abonnement Unibet Coolblue
pi_185227230


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen @Kyran via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Tether crashes.
pi_185227249
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 00:39 schreef ZetaOS het volgende: [..] Er was in de pump van de afgelopen dagen geen eens 100.000 euro volume bij SNTR
Als jij een brood was, was je een zuurdesembrood.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 februari 2019 @ 01:13:39 #3
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185227478
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 00:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als jij een brood was, was je een zuurdesembrood.
_O-
pi_185227796
Tyfus, zie nu de dump van afgelopen middag pas :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † maandag 25 februari 2019 @ 10:02:45 #5
230491 Zith
pls tip
pi_185230163
Radiologen :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185230213
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 01:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O-
Je had het toch goed met je dipje :D

quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 02:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tyfus, zie nu de dump van afgelopen middag pas :')
Nu al zin in carnaval.
pi_185231426
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:05 schreef KapBak het volgende:

[..]

Je had het toch goed met je dipje :D

[..]

Nu al zin in carnaval.
Carnaval *O*!
Hmz...
  maandag 25 februari 2019 @ 11:31:45 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185232182
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:59 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Carnaval *O*!
Kun je eindelijk zonder geouwehoer dat ene lekkere moedertje van t einde van straat een veeg geven
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185232416
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:31 schreef fathank het volgende:

[..]

Kun je eindelijk zonder geouwehoer dat ene lekkere moedertje van t einde van straat een veeg geven
Deze man weet waar het allemaal om draait.
Hmz...
pi_185232640
quote:
6s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:42 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Deze man weet waar het allemaal om draait.
Ik twijfel nog wel eens of fathank niet gewoon een vrouw is.

Dan zou zijn comment ook prima passen namelijk.
  maandag 25 februari 2019 @ 12:28:49 #11
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185233267
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:54 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik twijfel nog wel eens of fathank niet gewoon een vrouw is.

Dan zou zijn comment ook prima passen namelijk.
Fatima Hankouri :s)

Zou best eens kunnen kloppen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185235701
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:28 schreef fathank het volgende:

[..]

Fatima Hankouri :s)

Zou best eens kunnen kloppen
_O- _O-

Moest lachen :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 februari 2019 @ 14:46:30 #13
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185235955
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:05 schreef KapBak het volgende:

[..]

Je had het toch goed met je dipje :D

[..]

Nu al zin in carnaval.
24h later, maar zat er niet ver naast :P
pi_185237193
Solar O+
Forcefield City Bewoner
  maandag 25 februari 2019 @ 16:25:31 #15
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185237513
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:04 schreef roislecxe het volgende:
Solar O+
In een week al bijna x2 :o

Netjes _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 februari 2019 @ 16:26:29 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185237526
LOOOOOOOOOON :~ :~ :~
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 25 februari 2019 @ 16:29:39 #17
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185237572
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:26 schreef Nattekat het volgende:
LOOOOOOOOOON :~ :~ :~
SAAAAAAAAAAAALARIS?
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 februari 2019 @ 16:30:32 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185237584
quote:
3s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

SAAAAAAAAAAAALARIS?
JAAAAAAA *O* *O*

ETH BUYWALL INCOMING
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185237741
quote:
3s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:25 schreef Rossdale het volgende:

[..]

In een week al bijna x2 :o

Netjes _O_
Op naar het dubbeltje per stuk om te beginnen. Met dit tempo binnen 5 dagen :+
Forcefield City Bewoner
  Moderator maandag 25 februari 2019 @ 16:42:59 #20
42184 crew  DaMart
pi_185237757
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

JAAAAAAA *O* *O*

ETH BUYWALL INCOMING
Even mijn ledger zoeken, dan dump ik die van mij in je wall.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_185238072
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:26 schreef Nattekat het volgende:
LOOOOOOOOOON :~ :~ :~
TT voor het volgende deeltje is ook bekend nu :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 februari 2019 @ 17:19:40 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185238284
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 17:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

TT voor het volgende deeltje is ook bekend nu :D
ALLES KAPOT?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 25 februari 2019 @ 17:41:25 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185238580
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

JAAAAAAA *O* *O*

ETH BUYWALL INCOMING
Eth is stervende dat weet je?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185238840
Moooon!
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 februari 2019 @ 18:01:32 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185238907
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 17:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Eth is stervende dat weet je?
Grapjas
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 25 februari 2019 @ 18:16:50 #26
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185239128
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Grapjas
Ohja ik was vergeten dat in de volgende bullrun the flippening gaat gebeuren
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185239145
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 17:57 schreef MaGNeT het volgende:
Moooon!
leugens
  maandag 25 februari 2019 @ 18:30:42 #28
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185239287
Muuuuuh, higher lows, muuuuuh, bullmarket, muuuuuuuh!
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 februari 2019 @ 18:31:49 #29
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185239306
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Ohja ik was vergeten dat in de volgende bullrun the flippening gaat gebeuren
Precies.

In mijn afwezigheid ben ik tot de conclusie gekomen dat Bitcoin zijn waarde haalt uit pure speculatie, itt FIAT waar een hele economie achter schuil gaat. Ether haalt zijn waarde uit de dienst die Ethereum biedt, waarbij een grotere vraag tot een hogere waarde per Ether. Daarnaast is er ook nog inflatie in de verhouding met het Ether netwerk doordat je bij een groeiende vraag meer Ethers nodig hebt voor dezelfde klus.

Om diezelfde reden heb ik nu ook GET gedumpt. Een geweldige dienst gaat erachter schuil, maar de token zelf is gewoon speculatie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  † In Memoriam † maandag 25 februari 2019 @ 18:36:31 #30
230491 Zith
pls tip
pi_185239370
this is it!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 25 februari 2019 @ 18:40:47 #31
62913 Blik
The one and Only!
pi_185239447
Raar dagje zo met de dump van btc gisteren en dan nu opeens weer allemaal alts die fors in het groen staan zoals ENJ, VTHO en nu opeens ook VET weer ruim in de plus
pi_185239819
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Precies.

In mijn afwezigheid ben ik tot de conclusie gekomen dat Bitcoin zijn waarde haalt uit pure speculatie, itt FIAT waar een hele economie achter schuil gaat. Ether haalt zijn waarde uit de dienst die Ethereum biedt, waarbij een grotere vraag tot een hogere waarde per Ether. Daarnaast is er ook nog inflatie in de verhouding met het Ether netwerk doordat je bij een groeiende vraag meer Ethers nodig hebt voor dezelfde klus.

Om diezelfde reden heb ik nu ook GET gedumpt. Een geweldige dienst gaat erachter schuil, maar de token zelf is gewoon speculatie.
waterdicht
pi_185239948
Moooooooooooooooooooooooooooooooooon :s)
Forcefield City Bewoner
  maandag 25 februari 2019 @ 19:08:59 #34
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185239953
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Precies.

In mijn afwezigheid ben ik tot de conclusie gekomen dat Bitcoin zijn waarde haalt uit pure speculatie, itt FIAT waar een hele economie achter schuil gaat. Ether haalt zijn waarde uit de dienst die Ethereum biedt, waarbij een grotere vraag tot een hogere waarde per Ether. Daarnaast is er ook nog inflatie in de verhouding met het Ether netwerk doordat je bij een groeiende vraag meer Ethers nodig hebt voor dezelfde klus.

Om diezelfde reden heb ik nu ook GET gedumpt. Een geweldige dienst gaat erachter schuil, maar de token zelf is gewoon speculatie.
En hoe gaat dat netwerk dat allemaal bolwerken? Want er lijkt voorlopig nog niet echt een praktische oplossing te komen voor de beperkte schaalbaarheid. En dat is pas 1 issue.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 25 februari 2019 @ 19:09:24 #35
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185239964
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Precies.

In mijn afwezigheid ben ik tot de conclusie gekomen dat Bitcoin zijn waarde haalt uit pure speculatie, itt FIAT waar een hele economie achter schuil gaat. Ether haalt zijn waarde uit de dienst die Ethereum biedt, waarbij een grotere vraag tot een hogere waarde per Ether. Daarnaast is er ook nog inflatie in de verhouding met het Ether netwerk doordat je bij een groeiende vraag meer Ethers nodig hebt voor dezelfde klus.

Om diezelfde reden heb ik nu ook GET gedumpt. Een geweldige dienst gaat erachter schuil, maar de token zelf is gewoon speculatie.
Bijna al die ico's stappen van de ETH chain af en hebben hun eigen mainnet. Nieuwe projecten kunnen naast ethereum ook prima op andere platformen zoals EOS, Tron, vechain, Waves etc bouwen. Deze logica klopte in 2017 maar nu is dat wel een beetje achterhaald :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 februari 2019 @ 19:11:26 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185240010
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Bijna al die ico's stappen van de ETH chain af en hebben hun eigen mainnet of kunnen op andere platformen zoals EOS, Tron, vechain, Waves etc bouwen. Deze logica klopte in 2017 maar nu is dat wel een beetje achterhaald :D
Dus omdat die ico's nu doen wat ze een veel beter product maakt, is Ethereum achterhaald?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 25 februari 2019 @ 19:13:58 #37
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185240066
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus omdat die ico's nu doen wat ze een veel beter product maakt, is Ethereum achterhaald?
Ze hoeven hun funding niet meer in ETH op te halen en het netwerk van ETH zal ook steeds minder gebruikt gaan worden omdat projecten van de chain afstappen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185240115
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Precies.

In mijn afwezigheid ben ik tot de conclusie gekomen dat Bitcoin zijn waarde haalt uit pure speculatie, itt FIAT waar een hele economie achter schuil gaat. Ether haalt zijn waarde uit de dienst die Ethereum biedt, waarbij een grotere vraag tot een hogere waarde per Ether. Daarnaast is er ook nog inflatie in de verhouding met het Ether netwerk doordat je bij een groeiende vraag meer Ethers nodig hebt voor dezelfde klus.

Om diezelfde reden heb ik nu ook GET gedumpt. Een geweldige dienst gaat erachter schuil, maar de token zelf is gewoon speculatie.
:')
pi_185240147
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Precies.

In mijn afwezigheid ben ik tot de conclusie gekomen dat Bitcoin zijn waarde haalt uit pure speculatie, itt FIAT waar een hele economie achter schuil gaat. Ether haalt zijn waarde uit de dienst die Ethereum biedt, waarbij een grotere vraag tot een hogere waarde per Ether. Daarnaast is er ook nog inflatie in de verhouding met het Ether netwerk doordat je bij een groeiende vraag meer Ethers nodig hebt voor dezelfde klus.

Om diezelfde reden heb ik nu ook GET gedumpt. Een geweldige dienst gaat erachter schuil, maar de token zelf is gewoon speculatie.
Mijn strategie voor 2019: in alle coins stappen waar jij uitstapt
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 februari 2019 @ 19:17:09 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185240151
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ze hoeven hun funding niet meer in ETH op te halen en het netwerk van ETH zal ook steeds minder gebruikt gaan worden omdat projecten van de chain afstappen.
Dus minder overbelasting. Wederom: waarom is dat slecht?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 februari 2019 @ 19:18:46 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185240195
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Mijn strategie voor 2019: in alle coins stappen waar jij uitstapt
Mijn strategie is deze en volgende maand aanvullen tot 10 Ethers en weer terug in winterslaap tot 2020.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185240199
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Mijn strategie voor 2019: in alle coins stappen waar jij uitstapt
Geldt deze regel niet al sinds 2014?
Forcefield City Bewoner
  maandag 25 februari 2019 @ 19:20:38 #43
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185240247
Note to self:

Koop eind 2020 eth
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185240296
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:18 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Geldt deze regel niet al sinds 2014?
Feitelijk wel.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 februari 2019 @ 19:22:48 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185240305
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:18 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Geldt deze regel niet al sinds 2014?
Je hebt behoorlijk wat winst gemaakt als je die strategie hebt gevolgd. Heel veel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185240409
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je hebt behoorlijk wat winst gemaakt als je die strategie hebt gevolgd. Heel veel.
Ik volg gewoon altijd al m'n eigen paadje, net als jij eigenlijk :P

Mijn portfolio ziet er altijd heel anders uit dan die van iedereen hier :7
Te weinig tijd en zin om me ver te verdiepen in elke nieuwe coin.
Forcefield City Bewoner
  maandag 25 februari 2019 @ 19:27:42 #47
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185240418
Zo... Het verven is compleet klaar nu.
Mijn woning is nu naar de moon qua waarde gegaan. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 25 februari 2019 @ 19:38:02 #48
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185240636
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:27 schreef ssjgoku het volgende:
Zo... Het verven is compleet klaar nu.
Mijn woning is nu naar de moon qua waarde gegaan. :P
Kost dat?

Kreeg vandaag een offerte binnen van de schilder voor de complete buitenkant. Schrok me eigen een ongeluk :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185240778
Vorige week offerte laten maken voor de tuin. Vrijstaande overkapping op maat gemaakt, een pad ernaartoe vanaf het huis en 50 meter aan verschillende perkjes afgescheiden met een stenen muurtje.

Ik schrok me ook wild :')

Denk dat dat niet in 1x gaat gebeuren, of Solar moet gelijk even doorschieten naar 10.000 20.000 sat :')
Forcefield City Bewoner
  maandag 25 februari 2019 @ 19:44:50 #50
62913 Blik
The one and Only!
pi_185240789
Denk dat Nattekat al een vroege zonnesteek heeft opgelopen
  maandag 25 februari 2019 @ 20:01:55 #51
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185241171
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:38 schreef fathank het volgende:

[..]

Kost dat?

Kreeg vandaag een offerte binnen van de schilder voor de complete buitenkant. Schrok me eigen een ongeluk :')
Ik heb het min of meer familie laten doen die bedrijf had...
Wat wil je precies laten doen, want kan het wel goed inschatten. Hoeveel Raam kozijnen/deuren en of schuur?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185241435
Enjin + Samsung = moooooon.
pi_185241526
Ik kom juist steeds meer tot de conclusie dat er nooit een flippening gaat komen.

Ether heeft steeds minder use case, dat is een aflopende zaak.
pi_185241603
VET flippening ja
  maandag 25 februari 2019 @ 20:25:13 #55
62913 Blik
The one and Only!
pi_185241720
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:20 schreef Wereldgozer het volgende:
VET flippening ja
Platform heeft de toekomst

Bitcoin is nog de oude industriele gigant a la GE, maar die gaat op termijn verstoten worden door coins die een platform gedachte hebben.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 25 februari 2019 @ 20:26:39 #56
206731 Mortaxx
Doomer
pi_185241753
Ripple jaaaa
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator maandag 25 februari 2019 @ 20:37:14 #57
42184 crew  DaMart
pi_185242055
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:13 schreef Gehrman het volgende:
Enjin + Samsung = moooooon.
En mijn ENJ staat natuurlijk nog vast op Cryptopia :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 25 februari 2019 @ 21:11:23 #58
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185242987
quote:
18s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:37 schreef DaMart het volgende:

[..]

En mijn ENJ staat natuurlijk nog vast op Cryptopia :').
Hmz...
  Moderator maandag 25 februari 2019 @ 21:27:58 #59
42184 crew  DaMart
pi_185243318
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:11 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Joh. Het staat vast in een order. Het is een beetje lastig traden zonder coins op een exchange te hebben.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_185243478
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:27 schreef DaMart het volgende:

[..]

Joh. Het staat vast in een order. Het is een beetje lastig traden zonder coins op een exchange te hebben.
Daarom Waves DEX. *O*
pi_185243489
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:35 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Daarom Waves DEX. *O*
*O*
pi_185243531
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

*O*
Hoe gaat het met de fretjes?
  maandag 25 februari 2019 @ 21:42:30 #63
62913 Blik
The one and Only!
pi_185243649
Zat net even naar mijn holdings in ICX te kijken. Was bij aankoop meer dan 500 euro waard, nu is het maar 30 euro :(
pi_185243651
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Precies.

In mijn afwezigheid ben ik tot de conclusie gekomen dat Bitcoin zijn waarde haalt uit pure speculatie, itt FIAT waar een hele economie achter schuil gaat. Ether haalt zijn waarde uit de dienst die Ethereum biedt, waarbij een grotere vraag tot een hogere waarde per Ether. Daarnaast is er ook nog inflatie in de verhouding met het Ether netwerk doordat je bij een groeiende vraag meer Ethers nodig hebt voor dezelfde klus.
Jezus, je bent wel enorm op tijd met die conclusie. Dat is meestal de reden dat mensen instappen, maargoed. Ik denk dat de vraag naar Ether overigens alleen maar zal afnemen gedurende de komende jaren, en volgens mij is dit ook het algemene sentiment.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 februari 2019 @ 21:46:22 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185243746
Veel ETH haat hier :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185243838
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:38 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Hoe gaat het met de fretjes?
Rennen rond nu :)
pi_185243868
Waarom zie je dat als haat? :') Het is gewoon een feit dat een heel groot bestaansrecht van ETH uit ICO funding bestond, er zijn nu veel minder ICO's en de ICO's die er nog zijn maken steeds minder gebruik van ETH. Het project heeft m.i. gewoon geen meerwaarde die het nog een paar jaar gaat overleven.
  maandag 25 februari 2019 @ 21:54:58 #68
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_185243976
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:50 schreef illusions het volgende:
Waarom zie je dat als haat? :') Het is gewoon een feit dat een heel groot bestaansrecht van ETH uit ICO funding bestond, er zijn nu veel minder ICO's en de ICO's die er nog zijn maken steeds minder gebruik van ETH. Het project heeft m.i. gewoon geen meerwaarde die het nog een paar jaar gaat overleven.
Idd. Cardano wordt de opvolger.
  maandag 25 februari 2019 @ 22:31:37 #69
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185244766
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:54 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Idd. Cardano wordt de opvolger.
Hebben die ondertussen al iets werkend behalve een whitepaper?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 25 februari 2019 @ 23:44:34 #70
62913 Blik
The one and Only!
pi_185246062
Enjin blijft maar gaan, 93% in de plus
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 februari 2019 @ 23:46:45 #71
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185246094
ENJ _O- de tering

Die gaan straks ook weer hard onderuit denk ik dit is niet houdbaar toch. Heb ENJ veel geshilled hier :P
  maandag 25 februari 2019 @ 23:49:03 #72
62913 Blik
The one and Only!
pi_185246135
Jammer dat ik er maar 310 heb, heel lang geleden eens gekocht
pi_185246437
Ik denk dat BTC de komende jaren gewoon dik bovenaan blijft. Al die andere coins met allemaal hun eigen blockchain gaan het niet worden denk ik. Zoveel coins met geweldige plannen maar geen hond gebruikt het in het echt.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 februari 2019 @ 00:10:02 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185246496
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:50 schreef illusions het volgende:
Waarom zie je dat als haat? :') Het is gewoon een feit dat een heel groot bestaansrecht van ETH uit ICO funding bestond, er zijn nu veel minder ICO's en de ICO's die er nog zijn maken steeds minder gebruik van ETH. Het project heeft m.i. gewoon geen meerwaarde die het nog een paar jaar gaat overleven.
Allemaal troepICOs die in alle hype Ethereum als makkelijk platform zagen.

Ondertussen draait Ethereum nog altijd op 100% vermogen zonder die ico's. Je zou bijna denken dat er nog meer mee mogelijk is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185246524
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 00:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Allemaal troepICOs die in alle hype Ethereum als makkelijk platform zagen.

Ondertussen draait Ethereum nog altijd op 100% vermogen zonder die ico's. Je zou bijna denken dat er nog meer mee mogelijk is.
Met zo’n logge en trage blockchain draai je al snel op 100%
pi_185246658
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 00:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Allemaal troepICOs die in alle hype Ethereum als makkelijk platform zagen.

Ondertussen draait Ethereum nog altijd op 100% vermogen zonder die ico's. Je zou bijna denken dat er nog meer mee mogelijk is.
Vandaar die enorme daling in waarde t.o.v. Bitcoin. :+

Er is heus wel het e.e.a. mee mogelijk, maar er zijn andere platformen met een inhaalslag bezig die Ethereum waarschijnlijk wel voorbij zullen gaan in de toekomst. Sterker nog, XRP is er al een paar keer voorbij gegaan, en ik zie het EOS ook nog wel doen, en dat geeft te denken.
pi_185247065
Ik denk dat Ethereum voor de gemiddelde gebruiker best ingewikkeld is als het gaat om smartcontract etc. Hoe meer je er mee kan doen hoe ingewikkelder iets meestal is. Als je een routertje koopt bij de Mediamarkt dan kun je redelijk uitvinden hoe alles werkt maar ga je een zakelijke Cisco router kopen dan zitten er zoveel ingewikkelde commandline opties in dat foutjes makkelijk gemaakt worden. Kijk naar Ethereum, erg cool dat je tokens kunt maken maar foutjes zijn ook snel gemaakt in smartcontracts. Miljoenen die vast zitten omdat iemand een foutje maakte. Zulke dingen moeten toch anders als je echt de nummer één blockchain wil worden. Ik denk dat Bitcoin bovenaan blijft staan qua waarde en dat daaronder de blockchains komen te staan die wat meer functies hebben zoals Ethereum en mogelijk anderen die nu bezig zijn. De "Ethereum killers", die we trouwens nog niet gezien hebben
pi_185247141
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 01:03 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat Ethereum voor de gemiddelde gebruiker best ingewikkeld is als het gaat om smartcontract etc. Hoe meer je er mee kan doen hoe ingewikkelder iets meestal is. Als je een routertje koopt bij de Mediamarkt dan kun je redelijk uitvinden hoe alles werkt maar ga je een zakelijke Cisco router kopen dan zitten er zoveel ingewikkelde commandline opties in dat foutjes makkelijk gemaakt worden. Kijk naar Ethereum, erg cool dat je tokens kunt maken maar foutjes zijn ook snel gemaakt in smartcontracts. Miljoenen die vast zitten omdat iemand een foutje maakte. Zulke dingen moeten toch anders als je echt de nummer één blockchain wil worden. Ik denk dat Bitcoin bovenaan blijft staan qua waarde en dat daaronder de blockchains komen te staan die wat meer functies hebben zoals Ethereum en mogelijk anderen die nu bezig zijn. De "Ethereum killers", die we trouwens nog niet gezien hebben
Nou, ik denk dat dat er dus helemaal niets mee te maken heeft, de moeilijkheidsgraad. Bij Waves is het namelijk een stuk eenvoudiger, en die heeft Ethereum ook niet overgenomen tijdens die ICO madness. Het is heel makkelijk om Solidity programmeurs te vinden en het is ook een eenvoudige taal om te leren als je al bedreven bent in bijv. Java ofzo.

Ik geloof niet dat de moeilijkheidsgraad iets afdoet aan de populariteit. In jouw voorbeeld zou Cisco dus al lang failliet moeten zijn. Ook denk ik niet dat die feature uberhaupt het belangrijkste punt van een blockchain zou (moeten) zijn, op een gegeven moment houdt het op, al die nieuwe tokens. Dat is geen blijvende business case in ieder geval, het heeft ETH flink wat momentum gegeven maar die rek is er nu wel uit zien we.

Nee, het ligt toch anders mijns inziens.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 07:35:55 #79
62913 Blik
The one and Only!
pi_185248069
ENJ ondertussen ip 145% in de plus tov 24u geleden. BAT gaat ook lekker met +30%
  dinsdag 26 februari 2019 @ 07:57:12 #80
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185248238
VET en WAVES in een nek-aan-nekrace op 22 en 23
VeChain flippening incoming _O_
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2019 @ 08:35:31 #81
230491 Zith
pls tip
pi_185248653
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 07:57 schreef leolinedance het volgende:
VET en WAVES in een nek-aan-nekrace op 22 en 23
VeChain flippening incoming _O_
HeT gevecht waarvan je wist die zou komen _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 26 februari 2019 @ 09:04:25 #82
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185249114
Bizar trouwens dat BNB tegenwoordig een top 10 coin is :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185249952
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 14:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

24h later, maar zat er niet ver naast :P
Ja daarom begon ik er ook even over :D

Knap voorzien :)
pi_185249970
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 01:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat dat er dus helemaal niets mee te maken heeft, de moeilijkheidsgraad. Bij Waves is het namelijk een stuk eenvoudiger, en die heeft Ethereum ook niet overgenomen tijdens die ICO madness. Het is heel makkelijk om Solidity programmeurs te vinden en het is ook een eenvoudige taal om te leren als je al bedreven bent in bijv. Java ofzo.

Ik geloof niet dat de moeilijkheidsgraad iets afdoet aan de populariteit. In jouw voorbeeld zou Cisco dus al lang failliet moeten zijn. Ook denk ik niet dat die feature uberhaupt het belangrijkste punt van een blockchain zou (moeten) zijn, op een gegeven moment houdt het op, al die nieuwe tokens. Dat is geen blijvende business case in ieder geval, het heeft ETH flink wat momentum gegeven maar die rek is er nu wel uit zien we.

Nee, het ligt toch anders mijns inziens.
Ik denk ook dat er heel rap gewoon standaarden, frameworks etc komen om een smart contract te maken.

Straks heb je er een waar je alleen een paar variable hoeft aan te passen en de rest is al gedaan en geaudit.
pi_185249977
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 00:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Vandaar die enorme daling in waarde t.o.v. Bitcoin. :+

Er is heus wel het e.e.a. mee mogelijk, maar er zijn andere platformen met een inhaalslag bezig die Ethereum waarschijnlijk wel voorbij zullen gaan in de toekomst. Sterker nog, XRP is er al een paar keer voorbij gegaan, en ik zie het EOS ook nog wel doen, en dat geeft te denken.
Je noemt twee platformen die niet permissionless zijn, dan is het wat mij betreft niet meer relevant.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 10:14:41 #86
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185250082
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:04 schreef Rossdale het volgende:
Bizar trouwens dat BNB tegenwoordig een top 10 coin is :o
Is al effe zo. Waarom bizar?
pi_185250525
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 07:57 schreef leolinedance het volgende:
VET en WAVES in een nek-aan-nekrace op 22 en 23
VeChain flippening incoming _O_
Bwaahhahaa met Sunny naar de maan _O_
pi_185250743
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:25 schreef Blik het volgende:
Bitcoin is nog de oude industriele gigant a la GE, maar die gaat op termijn verstoten worden door coins die een platform gedachte hebben.
Ja want een China platform coin gaat opeens het digitale goud worden. :')
  dinsdag 26 februari 2019 @ 11:03:12 #89
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185250819
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Is al effe zo. Waarom bizar?
Omdat het een exchange coin is, in feite doet het niet zo veel. Je kunt er mee traden en je krijgt er korting mee.

Alsof je een AH bonuskaart waarmee je extra voetbalplaatjes kunt krijgen in de top 10 crypto hebt staan.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185251003
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:58 schreef Piva het volgende:

[..]

Ja want een China platform coin gaat opeens het digitale goud worden. :')
china hustle
  dinsdag 26 februari 2019 @ 11:14:44 #91
62913 Blik
The one and Only!
pi_185251027
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:58 schreef Piva het volgende:

[..]

Ja want een China platform coin gaat opeens het digitale goud worden. :')
op termijn gaan die groter worden dan btc, ik heb niks gezegd over digitaal goud
pi_185251053
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:03 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Omdat het een exchange coin is, in feite doet het niet zo veel. Je kunt er mee traden en je krijgt er korting mee.

Alsof je een AH bonuskaart waarmee je extra voetbalplaatjes kunt krijgen in de top 10 crypto hebt staan.


Tevens geeft het vertrouwen als het bedrijf een half miljard winst maakt per jaar. Is er uberhaupt een andere crypto met zulke cijfers?
pi_185251114
Even iets anders, stel je voor, 6 jaar geleden is er wat BTC van je gejat en je kan nu aantonen waar die bitcoins precies naartoe zijn gegaan door middel van professionele chainanalysis. Zelfs de link kunnen leggen met diverse exchanges en mogelijk een persoon in het buitenland hoe zou je dat aanpakken? Het standaard aangifte formuliertje op de website van de politie is eigenlijk niet geschikt. Als het goed is zou dit nog niet verjaard moeten zijn. De persoon die me heeft geholpen met het uitzoeken zegt dat er zaken zijn opgelost met minder aanknopingspunten. Het spoor is zo duidelijk, heel vet
  dinsdag 26 februari 2019 @ 11:34:52 #94
131603 Afwazig
Serious business
  dinsdag 26 februari 2019 @ 11:42:05 #95
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185251490
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:16 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Tevens geeft het vertrouwen als het bedrijf een half miljard winst maakt per jaar. Is er uberhaupt een andere crypto met zulke cijfers?
Groot gedeelte van "Use of BNB" is opslaan in een wallet ^O^ :')

Zoals ik al zei, je krijgt er wat korting mee als je het gebruikt, dat geldt niet alleen voor op binance zelf. Het is geen echte payment coin, nouja bij obscure toko's en andere crypto projecten.

In dat opzicht heeft het net zoveel usecases als de Gulden ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185251605
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:14 schreef Blik het volgende:

[..]

op termijn gaan die groter worden dan btc, ik heb niks gezegd over digitaal goud
Btc blijft echt wel de grootste, zal namelijk altijd de langste track record hebben

Of er moeten gekke dingen gebeuren
pi_185251845
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:19 schreef metallicelmo het volgende:
Even iets anders, stel je voor, 6 jaar geleden is er wat BTC van je gejat en je kan nu aantonen waar die bitcoins precies naartoe zijn gegaan door middel van professionele chainanalysis. Zelfs de link kunnen leggen met diverse exchanges en mogelijk een persoon in het buitenland hoe zou je dat aanpakken? Het standaard aangifte formuliertje op de website van de politie is eigenlijk niet geschikt. Als het goed is zou dit nog niet verjaard moeten zijn. De persoon die me heeft geholpen met het uitzoeken zegt dat er zaken zijn opgelost met minder aanknopingspunten. Het spoor is zo duidelijk, heel vet
Je kunt bitcoins feitelijk gezien niet bezitten (je kunt er alleen controle over hebben), tenzij je ze op een legitieme exchange hebt staan en zelfs dan is het nog maar de vraag of het juridische kader al zo ver is dat je bitcoins wettelijk gezien van jou zijn en beschermd zijn tegen diefstal. En dan nog moet je kunnen bewijzen dat de huidige "eigenaar" ook daadwerkelijk de dief is en hem tot iets te kunnen dwingen of iets van hem te confisqueren. Dit is deels inherent aan Bitcoin en deels het ontbreken van een juridisch kader.

Not your keys = not your Bitcoin. Heb jij de huidige keys van die bitcoins niet? = niet jouw bitcoins.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_185252087
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Je kunt bitcoins wettelijk gezien niet bezitten (je kunt er alleen controle over hebben), tenzij je ze op een legitieme exchange hebt staan en zelfs dan is het nog maar de vraag of het juridische kader al zo ver is dat je bitcoins wettelijk gezien van jou zijn en beschermd zijn tegen diefstal. En dan nog moet je kunnen bewijzen dat de huidige "eigenaar" ook daadwerkelijk de dief is en hem tot iets te kunnen dwingen of iets van hem te confisqueren. Dit is deels inherent aan Bitcoin en deels het ontbreken van een juridisch kader.

Not your keys = not your Bitcoin. Heb jij de huidige keys van die bitcoins niet? = niet jouw bitcoins.
Klopt inderdaad, zal een moeilijk verhaal worden maar het schijnt dat de politie wel degelijk interesse heeft in zulke zaken, misschien zelfs om wat ervaring op te doen. De kans is nihil dat je er iets mee terug krijgt maargoed ik heb ik uiteraard de keys wel, maar iemand heeft ze via een website afhandig gemaakt lijkt het (wallet stond op eigen pc) geen exchange ofzo., bij meerdere personen alleen niemand vond het de moeite waarde destijds om het te onderzoeken. Ik heb nu de puntjes aan elkaar kunnen verbinden en heb zelfs een naam van een persoon die op internet adverteerde met een adres die direct te linken is aan het versturen naar diverse exchanges. Maargoed lastig verhaal verder. Wel interessant, zeker die chainanalysis, heel vet om te zien.

Het grootste probleem is het aantonen ervan. Als iemand jouw laptop steelt uit je huis kun je aantonen dat er is ingebroken. Maar als er geen inbraaksporen zijn, hoe toon je dan aan dat je niet zelf die laptop aan iemand hebt gegeven.. Dat is het een beetje denk ik
  dinsdag 26 februari 2019 @ 12:28:22 #99
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_185252295
quote:
Gecentraliseerde bagger _O-
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 12:37:57 #100
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185252414
quote:
Eos is nooit genoeg :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185252649
quote:
Als ik het dus goed heb dan hebben ze bij EOS een systeem waarbij een aantal nodes/block procurers, hoe je het ook wil noemen, samen overeen moeten komen wat er moet gebeuren maar als één iemand zijn telefoon niet opneemt en de wijziging doorvoert dan heb je dus een node die niet is geupdate en gewoon alles doorlaat? Zo'n verhaal heb ik eerder gehoord bij EOS
pi_185262588
Wat is jullie meest verliesgevende coin in jullie portfolio? Bij mij Rentberry. -97% _O-
pi_185262970
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:02 schreef BadVlad het volgende:
Wat is jullie meest verliesgevende coin in jullie portfolio? Bij mij Rentberry. -97% _O-
Hoelang heb je Berry geleend dan?
Vakman pur sang
pi_185262972
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:02 schreef BadVlad het volgende:
Wat is jullie meest verliesgevende coin in jullie portfolio? Bij mij Rentberry. -97% _O-
was te verwachten. rentberry :')
pi_185263150
Niet alles kan een succes zijn. Nog steeds wel een mooi concept en niet (helemaal) dood.
pi_185263201
beetoken is beter. nuff said
pi_185263254
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
beetoken is beter. nuff said
Die gaat wel lekker ja.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 21:32:31 #108
62913 Blik
The one and Only!
pi_185263433
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
beetoken is beter. nuff said
Beetoken bij mij, 85 euro inleg is nu nog 1,35 waard...

-98%
pi_185263556
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:32 schreef Blik het volgende:

[..]

Beetoken bij mij, 85 euro inleg is nu nog 1,35 waard...

-98%
buy the dip!!1
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 februari 2019 @ 21:47:52 #110
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185263824
VET doe eens zakken, wat is dit nou beetje blijven hangen rond 120.
pi_185264054
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:32 schreef Blik het volgende:

[..]

Beetoken bij mij, 85 euro inleg is nu nog 1,35 waard...

-98%
Herinner me die Ico nog wel. Was echt binnen no time uitverkocht. Zag toentertijd de toegevoegde waarde niet. Nu nog steeds niet eigenlijk
pi_185264468
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:32 schreef Blik het volgende:

[..]

Beetoken bij mij, 85 euro inleg is nu nog 1,35 waard...

-98%
Voelt toch wel goed dat ik het dan beter heb gedaan met Rentberry. :') :') :')
pi_185264494
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:02 schreef BadVlad het volgende:
Wat is jullie meest verliesgevende coin in jullie portfolio? Bij mij Rentberry. -97% _O-
UNIVERSAAAAAJAAAAAHAAA

-98%
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2019 @ 22:27:14 #114
230491 Zith
pls tip
pi_185264696
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

UNIVERSAAAAAJAAAAAHAAA

-98%
Damn
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 februari 2019 @ 22:27:56 #115
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185264711
Beetoken was ook zo'n shillfest hier toch?
pi_185264796
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

UNIVERSAAAAAJAAAAAHAAA

-98%
-80% hier. *)
pi_185264870
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:27 schreef Kyran het volgende:
Beetoken was ook zo'n shillfest hier toch?
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ben toegelaten tot de beetoken sale, die gaat zo hard FOMO :D
  dinsdag 26 februari 2019 @ 22:33:53 #118
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185264890
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
beetoken is beter. nuff said
Baalde destijds dat ik niet had meegedaan :')
  dinsdag 26 februari 2019 @ 22:35:08 #119
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185264925
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:33 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[..]

_O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 februari 2019 @ 22:37:38 #120
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185264989
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:33 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[..]

oO/
pi_185265161
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:33 schreef BadVlad het volgende:

[..]


[..]

Uiteindelijk mocht van die populatie maar 1% meedoen ofzo :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185270074
Godencoin SNTR
pi_185270107
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:27 schreef Zith het volgende:

[..]

Damn
De grootste shitcoin aller tijden.

Oh nee wacht, dat is Seal hahahahhhahahha
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185270114
$0,000586 USD (-18,02%)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185271063
Wat mij wel irriteert is dat coinmarketcap lang niet alle exchanges gelist heeft staan. Een altcoin die je hebt waarvan je even de prijs checkt zou zomaar veel meer waard kunnen zijn. Sommige alts hebben wel dubbel zoveel exchanges, maar die zijn niet zichtbaar via coinmarketcap
  woensdag 27 februari 2019 @ 09:59:26 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185271430
Dan is het sowieso een kutcoin
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185271461
Is er tegenwoordig al een goede Vechain wallet?
  woensdag 27 februari 2019 @ 10:02:12 #128
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185271475
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 10:01 schreef metallicelmo het volgende:
Is er tegenwoordig al een goede Vechain wallet?
Zowel een mobile als desktop wallet.
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 27 februari 2019 @ 10:03:05 #129
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185271487
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 09:37 schreef metallicelmo het volgende:
Wat mij wel irriteert is dat coinmarketcap lang niet alle exchanges gelist heeft staan. Een altcoin die je hebt waarvan je even de prijs checkt zou zomaar veel meer waard kunnen zijn. Sommige alts hebben wel dubbel zoveel exchanges, maar die zijn niet zichtbaar via coinmarketcap
Coins staan meestal wel in Delta of blockfolio. Vaak sneller dan wanneer je op cmc kijkt.
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 27 februari 2019 @ 10:05:47 #130
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185271532
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 10:02 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zowel een mobile als desktop wallet.
En een Chrome extensie(comet)

En Ledger uiteraard.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185271574
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 10:01 schreef metallicelmo het volgende:
Is er tegenwoordig al een goede Vechain wallet?
Betaalrekening bij de bank. Heeft ook beter rendement.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_185271829
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 10:05 schreef fathank het volgende:

[..]

En een Chrome extensie(comet)

En Ledger uiteraard.
Maar geen Windows wallet lijkt het. Ik wil eigenlijk mijn 10 euro aan VET ergens in cold storage gooien
pi_185271920
iemand in bittorent BTT coin? vette shit
pi_185272055
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 10:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
iemand in bittorent BTT coin? vette shit
Ik heb er naar gekeken.

Waarom zou iemand die niet wil betalen voor content, wel gaan betalen voor een snellere download? :P
  Moderator woensdag 27 februari 2019 @ 11:01:13 #135
42184 crew  DaMart
pi_185272499
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 10:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
iemand in bittorent BTT coin? vette shit
Toen het net beschikbaar kwam, heb ik van mijn laatste restje vrije BTC op Binance nog wel een paar duizend BTT gekocht ja :Y. Staat nog steeds hoger dan mijn aankoopkoers, dus ik wacht nog rustig af of er nog een keer een pump komt.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 27 februari 2019 @ 11:06:53 #136
477575 Districore
Crowdpurchase Merchandise
pi_185272624
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:01 schreef DaMart het volgende:

[..]

Toen het net beschikbaar kwam, heb ik van mijn laatste restje vrije BTC op Binance nog wel een paar duizend BTT gekocht ja :Y. Staat nog steeds hoger dan mijn aankoopkoers, dus ik wacht nog rustig af of er nog een keer een pump komt.
Als je TRX hebt dan krijg je elke maand een Airdrop van BTT, dit zal de waarde wel beinvloeden (maandelijkse dump).
Districore - Crowdpurchase your merchandise
  Moderator woensdag 27 februari 2019 @ 11:09:55 #137
42184 crew  DaMart
pi_185272686
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:06 schreef Districore het volgende:

[..]

Als je TRX hebt dan krijg je elke maand een Airdrop van BTT, dit zal de waarde wel beinvloeden (maandelijkse dump).
Vorige keer viel die dump wel mee, daarna ging de koers zelfs weer even omhoog. Maar als mijn aankoopkoers te dicht wordt genaderd, dan panic sell ik waarschijnlijk wel ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 27 februari 2019 @ 12:05:39 #138
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185273675
Je kunt straks een echte BAG holder worden _O-



[ Bericht 27% gewijzigd door Rossdale op 27-02-2019 12:18:34 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185273738
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 10:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb er naar gekeken.

Waarom zou iemand die niet wil betalen voor content, wel gaan betalen voor een snellere download? :P
ik wil alleen positieve reacties. moon!
  woensdag 27 februari 2019 @ 14:46:40 #140
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185276655
Nu ook je houten vloer op de blockchain



https://twitter.com/bsc44_x/status/1100695788399673349?s=19
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185277490
quote:
Boooooeeeeen
pi_185277603
Wat nou als iedereen alle altcoins zou verkopen en 100% in Bitcoin zou gaan? what would happen?
pi_185278008
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 15:47 schreef metallicelmo het volgende:
Wat nou als iedereen alle altcoins zou verkopen en 100% in Bitcoin zou gaan? what would happen?
Bij voorbaat onmogelijk dat alle altcoins verkocht worden, aangezien er altijd iemand moet zijn die ze koopt en dan zijn ze niet allemaal verkocht.

Ik krijg ineens hoofdpijn van m'n eigen gedachten.
pi_185278560
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bij voorbaat onmogelijk dat alle altcoins verkocht worden, aangezien er altijd iemand moet zijn die ze koopt en dan zijn ze niet allemaal verkocht.

Ik krijg ineens hoofdpijn van m'n eigen gedachten.
_O_
pi_185279757
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 15:47 schreef metallicelmo het volgende:
Wat nou als iedereen alle altcoins zou verkopen en 100% in Bitcoin zou gaan? what would happen?
Beetje hetzelfde als stellen dat: “wat nou als de hele wereld zijn auto verkoopt en een treinjaarkaart koopt. Wat dan???!”
Aan wie moeten ze dan die auto verkopen.
Zou wel kunnen bij intergalaxiaanse handel. :7
Vakman pur sang
pi_185281874
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 15:47 schreef metallicelmo het volgende:
Wat nou als iedereen alle altcoins zou verkopen en 100% in Bitcoin zou gaan? what would happen?
Nou ja, beetje zoals bij bitconnecccttttttt.

De meeste coins gaan overigens dit lot vroeg of laat wel een keer meemaken.

Zodra exchanges meer en meer shitcoins gaan delisten gaat het los.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2019 19:31:51 ]
pi_185281938
:Z
Forcefield City Bewoner
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:54:45 #148
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185284156
Ik haal al mijn geld eruit, moet verdomme 5 dagen zuipen.
Hmz...
  woensdag 27 februari 2019 @ 21:03:43 #149
62913 Blik
The one and Only!
pi_185284509
Dump incoming, carnaval komt eraan!

Alaaf!
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2019 @ 21:05:45 #150
230491 Zith
pls tip
pi_185284584
Zou dan alleen onder de Rijn moeten dumpen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185284737
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:05 schreef Zith het volgende:
Zou dan alleen onder de Rijn moeten dumpen
En Noordwijkerhout.
  woensdag 27 februari 2019 @ 21:16:59 #152
62913 Blik
The one and Only!
pi_185284887
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:05 schreef Zith het volgende:
Zou dan alleen onder de Rijn moeten dumpen
Toch al snel meer dan 80% van de wereldbevolking, misschien wel 90%
pi_185285559
inverse moon!
  woensdag 27 februari 2019 @ 21:35:52 #154
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185285565
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:05 schreef Zith het volgende:
Zou dan alleen onder de Rijn moeten dumpen
Grootste carnavalsoptocht van Nederland is gewoon in Oldenzaal hoor *O*!
Hmz...
  woensdag 27 februari 2019 @ 21:46:44 #155
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185285923
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:05 schreef Zith het volgende:
Zou dan alleen onder de Rijn moeten dumpen
Woon ik gelukkig net aan de goeie kant van de Rijn. En hoog genoeg om droge voeten te houden
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185286112
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:35 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Grootste carnavalsoptocht van Nederland is gewoon in Oldenzaal hoor *O*!
Hoho Boeskoolstad dan hé!
Vakman pur sang
  woensdag 27 februari 2019 @ 22:20:14 #157
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185287157
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hoho Boeskoolstad dan hé!
Deze man weet.
Hmz...
  woensdag 27 februari 2019 @ 22:22:39 #158
62913 Blik
The one and Only!
pi_185287265
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:35 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Grootste carnavalsoptocht van Nederland is gewoon in Oldenzaal hoor *O*!
Groesbeek volgens wiki
  woensdag 27 februari 2019 @ 22:28:20 #159
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185287477
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 22:22 schreef Blik het volgende:

[..]

Groesbeek volgens wiki
Leugens.
Hmz...
pi_185288104
Ik ben zondagmiddag in Noordwijkerhout, zal zien of ze daar nog een kater hebben ;)

Daarna door naar Amsterdam met een vriendin, Jason Mraz komt naar Afas.
pi_185288468
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:03 schreef Blik het volgende:
Dump incoming, carnaval komt eraan!

Alaaf!
Meteen alles verkocht.
pi_185288476
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 22:47 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ben zondagmiddag in Noordwijkerhout, zal zien of ze daar nog een kater hebben ;)

Daarna door naar Amsterdam met een vriendin, Jason Mraz komt naar Afas.
Een Russische?
  Moderator woensdag 27 februari 2019 @ 23:07:30 #163
42184 crew  DaMart
pi_185288575
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:03 schreef Blik het volgende:
Dump incoming, carnaval komt eraan!

Alaaf!
BTC massaal gedumpt in Beercoin zeker? :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_185289082
quote:
17s.gif Op zondag 17 februari 2019 00:53 schreef Zith het volgende:
authenticity projecten waar helemaal geen blockchain voor nodig is,
pi_185289136
quote:
12s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:02 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Een Russische?
Geen idee, versta er niets van.
pi_185290311
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:05 schreef Zith het volgende:
Zou dan alleen onder de Rijn moeten dumpen
Ik denk dat Brazilië ook onder de Rijn ligt, dus weet je wel zeker dat ik mijn investeringen op deze bewering kan baseren?
pi_185290320
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Toch schattig hoor, dat je denkt dat men nog de inhoud van jouw posts kritisch bekijkt.

Aandoenlijk, zelfs.
pi_185290328
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Toch even de inhoud bekeken.

"illuminating the entire supply chain" :')

Illuminati alert alert alert _O-
pi_185291237
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 00:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Toch schattig hoor, dat je denkt dat men nog de inhoud van jouw posts kritisch bekijkt.

Aandoenlijk, zelfs.
ok
  donderdag 28 februari 2019 @ 07:43:11 #170
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185291590
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 00:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Toch schattig hoor, dat je denkt dat men nog de inhoud van jouw posts kritisch bekijkt.

Aandoenlijk, zelfs.
Regel 1: Dima heeft altijd gelijk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185291727
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 07:43 schreef fathank het volgende:

[..]

Regel 1: Dima heeft altijd gelijk.
Regel 2: bij een ongelijk heeft Dima toch gelijk
Regel 3: mag ik vragen als jij wel kan nadenken?
Vakman pur sang
  donderdag 28 februari 2019 @ 07:58:33 #172
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185291744
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 07:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Regel 2: bij een ongelijk heeft Dima toch gelijk
Regel 3: mag ik vragen als jij wel kan nadenken?
Als je dat moet vragen heeft antwoorden geen zin dat zou je toch niet begrijpen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 28 februari 2019 @ 09:01:55 #173
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185292354
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Geen idee, versta er niets van.
online besteld?
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 28 februari 2019 @ 11:36:07 #174
477575 Districore
Crowdpurchase Merchandise
pi_185294401
Een volgende Bullrun zou me op dit moment best goed uit komen. Ik schat in dat m'n badkamerverbouwing toch al gauw 20 miljoen BTT gaat kosten..

(ik heb er nu circa 5.000 maar mijn aannemer download veel dus die zal vast wel met een zacht prijsje in BTT akkoord gaan)
Districore - Crowdpurchase your merchandise
pi_185295888
Bizar warm trouwens vandaag. Carnaval in 't dorp én geen kater, dus tijd om er eentje te maken. B:)B
pi_185297507
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 12:50 schreef illusions het volgende:
Bizar warm trouwens vandaag. Carnaval in 't dorp én geen kater, dus tijd om er eentje te maken. B:)B
Nu al carnaval? :P
pi_185297655
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 14:24 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nu al carnaval? :P
Ja, 28 februari tot 5 maart hè. Reed vanochtend naar kantoor en het hele dorp was afgezet en daar liepen dan een hele meute mafketels in optocht te trompetteren enzo.

De grap is wel dat als je nu naar zuidelijk Nederland belt, dat er echt een week lang geen hond opneemt. :P En daarna zijn ze altijd ziek. Met een beetje geluk krijg je nog een secretaresse aan de lijn, maar dat is vaak ook teveel gevraagd. :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 februari 2019 @ 14:38:21 #178
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185297766
Carnaval :')
pi_185297786
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 14:38 schreef Kyran het volgende:
Carnaval :')
Ben er ook niet echt van hoor, sterker nog heb nog nooit meegedaan met die ellende. Maar het is in Nederland toch wel heel anders denk ik. Hier gaat het meer om optochten met lekkere halfnaakte wijven en brass bands.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 februari 2019 @ 14:41:14 #180
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185297815
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 14:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Ben er ook niet echt van hoor, sterker nog heb nog nooit meegedaan met die ellende. Maar het is in Nederland toch wel heel anders denk ik. Hier gaat het meer om optochten met lekkere halfnaakte wijven en brass bands.
In dat geval CARNAVAL *O* :9~ _O_
  donderdag 28 februari 2019 @ 14:44:22 #181
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185297861
Mag je die ook bepotelen in de bosjes achter het buurthuis net zoals in Nederland?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185297904
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2019 14:44 schreef fathank het volgende:
Mag je die ook bepotelen in de bosjes achter het buurthuis net zoals in Nederland?
Er zijn hier niet echt bosjes noch buurthuizen. Meestal lopen ze gewoon door want het blijft toch een optocht he. :P
  donderdag 28 februari 2019 @ 15:20:37 #183
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185298629
Die optocht begint en eindigt toch ergens? En dan gaat het feest toch nog wel ff door? Of lopen ze alleen een paar rondjes?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185298684
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 15:20 schreef fathank het volgende:
Die optocht begint en eindigt toch ergens?
Lijkt me wel ja.
pi_185300435
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 15:20 schreef fathank het volgende:
Die optocht begint en eindigt toch ergens? En dan gaat het feest toch nog wel ff door? Of lopen ze alleen een paar rondjes?
Daar is niet echt een duidelijk feest omheen. Er zijn niet veel meer mensen dan normaal in de kroeg eigenlijk. Tis niet ff lekker brommers kieken zoals in NL. :D
  donderdag 28 februari 2019 @ 17:22:29 #186
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185300763
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 17:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Daar is niet echt een duidelijk feest omheen. Er zijn niet veel meer mensen dan normaal in de kroeg eigenlijk. Tis niet ff lekker brommers kieken zoals in NL. :D
Laat dan maar zitten :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185305328
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 17:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Daar is niet echt een duidelijk feest omheen. Er zijn niet veel meer mensen dan normaal in de kroeg eigenlijk. Tis niet ff lekker brommers kieken zoals in NL. :D
In Boeskoolstad lekker brommers kiekn. :P
Vakman pur sang
pi_185305922
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

In Boeskoolstad lekker brommers kiekn. :P
_O_ *O*!
Hmz...
  donderdag 28 februari 2019 @ 23:14:42 #189
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185310270
Zijn er er problemen met Bittrex withdrawals. werkt niet hier, krijg alleen een samenvatting te zien, zowel op Fiirefox/ Brave (Chromium).
The best firms advertise the least...
pi_185312402
Ze waren met wallet updates bezig, dus daar zal het aan liggen.

Of er is meer aan de hand, maar dit zal wel een fud-bericht zijn: https://u.today/xrp-and-s(...)-movement-on-its-way

[ Bericht 0% gewijzigd door poebz op 01-03-2019 02:00:24 ]
pi_185315441
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 09:59:05 #192
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_185315565
quote:
Dat je je wallet eigenlijk al geinstalleerd hebt op je telefoon op het moment dat je Whatsapp installeert. Dan ben je niet alleen in één klap mainstream, dan ben je in één klap de grootste valuta wereldwijd.

Wat zal dit voor invloed hebben op de koers van Bitcoin?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_185315645
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 09:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat je je wallet eigenlijk al geinstalleerd hebt op je telefoon op het moment dat je Whatsapp installeert. Dan ben je niet alleen in één klap mainstream, dan ben je in één klap de grootste valuta wereldwijd.

Wat zal dit voor invloed hebben op de koers van Bitcoin?
Het is een stablecoin en het heeft niet de censuurbestendigheid en geldpersbestendigheid van Bitcoin dus in principe geen concurrenten van elkaar. Ze vullen elkaar juist goed aan denk ik. BTC-WAcoin gaat een hele liquide pair worden verwacht ik.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_185318151
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 09:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat je je wallet eigenlijk al geinstalleerd hebt op je telefoon op het moment dat je Whatsapp installeert. Dan ben je niet alleen in één klap mainstream, dan ben je in één klap de grootste valuta wereldwijd.

Wat zal dit voor invloed hebben op de koers van Bitcoin?
Interesting, dit.
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † vrijdag 1 maart 2019 @ 12:39:48 #195
230491 Zith
pls tip
pi_185318175
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 09:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat je je wallet eigenlijk al geinstalleerd hebt op je telefoon op het moment dat je Whatsapp installeert. Dan ben je niet alleen in één klap mainstream, dan ben je in één klap de grootste valuta wereldwijd.

Wat zal dit voor invloed hebben op de koers van Bitcoin?
HeT is geen crypto net zoals PayPal dat niet is
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185318424
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:39 schreef Zith het volgende:

[..]

HeT is geen crypto net zoals PayPal dat niet is
Paypal werkt met fiat (USD, EUR, GBP etc.) en zonder eigen coin dus het is in dat opzicht niet te vergelijken met dit. Het is wel zo dat er waarschijnlijk geen andere wallets komen en het protocol, het netwerk en de geldpers helemaal onder controle is van Whatsapp. Closed source en ook geen (publieke) blockchain nodig. Dus in die zin net als Paypal maar dan nog een stuk erger want Paypal kan niet zelf geld bijdrukken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_185320068
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:39 schreef Zith het volgende:

[..]

HeT is geen crypto net zoals PayPal dat niet is
Hoe kan je dat nou met elkaar vergelijken man? WhatsApp is geen crypto nee, een WhatsApp coin kan prima een cryptocoin zijn, ook al is het een stablecoin.
pi_185320135
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 14:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nou met elkaar vergelijken man? WhatsApp is geen crypto nee, een WhatsApp coin kan prima een cryptocoin zijn, ook al is het een stablecoin.
^
Dit

Het maakt totaal niet uit wat die coin gaat doen, hoe die heet of whatever else... het gaat om de exposure van crypto richting mensen wereldwijd. Whatsapp heeft 2,5mld gebruikers ofzo.
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † vrijdag 1 maart 2019 @ 15:13:53 #199
230491 Zith
pls tip
pi_185321020
Ja en dan kunnen Whatsapp users elkaar geld sturen zoals dat al een decennia kan in China (WeChat). Maar ik geloof er niets van dat je die " " crypto " " van het Whatsapp platform af kan halen naar een eigen wallet of naar binance kan sturen on Bitcoin mee te kopen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 1 maart 2019 @ 15:39:10 #200
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185321546
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:13 schreef Zith het volgende:
Ja en dan kunnen Whatsapp users elkaar geld sturen zoals dat al een decennia kan in China (WeChat). Maar ik geloof er niets van dat je die " " crypto " " van het Whatsapp platform af kan halen naar een eigen wallet of naar binance kan sturen on Bitcoin mee te kopen.
In 2006 kon ik in Afrika al beltegoed versturen via sms naar een ander nummer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185321725
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:13 schreef Zith het volgende:
Ja en dan kunnen Whatsapp users elkaar geld sturen zoals dat al een decennia kan in China (WeChat). Maar ik geloof er niets van dat je die " " crypto " " van het Whatsapp platform af kan halen naar een eigen wallet of naar binance kan sturen on Bitcoin mee te kopen.
Wat jij gelooft is vrij irrelevant tot het eindresultaat natuurlijk. Het is om elkaar geld mee te sturen, dan is het uiteraard essentieel dat dat op een gegeven moment ingewisseld kan worden. Als ze claimen dat het cryptocurrency wordt, waarom zou je daar dan aan twijfelen? Voor de populariteitsprijs hoeven ze het niet te doen.
pi_185321826
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:39 schreef fathank het volgende:

[..]

In 2006 kon ik in Afrika al beltegoed versturen via sms naar een ander nummer.
in 1300 ging dat met de postduif.
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † vrijdag 1 maart 2019 @ 15:50:34 #203
230491 Zith
pls tip
pi_185321843
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat jij gelooft is vrij irrelevant tot het eindresultaat natuurlijk. Het is om elkaar geld mee te sturen, dan is het uiteraard essentieel dat dat op een gegeven moment ingewisseld kan worden. Als ze claimen dat het cryptocurrency wordt, waarom zou je daar dan aan twijfelen? Voor de populariteitsprijs hoeven ze het niet te doen.
Inwisselen kan net zoals het geld op je PayPal account.

Ze claimen dat het een crypto wordt omdat dat hip is, de gemiddelde user weet toch niet wat dat precies inhoudt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185321884
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:50 schreef Zith het volgende:

[..]

Inwisselen kan net zoals het geld op je PayPal account.

Ze claimen dat het een crypto wordt omdat dat hip is, de gemiddelde user weet toch niet wat dat precies inhoudt.
Als je met zo'n statement komt en je maakt het niet waar, ga je zwaar af natuurlijk. Hoe weet jij nou weer de redenering erachter? Je verzint gewoon maar wat. Crypto is helemaal niet hip, het is al een ruim een jaar zwaar aan het tanken en het grote publiek denkt eerder aan een vloek als aan een populariteitsprijs.
pi_185321995
Ook frappant dat ze met cryptocurrency exchanges aan het praten zijn als het helemaal geen cryptomunt betreft natuurlijk.
pi_185322668
Als er een blockchain onder ligt is het een cryptomunt :P
pi_185323063
Wordt natuurlijk gecentraliseerde bagger die Whatsapp coin. Maar als je kan switchen naar btc of andere is het wel prima
  vrijdag 1 maart 2019 @ 17:20:13 #208
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185323745
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat jij gelooft is vrij irrelevant tot het eindresultaat natuurlijk. Het is om elkaar geld mee te sturen, dan is het uiteraard essentieel dat dat op een gegeven moment ingewisseld kan worden. Als ze claimen dat het cryptocurrency wordt, waarom zou je daar dan aan twijfelen? Voor de populariteitsprijs hoeven ze het niet te doen.
Ingewisseld worden ja, ingewisseld worden voor andere crypto of fiat nee.

Gewoon Facebook/whatsapp's variant van V-bucks.

Of zoals ik ergens tegen kwam ZuckBucks :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185323969
BNB 4 the win, as usual
pi_185324026
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 17:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ingewisseld worden ja, ingewisseld worden voor andere crypto of fiat nee.

Gewoon Facebook/whatsapp's variant van V-bucks.

Of zoals ik ergens tegen kwam ZuckBucks :D
Lekker geld sturen wat niet tegen fiat ingewisseld kan worden. :')

Wat ga je ermee kopen? Smileys? _O-

Is allemaal speculatie op dit moment natuurlijk, maar als Facebook zegt dat ze een cryptocurrency gaan ontwikkelen, waarom zou je zonder enig andere informatie dan gaan lopen verkondigen dat dat helemaal niet waar is?
  vrijdag 1 maart 2019 @ 17:40:41 #211
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185324153
Omdat blauwen doorgaans heerlijke narcisten zijn die zichzelf nogal graag horen praten en zichzelf iets te serieus nemen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 maart 2019 @ 18:09:28 #212
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185324698
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 17:40 schreef fathank het volgende:
Omdat blauwen doorgaans heerlijke narcisten zijn die zichzelf nogal graag horen praten en zichzelf iets te serieus nemen
-O-
pi_185324710
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 17:40 schreef fathank het volgende:
Omdat blauwen doorgaans heerlijke narcisten zijn die zichzelf nogal graag horen praten en zichzelf iets te serieus nemen
Oh ja politie agenten. :Y
Vakman pur sang
  † In Memoriam † vrijdag 1 maart 2019 @ 18:22:39 #214
230491 Zith
pls tip
pi_185324941
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 17:40 schreef fathank het volgende:
Omdat blauwen doorgaans heerlijke narcisten zijn die zichzelf nogal graag horen praten en zichzelf iets te serieus nemen
:N kyran misschien
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 1 maart 2019 @ 18:23:22 #215
230491 Zith
pls tip
pi_185324960
Wacht dit is wanneer ik met de nieuwe user policy ga flashen en iedereen de moeder ban
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 1 maart 2019 @ 18:24:47 #216
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185324983
Mods kunnen niet bannen

User was banned for this post.


[ Bericht 63% gewijzigd door Zith op 01-03-2019 18:26:49 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 1 maart 2019 @ 18:38:11 #217
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185325236
User kan gewoon nog posten :s)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 1 maart 2019 @ 21:30:57 #218
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_185329121
Iemand die zich gaat aanmelden voor een partnership van ¤295 bij de EfinExchange?

Ik begrijp alleen niet zo goed of je ook daadwerkelijk TPAY op de exchange moet hebben om te profiteren van de actie of dat aanmelden genoeg is. TPAY is inmiddels +20%.



Ze multiplyen je tpay x5 als je deze in je wallet hebt voor efin?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_185331903
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 09:59 schreef LXIV het volgende:

Wat zal dit voor invloed hebben op de koers van Bitcoin?
Up down wat maakt het uit?

Het zal niet de bitcoin killer gaan worden in ieder geval.
pi_185336706
Is iedereen geband of carnaval vieren?
Het is hier iig verdacht rustig.
Forcefield City Bewoner
pi_185338317
Carnaval :')
  zaterdag 2 maart 2019 @ 11:23:26 #222
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185338371
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 09:43 schreef roislecxe het volgende:
Is iedereen geband of carnaval vieren?
Het is hier iig verdacht rustig.
Carnaval *O*!
Hmz...
  zaterdag 2 maart 2019 @ 11:51:11 #223
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_185338721
Er is nog leven hier. 😊 Strijders.

Die Facebook coin, dat gaat leuk worden. Laten we niet vergeten dat sinds kort applicaties toegang mogen hebben tot onze bankrekeningen. Facebook gebruikers klikken op "accepteren" zonder na te denken. Er gaat een hoop veranderen de komende jaren. In apps als wechat zijn gebruikers al niet anders gewend dan overal te betalen met die app. Gaat met Facebook (messenger/whatsapp) niet anders zijn. Gedachten?
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  zaterdag 2 maart 2019 @ 13:32:29 #224
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185340196
Mijn gedachten? Als je derden toegang geeft tot je bankgegevens ben je niet lekker.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 2 maart 2019 @ 14:00:58 #225
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185340670
Geen carnaval, wel wintersport ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 2 maart 2019 @ 14:03:59 #226
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185340731
Leuk topic warriors :D
Alaaaaf!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185340804
Ik begin echt een grafkankerhekel te krijgen aan carnaval. M'n minderjarige buurhoeren blazen de hele dag reggaeton door hun speakers.


Dit is mijn respons. Deze gaat op repeat, 12 diazepam erin en als ik wakker word en ze draaien nog steeds reggaeton dan ga ik Thunderdome opzetten.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 14:11:14 #228
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185340854
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 14:08 schreef illusions het volgende:
Ik begin echt een grafkankerhekel te krijgen aan carnaval. M'n minderjarige buurhoeren blazen de hele dag reggaeton door hun speakers.


Dit is mijn respons. Deze gaat op repeat, 12 diazepam erin en als ik wakker word en ze draaien nog steeds reggaeton dan ga ik Thunderdome opzetten.
Ahh cmon!
Kom een keer met me mee carnaval vieren.
Je zult het naar je zin hebben! Je mag alles zogenaamd! :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185340936
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 14:11 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ahh cmon!
Kom een keer met me mee carnaval vieren.
Je zult het naar je zin hebben! Je mag alles zogenaamd! :P
Ja nou als je 't wil opzoeken, mijn zegen heb je maar ik had gister al carnaval dus nu een kater en ik woon niet bepaald dichtbevolkt dus als ik heel de dag tyfushard reggaeton hoor dan ga ik toch actie ondernemen. :P
  zaterdag 2 maart 2019 @ 14:47:24 #230
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185341527
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 14:08 schreef illusions het volgende:
Ik begin echt een grafkankerhekel te krijgen aan carnaval. M'n minderjarige buurhoeren blazen de hele dag reggaeton door hun speakers.


Dit is mijn respons. Deze gaat op repeat, 12 diazepam erin en als ik wakker word en ze draaien nog steeds reggaeton dan ga ik Thunderdome opzetten.
Lekker man Thunderdome _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185342517
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 14:47 schreef fathank het volgende:

[..]

Lekker man Thunderdome _O_
Als ik geen nette schoenen aan heb draag ik nog steeds Air Max 90's, dus ongeveer 90% van de tijd. :P M'n Aussie en Cavello heb ik wel aan Afrika gegeven.
pi_185342712
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Als ik geen nette schoenen aan heb draag ik nog steeds Air Max 90's, dus ongeveer 90% van de tijd. :P M'n Aussie en Cavello heb ik wel aan Afrika gegeven.
Dit boeit echt niemand. :')
Vakman pur sang
pi_185342865
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit boeit echt niemand. :')
Oh was even vergeten dat ik voor jouw plezier bijdragen op deze slowchat schreef. :')
  zaterdag 2 maart 2019 @ 16:03:52 #234
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185342968
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit boeit echt niemand. :')
HET BOEIT MIJ ANDERS ONTZETTEND VEEL JA.
BEETJE SPREKEN VOOR ANDEREN.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185343158
Ja joh kkdebiel. :(
  zaterdag 2 maart 2019 @ 16:22:10 #236
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185343286
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit boeit echt niemand. :')
Komkommertijd in Spanje.
pi_185343399
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Komkommertijd in Spanje.
Er bestaat niets anders dan komkommertijd. Enige wat hier ooit verandert is de temperatuur.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 16:29:30 #238
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185343416
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit boeit echt niemand. :')
Spreek voor jezelf.

Air Max 90 kunnen nog wel. Classics daarentegen :X.

Beter Air Max 1 of Air Max 97.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185343518
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:29 schreef fathank het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.

Air Max 90 kunnen nog wel. Classics daarentegen :X.

Beter Air Max 1 of Air Max 97.
Air Max One ja, helemaal mee eens, vaak mooier dan 90s. Die heb ik ook echt in honderd kleuren. *D Maar 97's? Effe serieus? Die lijken net alsof ze zijn gemaakt om de ruimte mee in te gaan. Ik zou me er niet mee in het openbaar durven te vertonen.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 16:35:32 #240
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185343535
Juist daarom. En ze lopen een partij lekker _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185343537
Niet gewoon allstars dragen :')
Forcefield City Bewoner
  zaterdag 2 maart 2019 @ 16:36:18 #242
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185343553
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:35 schreef roislecxe het volgende:
Niet gewoon allstars dragen :')
Kerel daar krijg ik een partij last van m'n poten van :X
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185343595
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:35 schreef roislecxe het volgende:
Niet gewoon allstars dragen :')
Allstars. :') Teringveel betalen voor schoenen die gewoon 5 euro horen te zijn en er ook zo uitzien.
pi_185343621
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Allstars. :') Teringveel betalen voor schoenen die gewoon 5 euro horen te zijn en er ook zo uitzien.
Ze zien er pas uit als ze een paar maanden oud zijn.
Forcefield City Bewoner
pi_185343676
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:38 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ze zien er pas uit als ze een paar maanden oud zijn.
Ze zien eruit alsof ze in 2 minuten gemaakt zijn.

Enige wat erger is dan Allstars zijn Louboutins. Dat zijn in principe gewoon fucking lelijke Allstars met een vleugje gothic in de vorm van een hoop spikes, en dan een prijskaartje van 100 miljoen miljard.
pi_185343852
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Ze zien eruit alsof ze in 2 minuten gemaakt zijn.

Jij ook :D ;( :@ :@

En die andere schoenen ken ik niet...
Forcefield City Bewoner
pi_185343909
Saaie boel vandaag allemaal zeg :z
Forcefield City Bewoner
pi_185343925
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:49 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Jij ook :D ;( :@ :@

En die andere schoenen ken ik niet...
Ik duurde 9 maanden, net als bijna iedereen behalve Dima, waar heel veel nauwkeurig en vakkundige planning aan vooraf gegaan is. Ik zie eruit alsof ik door Michelangelo in hoogsteigen persoon uitgehakt ben naar het evenbeeld van een goddelijkheid.

Allstars gebruik ik om in te poepen.
pi_185344254
allstars zien er lekker fris, hip, studentikoos uit

air maar zie je er gelijk uit een sloeber

zeker als ze wat versleten zijn
  zaterdag 2 maart 2019 @ 17:12:39 #250
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185344281
Nike air max dragen :') zijn jullie 16 ofzo?
pi_185344383
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 17:10 schreef Dimachaerus het volgende:
allstars zien er lekker fris, hip, studentikoos uit

air maar zie je er gelijk uit een sloeber

zeker als ze wat versleten zijn
Air Max sloeber noemen. Die van mij shinen zo hard dat je ogen pijn doen.

Versleten schoenen dragen. :')

Mijn Maxies hebben niet één vlekje erop.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 17:12 schreef leolinedance het volgende:
Nike air max dragen :') zijn jullie 16 ofzo?
Ja want dat heeft echt met leeftijd te maken.

Ik draag die dingen echt al 20 jaar dus, en heb letterlijk een kamer vol van die dingen (90's/One's). Betekent niet dat ik geen nette schoenen draag, maar Maxies zijn gewoon bazensneakers.
pi_185344475
Wel grappig als je echt fris hip en studentikoos eruit wilt zien. :D

Voor huismoeders met een kort pittig kapsel en een kinderzitje achterop de fiets. :P
pi_185344546
Niet op Lambo's lopen :')

Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_185344570
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 17:33 schreef recursief het volgende:
Niet op Lambo's lopen :')

[ afbeelding ]
Wat een wansmaak. :r
pi_185345383
moon haha
  zaterdag 2 maart 2019 @ 18:40:43 #256
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185345573
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 09:43 schreef roislecxe het volgende:
Is iedereen geband of carnaval vieren?
Het is hier iig verdacht rustig.
Wat doe jij hier dan nog? Hup de groegin en hossen/hosselen :P
The best firms advertise the least...
pi_185345609
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 17:33 schreef recursief het volgende:
Niet op Lambo's lopen :')

[ afbeelding ]
Goeie bordeelsluipers voor op kantoor.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 18:44:49 #258
286575 Roces18
Chef de party
pi_185345656
Ik krijg nog steeds aanmaningen van mijn lambo-dealer. Heb hem regelmatig verzocht dat wanneer de tijd rijp is zijn centen krijgt en dat hij niet moet mierenneuken. Immers hoe later ik betaal, hoe meer het geld waar is ivm inflatie. Die beste man wil het niet zien...
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  † In Memoriam † zaterdag 2 maart 2019 @ 18:46:53 #259
230491 Zith
pls tip
pi_185345704
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 18:44 schreef Roces18 het volgende:
Immers hoe later ik betaal, hoe meer het geld waard is ivm inflatie.
:N
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 2 maart 2019 @ 18:56:20 #260
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185345871
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 11:51 schreef UtopiaVolger het volgende:
Er is nog leven hier. 😊 Strijders.

Die Facebook coin, dat gaat leuk worden. Laten we niet vergeten dat sinds kort applicaties toegang mogen hebben tot onze bankrekeningen. Facebook gebruikers klikken op "accepteren" zonder na te denken. Er gaat een hoop veranderen de komende jaren. In apps als wechat zijn gebruikers al niet anders gewend dan overal te betalen met die app. Gaat met Facebook (messenger/whatsapp) niet anders zijn. Gedachten?
"applicaties toegang mogen hebben tot onze bankrekeningen" : Is dat echt zo in NL? Geen KYC verificatie? Lijkt me stug,dat het met een click kan :?

Nederlanders en zeker Belgen zijn sceptisch tegenover online credit card gebruik. Daarnaast het imago van Facebook, geloof ik niet, dat het een succes wordt al is het alleen al om dit werelwijd juridisch te regelen (sommige Aziatische/Afrikaanse landen kun je nog omkopen, maar EU,Australie/NZ??): Het wordt een betalingssysteem via een PRIVATE blockchain. Dus bank licenties en enkel Paypal is dat in Europa gelukt.

"No Go" voor mij.
The best firms advertise the least...
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:01:18 #261
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185345988
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 17:12 schreef leolinedance het volgende:
Nike air max dragen :') zijn jullie 16 ofzo?
32.

Wat draag jij dan vriend?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:02:42 #262
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185346025
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 18:56 schreef edcetera het volgende:

[..]

"applicaties toegang mogen hebben tot onze bankrekeningen" : Is dat echt zo in NL? Geen KYC verificatie? Lijkt me stug,dat het met een click kan :?

Nederlanders en zeker Belgen zijn sceptisch tegenover online credit card gebruik. Daarnaast het imago van Facebook, geloof ik niet, dat het een succes wordt al is het alleen al om dit werelwijd juridisch te regelen (sommige Aziatische/Afrikaanse landen kun je nog omkopen, maar EU,Australie/NZ??): Het wordt een betalingssysteem via een PRIVATE blockchain. Dus bank licenties en enkel Paypal is dat in Europa gelukt.

"No Go" voor mij.
Dat eerste mag ja, in de hele EU gaat dat komen meen ik. Google ff op PSD2 wet als je er het fijne van wil weten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:06:36 #263
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185346099
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 18:44 schreef Roces18 het volgende:
Ik krijg nog steeds aanmaningen van mijn lambo-dealer. Heb hem regelmatig verzocht dat wanneer de tijd rijp is zijn centen krijgt en dat hij niet moet mierenneuken. Immers hoe later ik betaal, hoe meer het geld waar is ivm inflatie. Die beste man wil het niet zien...
Lambos kijken :') Ik zit eerder huisjes in Portugal te zoeken voor als ik het ooit kan kopen als we weer mooon gaan :@ ^O^
The best firms advertise the least...
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:09:32 #264
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185346172
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:02 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat eerste mag ja, in de hele EU gaat dat komen meen ik. Google ff op PSD2 wet als je er het fijne van wil weten.
Wel bizar, maar zal eens gaan zoeken, bedankt ^O^
The best firms advertise the least...
pi_185346865
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:01 schreef fathank het volgende:

[..]

32.

Wat draag jij dan vriend?
L.A. Gear natuurlijk
pi_185346952
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:01 schreef fathank het volgende:

[..]

32.

Wat draag jij dan vriend?
Krokodillenleren laarsen natuurlijk.
Vakman pur sang
pi_185347031
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Krokodillenleren laarsen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand. :P

Weet je wel wat laarzen zijn overigens? Lijkt er niet echt op. Een echte vent heeft trouwens sporen.
pi_185347149
Cowboys hebben sporen.
Als de tijd rijp is loop ik de hele dag rond als Sjonnie Kroket.
Vakman pur sang
pi_185347488
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 18:46 schreef Zith het volgende:

[..]

:N
_O-
  zaterdag 2 maart 2019 @ 20:08:59 #270
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185347671
Psst, psst: Krokodillen leren tasjes/schoenen kopen, Sjonnie :D
The best firms advertise the least...
pi_185347684
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:08 schreef edcetera het volgende:
Psst, psst: Krokodillen leren tasjes/schoenen kopen, Sjonnie :D
Kareltje? Jij hier?
  zaterdag 2 maart 2019 @ 20:12:00 #273
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185347746
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Kareltje? Jij hier?
Tering Gozer,moet jij niet je gazonnetje onderhouden en je fretten aan het werk zetten :P
The best firms advertise the least...
  zaterdag 2 maart 2019 @ 20:35:13 #274
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185348415
Heb via Aircoins, Phoneum Go ontdekt (quest/puzzle game) en ze hebben nu een best verslavende shooting game toegevoegd (Canon Blast, beide in de App/Play store). Deze jongens zijn heel goed bezig om een mobile platform op te richten en hebben werkende games en credits op basis van "watch content related ads" and get credit (mobile games, dus geen random Google ads) en hebben we nodig. ICO loopt af deze maand, maar ze hebben 2 games,die in beta zijn maar goed werken.

Dit soort projecten geven me vertrouwen in crypto *O*
The best firms advertise the least...
pi_185348728
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:35 schreef edcetera het volgende:
Heb via Aircoins, Phoneum Go ontdekt (quest/puzzle game) en ze hebben nu een best verslavende shooting game toegevoegd (Canon Blast, beide in de App/Play store). Deze jongens zijn heel goed bezig om een mobile platform op te richten en hebben werkende games en credits op basis van "watch content related ads" and get credit (mobile games, dus geen random Google ads) en hebben we nodig. ICO loopt af deze maand, maar ze hebben 2 games,die in beta zijn maar goed werken.

Dit soort projecten geven me vertrouwen in crypto *O*
Google Ads zijn alles behalve random.

En is mobiel gamen nog steeds een dingetje ja?
pi_185348760
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:35 schreef edcetera het volgende:
Heb via Aircoins, Phoneum Go ontdekt (quest/puzzle game) en ze hebben nu een best verslavende shooting game toegevoegd (Canon Blast, beide in de App/Play store). Deze jongens zijn heel goed bezig om een mobile platform op te richten en hebben werkende games en credits op basis van "watch content related ads" and get credit (mobile games, dus geen random Google ads) en hebben we nodig. ICO loopt af deze maand, maar ze hebben 2 games,die in beta zijn maar goed werken.

Dit soort projecten geven me vertrouwen in crypto *O*
Universa 2.0
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185348820
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:12 schreef edcetera het volgende:

[..]

Tering Gozer,moet jij niet je gazonnetje onderhouden en je fretten aan het werk zetten :P
Buurman, wat doet u nou?
  zaterdag 2 maart 2019 @ 21:25:58 #278
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185349717
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Buurman, wat doet u nou?
Hoe wilt u betalen: VISA, American Express, Bitcoin of Waves :D
The best firms advertise the least...
pi_185350163
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:25 schreef edcetera het volgende:

[..]

Hoe wilt u betalen: VISA, American Express, Bitcoin of Waves :D
Polaroid :D
  zaterdag 2 maart 2019 @ 21:42:00 #280
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185350198
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Polaroid :D
_O-
The best firms advertise the least...
pi_185350243
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:42 schreef edcetera het volgende:

[..]

_O-


  zaterdag 2 maart 2019 @ 21:54:37 #282
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185350470
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Podver _O- . Zou gewoon die film weer willen kijken, maar niet op Youtube gevonden }:|
The best firms advertise the least...
pi_185350485
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:54 schreef edcetera het volgende:

[..]

Podver _O- . Zou gewoon die film weer willen kijken, maar niet op Youtube gevonden }:|
* kuch torrents *
  zaterdag 2 maart 2019 @ 22:10:27 #284
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185350785
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

* kuch torrents *
Het kan nog tot EU regel 13 actief wordt:


Blijft brilljant ^O^
The best firms advertise the least...
  zaterdag 2 maart 2019 @ 22:15:12 #285
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185350870
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zon BX kun je wel kneiterhard over de drempels met die vering.

BX GTI _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Eindredactie Games zaterdag 2 maart 2019 @ 22:17:33 #286
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_185350914
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:47 schreef illusions het volgende:

En is mobiel gamen nog steeds een dingetje ja?
Een dingetje noemt ie het
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_185350972
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 22:17 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Een dingetje noemt ie het
Zo, jij kan goed lezen. Doe je dat al lang?
  Eindredactie Games zaterdag 2 maart 2019 @ 22:22:30 #288
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_185350993
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 22:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Zo, jij kan goed lezen. Doe je dat al lang?
Ja, redelijk lang. Naar het schijnt. Vooral domme dingen. En toen las ik jouw posts.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_185351026
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 22:22 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Ja, redelijk lang. Naar het schijnt. Vooral domme dingen. En toen las ik jouw posts.
Weer eens wat anders als die domme dingen dan. Blij dat je wat hebt kunnen leren.
  Eindredactie Games zaterdag 2 maart 2019 @ 22:26:45 #290
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_185351073
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 22:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Weer eens wat anders als die domme dingen dan. Blij dat je wat hebt kunnen leren.
Weer eens wat anders zegt ie dan :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_185351117
Ben jij een papegaai ofzo? :') Of gewoon inhoudsloos? _O-
pi_185351368
De BX Sport met buffelleer. _O_
Vakman pur sang
pi_185355274
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 18:40 schreef edcetera het volgende:

[..]

Wat doe jij hier dan nog? Hup de groegin en hossen/hosselen :P
Morgen een beetje de optocht kijken (lees: bier drinken en 80% vd optocht missen) vind ik wel genoeg.
Vanavond een beetje aan het darten geweest in een cafe dat niet aan carnaval doet :D

Ik vind het leuk dat mensen het leuk vinden, en m'n vriendin gaat ook elk jaar, maar voor mijzelf hoeft dat allemaal niet zo :*
Forcefield City Bewoner
pi_185365474
pi_185365766
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]
Grafiek ?
pi_185366101
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 17:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Grafiek ?
dat is een grafiek ja.
pi_185366627
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 17:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

dat is een grafiek ja.
Ah dacht gewoon een streep in een rechthoek.
Vakman pur sang
  maandag 4 maart 2019 @ 11:15:25 #298
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185380154
Inkoopmomentje
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185380463
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:15 schreef fathank het volgende:
Inkoopmomentje
valling nijf.
pi_185384051
Al meer dan een jaar één groot inkoopmoment. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_185384400
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')