijsvertering.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey wat leuk, je kan tellen. En eet eens wat beter bij de lunch dan, smulpaap.
Ik kan zo een paar uur niet posten dus pak ik er gelijk maar 2quote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Living on the edge op de eerste pagina.
Wat een mooi vooruitzicht.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kan zo een paar uur niet posten dus pak ik er gelijk maar 2
Dat is een gevaarlijke bezigheid op een werkdag!quote:Op maandag 25 februari 2019 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
Zat net even in het zonnetje. Nu ook geen zin meer.
Vrouwenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ging kijken voor schoenen/laarzen en kom terug met een trui en n blouse![]()
Ik vertrok van hier, halverwege de stad: O shit, tis maandag, de winkels zijn nog niet open. Maar weer terug gefietst en nog even in de tuin gewerkt.
Halfuurtje later vertrok ik weer, onderweg bedacht ik me dat ik mn telefoon niet bij heb. Maar maakt niet uit, heb ik toch niet nodig.
Fiets geparkeerd, onderweg naar de Kruidvat, shit! Ik heb mn telefoon wel nodig, want daar zit mn pinpas in!
Terug naar mn fiets, terug naar huis, inmiddels enigszins chagrijnig....
derde keer ging t wel goed en is t gelukt
nee, t kost me alleen allemaal wat meer tijd dan de bedoeling was op deze manierquote:Op maandag 25 februari 2019 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
Geen straf om te fietsen met dit weer.
Allebeiquote:Op maandag 25 februari 2019 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
atomme als in: domme? Of stomme als in: niet leuk?
de muggen komen spontaan weer uit hun winterslaapquote:
Gaan ze met een beetje nachtvorst meteen doodquote:Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de muggen komen spontaan weer uit hun winterslaap
Ik had in december nog muggenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Gaan ze met een beetje nachtvorst meteen dood
Moe worden van energieleveranciers is best ironisch eigenlijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Gloeiende hoeren, weer gebeld door een of andere energieleverancier. Ik neem niet meer op hoor.
het hele jaar door inderdaad.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moe worden van energieleveranciers is best ironisch eigenlijk.
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moe worden van energieleveranciers is best ironisch eigenlijk.
Milieuvervuiler!quote:Op maandag 25 februari 2019 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag wel echt teveel onderwegeerst naar Keulen gereden; en nu naar Schiphol. Had volgens mij net zo goed vanaf Frankfurt kunnen vliegen.
Nee, maar als ik niet werk dan krijg ik geen geld waarmee ik weer eten koop.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarvoor moet je speciaal naar Keulen?
dat is ook best een onhandige tijd.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk om zes uur naar de bios, maar vind dat zo'n onhandige tijd.
de bios waar ik normaal heen ga zit in 1 gebouw met een vapiano. ik zie mogelijkhedenquote:
Pizza diavoloquote:Op maandag 25 februari 2019 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de bios waar ik normaal heen ga zit in 1 gebouw met een vapiano. ik zie mogelijkheden
Oh ja dat is wel vervelend. Niet etenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, maar als ik niet werk dan krijg ik geen geld waarmee ik weer eten koop.
wel een lekkere hamburger gegeten daar
Als avondetenquote:Op maandag 25 februari 2019 16:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon een zak chips wegknagen toch?
Als jij een brood was, dan was je een zuurdesembrood.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Deceptie
Die dingen vind ik naar kots ruiken.quote:
Ik ruik niet zo vaak aan kots.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die dingen vind ik naar kots ruiken.
Heerlijk! Optreden met de bezem als microfoon en kekke dansjes doen. En daarna je weer bedenken dat de beveiligingscamera's draaien en je er weer mooi op staat. #TrueStoryquote:Op maandag 25 februari 2019 17:49 schreef Samzz het volgende:
Alleen op de zaak morgen, muziek lekker hard en meeblehren.
Verstandig. Als je wil weten hoe het ook alweer was hoef je enkel je neus in een zak Hamka's te steken.quote:
Juistquote:Op maandag 25 februari 2019 18:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heerlijk! Optreden met de bezem als microfoon en kekke dansjes doen. En daarna je weer bedenken dat de beveiligingscamera's draaien en je er weer mooi op staat. #TrueStory
Wat kookte ze ?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:31 schreef Scary_Mary het volgende:
Heb al gegeten, maar een van de buren kookt iets wat ook erg lekker ruikt
Ja eigenlijks welquote:Op maandag 25 februari 2019 19:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij gaat er direct vanuit dat er een vrouw kookt?
Uiteraard. Waar heeft Den Here anders de vrouw voor gemaakt? Uit onze ribben!quote:Op maandag 25 februari 2019 19:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij gaat er direct vanuit dat er een vrouw kookt?
Zo denkt Geytenbeekje echt volgens mijquote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard. Waar heeft Den Here anders de vrouw voor gemaakt? Uit onze ribben!
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:03 schreef Debsterr het volgende:
Contract getekendeigen kantoor
hopelijk een maand vakantie voor ik start
Hoe bedoel je? Het is toch zo?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo denkt Geytenbeekje echt volgens mij
Dat mag toch ?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo denkt Geytenbeekje echt volgens mij
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:03 schreef Debsterr het volgende:
Wat heeft je moeder voor je gekookt vanavond?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:12 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dat mag toch ?
Vrijheid van meningsuiting in dit land
oh die zag ik even niet! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 februari 2019 19:03 schreef Debsterr het volgende:
Kip Madras en Slaquote:Op maandag 25 februari 2019 19:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat heeft je moeder voor je gekookt vanavond?
Je bent in dit land vrij om te doen alsof het nog 1432 is hoor.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:12 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dat mag toch ?
Toch wel raar dat ik dan dingen post en niet achter de jonkvrouwen aan ga in een middeleeuws pakquote:Op maandag 25 februari 2019 19:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent in dit land vrij om te doen alsof het nog 1432 is hoor.
Kook je wel eens zelf?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:15 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ja vind ik wel lekker altijd.
Doe niet zo gek, daar zijn mannen niet voor gemaakt. Dat is vrouwenwerk. Jij modern 20e eeuws mens jij.quote:
Zijn alle religieuzen ook moederskindjes dan?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:15 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Kom je nu pas achter dat ik religieus ben .....
Waarom nou weer zo seksistisch man? Alsof het geen hij zou kunnen zijnquote:
Dus jij als single vent gaat nog elke dag naar z'n moeder?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, daar zijn mannen niet voor gemaakt. Dat is vrouwenwerk. Jij modern 20e eeuws mens jij.
Tot ze gaan trouwen en het huis uit gaan. Alhoewel oppergristen Mike Pence z'n vrouw ook 'Mother' noemt.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Zijn alle religieuzen ook moederskindjes dan?
Oh gefeliciteerdquote:Op maandag 25 februari 2019 19:03 schreef Debsterr het volgende:
De vrouwen zijn in ieder geval geen moederskindjes, die moeten alvast leren hoe de handen uit de mouwen te steken.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Tot ze gaan trouwen en het huis uit gaan. Alhoewel oppergristen Mike Pence z'n vrouw ook 'Mother' noemt.
Koken, wassen, strijken, kinderen baren. Zoals GOD DEN HERE het bedoeld heeft.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:19 schreef Chia het volgende:
[..]
De vrouwen zijn in ieder geval geen moederskindjes, die moeten alvast leren hoe de handen uit de mouwen te steken.
Geen ideequote:Op maandag 25 februari 2019 19:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Zijn alle religieuzen ook moederskindjes dan?
Dan kan ik dat toch niet afleiden uit je religieusheid?quote:
Dus omdat ik niet kook ben ik een moederskindje ?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan kan ik dat toch niet afleiden uit je religieusheid?![]()
En volgens mij was ik idd nog niet eerder een concreet moederskindvoorbeeld van je tegengekomen.
Voor homofiele kerkknaapjes hebben ze een apart plekje in het vagevuur.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:12 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dat mag toch ?
maar niet uit zo'n doosje van knorr...quote:Op maandag 25 februari 2019 19:19 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh spuit 11, sorry Geytenbeekje! Kip madras kan wel snoeilekker zijn
Dan heb je een kwartet.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigen kantoor hmmm klinkt goed, ik heb nog 3 mongolen op mijn kantoor.
Geen idee, het is godzijdank alweer eeuwen geleden dat ik die voor het laatst voorgezet heb gekregenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:27 schreef Allures het volgende:
[..]
maar niet uit zo'n doosje van knorr...
Zaterdag nogquote:Op maandag 25 februari 2019 19:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen idee, het is godzijdank alweer eeuwen geleden dat ik die voor het laatst voorgezet heb gekregen
En, heeft het gesmaakt? Is dat nog een beetje pikant of gewoon die gouwe ouwe kip kerrie in een nieuw en wat zoeter jasje ofzo?quote:
"Heb je van de mongolen de oppermongool voor mij?"quote:
Volgens mij is het al jaren ongewijzigd. Op sommige pakken staan wel vegetarische opties nu.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En, heeft het gesmaakt? Is dat nog een beetje pikant of gewoon die gouwe ouwe kip kerrie in een nieuw en wat zoeter jasje ofzo?
Oh ja? Geinig! Als in laat het vlees weg of kies voor vegavlees? Of worden paneer en tofu al genoemd?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het al jaren ongewijzigd. Op sommige pakken staan wel vegetarische opties nu.
Geen vlees maar meer groente.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh ja? Geinig! Als in laat het vlees weg of kies voor vegavlees? Of worden paneer en tofu al genoemd?
Nog 3...je noemt jezelf nu dus een mongool he...quote:Op maandag 25 februari 2019 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigen kantoor hmmm klinkt goed, ik heb nog 3 mongolen op mijn kantoor.
Te brede vraag, maar https://www.davidlebovitz.com/category/recipes/ is misschien wat voor je?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:38 schreef Allures het volgende:
Iemand een goed bak recept met standaard dingen?
ja maar mijn hele voorraadkast uittypen is ook zo'n gedoequote:Op maandag 25 februari 2019 19:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Te brede vraag, maar https://www.davidlebovitz.com/category/recipes/ is misschien wat voor je?
Weet niet of het meer koken dan bakken is: http://myfridgefood.com/quote:Op maandag 25 februari 2019 19:39 schreef Allures het volgende:
Of een site waar je invoert wat je in huis hebt en dat er een recept uit valt?
Thanks voor het posten!quote:
Doe dan gewoon een ouderwetse cake of maak 'm zonniger met citroen ofzo?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar mijn hele voorraadkast uittypen is ook zo'n gedoe
Tnx
Mag ik bij jou komen etenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb pasta met spinazie kaassaus gemaakt.
En morgen ben ik vrij dus genoeg tijd om preistoofpot uren op te laten staan.
Die Siam heb ik altijd smerig gevonden. Ooit hadden ze de hoisin, die vond ik heerlijk. Nog geprobeerd zelf te maken, maar heb het niet kunnen evenaren.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Thanks voor het posten!Klassieke madras
Niet dat er echt een consensus is wat kip madras geloof ik, maar goed. Kan het nog steeds lekker zijn natuurlijk. De laatste van zo een pakket die ik had gegeten was de kip siam. Niet vies, maar met een keer toko inkopen doen zoveel beter zelf te maken
Lekker! Vertel eens wat meer over die preistoof? Wordt het dan geen snot? Morgen eten wij ook prei, maar dan met pasta in een roomkaassausquote:Op maandag 25 februari 2019 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb pasta met spinazie kaassaus gemaakt.
En morgen ben ik vrij dus genoeg tijd om preistoofpot uren op te laten staan.
Wat is jouw favoriete curry?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:50 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen curry maken denk ik. Maar de kans bestaat dat ik geen zin heb en dat t roerbakgroente wordt of zo.
Had een beetje zo een jelly structuur. Die hoisin heb ik nooit gehad. Lee Kum Kee hoi sin of zo een ander degelijk merk verdunnen met goede bouillon? Evt beetje maizena erbij om te verdikken, dan kom je wellicht meer in de buurt?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Siam heb ik altijd smerig gevonden. Ooit hadden ze de hoisin, die vond ik heerlijk. Nog geprobeerd zelf te maken, maar heb het niet kunnen evenaren.
Ik maak kleine gehaktballetjes, en die bak ik met wat spekjes en uien aan, dan de prei erbij, en een paar uur laten pruttelen met wat kruidnagel en nootmuskaat. De prei wordt dan wel heel zacht ja, maar het is ongeveer zoals de uien in hachee, wel lekker rijk van smaak.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lekker! Vertel eens wat meer over die preistoof? Wordt het dan geen snot? Morgen eten wij ook prei, maar dan met pasta in een roomkaassaus
Klinkt goed! Hachee is alleen zo lang geleden dat ik geen idee meer heb haha. Staat ook nog op de to do lijst. Heb je een goed recept voor hachee? Kruidnagel en nootmuskaat ruiken wel gezellig zo, fijn thuis komen ook, zeker als het kouder isquote:Op maandag 25 februari 2019 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik maak kleine gehaktballetjes, en die bak ik met wat spekjes en uien aan, dan de prei erbij, en een paar uur laten pruttelen met wat kruidnagel en nootmuskaat. De prei wordt dan wel heel zacht ja, maar het is ongeveer zoals de uien in hachee, wel lekker rijk van smaak.
Ik maak het zelf eigenlijk ook nooit, eet het elk jaar wel een keer rond Kerst als mijn vader het maakt maar moet het zelf nog steeds eens proberen, dus als jij een goed recept ontdekt hou ik me aanbevolen.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hachee is alleen zo lang geleden dat ik geen idee meer heb haha. Staat ook nog op de to do lijst. Heb je een goed recept voor hachee? Kruidnagel en nootmuskaat ruiken wel gezellig zo, fijn thuis komen ook, zeker als het kouder is
Tot nu toe vind ik de bloemkool curry en de zoete aardappel curry het lekkerste.quote:
Is goed hehe. Moet nog even in mijn Hollandse kookboeken duiken daarvoor en dan kijken of mijn man het ook een goede hachee vindt. Hij is er wel mee opgegroeid, dus hij kan daar beter over oordelen dan ik denk ikquote:Op maandag 25 februari 2019 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik maak het zelf eigenlijk ook nooit, eet het elk jaar wel een keer rond Kerst als mijn vader het maakt maar moet het zelf nog steeds eens proberen, dus als jij een goed recept ontdekt hou ik me aanbevolen.
Geen losse kruiden in huis? Is wel anders, maar kan nog steeds een lekkere curry opleverenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:05 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik heb geen currypasta meer. Jammer dan.
beetje te saaiquote:Op maandag 25 februari 2019 19:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Doe dan gewoon een ouderwetse cake of maak 'm zonniger met citroen ofzo?
Zebracake danquote:Op maandag 25 februari 2019 20:16 schreef Allures het volgende:
[..]
beetje te saai
Ik ga zo wel even het internet plunderen
Even het eten laten zakken
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:16 schreef Scary_Mary het volgende:
Voor de pindaliefhebbers hier https://www.seriouseats.c(...)frosting-recipe.html
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genocide is zo slecht nog niet
Ik zou het eerst in een tas of trolley doen.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer kijken hoe lastig het is om handbagage in een vliegtuig te proppen, blijft me verbazen hoeveel zooi mensen meenemen
Waar ga je nu weer naar toe ?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer kijken hoe lastig het is om handbagage in een vliegtuig te proppen, blijft me verbazen hoeveel zooi mensen meenemen
Trendyer design, maar feitelijk marmer ja. Oh my, zo een franse chocoladetaart?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:26 schreef Allures het volgende:
[..]
is dat marmercake?
Het wordt een chocoladetaart zonder bloem
jij neemt niet gewoon een arm vol kleding en een plastic zakje met tandenborstel mee?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:29 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik zou het eerst in een tas of trolley doen.
Als mensen het nou gewoon in het ruim laten flikkeren, maar nee, alles lekker mee als handbagage. Heel sociaalquote:Op maandag 25 februari 2019 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow vlucht geboekt, super hotel gevonden en geboekt voor het hiken in Italie.En natuurlijk passend Italiaans vervoer geregeld.Alfa giulietta quadrifoglio. Hopen dat t kreng blijft rijden.
Dat is beetje het probleem inderdaad. Ook moeilijk gaan doen als je te grote koffer in het ruim moet.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als mensen het nou gewoon in het ruim laten flikkeren, maar nee, alles lekker mee als handbagage. Heel sociaal
#SkereBende
Ik heb een pak bastogne koekjes als handbagage normaal gesproken.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:29 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik zou het eerst in een tas of trolley doen.
Madonna di Campligio. Brenta Dolomieten.quote:
Waar ga je heen ?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een pak bastogne koekjes als handbagage normaal gesproken.
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:39 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Waar ga je heen ?
Oost europa ?
3 vragen, jij bent af.quote:Waar ga je nu weer naar toe ?
3 vragen, jij bent af.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geytenbeekje het volgende:[/b]
[..]
Waar ga je nu weer naar toe ?
Mooi gebiedquote:Op maandag 25 februari 2019 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Madonna di Campligio. Brenta Dolomieten.
Ja weet ik.maar die Gulia stond niet op het vliegveld.
Midweekje Oost-Europa. Boekarest en Praag.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:39 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Waar ga je heen ?
Oost europa ?
Leuk.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Midweekje Oost-Europa. Boekarest en Praag.
Daar wil ik deze zomer ook zo ongeveer naartoe rijden.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Madonna di Campligio. Brenta Dolomieten.
Ja weet ik.maar die Gulia stond niet op het vliegveld.
En dan direct weer terug?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar wil ik deze zomer ook zo ongeveer naartoe rijden.
Nice. Ik zit zo'n 150km meer naar het oosten in de zomerquote:Op maandag 25 februari 2019 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst pizza eten daar en dan weer omdraaien.
week of 2 is het idee
Voordeel is dat daar zoveel skiliften zitten zodat je veel verschillende kanten op kan.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar wil ik deze zomer ook zo ongeveer naartoe rijden.
ik durfde het recept dat ik had gevonden toch nietquote:Op maandag 25 februari 2019 20:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Trendyer design, maar feitelijk marmer ja. Oh my, zo een franse chocoladetaart?![]()
Zat ook al naar deze te loeren https://www.seriouseats.c(...)soft-cheesecake.html [ afbeelding ]
Lekker man. Zou bijna weer bewust van de fiets af pleuren voor de korsten.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Net zo'n gigantische korst gepulkt.
Beetje aan het bloeden ook aan de rand?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:08 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh die ziet er ook goed uitquote:Op maandag 25 februari 2019 21:06 schreef Allures het volgende:
[..]
ik durfde het recept dat ik had gevonden toch niet(er moesteb 6 eieren in, gescheiden, en ik had er precies 6) dus het werd deze https://www.nigella.com/recipes/chocolate-olive-oil-cake
Hij staat nu in de oven
Ik heb werkelijk geen idee waaromhet was zo niet nodig iets te bakken
Maar ik ben even verslaafd of zo
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Net m'n nagels hoerig rood gelakt.
Ik heb gewoon op de bank gelakt hoor.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:13 schreef MCH het volgende:
Niks beter als na de vakantie weer thuis op je eigen plee lakken
Zzper on a missionquote:Op maandag 25 februari 2019 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Nee, precies lang genoeg gewacht om hem er in één keer af te kunnen trekken zonder bloed.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje aan het bloeden ook aan de rand?
Gewoon rood was uitverkocht?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:10 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, precies lang genoeg gewacht om hem er in één keer af te kunnen trekken zonder bloed.
Bevestiging van de motor bleek los te zittenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Opstijgen net afgebroken en weer terug naar de gate, gaat een lange avond worden
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Opstijgen net afgebroken en weer terug naar de gate, gaat een lange avond worden
Vaker buiten Nederland dan binnen.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog nooit buiten Nederland op vakantie was geweest
Dan vergeet je soms hoe mooi Nederland is vind ik.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vaker buiten Nederland dan binnen.
“Medical emergency” had alleen het idee dat die kerel ook (behoorlijk wat) gedronken had, maar een vliegtuig aan de grond houden doe je niet zomaar.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bevestiging van de motor bleek los te zitten
Liever niet, heb het al niet zo op vliegen en neerstorten hoeft er van mij niet bij te komen.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:23 schreef Halimede het volgende:
[..]beter dat dan neerstorten though
Hmm balenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Medical emergency” had alleen het idee dat die kerel ook (behoorlijk wat) gedronken had, maar een vliegtuig aan de grond houden doe je niet zomaar.
[..]
Liever niet, heb het al niet zo op vliegen en neerstorten hoeft er van mij niet bij te komen.
Ooit eens een redelijk massale knokpartij meegemaakt in een vliegtuig vol dronken malloten.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm balenDronken gasten in een vliegtuig is wel mega irritant altijd
Veel plezier!quote:Op maandag 25 februari 2019 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Midweekje Oost-Europa. Boekarest en Praag.
Werd hem best wel duidelijk gemaakt dat er consequenties zitten aan een vliegtuig aan de grond houden, dus zal wel echt wat zijn als hij dat doorzet. Had ook halverwege de vlucht kunnen gebeuren en dan ergens een tussenlanding erbij.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm balenDronken gasten in een vliegtuig is wel mega irritant altijd
Vloerbedekking in de badkamerquote:Op maandag 25 februari 2019 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is dat voor 3e wereldland dan.
Teringjantjequote:Op maandag 25 februari 2019 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
In jouw vriendengroep zeker?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooit eens een redelijk massale knokpartij meegemaakt in een vliegtuig vol dronken malloten.
Er waren er een paar die na 2 weken cel weer retour gingen.
Het is voorjaarsvakantie, dus veel vozende pubertjes die eens langer mogen uitgaan doordeweeksquote:Op maandag 25 februari 2019 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Bioskijken of ik wakker blijf en er niet te veel blagen in de zaal zitten.
Als ze hun muil maar houden en van hun telefoon afblijven.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is voorjaarsvakantie, dus veel vozende pubertjes die eens langer mogen uitgaan doordeweeks
Oh bah zeg, hoop dat je reis verder voorspoedig gaat verlopen!quote:Op maandag 25 februari 2019 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werd hem best wel duidelijk gemaakt dat er consequenties zitten aan een vliegtuig aan de grond houden, dus zal wel echt wat zijn als hij dat doorzet. Had ook halverwege de vlucht kunnen gebeuren en dan ergens een tussenlanding erbij.
Verwachte tijd dat we landen is rond 2:00.
Daar ben ik dan weer iets minder blij mee aangezien ik dan pas om 3:00 in mijn hotel ben en mijn wekker weer om 6:30 gaat.
Welke ga je kijken? Veel plezier alvast!quote:Op maandag 25 februari 2019 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Bioskijken of ik wakker blijf en er niet te veel blagen in de zaal zitten.
Intressant. Nooit geweten wat de exacte reden was.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat een ontzettend geil ding dit.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:01 schreef Allures het volgende:
Ik vind dat weg photoshoppen van tepels tegenwoordig erg verwarrend
Is dit jurkje boven nou helemaal doorzichtig of zit er een soort huidskleur/lichter laagje stof onder?
[ afbeelding ]
Het gaat om de jurrrrrrkquote:Op maandag 25 februari 2019 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een ontzettend geil ding dit.
Ga er maar van uit dat er geen extra laagje stof onder zit en dat je net zo als het model pasties zou moeten dragen als je je tepels niet tentoon wilt stellenquote:Op maandag 25 februari 2019 22:01 schreef Allures het volgende:
Ik vind dat weg photoshoppen van tepels tegenwoordig erg verwarrend
Is dit jurkje boven nou helemaal doorzichtig of zit er een soort huidskleur/lichter laagje stof onder?
[ afbeelding ]
Lijkt me best engquote:Op maandag 25 februari 2019 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neen waren uiteraard voetbal hooligans.
Ik zie jou dit niet dragen.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat er geen extra laagje stof onder zit en dat je net zo als het model pasties zou moeten dragen als je je tepels niet tentoon wilt stellen
Of gewoon een zwart spaghetti hempje. Dan is is ie nog leukquote:Op maandag 25 februari 2019 22:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat er geen extra laagje stof onder zit en dat je net zo als het model pasties zou moeten dragen als je je tepels niet tentoon wilt stellen
Jeetje.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:54 schreef Faxie het volgende:
Meh, nieuwe HD gekocht... vertrouw m'n oude niet meer. Was opeens de drive kwijt in windows, en kwam pas terug na een reset. Smart geeft een caution op die schijf... ga geen risico nemen met 2TB. Ding draait nog maar 91000 uur
Die heeft wel zijn best gedaan dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 00:31 schreef Faxie het volgende:
Die schijf draait blijkbaar al 10 jaar. Ik zet mijn PC dan ook nooit uitMja dan mag die wel eens vervangen worden.
Krijgen we weer minutieus verslag van hoe je de pc gaat repareren en wat er allemaal misgaat?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 00:31 schreef Faxie het volgende:
Die schijf draait blijkbaar al 10 jaar. Ik zet mijn PC dan ook nooit uitMja dan mag die wel eens vervangen worden.
quote:
Hoi julliequote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen allemaal, weer een stralende dag voor de deur
Vergeten zich te ontladen en hele moederbord naar de klotequote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Krijgen we weer minutieus verslag van hoe je de pc gaat repareren en wat er allemaal misgaat?
Zo'n armbandje omquote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vergeten zich te ontladen en hele moederbord naar de klote
Eerst even fappen dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vergeten zich te ontladen en hele moederbord naar de klote
Lekker op in pluggenquote:
De USA van Europa.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Eyo.quote:
Redelijk ja. En daar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |