Bronnen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
“Het belang van Afellay staat vooralsnog bovenaan.”
Ja zo denkt affelay ook bij elk team waar die speelde sinds zijn vertrek bij PSV en waarom die door medespelers en fans/coaches ook overal uitgekotst werd na een tijdje.
Malen en Ihattaren zijn twee verschillende spelers die op verschillende posities spelen. Beetje lastig vergelijken zo.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:37 schreef nickhguitar het volgende:
Ik ben overigens aardig fan van Ihattaren, die jongen kan echt ballen zeg! Toch wel een heel verschil met Malen, die ook als een aardig talent wordt gezien. Dat vind ik vooral 'rennen rennen rennen', Ihattaren ademt echt voetbalintelligentie.
Wat is trouwens de deal met Obispo? Leek toch een aardig talent te zijn, maar je ziet er nu niks van. Speelt die gewoon wekelijks in jong? Iemand enig idee hoe hij het daar doet?
Het gaat meer om het feit dat Malen ook wel het stempel van (top)talent heeft/had. Ik zie dat niet zo in hem, Ihattaren wel. Malen is gewoon heerlijk als je in de 70ste minuut 2-0 voorstaat en veel ruimte krijgt. Een soort betere versie van Narsingh.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Malen en Ihattaren zijn twee verschillende spelers die op verschillende posities spelen. Beetje lastig vergelijken zo.
Te vroeg om te zeggen. Hoeveel mensen hadden Bergwijn al afgeschreven als talent? En hoe vaak speelt een jongeling de pannen van het dak om vervolgens de vervolgstap niet te maken?quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het gaat meer om het feit dat Malen ook wel het stempel van (top)talent heeft/had. Ik zie dat niet zo in hem, Ihattaren wel. Malen is gewoon heerlijk als je in de 70ste minuut 2-0 voorstaat en veel ruimte krijgt. Een soort betere versie van Narsingh.
Ik was de enige die het in hem zag zittenquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
. Hoeveel mensen hadden Bergwijn al afgeschreven als talent?
Wat een onzinquote:Op donderdag 7 maart 2019 12:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
“Het belang van Afellay staat vooralsnog bovenaan.”
Ja zo denkt affelay ook bij elk team waar die speelde sinds zijn vertrek bij PSV en waarom die door medespelers en fans/coaches ook overal uitgekotst werd na een tijdje.
Wow!!quote:
Bron?quote:
Dat vroeg ik niet.quote:
Ik eigenlijk wel. Tot aan dit seizoen zag ik het nooit echt in hem zitten eigenlijk, maar dit seizoen is er geen ontkomen meer aan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hadden Bergwijn al afgeschreven als talent?
Leuk al die jeugd maar van Bommel moet niet doorslaan. Je speelt nog mee om de titel en routine en ervaring kan erg belangrijk zijn. Jeugd kent dipjes en dat kan belangrijke punten kosten.quote:
ze spelen toch omdat de volwassenere dipjes hebben?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:09 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Leuk al die jeugd maar van Bommel moet niet doorslaan. Je speelt nog mee om de titel en routine en ervaring kan erg belangrijk zijn. Jeugd kent dipjes en dat kan belangrijke punten kosten.
Doel meer op spelers als Guti. Die hoort gewoon in de basis.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze spelen toch omdat de volwassenere dipjes hebben?
dat zou je zeggen maar de trainer ziet dat toch andersquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:15 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Doel meer op spelers als Guti. Die hoort gewoon in de basis.
Werd vandaag zelfs nog benoemd in de PSV podcast.quote:
Vaak hebben die degradatie clubs nog wel 1 of 2 leuke spelers. Neem bijvoorbeeld El Jebli bij de Graafschap.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
Vanavond moet je echt met minimaal 5-0 van dat NAC winnen. Die kunnen er helemaal niets van.
Het zou wel fijn zijn als we onze miljoenenaankopen eens aan de praat zouden krijgen. Maar dat is niet Mark zijn forte lijkt het.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou je zeggen maar de trainer ziet dat toch anders
De enige die er wat van kan is Lundqvist, en die hebben wij nog opgeleidquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vaak hebben die degradatie clubs nog wel 1 of 2 leuke spelers. Neem bijvoorbeeld El Jebli bij de Graafschap.
Maar NAC is gewoon alle 11 kut. En het is terecht dat ze erin staan want de bank is nog slechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |