200.000 gram.. Uhh 10 miljoentjes bedoel ik. Binnenkort het nieuws dat met wederzijdse instemming het contract wordt ontbonden. Het waren een paar leuke maanden!quote:Op maandag 4 maart 2019 20:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Schijnt voor de rest van het seizoen er uit te liggen
Wat heeft die gast ook alweer gekost ?
Rond de 10 miljoen toch? Katsjingquote:Op maandag 4 maart 2019 20:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Schijnt voor de rest van het seizoen er uit te liggen
Wat heeft die gast ook alweer gekost ?
Zijn er bevestigde geruchten dat hij een voorkeur voor lijnen heeft, ja?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
200.000 gram.. Uhh 10 miljoentjes bedoel ik. Binnenkort het nieuws dat met wederzijdse instemming het contract wordt ontbonden. Het waren een paar leuke maanden!
Ik kan bevestigen dat er 199.000 gram gereed is gezet om de transfer te financieren.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
200.000 gram.. Uhh 10 miljoentjes bedoel ik. Binnenkort het nieuws dat met wederzijdse instemming het contract wordt ontbonden. Het waren een paar leuke maanden!
Ff een tweet naar Thijs en Toon dat ze wel scherp moeten blijven met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi zo. Wat vinden we van z'n jasje?
Scarface heeft dit ooit in de Walmart gehoord en daarna nog eens op reddit gelezen. Dus dat is wel vrij betrouwbaar, ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:45 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Zijn er bevestigde geruchten dat hij een voorkeur voor lijnen heeft, ja?
Is er al uitgestuurd! Al vind ik John er ook iets te sjofel bijstaan. Alsof 'ie net van z'n zeilbootje af is gestapt. Die heeft ook nog wel wat te lerenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ff een tweet naar Thijs en Toon dat ze wel scherp moeten blijven met dit soort dingen.
Nu je 't zegt ja, was me nog niet eens opgevallen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is er al uitgestuurd! Al vind ik John er ook iets te sjofel bijstaan. Alsof 'ie net van z'n zeilbootje af is gestapt. Die heeft ook nog wel wat te leren
Topnieuws ja! Met recht een verstandige jongen te noemen, die hopelijk ver gaat kkmen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nu je 't zegt ja, was me nog niet eens opgevallen.
Wel fakking nice deze contractverlenging.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt jouw favoriet cliché niewaar?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Topnieuws ja! Met recht een verstandige jongen te noemen, die hopelijk ver gaat kkmen.
Hij staat wel al twee jaar stil in zijn ontwikkeling. En zoals JaafkeJunior zei is dit niet zijn eerste blessure. Er zullen niet veel clubs bereid zijn hem over te nemen in de toekomst gezien zijn blessuregevoeligheid. Tenzij hij ineens de pannen van het dak gaat spelen maar dat zie ik er niet aan af. Die 10 miljoen kun je gewoon afschrijven ben ik bang. Hopelijk heeft hij het fatsoen een paar jaar bij te tekenen ter compensatie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:01 schreef nickhguitar het volgende:
Joh wat een drukte hier om Romero. Die jongen heeft nu gewoon weer pech. Op naar volgend seizoen. Het is niet alsof hij 34 is ofzo hé, genoeg kansen nog man. Miskoop is een veel te voorbarige conclusie
Verstandige jongen die niet in voetsporen treedt van andere Mocros zoals Bakkali, Labyad, Aisatti enz.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zelf gewoon ver gekomen, met louter verstandige uitspraken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:02 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dit is echt jouw favoriet cliché niewaar?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben zelf gewoon ver gekomen, met louter verstandige uitspraken.
Hopelijk blijven ze goed loten en krijgen ze porto. Dat ze er maar zo lang mogelijk in blijven. Nog wat KNVB hulp waarbij ze competitie wedstrijden dicht op elkaar schuiven. Heerlijk.quote:
pas 9 dagen na ajax psvquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:52 schreef XL het volgende:
[..]
Hopelijk blijven ze goed loten en krijgen ze porto. Dat ze er maar zo lang mogelijk in blijven. Nog wat KNVB hulp waarbij ze competitie wedstrijden dicht op elkaar schuiven. Heerlijk.
Is de wedstrijd tegen PSV rond de kwartfinales? Zou mooi zijn.
Daarnaast zullen er nog wel wat extra potjes geschoven worden nuquote:
Het is ook in principe een Godswonder dat PSV bovenaan staat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Prima voor de marktwaarde van de PSV spelers dit. Zien ze Ajax zo een pot spelen, kijken ze op teletext en staat PSV daar nog boven. Gewoon honderdmiljoenmiljard voor Schwaab.
Het is ook een godswonder dat jullie 1-4 in Madrid winnen en kijk aanquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is ook in principe een Godswonder dat PSV bovenaan staat.
Maar goed, eerlijk is eerlijk; er staan minimaal 4 talenten van jullie klaar om de boel over te nemen en zodoende Ajax genoeg tegengas zal blijven geven de komende jaren.
Hoezo is dat een godswonder? Geheel terecht tot nu toe lijkt me.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar goed, eerlijk is eerlijk; er staan minimaal 4 talenten van jullie klaar om de boel over te nemen en zodoende Ajax genoeg tegengas zal blijven geven de komende jaren.
Indekken genotquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat kun je zo niet zeggen. Ajax krijgt nu ook een vertrouwensboost. Maar goed, dat kan ook zo draaien als bij PSV in Amsterdam alles weer precies goed valt zoals gisteren bij Ajax in Madrid.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax speelt dit jaar acht of negen extra wedstrijden t.o.v. PSV? Dat is wel een serieus voordeel voor PSV. Aan de andere kant heeft Ajax meer te besteden dus dat moet je ook wel wat zwaardere lasten kunnen dragen.
Met de moraal kan dit positief en negatief uitpakkenquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat kun je zo niet zeggen. Ajax krijgt nu ook een vertrouwensboost. Maar goed, dat kan ook zo draaien als bij PSV in Amsterdam alles weer precies goed valt zoals gisteren bij Ajax in Madrid.
Ze spelen wel thuis he, zal wel goedkomen voor ze. Jammer dat PSV die voorsprong zo heeft weten te verneuken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:03 schreef XL het volgende:
[..]
Met de moraal kan dit positief en negatief uitpakken
Lekker voor het vertrouwen uiteraard, maar of je jezelf nu echt kan opladen voor Fortuna Sittard en PEC Zwolle
Maar Ajax heeft punten laten liggen aan het begin van de competitie en na de winterstop, beide na rustmomenten dus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax speelt dit jaar acht of negen extra wedstrijden t.o.v. PSV? Dat is wel een serieus voordeel voor PSV. Aan de andere kant heeft Ajax meer te besteden dus dat moet je ook wel wat zwaardere lasten kunnen dragen.
Niks mis met dat jasjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Had Feyenoord al gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax moet eens goed in de reet worden geneukt.
Tot nu toe 1 wedstrijd verloren. Godswonder.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:PSV gaat Ibrahim Afellay faciliteren om de volgende fase van zijn revalidatie op een goede manier te doorlopen. De 32-jarige middenvelder zal op het jeugdcomplex van PSV individueel aan de slag gaan met een fysiotherapeut van de academie van PSV. De voormalig speler van PSV heeft momenteel geen club.
Logisch
"Ibrahim is hier opgegroeid en doorgebroken. Daarna werd hij een bepalende speler in diverse kampioensploegen. Het is voor ons niet meer dan logisch dat we hem helpen waar mogelijk", vertelt technisch manager John de Jong van PSV. Het belang van Afellay staat vooralsnog bovenaan. De Jong: "We hebben nu afspraken gemaakt over individuele begeleiding door de fysieke staf van de jeugdafdeling van PSV. Als de volgende fase aanbreekt, gaan we kijken hoe we dat invullen."
Ajax speelt ook weer eens een potje goed hoorquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tot nu toe 1 wedstrijd verloren. Godswonder.
“Het belang van Afellay staat vooralsnog bovenaan.”quote:
Warme club.quote:
Bronnen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
“Het belang van Afellay staat vooralsnog bovenaan.”
Ja zo denkt affelay ook bij elk team waar die speelde sinds zijn vertrek bij PSV en waarom die door medespelers en fans/coaches ook overal uitgekotst werd na een tijdje.
Malen en Ihattaren zijn twee verschillende spelers die op verschillende posities spelen. Beetje lastig vergelijken zo.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:37 schreef nickhguitar het volgende:
Ik ben overigens aardig fan van Ihattaren, die jongen kan echt ballen zeg! Toch wel een heel verschil met Malen, die ook als een aardig talent wordt gezien. Dat vind ik vooral 'rennen rennen rennen', Ihattaren ademt echt voetbalintelligentie.
Wat is trouwens de deal met Obispo? Leek toch een aardig talent te zijn, maar je ziet er nu niks van. Speelt die gewoon wekelijks in jong? Iemand enig idee hoe hij het daar doet?
Het gaat meer om het feit dat Malen ook wel het stempel van (top)talent heeft/had. Ik zie dat niet zo in hem, Ihattaren wel. Malen is gewoon heerlijk als je in de 70ste minuut 2-0 voorstaat en veel ruimte krijgt. Een soort betere versie van Narsingh.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Malen en Ihattaren zijn twee verschillende spelers die op verschillende posities spelen. Beetje lastig vergelijken zo.
Te vroeg om te zeggen. Hoeveel mensen hadden Bergwijn al afgeschreven als talent? En hoe vaak speelt een jongeling de pannen van het dak om vervolgens de vervolgstap niet te maken?quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het gaat meer om het feit dat Malen ook wel het stempel van (top)talent heeft/had. Ik zie dat niet zo in hem, Ihattaren wel. Malen is gewoon heerlijk als je in de 70ste minuut 2-0 voorstaat en veel ruimte krijgt. Een soort betere versie van Narsingh.
Ik was de enige die het in hem zag zittenquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
. Hoeveel mensen hadden Bergwijn al afgeschreven als talent?
Wat een onzinquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
“Het belang van Afellay staat vooralsnog bovenaan.”
Ja zo denkt affelay ook bij elk team waar die speelde sinds zijn vertrek bij PSV en waarom die door medespelers en fans/coaches ook overal uitgekotst werd na een tijdje.
Wow!!quote:
Bron?quote:
Dat vroeg ik niet.quote:
Ik eigenlijk wel. Tot aan dit seizoen zag ik het nooit echt in hem zitten eigenlijk, maar dit seizoen is er geen ontkomen meer aan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hadden Bergwijn al afgeschreven als talent?
Leuk al die jeugd maar van Bommel moet niet doorslaan. Je speelt nog mee om de titel en routine en ervaring kan erg belangrijk zijn. Jeugd kent dipjes en dat kan belangrijke punten kosten.quote:
ze spelen toch omdat de volwassenere dipjes hebben?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:09 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Leuk al die jeugd maar van Bommel moet niet doorslaan. Je speelt nog mee om de titel en routine en ervaring kan erg belangrijk zijn. Jeugd kent dipjes en dat kan belangrijke punten kosten.
Doel meer op spelers als Guti. Die hoort gewoon in de basis.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze spelen toch omdat de volwassenere dipjes hebben?
dat zou je zeggen maar de trainer ziet dat toch andersquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:15 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Doel meer op spelers als Guti. Die hoort gewoon in de basis.
Werd vandaag zelfs nog benoemd in de PSV podcast.quote:
Vaak hebben die degradatie clubs nog wel 1 of 2 leuke spelers. Neem bijvoorbeeld El Jebli bij de Graafschap.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
Vanavond moet je echt met minimaal 5-0 van dat NAC winnen. Die kunnen er helemaal niets van.
Het zou wel fijn zijn als we onze miljoenenaankopen eens aan de praat zouden krijgen. Maar dat is niet Mark zijn forte lijkt het.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou je zeggen maar de trainer ziet dat toch anders
De enige die er wat van kan is Lundqvist, en die hebben wij nog opgeleidquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vaak hebben die degradatie clubs nog wel 1 of 2 leuke spelers. Neem bijvoorbeeld El Jebli bij de Graafschap.
Maar NAC is gewoon alle 11 kut. En het is terecht dat ze erin staan want de bank is nog slechter.
Eens. Blij dat Gakpo start en hij niet voor Malen kiest. Wel weer Hendrix en Rosario. Dat is toch een minpuntje.quote:
Rosario idem.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:27 schreef tompsv18 het volgende:
Dumfries bakt er echt niets meer van. Speelt alles terug. En als ie een keer vooruit gaat is het standaard balverlies.
Het helpt dan niet als iedereen gaat fluiten. Daar moeten ze mee kappen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:27 schreef tompsv18 het volgende:
Dumfries bakt er echt niets meer van. Speelt alles terug. En als ie een keer vooruit gaat is het standaard balverlies.
Nog nooit een beslissing van de VAR mee gehad iigquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:54 schreef daniela_007 het volgende:
Kan het zijn dat PSV de doelpunten het meest van alle clubs afgekeurd zijn dit seizoen dankzij VAR?
nu kun je moeilijk zeiken over buitenspel afgekeurdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:54 schreef daniela_007 het volgende:
Kan het zijn dat PSV de doelpunten het meest van alle clubs afgekeurd zijn dit seizoen dankzij VAR?
Spannuuuundquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als dit geen 6-0 gaat worden weet ik het ook niet meer.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nog nooit een beslissing van de VAR mee gehad iig
Dat kan ook betekenen dat voor de VAR werd ingevoerd PSV de scheidsrechter ten onrechte erg vaak mee heeft gehad. Dat impliceert eigenlijk gewoon een devaluatie van de gewonnen prijzen, maar dat geheel ter zijde.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nog nooit een beslissing van de VAR mee gehad iig
Dit maar dan zonder enkele ironie, wat is die slecht zeg.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hendrix nooit meer opstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |