Wel met slagroomquote:
-Wijs manquote:Iedereen heeft zo zijn positieve en negatieve pluspunten.
Krijg er honger van.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Bananenvlaai is ook erg lekker, of hazelnootschuimtaart![]()
Ga huilen dan.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Ik kreeg afgelopen weekend vlaai met Bastogne voorgezet. Klinkt heerlijk zou je zeggen. Je proefde er helaas helemaal niets van.
Deceptie
De bastogne niet?quote:Op maandag 25 februari 2019 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Ik kreeg afgelopen weekend vlaai met Bastogne voorgezet. Klinkt heerlijk zou je zeggen. Je proefde er helaas helemaal niets van.
Deceptie
Hey wat leuk, je kan tellen. En eet eens wat beter bij de lunch dan, smulpaap.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom. Dit was tevens vraag 2 al
Even de OP lezen.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Living on the edge op de eerste pagina.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snelle spijsvertering.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey wat leuk, je kan tellen. En eet eens wat beter bij de lunch dan, smulpaap.
Ik kan zo een paar uur niet posten dus pak ik er gelijk maar 2quote:Op maandag 25 februari 2019 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Living on the edge op de eerste pagina.
Wat een mooi vooruitzicht.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kan zo een paar uur niet posten dus pak ik er gelijk maar 2
Dat is een gevaarlijke bezigheid op een werkdag!quote:Op maandag 25 februari 2019 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
Zat net even in het zonnetje. Nu ook geen zin meer.
Vrouwenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ging kijken voor schoenen/laarzen en kom terug met een trui en n blouse![]()
Ik vertrok van hier, halverwege de stad: O shit, tis maandag, de winkels zijn nog niet open. Maar weer terug gefietst en nog even in de tuin gewerkt.
Halfuurtje later vertrok ik weer, onderweg bedacht ik me dat ik mn telefoon niet bij heb. Maar maakt niet uit, heb ik toch niet nodig.
Fiets geparkeerd, onderweg naar de Kruidvat, shit! Ik heb mn telefoon wel nodig, want daar zit mn pinpas in!
Terug naar mn fiets, terug naar huis, inmiddels enigszins chagrijnig....
derde keer ging t wel goed en is t gelukt
nee, t kost me alleen allemaal wat meer tijd dan de bedoeling was op deze manierquote:Op maandag 25 februari 2019 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
Geen straf om te fietsen met dit weer.
Allebeiquote:Op maandag 25 februari 2019 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
atomme als in: domme? Of stomme als in: niet leuk?
de muggen komen spontaan weer uit hun winterslaapquote:
Gaan ze met een beetje nachtvorst meteen doodquote:Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de muggen komen spontaan weer uit hun winterslaap
Ik had in december nog muggenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Gaan ze met een beetje nachtvorst meteen dood
Moe worden van energieleveranciers is best ironisch eigenlijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Gloeiende hoeren, weer gebeld door een of andere energieleverancier. Ik neem niet meer op hoor.
het hele jaar door inderdaad.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moe worden van energieleveranciers is best ironisch eigenlijk.
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moe worden van energieleveranciers is best ironisch eigenlijk.
Milieuvervuiler!quote:Op maandag 25 februari 2019 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag wel echt teveel onderwegeerst naar Keulen gereden; en nu naar Schiphol. Had volgens mij net zo goed vanaf Frankfurt kunnen vliegen.
Nee, maar als ik niet werk dan krijg ik geen geld waarmee ik weer eten koop.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarvoor moet je speciaal naar Keulen?
dat is ook best een onhandige tijd.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk om zes uur naar de bios, maar vind dat zo'n onhandige tijd.
de bios waar ik normaal heen ga zit in 1 gebouw met een vapiano. ik zie mogelijkhedenquote:
Pizza diavoloquote:Op maandag 25 februari 2019 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de bios waar ik normaal heen ga zit in 1 gebouw met een vapiano. ik zie mogelijkheden
Oh ja dat is wel vervelend. Niet etenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, maar als ik niet werk dan krijg ik geen geld waarmee ik weer eten koop.
wel een lekkere hamburger gegeten daar
Als avondetenquote:Op maandag 25 februari 2019 16:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon een zak chips wegknagen toch?
Als jij een brood was, dan was je een zuurdesembrood.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Deceptie
Die dingen vind ik naar kots ruiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |