abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 februari 2019 @ 20:13:55 #1
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185019131


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen @Kyran via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Tether crashes.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 14 februari 2019 @ 20:17:05 #2
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185019202
Bohemian Rhapsody, vette film. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185019885
quote:
10s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:13 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dan wachten we gewoon eh? Of kopen bij, ligt eraan ^^
Heb dan immers toch al mijn inleg + winst. Boeiend wat het erna doet.

Forever holden, en nooit iets eraf halen, is pas dikke risk, en vaak fail.

Losers holden en winners verkopen, jij komt er wel!
pi_185020009
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:38 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Als je ze toch niet verkoopt heeft het altijd zin natuurlijk. Revenue is wel omhoog gegaan. Leasen bij Cryptin natuurlijk :P
Ga een tijdje wat minder traden dus deze coins niet echt nodig nu. Ik zal eens kijken of ik ze bij die Cryptin node kan zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2019 20:50:06 ]
  donderdag 14 februari 2019 @ 21:02:59 #5
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185020353
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:44 schreef Piva het volgende:

[..]

Losers holden en winners verkopen, jij komt er wel!
Aldoende leert men... zou je zeggen. Ervaring doet wonderen. Zou een ezel zijn om er 2x in te trappen ;)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185020891
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 13:43 schreef KapBak het volgende:
https://www.theblockcrypt(...)for-a-major-us-bank/

JP Morgan gaat dus hun eigen USD backed coin lanceren :P
  donderdag 14 februari 2019 @ 21:35:08 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_185021027
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 21:28 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ze gaan dus niet instappen in een bestaande coin maar gebruiken blockchaintechnologie om hun eigen coin te creeeren. Dat is veel goedkoper en geeft ze volledige controle. En raad eens? Dat gaat iedere financial doen die instapt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_185021883
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 21:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

ze gaan dus niet instappen in een bestaande coin maar gebruiken blockchaintechnologie om hun eigen coin te creeeren. Dat is veel goedkoper en geeft ze volledige controle. En raad eens? Dat gaat iedere financial doen die instapt.
RIP Ripple.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 14 februari 2019 @ 22:18:17 #9
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185021956
quote:
10s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:13 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dan wachten we gewoon eh? Of kopen bij, ligt eraan ^^
Heb dan immers toch al mijn inleg + winst. Boeiend wat het erna doet.

Forever holden, en nooit iets eraf halen, is pas dikke risk, en vaak fail.

Oh ja, als ie daalt wacht je dus net zo lang tot je coin op +10% staat. Nee, dat is echt zonder risico hoor...ik hoop niet dat je begin 2018 coins hebt gekocht met geld wat je niet kunt missen, want dan kun je nog wel effe wachten _O-
pi_185021974
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2019 19:47 schreef Afwazig het volgende: [..] Omdat ik die node draai :D. Inmiddels rustig aan de top 20 nodes qua hoeveelheid geleasede Waves binnen geslopen :).
Cool, dan lease ik nu bij jou :P
  donderdag 14 februari 2019 @ 22:58:11 #11
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185022886
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 22:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Oh ja, als ie daalt wacht je dus net zo lang tot je coin op +10% staat. Nee, dat is echt zonder risico hoor...ik hoop niet dat je begin 2018 coins hebt gekocht met geld wat je niet kunt missen, want dan kun je nog wel effe wachten _O-
Die had ik er al af :D No worries.
Maar blijf vooral hodlen, volgens mij heb jij dat gedaan. _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 14 februari 2019 @ 23:05:37 #12
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185023059
quote:
10s.gif Op donderdag 14 februari 2019 22:58 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Die had ik er al af :D No worries.
Maar blijf vooral hodlen, volgens mij heb jij dat gedaan. _O-
Ik heb het over inleg eruit halen als je +10% staat, niet over hodlen. Ik geloof best dat traden winstgevend kan zijn, maar dan moet je wel weten wat je doet en genoeg tijd hebben.
  donderdag 14 februari 2019 @ 23:13:33 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185023229
Terug van vakantie en het is hier nog niks veranderd

100% volgens verwachting

DM voor meer signals en insider info en accurate voorspellingen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 14 februari 2019 @ 23:39:52 #14
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185023736
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 23:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb het over inleg eruit halen als je +10% staat, niet over hodlen. Ik geloof best dat traden winstgevend kan zijn, maar dan moet je wel weten wat je doet en genoeg tijd hebben.
Dus we pakken een LTO, die x3 gaat, en pak mijn inleg+winst eruit.
Dat is wat anders dan +10%. Ook voor jou geld hetzelfde, ik heb nooit waardes genoemd in bedragen en/of procenten, dus stop met het te snel oordelen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 14 februari 2019 @ 23:55:12 #15
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185024063
quote:
10s.gif Op donderdag 14 februari 2019 23:39 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dus we pakken een LTO, die x3 gaat, en pak mijn inleg+winst eruit.
Dat is wat anders dan +10%. Ook voor jou geld hetzelfde, ik heb nooit waardes genoemd in bedragen en/of procenten, dus stop met het te snel oordelen.
Ik quote jou in eerste instantie dan ook niet maar een andere user die het wel over 10% had.
  donderdag 14 februari 2019 @ 23:55:57 #16
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185024085
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 23:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik quote jou in eerste instantie dan ook niet maar een andere user die het wel over 10% had.
Excuus. :*
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 14 februari 2019 @ 23:58:57 #17
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185024140
quote:
10s.gif Op donderdag 14 februari 2019 23:55 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Excuus. :*
no prob ;)
  vrijdag 15 februari 2019 @ 08:06:30 #18
131603 Afwazig
Serious business
pi_185025541
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 22:18 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Cool, dan lease ik nu bij jou :P
En dat op valentijnsdag, dat vind ik lief. Thanks O+
  vrijdag 15 februari 2019 @ 10:06:25 #19
477575 Districore
Crowdpurchase Merchandise
pi_185026651
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 08:06 schreef Afwazig het volgende:

[..]

En dat op valentijnsdag, dat vind ik lief. Thanks O+
Wat is je adres? ik heb nog wat waves in de koelkast liggen
Districore - Crowdpurchase your merchandise
  vrijdag 15 februari 2019 @ 10:09:11 #20
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185026691
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 21:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

ze gaan dus niet instappen in een bestaande coin maar gebruiken blockchaintechnologie om hun eigen coin te creeeren. Dat is veel goedkoper en geeft ze volledige controle. En raad eens? Dat gaat iedere financial doen die instapt.
Jup, daar geef ik je gelijk in. Crypto als currency gaat gewoon niet gebeuren. BTC als store of value en eventueel een monero(kloon) voor privacy gevoelige activiteiten.

Hoop dat dit de doodssteek voor Ripple is en de markt volwassener kan worden.

Blockchain wordt groot en heeft veel voordelen, bijvoorbeeld in IoT 4.0, maar als currency is het gewoon te volatiel.
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 15 februari 2019 @ 10:44:24 #21
131603 Afwazig
Serious business
pi_185027111
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 10:06 schreef Districore het volgende:

[..]

Wat is je adres? ik heb nog wat waves in de koelkast liggen
Our Waves lease (LPoS) address: 3PPPTqGUYHJUYqKkRCV3kAS44guun9iN7J8

Or use the alias: cryptinwaves

https://waves.cryptin.eu/
pi_185027382
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 10:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hoop dat dit de doodssteek voor Ripple is en de markt volwassener kan worden.
Je hebt Ripple het protocol en XRP de coin. JPM Coin kan gewoon op het Ripple protocol gerepresenteerd worden dus het hoeft niet per se de doodsteek van Ripple te zijn. Het is wel de doodsteek voor XRP ja, al werd dat al wel voorspeld omdat de voordelen van het gebruik van XRP minimaal waren en er geen goede reden was om niet gewoon USD (of een eigen coin als JPM Coin) als tussenstap te gebruiken i.p.v. XRP.

quote:
Blockchain wordt groot en heeft veel voordelen, bijvoorbeeld in IoT 4.0, maar als currency is het gewoon te volatiel.
:X
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_185027609
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 10:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jup, daar geef ik je gelijk in. Crypto als currency gaat gewoon niet gebeuren. BTC als store of value en eventueel een monero(kloon) voor privacy gevoelige activiteiten.

Hoop dat dit de doodssteek voor Ripple is en de markt volwassener kan worden.

Blockchain wordt groot en heeft veel voordelen, bijvoorbeeld in IoT 4.0, maar als currency is het gewoon te volatiel.
Het is nog wel volatiel, maar ik denk dat over een paar jaar de top 10 vrij vol staat met stablecoins, en dat is niet echt heel volatiel te noemen. De toekomst die crypto heeft als currency is als stablecoin, waarschijnlijk gerund door bank of staat.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 12:22:29 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185028432
De bekende instituties zullen er voor zorgen dat decentralised currencies nooit mainstream zullen worden. Alsof ze de macht over het geld uit handen zullen geven :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator vrijdag 15 februari 2019 @ 12:55:35 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185028973
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 12:22 schreef fathank het volgende:
De bekende instituties zullen er voor zorgen dat decentralised currencies nooit mainstream zullen worden. Alsof ze de macht over het geld uit handen zullen geven :').
Het was gewoon een klassieke bubbel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_185029174
Kijk nou, een werkend product oO<
The first Æ mining chicken was born today.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 13:22:44 #27
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185029549
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 13:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kijk nou, een werkend product oO<
The first Æ mining chicken was born today.
Haha briljant _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185029599
Store of value is wat mij betreft een prima ding voor crypto. Ermee betalen denk ik niet, anders hadden we na 10 jaar al veel meer (web)winkels gehad waar je er makkelijk mee kan betalen. Ik kan er geen één uit mijn hoofd opnoemen waar dat momenteel wel kan.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 13:27:13 #29
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185029643
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 13:24 schreef metallicelmo het volgende:
Store of value is wat mij betreft een prima ding voor crypto. Ermee betalen denk ik niet, anders hadden we na 10 jaar al veel meer (web)winkels gehad waar je er makkelijk mee kan betalen. Ik kan er geen één uit mijn hoofd opnoemen waar dat momenteel wel kan.
Thuisbezorgd.nl Verder zou ik het ook zo snel niet zo weten

Nouja :') Verge :') door pornhub natuurlijk _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185029869
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 13:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Thuisbezorgd.nl Verder zou ik het ook zo snel niet zo weten

Nouja :') Verge :') door pornhub natuurlijk _O-
Mollie payment processor heeft ook al jaren bitcoin als betalingsoptie.
pi_185029959
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 12:22 schreef fathank het volgende:
De bekende instituties zullen er voor zorgen dat decentralised currencies nooit mainstream zullen worden. Alsof ze de macht over het geld uit handen zullen geven :').
In Venezuela zien ze de burgers ook liever niet in dollars, euros of bitcoin vluchten. Toch riskeren die mensen lieveren hun leven dan gebruik te maken van de Bolivar..

Bitcoin wordt langzaam een reserve asset (currency) en zal op die manier een steeds groter draagvlak gaan krijgen.

Hoe machtig de partijen achter de geld creatie ook zijn, ze hebben bitcoin zwaar onderschat. Nu zijn er miljoenen mensen die al heilig hierin geloven en gaan deze nieuwe vrijheid never meer opgeven.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 13:51:32 #32
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185030054
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 13:40 schreef Piva het volgende:

[..]

Mollie payment processor heeft ook al jaren bitcoin als betalingsoptie.
https://store.utrust.com/

Dit zou dit kwartaal nog moeten uitkomen in meer dan 50k webshops in Germany.
Kan je met diverse crypto's betalen. Soort van Paypall, maar dan met crypto.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185030116
Maargoed als betaaloptie heeft crypto niet zoveel zin denk ik. Als crypto 24/7 wordt getrade dan blijven de prijzen van minuut tot minuut fluctueren. In de praktijk blijft dat ook zo met betalen. Kom je bij de Mac, ff burgertje halen en tegen de tijd dat je aan de beurt bent is je burger alweer 50 cent duurder geworden.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 13:56:18 #34
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185030135
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 13:55 schreef metallicelmo het volgende:
Maargoed als betaaloptie heeft crypto niet zoveel zin denk ik. Als crypto 24/7 wordt getrade dan blijven de prijzen van minuut tot minuut fluctueren. In de praktijk blijft dat ook zo met betalen. Kom je bij de Mac, ff burgertje halen en tegen de tijd dat je aan de beurt bent is je burger alweer 50 cent duurder geworden.
Zo werkt Utrust dan gelukkig ook niet :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185030250
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 13:24 schreef metallicelmo het volgende:
Store of value is wat mij betreft een prima ding voor crypto. Ermee betalen denk ik niet, anders hadden we na 10 jaar al veel meer (web)winkels gehad waar je er makkelijk mee kan betalen. Ik kan er geen één uit mijn hoofd opnoemen waar dat momenteel wel kan.
CoinPayments is een payment processor die het desgewenst gelijk voor je omwisselt naar fiat. Ze accepteren vrij veel coins. Hier een lijst van webwinkels: https://www.coinpayments.net/store-directory
pi_185030323
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 13:55 schreef metallicelmo het volgende:
Maargoed als betaaloptie heeft crypto niet zoveel zin denk ik. Als crypto 24/7 wordt getrade dan blijven de prijzen van minuut tot minuut fluctueren. In de praktijk blijft dat ook zo met betalen. Kom je bij de Mac, ff burgertje halen en tegen de tijd dat je aan de beurt bent is je burger alweer 50 cent duurder geworden.
Volatiliteit zal vanzelf afnemen wanneer er meer gebruik van gemaakt wordt.
pi_185030442
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 14:03 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Volatiliteit zal vanzelf afnemen wanneer er meer gebruik van gemaakt wordt.
Ja maar dat wil niet ik :) 99% van alle mensen die crypto koopt doen dat omdat ze hopen dat het later meer waard wordt. In het verleden is dat al meermaals gebleken dus niemand verkoopt op dit moment zijn Bitcoins. En ik zie webwinkels ook niet zomaar op een andere coin overstappen. Litecoin misschien omdat die toch wel een goede naam hebben naast Bitcoin.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 14:14:11 #38
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185030519
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 14:09 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ja maar dat wil niet ik :) 99% van alle mensen die crypto koopt doen dat omdat ze hopen dat het later meer waard wordt. In het verleden is dat al meermaals gebleken dus niemand verkoopt op dit moment zijn Bitcoins. En ik zie webwinkels ook niet zomaar op een andere coin overstappen. Litecoin misschien omdat die toch wel een goede naam hebben naast Bitcoin.
Dat hoeft in geval van webshops ook niet helemaal waar te zijn met een dergelijk systeem als dit:
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185030662
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 14:14 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dat hoeft in geval van webshops ook niet helemaal waar te zijn met een dergelijk systeem als dit:
[ link | afbeelding ]
Zoiets doet CoinPayments dus ook, maar die doen het al een paar jaar. Gelijk fiat settlement als je dat wilt, dus als winkel krijg je altijd precies je prijs, en transactiekosten zijn nihil (0.50%) in vergelijking met de bekende diensten zoals PayPal.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 17:37:59 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185034342
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 13:47 schreef Piva het volgende:

[..]

In Venezuela zien ze de burgers ook liever niet in dollars, euros of bitcoin vluchten. Toch riskeren die mensen lieveren hun leven dan gebruik te maken van de Bolivar..

Bitcoin wordt langzaam een reserve asset (currency) en zal op die manier een steeds groter draagvlak gaan krijgen.

Hoe machtig de partijen achter de geld creatie ook zijn, ze hebben bitcoin zwaar onderschat. Nu zijn er miljoenen mensen die al heilig hierin geloven en gaan deze nieuwe vrijheid never meer opgeven.
Venezuela is natuurlijk een parodie op een land op dit moment. En dat er 1m per week aan btc wordt verhandeld is nog steeds maar een fractie van de witte economie.

In functionerende staten zal een decentralised crypto nooit mainstream worden. Als in de zin van betalen in de supermarkt of restaurant.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185036069
Vakman pur sang
  vrijdag 15 februari 2019 @ 19:24:36 #42
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185036239
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2019 @ 19:24:58 #43
230491 Zith
pls tip
pi_185036246
3 IT nerds, wat is dit, IOTA?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 15 februari 2019 @ 19:25:33 #44
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185036256
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 19:24 schreef Zith het volgende:
3 IT nerds, wat is dit, IOTA?
Meer like TRIOTA
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 19:42:55 #45
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185036540
Twee twittershillers in dienst genomen en een echte werknemer :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2019 @ 19:44:45 #46
230491 Zith
pls tip
pi_185036578
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 19:42 schreef Rossdale het volgende:
Twee twittershillers in dienst genomen en een echte werknemer :P
Maar ze hebben een bachelor van de universiteit van hutjemut
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185036859
BTC HEEFT ZOJUIST EEN KLAP NAAR BOVEN GEMAAKT

KOPEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH




JULLIE ZIJN ALLEMAAL RIJK *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185037337
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
BTC HEEFT ZOJUIST EEN KLAP NAAR BOVEN GEMAAKT

KOPEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

[ afbeelding ]


JULLIE ZIJN ALLEMAAL RIJK *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
log uit
pi_185039154
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 19:44 schreef Zith het volgende:

[..]

Maar ze hebben een bachelor van de universiteit van hutjemut
En je krijgt deze gave glimmende Vechain Specialmadeby4yearolds sweater.!
Wowwww! :D

Vakman pur sang
pi_185039172
Mensen die Dimi bashen :') _O-
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185039646
Wie zat er hier ook alweer in Modum..
  vrijdag 15 februari 2019 @ 22:14:10 #52
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185039760
Nattepoes
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185039772
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 22:14 schreef Rossdale het volgende:
Nattepoes
That makes sense.
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2019 @ 22:32:03 #54
230491 Zith
pls tip
pi_185040037
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 22:14 schreef Rossdale het volgende:
Nattepoes
@Nattekat bedoel je
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 februari 2019 @ 22:48:52 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185040319
Kutzooi
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 februari 2019 @ 22:50:10 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185040347
Dank voor de mention O+
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 15 februari 2019 @ 23:08:27 #57
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185040743
Je verwacht het niet
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 15 februari 2019 @ 23:11:27 #58
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_185040799
Dit wordt toch nooit meer wat?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2019 @ 23:14:48 #59
230491 Zith
pls tip
pi_185040869
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit wordt toch nooit meer wat?

:{²
Gewoon die dukaten lang laten pekelen, pot openen wanneer ze sappig en zoutig zijn.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185040886
Goed te zien dat shitcoin worden verwijderd. Uiteindelijk denk ik dat 99 % van de coins op coinmarketcap een stille dood sterven. Het is aan ons in de juiste projecten te zitten.
Tussendoor even winst meepakken kan natuurlijk altijd.
pi_185040935
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 22:07 schreef Gehrman het volgende:
Wie zat er hier ook alweer in Modum..
Shitcoin Purge commencing.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185041216
binance twitterde op vrijdag 15-02-2019 om 10:21:17 #Binance Will Delist WAVES, LISK and VET on Feb 28. Please withdraw your tokens in time. https://t.co/eTAqN4g5dU https://t.co/Am4oXmUJE3 reageer retweet
pi_185041419
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 23:32 schreef MaGNeT het volgende:
binance twitterde op vrijdag 15-02-2019 om 10:21:17 #Binance Will Delist WAVES, LISK and VET on Feb 28. Please withdraw your tokens in time. https://t.co/eTAqN4g5dU https://t.co/Am4oXmUJE3 reageer retweet
haha, veel zouden schrikken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2019 23:43:49 ]
pi_185041468
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 23:32 schreef MaGNeT het volgende:
binance twitterde op vrijdag 15-02-2019 om 10:21:17 #Binance Will Delist Ethereum, USDT and BitcoinCash on Feb 28. Please withdraw your shit tokens on time. https://t.co/eTAqN4g5dU https://t.co/Am4oXmUJE3 reageer retweet


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2019 23:46:59 ]
pi_185041682
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit wordt toch nooit meer wat?

:{²
Hoe gaat het met de dukaten?
pi_185042696
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 17:37 schreef fathank het volgende:

[..]

Venezuela is natuurlijk een parodie op een land op dit moment. En dat er 1m per week aan btc wordt verhandeld is nog steeds maar een fractie van de witte economie.

In functionerende staten zal een decentralised crypto nooit mainstream worden. Als in de zin van betalen in de supermarkt of restaurant.
Het gaat niet zo zeer om die bitcoins te kopen om dan daarmee in een supermarkt te kunnen betalen. Maar het gaat er vooral om het kopen van bitcoin zodat ze uit andere shitfiat kunnen vluchten.

Venezuela is het "beste" voorbeeld. In heel veel andere landen is de euro/dollar een valuta die echt veelvulldig gebruikt wordt naast hun eigen munt. Puur omdat deze net wat stabieler is dan hun eigen munt.

Als bitcoin beter blijft presteren dan de euro/dollar zal meer van dat geld niet in euros of dollars stromen maar in bitcoin, wat het weer in een vicieuze cirkel brengt.
pi_185042940
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit wordt toch nooit meer wat?

:{²
Haha, dit zegt iedereen die eind 2017 is ingestapt _O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 februari 2019 @ 02:10:05 #68
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185042944
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 02:09 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Haha, dit zegt iedereen die eind 2017 is ingestapt _O-
Niet iedereen! Ben 1-1-18 ingestapt en mij hoor je niet klagen hoor :D

Edit: Nou ja, klaag wel, maar ik zie het zeker weer aantrekken. Niet vandaag of morgen, maar ooit ... zoals alle andere cycles tot nu toe.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 05:59:33 #69
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_185043431
Nattekat :D welke coins heb je nog meer in de portfolio? Dan weten we meteen welke alvast verkocht kunnen worden.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator zaterdag 16 februari 2019 @ 07:24:34 #70
42184 crew  DaMart
pi_185043521
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Kutzooi
Dat wordt hopen op een exitpump voor je :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 16 februari 2019 @ 07:57:20 #71
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_185043614
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:00 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Hoe gaat het met de dukaten?
Mijn chest is kaal geschoren. Mijn dukaten zijn geslonken tot 2%.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_185044011
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 02:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet iedereen! Ben 1-1-18 ingestapt en mij hoor je niet klagen hoor :D

Edit: Nou ja, klaag wel, maar ik zie het zeker weer aantrekken. Niet vandaag of morgen, maar ooit ... zoals alle andere cycles tot nu toe.
:')
Vakman pur sang
pi_185044193
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 02:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet iedereen! Ben 1-1-18 ingestapt en mij hoor je niet klagen hoor :D

Edit: Nou ja, klaag wel, maar ik zie het zeker weer aantrekken. Niet vandaag of morgen, maar ooit ... zoals alle andere cycles tot nu toe.
Dat is pas een positieve instelling zeg, in januari 2018 instappen en vandaag de dag de situatie nog steeds optimistisch benaderen. :D Mij zouden ze al m'n schoenveters en alle scherpe objecten al lang afgepakt hebben. :P
  zaterdag 16 februari 2019 @ 09:26:29 #74
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185044230
Aanstellers :')
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 16 februari 2019 @ 09:35:11 #75
131603 Afwazig
Serious business
pi_185044306
Mietjes inderdaad.
pi_185044623
Er is nog ruim 16,6% over van de waarde in december 2017.
Gaat best goed dus, het had ook 0 kunnen zijn.
pi_185044952
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 10:08 schreef MaGNeT het volgende:
Er is nog ruim 16,6% over van de waarde in december 2017.
Gaat best goed dus, het had ook 0 kunnen zijn.
Als je het ff niet meer ziet zitten, gewoon naar de grafiek van de yearly lows kijken. :P
pi_185044970
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 10:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je het ff niet meer ziet zitten, gewoon naar de grafiek van de yearly lows kijken. :P
Ik slaap nog prima :P
Ik kijk altijd naar de resultaten van nattekat als vergelijking.
pi_185045054
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 10:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik slaap nog prima :P
Ik kijk altijd naar de resultaten van nattekat als vergelijking.
Ik denk juist altijd aan het feit dat ik 9 jaar geleden m'n hele hebben-en-houwen in een bedrijf heb gestopt in plaats van te besteden aan hoeren en drugs en 1000¤ in BTC te stoppen. Best jammer achteraf.
pi_185045074
Zat rond die tijd ook echt te denken om een miner te bouwen, maar vond het te duur. :') :') :')
pi_185045264
Kan me nog herinneren dat ik in juni 2011 eerst m'n PC met de Bitcoinwallet had aangezet om te CPU-minen.

Na een paar dagen nog geen resultaat, toen vond ik het Bitcointalk forum en daar bleek al snel dat je moest GPU-minen bij een pool.

Afijn, ik werkte in een computerzaak dus een ATI 5770 van de plank gepakt, thuis in een PC geschroefd en ik kon minen :D
De eerste BTC was al snel binnen dus dat rook naar meer... we hadden 3x HD5870's op de plank liggen dus ook die meegenomen (onze inkoper dacht "hey, die verkoopt goed, laat ik er nog wat bijbestellen"). In de logeerkamer stonden nu 2 moederborden, los aan voedingen met plankjes en fans.

Dat kon beter...

Naar de Karwei gereden, stelling gekocht, wat hout en alu-profielen en met wat PCI-e verlengkabels van eBay had ik een paar prachtige rigs staan.

Ook wat collega's die inmiddels met moederborden, voedingen en videokaarten bij de kassa stonden, onze 2e hands voorraad slonk aardig in die periode :D Het leek wel een goldrush. Maar de meesten werden er onrustig van of kregen het met de WAF aan de stok dus dat duurde niet lang.

Hmm... de stoppen vlogen er thuis nog niet uit en het was in de logeerkamer maar 27 graden... dus nog maar wat videokaarten erbij gehaald...

14 videokaarten, verspreid over 3 mainboards, zware 1000 en 1200 Watt voedingen, heel veel 14cm fans... Beneden nog m'n Butterfly Labs BTC miner naast m'n TV. Die was lekker stil en zat zo mooi op een andere stroomgroep :P

In de winter van 2011, 2012 en 2013 hoefde ik amper gas te stoken, het bleef wel warm. Het geluid was ongeveer gelijk aan dat van Schiphol op 200 meter afstand en als ik alle miners tegelijk inschakelde zat ik in het donker.

Nuon vroeg bij m'n afrekening of ik niet ergens een flinke fout gemaakt had bij het invullen, wilde zelfs dat ik een foto stuurde van de meter met een krant ernaast. Heb ze gezegd dat ze de bomen in konden, dat m'n meterstand klopte en dat m'n voorschot daar ook al op aangepast was. Dat bleek toch ook wel prima te zijn, niets meer van gehoord.

In 2014 was minen definitief een "zero-sum game". Dat jaar weinig gedaan in crypto (ook in dit topic), m'n huis wat afgelost, andere auto gekocht en... 2015 was het jaar van de ICO's... dus Factom, Ethereum (na de ICO) en nog wat shit gekocht... de winst van 2013 bleek peanuts... de rest is wel bekend :P

Ik begin maar niet meer over de collega die z'n 85 BTC voor ¤5 per stuk verkocht in de zomer van 2012, want het kwam nooit meer goed...

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 16-02-2019 11:23:49 ]
pi_185045475
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 02:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet iedereen! Ben 1-1-18 ingestapt en mij hoor je niet klagen hoor :D

Edit: Nou ja, klaag wel, maar ik zie het zeker weer aantrekken. Niet vandaag of morgen, maar ooit ... zoals alle andere cycles tot nu toe.
Dat is een gegeven.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 16 februari 2019 @ 12:13:53 #83
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185046027
Laat maar zo tot april. Dan komen m'n vakantiebonnen vrij á 7k :7.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185046053
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 12:13 schreef fathank het volgende:
Laat maar zo tot april. Dan komen m'n vakantiebonnen vrij á 7k :7.
Vakantiebonnen, sociale werkplaats?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 16 februari 2019 @ 12:36:56 #85
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185046262
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 12:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vakantiebonnen, sociale werkplaats?
Bagger cao
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185046482
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 12:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Bagger cao
Zeker, cryptocao
Lambo of Rekt
pi_185046501
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 12:13 schreef fathank het volgende:
Laat maar zo tot april. Dan komen m'n vakantiebonnen vrij á 7k :7.
Wallstreetbonus?
  zaterdag 16 februari 2019 @ 13:18:05 #88
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_185046725
Ik ben de afgelopen maanden toch maar weer in loondienst gegaan. :') Tijdelijk baantje en nu weer aan het solliciteren voor een ander tijdelijk baantje en daarna zien we wel weer verder. Als bitcoin weer een keer richting een ATH gaat stop ik weer. En mocht dat niet gebeuren dat blijf ik mooi part-time werken. 24 uur per week is genoeg :)
pi_185046739
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 13:18 schreef Mender het volgende:
Ik ben de afgelopen maanden toch maar weer in loondienst gegaan. :') Tijdelijk baantje en nu weer aan het solliciteren voor een ander tijdelijk baantje en daarna zien we wel weer verder. Als bitcoin weer een keer richting een ATH gaat stop ik weer. En mocht dat niet gebeuren dat blijf ik mooi part-time werken. 24 uur per week is genoeg :)
Je hebt alleen bitcoin ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 16 februari 2019 @ 13:20:15 #90
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_185046757
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 13:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je hebt alleen bitcoin ?
Nee bedoel eigenlijk ook crypto. Maar het grootste gedeelde is wel nog steeds bitcoin.
pi_185046963
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 11:02 schreef MaGNeT het volgende:
Kan me nog herinneren dat ik in juni 2011 eerst m'n PC met de Bitcoinwallet had aangezet om te CPU-minen.

Na een paar dagen nog geen resultaat, toen vond ik het Bitcointalk forum en daar bleek al snel dat je moest GPU-minen bij een pool.

Afijn, ik werkte in een computerzaak dus een ATI 5770 van de plank gepakt, thuis in een PC geschroefd en ik kon minen :D
De eerste BTC was al snel binnen dus dat rook naar meer... we hadden 3x HD5870's op de plank liggen dus ook die meegenomen (onze inkoper dacht "hey, die verkoopt goed, laat ik er nog wat bijbestellen"). In de logeerkamer stonden nu 2 moederborden, los aan voedingen met plankjes en fans.

Dat kon beter...

Naar de Karwei gereden, stelling gekocht, wat hout en alu-profielen en met wat PCI-e verlengkabels van eBay had ik een paar prachtige rigs staan.

Ook wat collega's die inmiddels met moederborden, voedingen en videokaarten bij de kassa stonden, onze 2e hands voorraad slonk aardig in die periode :D Het leek wel een goldrush. Maar de meesten werden er onrustig van of kregen het met de WAF aan de stok dus dat duurde niet lang.

Hmm... de stoppen vlogen er thuis nog niet uit en het was in de logeerkamer maar 27 graden... dus nog maar wat videokaarten erbij gehaald...

14 videokaarten, verspreid over 3 mainboards, zware 1000 en 1200 Watt voedingen, heel veel 14cm fans... Beneden nog m'n Butterfly Labs BTC miner naast m'n TV. Die was lekker stil en zat zo mooi op een andere stroomgroep :P

In de winter van 2011, 2012 en 2013 hoefde ik amper gas te stoken, het bleef wel warm. Het geluid was ongeveer gelijk aan dat van Schiphol op 200 meter afstand en als ik alle miners tegelijk inschakelde zat ik in het donker.

Nuon vroeg bij m'n afrekening of ik niet ergens een flinke fout gemaakt had bij het invullen, wilde zelfs dat ik een foto stuurde van de meter met een krant ernaast. Heb ze gezegd dat ze de bomen in konden, dat m'n meterstand klopte en dat m'n voorschot daar ook al op aangepast was. Dat bleek toch ook wel prima te zijn, niets meer van gehoord.

In 2014 was minen definitief een "zero-sum game". Dat jaar weinig gedaan in crypto (ook in dit topic), m'n huis wat afgelost, andere auto gekocht en... 2015 was het jaar van de ICO's... dus Factom, Ethereum (na de ICO) en nog wat shit gekocht... de winst van 2013 bleek peanuts... de rest is wel bekend :P
Prachtig verhaal. :D Komt enigszins bekend voor, al heb ik 't zelf gelaten - achteraf een uiterst slimme beslissing dus. Was toen al liever lui dan moe, dus vrijwillig een computerkast opentrekken was minder waarschijnlijk dan een nieuwe PC kopen zegmaar.

En dan te bedenken dat ik vroeger van die gemodde bakken had met led licht en waterkoeling. :')
quote:
Ik begin maar niet meer over de collega die z'n 85 BTC voor ¤5 per stuk verkocht in de zomer van 2012, want het kwam nooit meer goed...
Ik denk dat die gozer die 2 pizza's had gekocht voor 10.000 BTC daar nu ook iets minder enthousiast over is dan toendertijd.
pi_185047073
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 13:18 schreef Mender het volgende:
Ik ben de afgelopen maanden toch maar weer in loondienst gegaan. :') Tijdelijk baantje en nu weer aan het solliciteren voor een ander tijdelijk baantje en daarna zien we wel weer verder. Als bitcoin weer een keer richting een ATH gaat stop ik weer. En mocht dat niet gebeuren dat blijf ik mooi part-time werken. 24 uur per week is genoeg :)
Dit is een beetje mijn nachtmerrie. In 2018 lekker een Aventador rijden en in 2019 van een 18 jarig puistenkoppie onderwezen worden in de kunst van het vakkenvullen. :P
quote:
Dat slaat natuurlijk heeelemaal nergens op. Nu uitkomen met cijfers van het SaaS crypto marktaandeel van over 5 jaar. :') :') Ook toevallig wel dat VeChain even tussen neus en lippen door in 't slotwoord genoemd wordt he? Heb jij toevallig VeChain? :D
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:10:09 #94
131603 Afwazig
Serious business
pi_185047342
Ik dacht trouwens dat het aantal transacties op het VET mainnet in Q1 2019 echt door het dak zouden gaan?

* Afwazig kijkt op VeChain blockexplorer

0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
pi_185047379
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:10 schreef Afwazig het volgende:
Ik dacht trouwens dat het aantal transacties op het VET mainnet in Q1 2019 echt door het dak zouden gaan?

* Afwazig kijkt op VeChain blockexplorer

0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
FUD, Q1 is pas op de helft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_185047467
Netflix heeft een docu over Flat Earthers. :D

Dit wordt genieten. Wat een fucking debielen lopen er toch ook rond.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 14:46:28 #97
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185047774
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:10 schreef Afwazig het volgende:
Ik dacht trouwens dat het aantal transacties op het VET mainnet in Q1 2019 echt door het dak zouden gaan?

* Afwazig kijkt op VeChain blockexplorer

0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
Looks good man. _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185047962
Als een blockchain meer transacties heeft op testnet dan op mainnet dan doe je wat fout :P
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 15:03:41 #99
230491 Zith
pls tip
pi_185047972
HeT GaAt oM De cLaUsEs
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185048066
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:10 schreef Afwazig het volgende:
Ik dacht trouwens dat het aantal transacties op het VET mainnet in Q1 2019 echt door het dak zouden gaan?

* Afwazig kijkt op VeChain blockexplorer

0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
volledige adoptie in 2025
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 februari 2019 @ 15:26:17 #101
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185048208
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:10 schreef Afwazig het volgende:
Ik dacht trouwens dat het aantal transacties op het VET mainnet in Q1 2019 echt door het dak zouden gaan?

* Afwazig kijkt op VeChain blockexplorer

0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
Mensen verwachten teveel en zijn dan

1) teleurgesteld als het niet uitkomt

en

2) geven irritante users als meneer Afwazig de kans om ze een trap te verkopen :P

Ben al blij als het eind 2019 redelijk goed loopt. De hoge verwachtingen in Q1 zijn echt nergens op gebaseerd.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 15:34:24 #102
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185048279
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mensen verwachten teveel en zijn dan

1) teleurgesteld als het niet uitkomt

en

2) geven irritante users als meneer Afwazig de kans om ze een trap te verkopen :P

Ben al blij als het eind 2019 redelijk goed loopt. De hoge verwachtingen in Q1 zijn echt nergens op gebaseerd.
Goh.. waar zullen die verwachtingen vandaan komen. :+
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185048297
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 21:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

ze gaan dus niet instappen in een bestaande coin maar gebruiken blockchaintechnologie om hun eigen coin te creeeren. Dat is veel goedkoper en geeft ze volledige controle. En raad eens? Dat gaat iedere financial doen die instapt.
Je hebt al eerder laten blijken er niks van te begrijpen, en dat beeld versterk je nogmaals :P
  zaterdag 16 februari 2019 @ 15:37:39 #104
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185048318
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:35 schreef KapBak het volgende:

[..]

Je hebt al eerder laten blijken er niks van te begrijpen, en dat beeld versterk je nogmaals :P
Goede tegenargumenten.
Jij snapt het. ^O^

en dat is met 90% van je posts. Geeft een mening, zonder een fundering.. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185048329
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:37 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Goede tegenargumenten.
Jij snapt het. ^O^

en dat is met 90% van je posts. Geeft een mening, zonder een fundering.. :P
Bedankt, ik waardeer het compliment :)
  zaterdag 16 februari 2019 @ 15:39:05 #106
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185048341
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:38 schreef KapBak het volgende:

[..]

Bedankt, ik waardeer het compliment :)
Snapt het duidelijk niet. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185048376
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:39 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Snapt het duidelijk niet. :D
Ja waarom moet ik inhoudelijk reageren? Er staat toch ook totaal geen argument in de post waarop ik reageer.

J.P. Morgan lanceert hun coin op een Ethereum fork, en geven al aan dat ze hem uiteindelijk op het publieke Ethereum netwerk willen draaien, daarvoor zullen ze linksom of rechtsom Ether nodig hebben om gas te krijgen om het smart contract te lanceren en transacties uit te voeren. Je kunt een smart contract niet lanceren zonder Ether te hebben, dus zullen ze minstens X Ether moeten kopen, of ze nou een "financial" zijn of niet. Maar dat weet LXIV natuurlijk niet want die weet wel heel veel van de economics (en dat meen ik serieus) maar niks van technologie erachter. Je moet allebei begrijpen wil je iets zinnigs melden.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 15:44:18 #108
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185048393
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:42 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ja waarom moet ik inhoudelijk reageren? Er staat toch ook totaal geen argument in de post waarop ik reageer.

J.P. Morgan lanceert hun coin op een Ethereum fork, en geven al aan dat ze hem uiteindelijk op het publieke Ethereum netwerk willen draaien, daarvoor zullen ze linksom of rechtsom Ether nodig hebben om gas te krijgen om het smart contract te lanceren en transacties uit te voeren. Je kunt een smart contract niet lanceren zonder Ether te hebben, dus zullen ze minstens X Ether moeten kopen, of ze nou een "financial" zijn of niet. Maar dat weet LXIV natuurlijk niet want die weet wel heel veel van de economics (en dat meen ik serieus) maar niks van technologie erachter. Je moet allebei begrijpen wil je iets zinnigs melden.
Ik had het in die post, over het compliment. ;)
Maar anyway, dit is duidelijke taal. Hier kan iedereen iets mee. Zelfs LXIV of hoe je het ook schrijft.
Bedankt voor deze nuttige post :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185048398
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:37 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Goede tegenargumenten.
Jij snapt het. ^O^

en dat is met 90% van je posts. Geeft een mening, zonder een fundering.. :P
Grote bek voor iemand die met zijn volle verstand in SEAL gestapt is en dat trots hier verkondigde. Je mag wel wat minder ouwehoeren hier maat.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 16 februari 2019 @ 15:45:17 #110
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185048401
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:42 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ja waarom moet ik inhoudelijk reageren? Er staat toch ook totaal geen argument in de post waarop ik reageer.

J.P. Morgan lanceert hun coin op een Ethereum fork, en geven al aan dat ze hem uiteindelijk op het publieke Ethereum netwerk willen draaien, daarvoor zullen ze linksom of rechtsom Ether nodig hebben om gas te krijgen om het smart contract te lanceren en transacties uit te voeren. Je kunt een smart contract niet lanceren zonder Ether te hebben, dus zullen ze minstens X Ether moeten kopen, of ze nou een "financial" zijn of niet. Maar dat weet LXIV natuurlijk niet want die weet wel heel veel van de economics (en dat meen ik serieus) maar niks van technologie erachter. Je moet allebei begrijpen wil je iets zinnigs melden.
Jij klinkt als een verstandig persoon.
Hmz...
  zaterdag 16 februari 2019 @ 15:45:34 #111
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185048403
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Grote bek voor iemand die met zijn volle verstand in SEAL gestapt is en dat trots hier verkondigde. Je mag wel wat minder ouwehoeren hier maat.
?
Ik heb er profit op hoor.
En in tussentijd, ook met QNT, LTO.
Wat doe jij "maat" ? :D

Edit: Oh wacht, je zult wel stilstaan :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185048413
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:44 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik had het in die post, over het compliment. ;)
Maar anyway, dit is duidelijke taal. Hier kan iedereen iets mee. Zelfs LXIV of hoe je het ook schrijft.
Bedankt voor deze nuttige post :P
Ik kan niet op elke onzinnige "CRYPTO IS WAARDELOOS" post inhoudelijk reageren. Zeker als er totaal geen inhoudelijk kritiek is.

En over het controle argument wat hij maakt, als contractowner kan je totale controle over je smart contract en de tokens die uitgegeven zijn aan de hand daarvan houden. Daarvoor maakt permissioned of permissionless niet uit, iets waar hij volledig aan voorbij gaat. Je kunt zelfs beargumenteren dat een publieke chain beter is omdat transparanter voor autoriteiten.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 15:47:36 #113
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185048420
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:46 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik kan niet op elke onzinnige "CRYPTO IS WAARDELOOS" post inhoudelijk reageren. Zeker als er totaal geen inhoudelijk kritiek is.

En over het controle argument wat hij maakt, als contractowner kan je totale controle over je smart contract en de tokens die uitgegeven zijn aan de hand daarvan houden. Daarvoor maakt permissioned of permissionless niet uit, iets waar hij volledig aan voorbij gaat. Je kunt zelfs beargumenteren dat een publieke chain beter is omdat transparanter voor autoriteiten.
Maar je kunt dus wel reageren op een vervelende manier?
Wat mijn inziens, met een extra 20 seconden voorkomen kan worden. Door gewoon aan te geven waarom x of y.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185048426
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:47 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Maar je kunt dus wel reageren op een vervelende manier?
Wat mijn inziens, met een extra 20 seconden voorkomen kan worden. Door gewoon aan te geven waarom x of y.
Is dat een retorische vraag? Je hebt toch gezien dat dat kon want dat deed ik volgens jou net.

Mwauh, soms geen zin in/luiheid.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 15:49:09 #115
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185048431
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:48 schreef KapBak het volgende:

[..]

Is dat een retorische vraag? Je hebt toch gezien dat dat kon want dat deed ik volgens jou net.

Mwauh, soms geen zin in/luiheid.
Zoiets ;)
Geef enkel mijn observering aan, thats all :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185048608
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:49 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Zoiets ;)
Geef enkel mijn observering aan, thats all :P
Ja ik vind het prima hoor :P

Denk dat mijn posts niet van meer/minder toegevoegde waarde zijn dan de gemiddelde user _O-
  zaterdag 16 februari 2019 @ 16:22:16 #117
62913 Blik
The one and Only!
pi_185048780
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:10 schreef Afwazig het volgende:
Ik dacht trouwens dat het aantal transacties op het VET mainnet in Q1 2019 echt door het dak zouden gaan?

* Afwazig kijkt op VeChain blockexplorer

0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
0
Transactions
Dit is ook jouw standaard riedeltje, wordt een beetje saai
  zaterdag 16 februari 2019 @ 16:56:20 #118
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185049185
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 16:22 schreef Blik het volgende:

[..]

Dit is ook jouw standaard riedeltje, wordt een beetje saai
Had deze nog niet gezien. :D
Neway, velen zitten hier in het standaard riedeltje, en idd, het wordt saai.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185049489
Het lijkt mij anders vrij normaal als iemand bij z'n standpunt blijft.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 17:28:35 #120
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185049684
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 17:16 schreef illusions het volgende:
Het lijkt mij anders vrij normaal als iemand bij z'n standpunt blijft.
Precies.
Maar dat hoef je maar 1x te zeggen tegen die persoon.
Het herhalen ervan, doet denken dat je gewoonweg geen andere standpunten/argumenten hebt.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 17:38:18 #121
62913 Blik
The one and Only!
pi_185049808
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 17:16 schreef illusions het volgende:
Het lijkt mij anders vrij normaal als iemand bij z'n standpunt blijft.
Denk dat dit argument iedere maand minimaal 1x voorbij komt van afwazig, dan wordt het al snel eentonig. Los van dat het ook nog niet eens klopt en dan ben ik er wel snel klaar mee
  zaterdag 16 februari 2019 @ 17:47:35 #122
131603 Afwazig
Serious business
pi_185049970
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mensen verwachten teveel en zijn dan

1) teleurgesteld als het niet uitkomt

en

2) geven irritante users als meneer Afwazig de kans om ze een trap te verkopen :P

Ben al blij als het eind 2019 redelijk goed loopt. De hoge verwachtingen in Q1 zijn echt nergens op gebaseerd.
Nu ben ik weer een irritante user :(.

Weet je wat irritant was? Het shill van VET door elke mongool hier vorig jaar. Partnership, massadoption, blablabla.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 17:48:34 #123
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185049990
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 17:47 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Nu ben ik weer een irritante user :(.

Weet je wat irritant was? Het shill van VET door elke mongool hier vorig jaar. Partnership, massadoption, blablabla.
Dit.
En ondertussen alles afkraken wat anders was.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 17:51:24 #124
131603 Afwazig
Serious business
pi_185050055
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 17:48 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dit.
En ondertussen alles afkraken wat anders was.
En dan vindt men het gek dat je ermee om de oren wordt geslagen als het niet uitkomt.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 18:07:17 #125
62913 Blik
The one and Only!
pi_185050298
1. Alsof alle users hetzelfde zijn
2. Alsof Waves niet geshilled wordt bij het leven

Ik zal niet nalaten positief nieuws te delen over Vechain, maar ik ga het niet overdrijven. En ik ga ook niet lopen fudden over andere projecten, je zult mij niks negatiefs zien zeggen over Waves, Seal, Universa en zelfs niet over xrp of xvg
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 18:13:03 #126
230491 Zith
pls tip
pi_185050383
Waves geshill is dikwijls met een enorme bak sarcasme (bijv dat ze fuseren/partneren met Microsoft omdat ze een Azure functie krijgen). Het vet geshill was uiterst serieus met woedende @JeSuisDroppie 's en Dimis als je er grapjes over maakte. Mensen rapporteren omdat ze max 12 usd EOY noemden :')

En jij bent ook altijd lekker zuur bij commentaar, kloppend of niet (ik weet dat het om cLaUsEs GaAt). Als iemand zulk commentaar op waves zou hebben zouden de waves shillers er grapjes over maken en claimen dat Russen nooit iemand zouden scammen.

Zo ook bij universa, waar de shillers niet konden stoppen met UNIVERSAAAAJAAAAHAHAHA te roepen terwijl de koersen aan het crashen waren. VETters werden alleen maar zuurder bij crashes.

Lach wat meer.

[ Bericht 16% gewijzigd door Zith op 16-02-2019 18:19:03 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 16 februari 2019 @ 18:17:57 #127
131603 Afwazig
Serious business
pi_185050450
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:13 schreef Zith het volgende:
Waves geshill is dikwijls met een enorme bak sarcasme (bijv dat ze fuseren/partneren met Microsoft omdat ze een Azure functie krijgen). Het vet geshill was uiterst serieus met woedende @:JeSuisDroppie 's en Dimis als je er grapjes over maakte.

En jij bent ook altijd lekker zuur bij commentaar, kloppend of niet (ik weet dat het om cLaUsEs GaAt). Als iemand zulk commentaar op waves zou hebben zouden de waves shillers er grapjes over maken en claimen dat Russen nooit iemand zouden scammen.
Dit is wel zo'n beetje de strekking ja. Als iemand iets kritisch zei over VET dan waren hier altijd mensen vies mad.
pi_185050607
Kritiek in de strekking van:

"Muh China hustle"

GTFO.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 18:27:17 ]
pi_185050656
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Kritiek in de strekking van:

"Muh China hustle"

GTFO.
Je hebt het zelf niet door he? :P
pi_185050732
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Je hebt het zelf niet door he? :P
eerst trashtalken

Vervolgens op je plek gezet Worden met inhoudelijk ijzersterke onontkoombare counters

En Dan de "it was just a prank bro"
"Grapje bro" "sarcasma bro" kaart gooien

GTFO.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 18:34:37 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 18:35:19 #131
230491 Zith
pls tip
pi_185050743
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Kritiek in de strekking van:

"Muh China hustle"

GTFO.
Waveboys zitten de hele tijd te geinen over de Russen maar VETters worden weer lekker boos over een China meme, thanks for proving my point.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185050753
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:35 schreef Zith het volgende:

[..]

Waveboys zitten de hele tijd te geinen over de Russen maar VETters worden weer lekker boos over een China meme, thanks for proving my point.
oke man whatever floats your boat zzZZzZZZzzZZZZzZ
pi_185050768
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

eerst trashtalken

Vervolgens op je plek gezet Worden met inhoudelijk ijzersterke onontkoombare counters

En Dan de "it was just a prank bro"
"Grapje bro" "sarcasma bro" kaart gooien

GTFO.
Ik denk eerlijk waar niet dat iemand zich ooit heeft gevoeld alsof 'ie door jou op z'n plek is gezet.

Snap sowieso niet waarom je overal zo boos over kan worden. :D
pi_185050781
-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 18:38:58 ]
pi_185050802
_O-
pi_185050819
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:35 schreef Zith het volgende:

[..]

Waveboys zitten de hele tijd te geinen over de Russen maar VETters worden weer lekker boos over een China meme, thanks for proving my point.
it was just a prank bro
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 18:42:34 #137
230491 Zith
pls tip
pi_185050856
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:40 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

it was just a prank bro
https://bit.ly/2GKbk0h

Er is maar 40% kans dat ik over 5 jaar nog leef dus kijk uit wat je zegt, anders laat ik een toekomstige mod jouw 'rip zith' posts verwijderen en voel je je slecht.

'Sterkte zith' btw
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185051173
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:42 schreef Zith het volgende:

[..]

https://bit.ly/2GKbk0h

Er is maar 40% kans dat ik over 5 jaar nog leef dus kijk uit wat je zegt, anders laat ik een toekomstige mod jouw 'rip zith' posts verwijderen en voel je je slecht.

'Sterkte zith' btw
?
pi_185051231
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:45 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

?
Ik heb er profit op hoor.
En in tussentijd, ook met QNT, LTO.
Wat doe jij "maat" ? :D

Edit: Oh wacht, je zult wel stilstaan :D
iK hEb Er PrOfIt Op HoOr
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185051309
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:35 schreef Zith het volgende:

[..]

Waveboys zitten de hele tijd te geinen over de Russen maar VETters worden weer lekker boos over een China meme, thanks for proving my point.
Ja hoor alle VETters zijn viesmad en woedend als een rekt plebs onzin uitkraamt ok doeiiii
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 19:10:36 #141
230491 Zith
pls tip
pi_185051312
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

iK hEb Er PrOfIt Op HoOr
Kijk zo hoort het
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185051326
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja hoor alle VETters zijn viesmad en woedend als een rekt plebs onzin uitkraamt ok doeiiii
het was maar een grapje ahahahh11!!!
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 19:11:23 #143
230491 Zith
pls tip
pi_185051329
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja hoor alle VETters zijn viesmad en woedend als een rekt plebs onzin uitkraamt ok doeiiii
Perfecte immitatie van dimi

Vergeet je niet zo weer publiekelijk afscheid te nemen van het topic omdat je zo mad bent?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185051367
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:11 schreef Zith het volgende:

[..]

Perfecte immitatie van dimi
Misschien niet zo dom blaten en gewoon wat meer nadenken over wat je wil in de SC. Je kan natuurlijk niet zeggen dat iedereen mag shittalken over elkaars investeringen en dan opeens mad worden als iemand daarop hapt. Beetje dom dat jij en je medemods daar niets mee doen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:14:41 #145
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185051402
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Misschien niet zo dom blaten en gewoon wat meer nadenken over wat je wil in de SC. Je kan natuurlijk niet zeggen dat iedereen mag shittalken over elkaars investeringen en dan opeens mad worden als iemand daarop hapt. Beetje dom dat jij en je medemods daar niets mee doen.
You mad?! _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 19:14:55 #146
230491 Zith
pls tip
pi_185051406
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Misschien niet zo dom blaten en gewoon wat meer nadenken over wat je wil in de SC. Je kan natuurlijk niet zeggen dat iedereen mag shittalken over elkaars investeringen en dan opeens mad worden als iemand daarop hapt. Beetje dom dat jij en je medemods daar niets mee doen.
Iedereen is vrij om viesmad te worden omdat ze happen en anderen zijn vrij om dat soort gedrag vreemd te vinden
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185051446
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:14 schreef Zith het volgende:

[..]

Iedereen is vrij om viesmad te worden omdat ze happen en anderen zijn vrij om dat soort gedrag vreemd te vinden
Waarom dan je betoog :') zeg dan gewoon niks en laat dit topic lekker dooretteren.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185051470
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:14 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

You mad?! _O-
Ja heb geen SEAL gekocht, GODENCOIN _O-
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:17:56 #149
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185051475
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja heb geen SEAL gekocht, GODENCOIN _O-
U mad status confirmed. _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185051483
'Profit' met een volume van 9 USD

Ahahahahahhahahh

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 19:18:39 ]
pi_185051495
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:18 schreef Dimachaerus het volgende:
'Profit' met een volume van 9 USD

Ahahahahahhahahh
Was het 9 dollar vandaag? Is dat al een ATH ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 19:20:47 #152
230491 Zith
pls tip
pi_185051536
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waarom dan je betoog :') zeg dan gewoon niks en laat dit topic lekker dooretteren.
Mijn betoog was niet een 'niet meer elkaar plagen jongens' betoog, het was claimen dat waves/UNIVERSA shills tegen een grapje kunnen en VETters niet, een post later werd dat weer bewezen.

Oh, en dat VETters een wat dikkere huid moeten kweken ipv zich steeds zo opwinden, iedereen die niet in januari verkocht is een rekt pleb, boeiend, zitten allemaal in hetzelfde schuitje.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185051541
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Was het 9 dollar vandaag? Is dat al een ATH ?
ohw wacht

24h volume van vandaag is 50 USD!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 19:21:06 ]
pi_185051563
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:20 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ohw wacht

24h volume van vandaag is 50 USD!
Woohoo DAT BEGINT ER BETER OP TE LIJKEN
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185051586
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:20 schreef Zith het volgende:

[..]

Mijn betoog was niet een 'niet meer elkaar plagen jongens' betoog, het was claimen dat waves/UNIVERSA shills tegen een grapje kunnen en VETters niet, een post later werd dat weer bewezen.

Oh, en dat VETters een wat dikkere huid moeten kweken ipv zich steeds zo opwinden, iedereen die niet in januari verkocht is een rekt pleb, boeiend, zitten allemaal in hetzelfde schuitje.
"it's just a prank bro"

Thanks for proving my point
pi_185051598
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:20 schreef Zith het volgende:

[..]

Mijn betoog was niet een 'niet meer elkaar plagen jongens' betoog, het was claimen dat waves/UNIVERSA shills tegen een grapje kunnen en VETters niet, een post later werd dat weer bewezen.

Oh, en dat VETters een wat dikkere huid moeten kweken ipv zich steeds zo opwinden, iedereen die niet in januari verkocht is een rekt pleb, boeiend, zitten allemaal in hetzelfde schuitje.
Niemand die dit wat boeit, dus beter doe je in het vervolg de moeite niet meer om dit soort onzin hier te plaatsen. Lekker in de SC shitposten en laten gaan svp.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:23:13 #157
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185051604
Hahaha beter dan 0 op de shit van VET. _O-
Kijk ze weer allen happen.
Heerlijk
Ondertussen maak ik lekker winst op andere shit, dan de mensen die stilstaan, bij maar 1 token.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185051627
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

"it's just a prank bro"

Thanks for proving my point
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
pi_185051642
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:23 schreef ssjgoku het volgende:
Hahaha beter dan 0 op de shit van VET. _O-
Kijk ze weer allen happen.
Heerlijk
Ondertussen maak ik lekker winst op andere shit, dan de mensen die stilstaan, bij maar 1 token.
“Ik MaAk EcHt WiNsT HoOr!1”
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 19:24:58 #160
230491 Zith
pls tip
pi_185051644
Zo glijden die aanvallen op SEAL (Kutste coin ooit) zo van ssjgokus gouden-profit schouders. Het boeit hem werkelijk niets en dat is zichtbaar... maar de VETters denken dat iedereen net zoals hun boos wordt als je hun coins aanvalt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:25:22 #161
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185051655
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

“Ik MaAk EcHt WiNsT HoOr!1”
IK STA ECHT STIL HOOR> _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 19:25:45 #162
230491 Zith
pls tip
pi_185051665
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Niemand die dit wat boeit, dus beter doe je in het vervolg de moeite niet meer om dit soort onzin hier te plaatsen. Lekker in de SC shitposten en laten gaan svp.
Die ik toch ook, sterker nog, ik doe gezellig mee met viesmade VETters als gevolg, -95% van ATH? 0 transacties op mainnet? _O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185051668
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:24 schreef Zith het volgende:
Zo glijden die aanvallen op SEAL (Kutste coin ooit) zo van ssjgokus gouden-profit schouders. Het boeit hem werkelijk niets en dat is zichtbaar... maar de VETters denken dat iedereen net zoals hun boos wordt als je hun coins aanvalt.
zzzZzzZZZzzzzzzZzzzz
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:25:57 #164
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185051671
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:24 schreef Zith het volgende:
Zo glijden die aanvallen op SEAL (Kutste coin ooit) zo van ssjgokus gouden-profit schouders. Het boeit hem werkelijk niets en dat is zichtbaar... maar de VETters denken dat iedereen net zoals hun boos wordt als je hun coins aanvalt.
Boeit mij ook 0.
Want ik ga verder. Er is meer dan SEAL. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185051689
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:24 schreef Zith het volgende:
Zo glijden die aanvallen op SEAL (Kutste coin ooit) zo van ssjgokus gouden-profit schouders. Het boeit hem werkelijk niets en dat is zichtbaar... maar de VETters denken dat iedereen net zoals hun boos wordt als je hun coins aanvalt.
Ja hoor, het doet hem niks met kreten als “IK MAAK WINST MET ANDERE COINS” en “IK ZIT TENMINSTE NIET IN VET ALS SHITCOIN”

Glijd zo van hem af _O-
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185051696
_O-
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:28:10 #167
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185051711
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja hoor, het doet hem niks met kreten als “IK MAAK WINST MET ANDERE COINS” en “IK ZIT TENMINSTE NIET IN VET ALS SHITCOIN”

Glijd zo van hem af _O-
quote:
Hey jullie 2.
Vastroesters.
Check QNT / LTO begin februari en nu.
Ga weg met jullie nep VET. _O-
Cijfers zijn feiten.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 19:28:47 #168
230491 Zith
pls tip
pi_185051723
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja hoor, het doet hem niks met kreten als “IK MAAK WINST MET ANDERE COINS” en “IK ZIT TENMINSTE NIET IN VET ALS SHITCOIN”

Glijd zo van hem af _O-
Niet zo jelly dat zijn huid een paar cm dikker is dan de jouwe
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185051733
Dat universa heeft ook nog maar slechts een 24h volume van 5k USD

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 19:29:21 ]
pi_185051742
Maar minister president droeg wel shirtje universa ahahahh1!!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 19:29:59 ]
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 19:31:19 #171
230491 Zith
pls tip
pi_185051767
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat universa heeft ook nog maar slechts een 24h volume van 5k USD
UNIVERSAAAAJAAAHAHAHAA

Die oud mod/shiller verdween direct na de ICO, en terecht _O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185051787
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:28 schreef Zith het volgende:

[..]

Niet zo jelly dat zijn huid een paar cm dikker is dan de jouwe
Jongen je laat net zien dat je totaal niet objectief kan oordelen :D laat het nu maar even rusten, je bent weer helemaal de weg kwijt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185051800
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat universa heeft ook nog maar slechts een 24h volume van 5k USD
Hoeveel winst heb jij al op VET gemaakt? :P

Heb ik het goed als ik denk dat je een jaar of 16 a 17 bent?
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:33:08 #174
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185051804
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Jongen je laat net zien dat je totaal niet objectief kan oordelen :D laat het nu maar even rusten, je bent weer helemaal de weg kwijt.
Hij heeft echt gelijk hoor!
SEAL boeit me 0, puur omdat ik verder kijk.
Volgens mij ben jij verdwaald, omdat jij blijft hangen bij maar 1 ding.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 19:33:54 #175
230491 Zith
pls tip
pi_185051817
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:33 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hij heeft echt gelijk hoor!
SEAL boeit me 0, puur omdat ik verder kijk.
Volgens mij ben jij verdwaald, omdat jij blijft hangen bij maar 1 ding.
Nah hij zit wel in andere coins
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185051863
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:33 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hij heeft echt gelijk hoor!
SEAL boeit me 0, puur omdat ik verder kijk.
Volgens mij ben jij verdwaald, omdat jij blijft hangen bij maar 1 ding.
“HiJ hEeFt EcHt GeLiJk HoOr!”
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:36:12 #177
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185051881
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

“HiJ hEeFt EcHt GeLiJk HoOr!”
Klein kind ben je ook. _O-
En #viesmad. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:36:23 #178
62913 Blik
The one and Only!
pi_185051890
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:20 schreef Zith het volgende:

[..]

Mijn betoog was niet een 'niet meer elkaar plagen jongens' betoog, het was claimen dat waves/UNIVERSA shills tegen een grapje kunnen en VETters niet, een post later werd dat weer bewezen.

Wat me weer brengt bij punt 1 van mijn reactie, niet iedereen is hetzelfde, dat geldt dus ook voor VET-investeerders
pi_185052053
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb ik het goed als ik denk dat je een jaar of 16 a 17 bent?
39
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 19:50:00 #180
230491 Zith
pls tip
pi_185052193
Laten we het niet persoonlijk maken ssj
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:51:29 #181
131603 Afwazig
Serious business
pi_185052247
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:50 schreef Zith het volgende:
Laten we het niet persoonlijk maken ssj
Voor iemand die het zo makkelijk van zijn rug liet glijden was dat wel een gekke opmerking he?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:55:28 #183
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185052306
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:50 schreef Zith het volgende:
Laten we het niet persoonlijk maken ssj
Oh was niet zo bedoeld hoor maar is prima. ^O^
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:57:35 #184
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185052335
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Voor iemand die het zo makkelijk van zijn rug liet glijden was dat wel een gekke opmerking he?
Heel soms, poep ik het ook eens uit. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 20:05:35 #185
230491 Zith
pls tip
pi_185052471
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Voor iemand die het zo makkelijk van zijn rug liet glijden was dat wel een gekke opmerking he?
Nee hoor, lachen om coins die -95% gaan (VET _O-) of coins met 9 USD volume is prima, persoonlijke aanvallen niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zith op 16-02-2019 20:18:22 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185052554
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

39
Ik stel me jou voor als een ietwat gezette man van Turkse (of in die buurten) komaf met dikke koningsketting en petje andersom.
Maar kan er compleet naast zitten. :P
Vakman pur sang
  zaterdag 16 februari 2019 @ 20:14:46 #187
131603 Afwazig
Serious business
pi_185052661
Wat een post over VET met lege blocks Al niet teweeg kan brengen. :')
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 20:20:47 #188
230491 Zith
pls tip
pi_185052819
Iemand nog wat oxycodon? Heb nog een hoop pakjes liggen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185052998
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 20:20 schreef Zith het volgende:
Iemand nog wat oxycodon? Heb nog een hoop pakjes liggen.
Kan je een paard mee verdoven :P
pi_185053034
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 20:14 schreef Afwazig het volgende:
Wat een post over VET met lege blocks Al niet teweeg kan brengen. :')
ja daar ging het ook echt om

Randdebiel
pi_185053104
VET is idd ook nog een shitshow, maar dat gaat wel moon als ze 10% van wat ze roepen, waar maken.
Lambo of Rekt
pi_185053306
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja daar ging het ook echt om

Randdebiel
Prachtig hoe jij altijd zo boos kan worden. Ik stel me jou echt voor als zo'n boos relkind dat de hele dag loopt te krijsen en met alle deuren slaat. _O-
pi_185053420
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

39
Nee joh meen je niet
pi_185053486
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

39
Lul niet :D
pi_185053609
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 20:47 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Lul niet :D
Over een jaar of 23 misschien. :D
  zaterdag 16 februari 2019 @ 21:10:28 #196
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185054083
Jezus, kleine kinders :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185055850
Sorry, verkeerde topic.

[ Bericht 80% gewijzigd door Lospedrosa op 16-02-2019 22:11:03 ]
Vakman pur sang
  zaterdag 16 februari 2019 @ 22:06:54 #198
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185055929
Jouw coin is kut mijn coin is beter blabla blabla

Doe gewoon normaal zo doe ik ook
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185056228
Al die shitcoinsshillers hier.

SNTR _O_ _O_
  zaterdag 16 februari 2019 @ 22:59:36 #200
131603 Afwazig
Serious business
pi_185057135
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja daar ging het ook echt om

Randdebiel
#viesmad
:D
  zaterdag 16 februari 2019 @ 23:31:23 #201
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185057740
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:21 schreef BadVlad het volgende:
Al die shitcoinsshillers hier.

SNTR _O_ _O_
UNIVERSAAAAAAAHAHAHAHAJAAAAAAAA
Hmz...
pi_185057772
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:59 schreef Afwazig het volgende:

[..]

#viesmad
:D
thanks for proving my point
pi_185057866
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

thanks for proving my point
Welk punt? Heb je ergens een punt gemaakt? :')
pi_185058071
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 23:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Welk punt? Heb je ergens een punt gemaakt? :')
.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 23:56:48 #205
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185058135


Punt gemaakt
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185058145
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 23:52 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

.
Mijn god, je bent echt net 15 he? :D
pi_185058161
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 23:56 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]

Punt gemaakt
Lekker man, ik doe ook altijd áan m'n huissleutel ruiken als ik heimwee heb.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 februari 2019 @ 00:36:28 #208
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185058699
Edit: Laat maar :)

Enige wat fijn zou zijn is dat jullie niet iedereen die VET wel wat vindt meteen afkraken, omdat er één of twee mafkezen zijn die niet tegen grapjas en/of kritiek kunnen. Dat helpt sfeer hier niet echt.

Zit zelf sinds kort weer in VET en ik vind het nog steeds een boeiend project met veel toekomst. Kritisch zijn/blijven is goed, maar ga niet hele topic lopen terroriseren, omdat wij hier een paar gasten hebben die niet tegen kritiek kunnen. Niet nodig om op kleuterschoolniveau te blijven hangen "hij begon, nee hij begon, nee meester hij stak zijn tong uit ... nooouuuuuu niet eerlijk".

[ Bericht 76% gewijzigd door Evenstar op 17-02-2019 00:43:42 ]
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2019 @ 00:53:14 #209
230491 Zith
pls tip
pi_185058873
@Kyran ik heb binnenkort een leverbiopt afname, doen ze met echo en een breinaald, kan jij die doen ik vertrouw jouw het meest.

Vet is idd een interessant project alleen een hoop haken en ogen (wie bezit de nodes, wat is de terugverdientijd van een node en zal dat veranderen bij hogere populariteit als VTHOR txen stabiel moeten blijven in prijs, authenticity projecten waar helemaal geen blockchain voor nodig is, niet los kunnen komen van trusted third parties zoals die noren) <-- vragen en opinies die ik heb en kan verdedigen maar als ik die hier post niet tot een normale discussie leiden omdat het kritiek op vet is.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 februari 2019 @ 01:00:43 #210
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185058936
quote:
17s.gif Op zondag 17 februari 2019 00:53 schreef Zith het volgende:
@:Kyran ik heb binnenkort een leverbiopt afname, kan jij die doen ik vertrouw jouw het meest.

Vet is idd een interessant project alleen een hoop haken en ogen (wie bezit de nodes, wat is de terugverdientijd van een node en zal dat veranderen bij hogere populariteit als VTHOR txen stabiel moeten blijven in prijs, authenticity projecten waar helemaal geen blockchain voor nodig is, niet los kunnen komen van trusted third parties zoals die noren) <-- vragen en opinies die ik heb en kan verdedigen maar als ik die hier niet post niet tot een normale discussie leiden.
@Zith Ik zou mij niet vertrouwen. Ik kom niet opdagen. Succes trouwens! :)

Authenticity projecten hebben geen blockchain nodig, maar ik denk daadwerkelijk wel dat het wat toevoegd. Je kan bij heel veel projecten wel roepen "ja, maar een gewone database kan dat ook", maar alle extra veiligheid van een blockchain is wel een stap in de goeie richting om vertrouwen te winnen/kweken.

Ze zitten inderdaad flink vast aan DNV GL, maar waarom zie je dat als iets negatiefs? Ik denk juist dat iets volatiels en ongrijpbaars (voor leken) als een cryptoproject een sterke naam kan gebruiken om vertrouwen te winnen. DNV GL is een gigant in hun eigen markt en als zo'n gigant samen wil werken met een relatief klein cryptoproject is dat alleen maar positief.

Wel mee eens dat discussie hier lastig is hoor, vooral als er altijd een paar mensen zijn die koste wat het kost voor of tegen moeten zijn en andere partijen gewoon niet willen horen.

Ben er trouwens tijdje uitgeweest qua VET. Is het nu duidelijk wie die authority nodes in bezit hebben? Nog even een keer in verdiepen.....
pi_185059303
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 23:56 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]

Punt gemaakt
Wat is dit? Lijkt op een Diamond Labs ECA capsule. Ga je afvallen Fathank?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2019 02:34:16 ]
  zondag 17 februari 2019 @ 02:50:46 #212
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185059330
quote:
17s.gif Op zondag 17 februari 2019 00:53 schreef Zith het volgende:
@:Kyran ik heb binnenkort een leverbiopt afname, doen ze met echo en een breinaald, kan jij die doen ik vertrouw jouw het meest.

Vet is idd een interessant project alleen een hoop haken en ogen (wie bezit de nodes, wat is de terugverdientijd van een node en zal dat veranderen bij hogere populariteit als VTHOR txen stabiel moeten blijven in prijs, authenticity projecten waar helemaal geen blockchain voor nodig is, niet los kunnen komen van trusted third parties zoals die noren) <-- vragen en opinies die ik heb en kan verdedigen maar als ik die hier post niet tot een normale discussie leiden omdat het kritiek op vet is.
Beginnen met leestekens op de juiste plaats lijkt me een goed begin. Dit is werkelijk onleesbaar.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2019 @ 06:41:57 #213
230491 Zith
pls tip
pi_185059532
Dat zei ik ook tegen je vader toen we gister onze gedichten aan elkaar deelden.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185059741
quote:
17s.gif Op zondag 17 februari 2019 00:53 schreef Zith het volgende:
@:Kyran ik heb binnenkort een leverbiopt afname, doen ze met echo en een breinaald, kan jij die doen ik vertrouw jouw het meest.

Vet is idd een interessant project alleen een hoop haken en ogen (wie bezit de nodes, wat is de terugverdientijd van een node en zal dat veranderen bij hogere populariteit als VTHOR txen stabiel moeten blijven in prijs, authenticity projecten waar helemaal geen blockchain voor nodig is, niet los kunnen komen van trusted third parties zoals die noren) <-- vragen en opinies die ik heb en kan verdedigen maar als ik die hier post niet tot een normale discussie leiden omdat het kritiek op vet is.
ik Kan hier inhoudelijk op reageren maar ga ik niet meer doen

Geen zin in
  zondag 17 februari 2019 @ 08:56:36 #215
62913 Blik
The one and Only!
pi_185059800
quote:
17s.gif Op zondag 17 februari 2019 00:53 schreef Zith het volgende:
@:Kyran ik heb binnenkort een leverbiopt afname, doen ze met echo en een breinaald, kan jij die doen ik vertrouw jouw het meest.

Vet is idd een interessant project alleen een hoop haken en ogen (wie bezit de nodes, wat is de terugverdientijd van een node en zal dat veranderen bij hogere populariteit als VTHOR txen stabiel moeten blijven in prijs, authenticity projecten waar helemaal geen blockchain voor nodig is, niet los kunnen komen van trusted third parties zoals die noren) <-- vragen en opinies die ik heb en kan verdedigen maar als ik die hier post niet tot een normale discussie leiden omdat het kritiek op vet is.
Heb je ooit bedacht dat het ook aan jou houding zou kunnen liggen. Ik heb nooit problemen met kritiek mits het een beetje onderbouwd is. Maar het probleem is dat dat 9 vd 10 keer niet normaal gebeurt ofwel enorm slecht onderbouwt is.

Als daar dan een reactie op komt ben je opeens ‘zuur’ en wordt iedereen die VET heeft op 1 hoop gegooid. Dan ben ik al snel klaar met de discussie
  zondag 17 februari 2019 @ 08:58:49 #216
62913 Blik
The one and Only!
pi_185059818
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 01:00 schreef Kyran het volgende:

[..]
.

Ben er trouwens tijdje uitgeweest qua VET. Is het nu duidelijk wie die authority nodes in bezit hebben? Nog even een keer in verdiepen.....
Nee, er zijn er een aantal bekend, maar niet allemaal (zwerft vast wel ergens een lijstje rond online). Geloof ook niet dat ze allemaal bekend gaan worden, teveel achter nda’s enzo verscholen
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2019 @ 09:06:02 #217
230491 Zith
pls tip
pi_185059881
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 08:56 schreef Blik het volgende:

[..]

Heb je ooit bedacht dat het ook aan jou houding zou kunnen liggen. Ik heb nooit problemen met kritiek mits het een beetje onderbouwd is. Maar het probleem is dat dat 9 vd 10 keer niet normaal gebeurt ofwel enorm slecht onderbouwt is.

Als daar dan een reactie op komt ben je opeens ‘zuur’ en wordt iedereen die VET heeft op 1 hoop gegooid. Dan ben ik al snel klaar met de discussie
Ben net een hond, na de zoveelste vetboy reactie leer je het wel af om normaal met ze om te gaan omdat het veel minder energie kost om een bazenopmerking terug te sturen (die schud ik zo uit mijn mouw namelijk, een van mijn talenten) dan een inhoudelijk betoog waarbij de reactie een huillach is.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 17 februari 2019 @ 09:14:24 #218
62913 Blik
The one and Only!
pi_185059950
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 09:06 schreef Zith het volgende:

[..]

Ben net een hond, na de zoveelste vetboy reactie leer je het wel af om normaal met ze om te gaan omdat het veel minder energie kost om een bazenopmerking terug te sturen (die schud ik zo uit mijn mouw namelijk, een van mijn talenten) dan een inhoudelijk betoog waarbij de reactie een huillach is.
Als je reageert zoals je nu doet hoef je ook weinig serieus terug te verwachten
pi_185059985
Als je je afvraagt waarom de VET discussie niet normaal gevoerd kan worden, kijk dan eens naar reacties in dit topic in 2017 en begin 2018.
Als of je tegen een moslim Allah gaat zitten afkraken.
Vakman pur sang
pi_185060049
Jaaahoorrrr mensen die nu denken dat ze op een normale manier kritiek gaven op VET

GTFO.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2019 09:22:41 ]
  zondag 17 februari 2019 @ 09:49:38 #221
131603 Afwazig
Serious business
pi_185060358
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je je afvraagt waarom de VET discussie niet normaal gevoerd kan worden, kijk dan eens naar reacties in dit topic in 2017 en begin 2018.
Als of je tegen een moslim Allah gaat zitten afkraken.
Dit vooral ja.
  zondag 17 februari 2019 @ 09:51:53 #222
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185060393
Goedemorgen warrriors!

Heb voor allen lekkere Latte machiato koffie!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 17 februari 2019 @ 10:28:26 #223
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185060834
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 09:51 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen warrriors!

Heb voor allen lekkere Latte machiato!
Fixed
Hmz...
pi_185060838
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 06:41 schreef Zith het volgende:
Dat zei ik ook tegen je vader toen we gister onze gedichten aan elkaar deelden.
high on morfine
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2019 @ 10:30:07 #225
230491 Zith
pls tip
pi_185060858
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 10:28 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

high on morfine
Oxy
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185061407
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 01:00 schreef Kyran het volgende:
Authenticity projecten hebben geen blockchain nodig, maar ik denk daadwerkelijk wel dat het wat toevoegd. Je kan bij heel veel projecten wel roepen "ja, maar een gewone database kan dat ook", maar alle extra veiligheid van een blockchain is wel een stap in de goeie richting om vertrouwen te winnen/kweken.
Dit is volgens mij ook zo, en een goed punt. De vraag is wel of met de huidige schaalbaarheid en bepaalde mate van decentralisatie (of het ontbreken daarvan) de extra veiligheid het waard is.

https://arewedecentralizedyet.com/

Is trouwens weer live voor mensen die het een tof project vonden :D
  zondag 17 februari 2019 @ 11:18:01 #227
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185061485
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2019 @ 11:24:18 #228
230491 Zith
pls tip
pi_185061554
quote:
6s.gif Op zondag 17 februari 2019 11:18 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk gephotoshopped, waarschijnlijk is er geen eens een vechain stoomtrein :N
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 februari 2019 @ 11:29:22 #229
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185061600
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 11:10 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dit is volgens mij ook zo, en een goed punt. De vraag is wel of met de huidige schaalbaarheid en bepaalde mate van decentralisatie (of het ontbreken daarvan) de extra veiligheid het waard is.

https://arewedecentralizedyet.com/

Is trouwens weer live voor mensen die het een tof project vonden :D
Denk dat wij hier al eerder over gehad hebben. Als je grote bedrijven aan wil trekken als klant en dus wil zorgen voor (mass)adoption moet je een middenweg zoeken en dat is wat VeChain aan het doen is.

Helemaal mee eens dat het vooral een deel van decentralisatie weghaalt. Daar is geen discussie over mogelijk, want dat is een feit. Je kan vooral discussiëren over of dat in dit geval heel erg is. Ik vind van niet, maar als dat bijvoorbeeld jou reden zou zijn om niet in VET te zitten zou ik dat wel begrijpen.

Voor mij is het juist een reden waarom ik vertrouwen heb dat VET nog flink wat groei kan laten zien. (Mass)adoption gaat niet plaatsvinden omdat Henk en Ingrid in crypto stappen, maar omdat het bedrijfsleven het gaat omarmen en daar heeft VeChain een voorsprong in mijn ogen. VeChain is zeker niet de enige zoals sommigen het liefst willen geloven.

Nog even terugkomend over de topics in 2017 en 2018 over VeChain. Ja, er was veel gezeik en ja VeChain werd met hard en tand verdedigd door alle crypto hooligans hier, maar ook toen waren er twee partijen. Als ene schreeuwt VET is het beste ooit en de rest zuigt kan je tegenreactie verwachten en andersom werkt het net zo goed. Als je inhoudloos kritiek geeft kan je verwachten dat mensen inhoudloos gaan shillen, dus nu niet onschuldig gaan doen alsof het alleen aan de shillrs lag.

Er was sowieso 1 idioot hier die het er om deed die uiteindelijk terecht een ban heeft gekregen. Dat jullie zelfs zo'n persoon nog verdedigen zegt ook wel genoeg.
pi_185061664
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 11:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk dat wij hier al eerder over gehad hebben. Als je grote bedrijven aan wil trekken als klant en dus wil zorgen voor (mass)adoption moet je een middenweg zoeken en dat is wat VeChain aan het doen is.

Helemaal mee eens dat het vooral een deel van decentralisatie weghaalt. Daar is geen discussie over mogelijk, want dat is een feit. Je kan vooral discussiëren over of dat in dit geval heel erg is. Ik vind van niet, maar als dat bijvoorbeeld jou reden zou zijn om niet in VET te zitten zou ik dat wel begrijpen.

Voor mij is het juist een reden waarom ik vertrouwen heb dat VET nog flink wat groei kan laten zien. (Mass)adoption gaat niet plaatsvinden omdat Henk en Ingrid in crypto stappen, maar omdat het bedrijfsleven het gaat omarmen en daar heeft VeChain een voorsprong in mijn ogen. VeChain is zeker niet de enige zoals sommigen het liefst willen geloven.

Nog even terugkomend over de topics in 2017 en 2018 over VeChain. Ja, er was veel gezeik en ja VeChain werd met hard en tand verdedigd door alle crypto hooligans hier, maar ook toen waren er twee partijen. Als ene schreeuwt VET is het beste ooit en de rest zuigt kan je tegenreactie verwachten en andersom werkt het net zo goed. Als je inhoudloos kritiek geeft kan je verwachten dat mensen inhoudloos gaan shillen, dus nu niet onschuldig gaan doen alsof het alleen aan de shillrs lag.

Er was sowieso 1 idioot hier die het er om deed die uiteindelijk terecht een ban heeft gekregen. Dat jullie zelfs zo'n persoon nog verdedigen zegt ook wel genoeg.
Oh ik had het helemaal niet over VEN. Maar meer over crypto in het algemeen.

Je kunt het denk ik op een grafiekje uittekenen, hoe meer decentraal een blockchain is hoe duurder het is om er gebruik van te maken (mede omdat ie gewoon niet schaalbaar is). Dus bij use cases waar relatief prima security en veel schaalbaarheid nodig is kan je makkelijk een wat minder decentraal model kiezen, DPOS of PoA. Bij use cases waar je veiligheid optimaal moet zijn (digitaal goud -> Bitcoin) kan je beter voor een echt decentrale blockchain gaan.

Wat interessanter is is wat er gaat gebeuren als er netwerken komen die en in grote mate decentraal zijn *en* schaalbaar zijn (dus goedkoop in gebruik met veel zekerheid), die vegen dan als het goed is alle DPOS en PoA en alle gecentraliseerde chains op.
pi_185061818
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 11:35 schreef KapBak het volgende:

[..]

Wat interessanter is is wat er gaat gebeuren als er netwerken komen die en in grote mate decentraal zijn *en* schaalbaar zijn (dus goedkoop in gebruik met veel zekerheid), die vegen dan als het goed is alle DPOS en PoA en alle gecentraliseerde chains op.
Oja oja die ken ik wel
pi_185061822
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 11:46 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Oja oja die ken ik wel
Ja het ligt op het puntje van mijn tong, maar kan er niet op komen. Kan je de naam even noemen?
pi_185061842
Iets met met een K in ieder geval.
pi_185061910
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 11:48 schreef KapBak het volgende:
Iets met met een K in ieder geval.
Jaaa je bent zo close kom op je kan het!!
pi_185061928
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 11:35 schreef KapBak het volgende:
die vegen dan als het goed is alle DPOS en PoA en alle gecentraliseerde chains op
Bedrijven gaan echt geen decentrale chains gebruiken. Hooguit wat zolderkamerdevs en daar houdt het wel bij op. Zie bv waves met vostok. Een beter voorbeeld kan je niet krijgen.

Dat power to the people gedoe is een utopie.
pi_185061929
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185061947
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 11:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Bedrijven gaan echt geen decentrale chains gebruiken. Hooguit wat zolderkamerdevs en daar houdt het wel bij op. Zie bv waves met vostok. Een beter voorbeeld kan je niet krijgen.

Dat power to the people gedoe is een utopie.
Tegen beter weten in ga ik op je reageren :P

Ze kunnen prima een decentrale chain gebruiken en wel controle houden. Waarom denk je dat alle stablecoins die netjes geaudit en gereguleerd zijn op Ethereum gegooid worden? Omdat het decentraal is en je als onderneming toch controle kunt houden.

PAXOS bijvoorbeeld heeft gewoon een censuur functie geprogrammeerd in het smart contract.
pi_185062059
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 11:58 schreef KapBak het volgende:

[..]

Tegen beter weten in ga ik op je reageren :P

Ze kunnen prima een decentrale chain gebruiken en wel controle houden. Waarom denk je dat alle stablecoins die netjes geaudit en gereguleerd zijn op Ethereum gegooid worden? Omdat het decentraal is en je als onderneming toch controle kunt houden.

PAXOS bijvoorbeeld heeft gewoon een censuur functie geprogrammeerd in het smart contract.
Dat is dan ook zo'n beetje de enige usecase waar het voor gebruikt zou kunnen worden. Controle boeit niet zo veel. Meeste mensen vergeten het support gedeelte.Waarom gebruiken er zoveel organisaties SAP en geen gratis open source variant denk je...?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2019 12:07:11 ]
pi_185062257
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 11:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Bedrijven gaan echt geen decentrale chains gebruiken. Hooguit wat zolderkamerdevs en daar houdt het wel bij op. Zie bv waves met vostok. Een beter voorbeeld kan je niet krijgen.

Dat power to the people gedoe is een utopie.
Je kan een Komodo asset chain prima alleen op je eigen netwerk houden. Alleen wat nodes binnen je eigen bedrijf en klaar is kees
  zondag 17 februari 2019 @ 13:05:28 #240
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185063117
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 12:22 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Je kan een Komodo asset chain prima alleen op je eigen netwerk houden. Alleen wat nodes binnen je eigen bedrijf en klaar is kees
Kun je net zo goed een SQL-servertje draaien.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185063188
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 13:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Kun je net zo goed een SQL-servertje draaien.
Idd, blijkbaar is er een markt voor, kijk maar naar vechain
pi_185063359
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 13:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Kun je net zo goed een SQL-servertje draaien.
Bij een "private blockchain" waar je met meerdere partners de blockchain raadpleegt heb je als voordeel dat je oude, weggeschreven informatie niet kan vervalsen omdat de hashes dan gelijk afwijken van de exemplaren van je partners.

Bij een SQL-server kan je wel muteren zonder dat het zichtbaar is (log weggooien ;) )
Dat kan je wel voorkomen door de SQL mutaties weg te schrijven in een blockchain, oh wacht :P
  zondag 17 februari 2019 @ 16:08:27 #243
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185065845
Zo, eindelijk!
A.s. donderdag gaan ze beginnen met het schilderen van buiten houtwerk aan't huisje :D

Gaat nog eens wat worden zo.

Verder zijn de koersen vandaag saai.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 17 februari 2019 @ 16:17:23 #244
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185066033
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 13:09 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Idd, blijkbaar is er een markt voor, kijk maar naar vechain
Kun je dat uitleggen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185066067
50 transacties vind ik nog geen markt.
Vakman pur sang
pi_185066648
quote:
5s.gif Op zondag 17 februari 2019 16:17 schreef fathank het volgende:

[..]

Kun je dat uitleggen?
Vechain is een permissioned blockchain -> niet iedereen kan een node draaien -> ook wel een private blockchain genoemd -> jij zegt dat je dan net een SQL servertje kan draaien
pi_185066800
Vechain is een shiiiity coin
  zondag 17 februari 2019 @ 17:41:49 #248
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185067597
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 16:08 schreef ssjgoku het volgende:

Verder zijn de koersen vandaag saai.
Voor mij niet hoor, CPC gaat de laatse dagen ineens als een raket. Pre mainnet pump ofzo? :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185067687
Idd niks mis met de koersen, KMD kleine moonshot, die trekt ons wel uit de bearmarkt
  zondag 17 februari 2019 @ 18:09:22 #250
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185068215
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Voor mij niet hoor, CPC gaat de laatse dagen ineens als een raket. Pre mainnet pump ofzo? :o
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 17:46 schreef ChickenMan het volgende:
Idd niks mis met de koersen, KMD kleine moonshot, die trekt ons wel uit de bearmarkt
Ah, stijgende lijn idd. Ik sprak idd even vanuit mijn eigen perspectief ;)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 17 februari 2019 @ 18:58:08 #251
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185069485
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 16:53 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Vechain is een permissioned blockchain -> niet iedereen kan een node draaien -> ook wel een private blockchain genoemd -> jij zegt dat je dan net een SQL servertje kan draaien
Nee. Dat is als je een chain supersecret alleen voor jezelf houdt in je eigen netwerk zoals jij roept.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185070191
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 18:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee. Dat is als je een chain supersecret alleen voor jezelf houdt in je eigen netwerk zoals jij roept.
Ik had mijn woorden zorgvuldiger moeten kiezen idd, punt blijft staan tho
  zondag 17 februari 2019 @ 19:29:00 #253
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185070219
VTHO lekker aan het moonen
  zondag 17 februari 2019 @ 19:46:24 #254
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185070608
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:29 schreef leolinedance het volgende:
VTHO lekker aan het moonen
Idd, en hoe! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185070860
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 12:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom gebruiken er zoveel organisaties SAP en geen gratis open source variant denk je...?
Huh? Bijna elke SAP enterprise server draait op Linux wat weer open source is.

Dit is echt flauwekul van je joh _O-
pi_185070888
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:58 schreef KapBak het volgende:

[..]

Huh? Bijna elke SAP enterprise server draait op Linux wat weer open source is.

Dit is echt flauwekul van je joh _O-
you don't get it do you
pi_185070911
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

you don't get it do you
Kom er maar in met je gebrekkige argumenten teksten ssjgoku.
pi_185070946
Hier gaan we weer. Even wachten jongens, ik pak een bak chips erbij.
pi_185070952
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:02 schreef illusions het volgende:
Hier gaan we weer. Even wachten jongens, ik pak een bak chips erbij.
:P
pi_185070977
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:00 schreef KapBak het volgende:

[..]

Kom er maar in met je gebrekkige argumenten teksten ssjgoku.
noem 1 organisatie dat op eigen houtje SAP geintegreerd heeft in Hun bedrijfsprocessen zonder enige SAP support van de daarin gespecialiseerde organisaties :D
pi_185071013
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:03 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

noem 1 organisatie dat op eigen houtje SAP geintegreerd heeft in Hun bedrijfsprocessen zonder enige SAP support van de daarin gespecialiseerde organisaties :D
En organisaties integreren wel aan de lopende band blockchains natuurlijk zonder externe organisaties. _O-
pi_185071014
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:03 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

noem 1 organisatie dat op eigen houtje SAP geintegreerd heeft in Hun bedrijfsprocessen zonder enige SAP support van de daarin gespecialiseerde organisaties :D
Wat heeft dat ermee te maken?

Een IT bedrijf kan prima nog services aanbieden (zoals support of integratie) terwijl er wel een open source, distributed, permissionless netwerk gebruikt wordt.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:05:29 #263
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071035
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:00 schreef KapBak het volgende:

[..]

Kom er maar in met je gebrekkige argumenten teksten ssjgoku.
Hoe bedoel je dit nou weer? :/
Waarom zo hostile?

Dat je 1x keer niet begreep wat ik bedoel, daar kan ik niets aan doen.
Get moar intellect.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185071047
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:05 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit nou weer? :/
Waarom zo hostile?

Dat je 1x keer niet begreep wat ik bedoel, daar kan ik niets aan doen.
Get moar intellect.
Ik bedoel meer dat Dima nu geen argumenten gebruikt en je hem daar wel even op kan aanspreken, zoals je ook zo graag bij mij deed :D

Het was een grapje, soort van :P
  zondag 17 februari 2019 @ 20:06:36 #265
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071064
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:06 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat Dima nu geen argumenten gebruikt en je hem daar wel even op kan aanspreken, zoals je ook zo graag bij mij deed :D
LOL.
Ik heb dat reeds geprobeerd bij hem.
Dat is niet te doen, en ga ik ook niet doen :P
en heb em door _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185071086
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:06 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

LOL.
Ik heb dat reeds geprobeerd bij hem.
Dat is niet te doen, en ga ik ook niet doen :P
en heb em door _O-
Wat??? Ik snap niet waar jullie het over hebben.

Dima is een uiterst rationeel en emotioneel stabiel mens.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:08:18 #267
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071104
Hey, even serieus mensen.

Ik heb koopwoning en ga vooraanzicht echt changen met het schilderen qua kleuren, meeste woningen om mij heen, zijn huur.

Mag dat zomaar?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185071124
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:07 schreef illusions het volgende:

Dima is een uiterst rationeel en emotioneel stabiel mens.
HOU JE BEK GEK!

:P
pi_185071135
Is dit tegenwoordig het rel-topic?
Forcefield City Bewoner
pi_185071142
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:09 schreef roislecxe het volgende:
Is dit tegenwoordig het rel-topic?
Ja.

Even Kyran aan het werk zetten.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 februari 2019 @ 20:11:05 #271
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185071158
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:58 schreef KapBak het volgende:

[..]

Huh? Bijna elke SAP enterprise server draait op Linux wat weer open source is.

Dit is echt flauwekul van je joh _O-
Dat maakt SAP toch geen open source software of mis ik iets?
pi_185071167
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:08 schreef ssjgoku het volgende:
Hey, even serieus mensen.

Ik heb koopwoning en ga vooraanzicht echt changen met het schilderen qua kleuren, meeste woningen om mij heen, zijn huur.

Mag dat zomaar?
Volgens mij verschilt dat per straat en buurt. Als jouw buren op 100 meter afstand wonen kan ik me voorstellen dat het minder uitmaakt als wanneer je je rijtjeshuis fel roze schildert. :P

Hier in het centrum van het dorp moeten de mensen overigens elke paar jaar hun huis verplicht wit schilderen.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:11:52 #273
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185071175
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:09 schreef roislecxe het volgende:
Is dit tegenwoordig het rel-topic?
Blijkbaar... De mensen die zich een bearmarket geleden nog irriteerden aan trolls in dit topic, zijn nu zelf de trolls geworden :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_185071179
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat maakt SAP toch geen open source software of mis ik iets?
Dat dacht ik ook al maar ik sta aan Kap's kant dus ik zei er maar niks van. :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 februari 2019 @ 20:12:30 #275
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185071182
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al maar ik sta aan Kap's kant dus ik zei er maar niks van. :D
Goed argument _O-

Mafkezen hier :D
pi_185071199
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Goed argument _O-

Mafkezen hier :D
#teamkap _O-
  zondag 17 februari 2019 @ 20:13:15 #277
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071206
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Goed argument _O-

Mafkezen hier :D
Idd!
Maar misschien beter om het er niet meer over te hebben. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:13:21 #278
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185071208
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:08 schreef ssjgoku het volgende:
Hey, even serieus mensen.

Ik heb koopwoning en ga vooraanzicht echt changen met het schilderen qua kleuren, meeste woningen om mij heen, zijn huur.

Mag dat zomaar?
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij verschilt dat per straat en buurt. Als jouw buren op 100 meter afstand wonen kan ik me voorstellen dat het minder uitmaakt als wanneer je je rijtjeshuis fel roze schildert. :P

Hier in het centrum van het dorp moeten de mensen overigens elke paar jaar hun huis verplicht wit schilderen.
Open er een topic over, garantie voor verhitte discussies :P
NWS / Groen huis moet worden overgeschilderd, maar eigenaresse (82) weigert
pi_185071218
HOU JE BEK MONGOOL

GTFO

Klein quizje.. wie ben ik? :P
  zondag 17 februari 2019 @ 20:13:48 #280
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071219
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Open er een topic over, garantie voor verhitte discussies :P
NWS / Groen huis moet worden overgeschilderd, maar eigenaresse (82) weigert
LOL.
Good one.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185071229
Is vechain al 12 dollah?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 17 februari 2019 @ 20:14:33 #282
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071234
Ik pak wel normale kleuren tho.
7011 grijs met wit. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185071259
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:14 schreef ssjgoku het volgende:
Ik pak wel normale kleuren tho.
7011 grijs met wit. :)
Het heeft toch geen fuck zin als die Twingo het uitzicht verpest. _O-
  zondag 17 februari 2019 @ 20:16:05 #284
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071266
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Het heeft toch geen fuck zin als die Twingo het uitzicht verpest. _O-
Die verstop ik. :+
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185071271
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:04 schreef KapBak het volgende:

[..]

Wat heeft dat ermee te maken?

Een IT bedrijf kan prima nog services aanbieden (zoals support of integratie) terwijl er wel een open source, distributed, permissionless netwerk gebruikt wordt.
ja een IT bedrijf gaat dus geen random decentralized schaalbaar blockchain gebruiken

Die ontwikkelen ze zelf wel, of ze kopieren en tweaken het her en der daar het open source is
pi_185071289
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:16 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Die verstop ik. :+
Ach, als het goed zit staat daar binnenkort toch een Lambo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185071307
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat maakt SAP toch geen open source software of mis ik iets?
Maar SAP is blijkbaar een serieuze onderneming, die wel open source software gebruikt.

Evenals Amazon, Facebook, Twitter, Google en noem ze allemaal maar op.

Het punt, als een onderneming SAP inhuurt, gebruiken ze indirect gewoon open-source software.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:17:57 #288
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185071308
quote:
5s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is vechain al 12 dollah?
12 dollah is pre-tokenswap. 0,12 is de nieuwe 12.
En nee dat is ie nog niet, we zijn onderweg :P
  zondag 17 februari 2019 @ 20:18:39 #289
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071331
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Ach, als het goed zit staat daar binnenkort toch een Lambo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet enkel SEAL gelukkig :)
Heb er nog 4. Maargoed, het is gewoon geduld idd. Maar wil geen lambo... een mooie auto is al fijn. Wellicht electrisch, en dan alles zonnepanelen, etc. Komt tijd, komt goed toch.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185071332
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:16 schreef Dimachaerus het volgende:
ja een IT bedrijf gaat dus geen random decentralized schaalbaar blockchain gebruiken
Wel als de trade off tussen kosten en veiligheid/zekerheid het waard is.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 februari 2019 @ 20:19:35 #291
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185071353
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:14 schreef ssjgoku het volgende:
Ik pak wel normale kleuren tho.
7011 grijs met wit. :)
Bij ons mag dat niet, maar staat ook vastgelegd ergens in een document :P Wij hebben hier 8 woningen staan in zelfde stijl met een safraangele (don't ask) kozijnen. Bij bouw al vastgelegd dor architect dat dat moet blijven voor de eenheid.

Even nagaan of er dus regels zijn bij jou in de straat / buurt.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:20:04 #292
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185071367
Dit topic :'( Wat gaat SAP met crypto doen?
  zondag 17 februari 2019 @ 20:20:53 #293
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071392
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Bij ons mag dat niet, maar staat ook vastgelegd ergens in een document :P Wij hebben hier 8 woningen staan in zelfde stijl met een safraangele (don't ask) kozijnen. Bij bouw al vastgelegd dor architect dat dat moet blijven voor de eenheid.

Even nagaan of er dus regels zijn bij jou in de straat / buurt.
Serieus?
Zelfs met koop?
Nu krijg ik wel argwaan idd. Kost al veel, en geen zin om een brief te krijgen oid.
Kga morgen gemeente bellen.... dacht dat schilderen wel ok zou zijn, zolang ik niks aan vorm verander. Maar dit verschilt dus per gemeente I guess. :/
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185071394
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:18 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Niet enkel SEAL gelukkig :)
Heb er nog 4. Maargoed, het is gewoon geduld idd. Maar wil geen lambo... een mooie auto is al fijn. Wellicht electrisch, en dan ales zonnepanelen, etc. Komt tijd, komt goed toch.
Damn ik hoef echt geen elektrische auto, dat pas als het echt niet anders meer kan.

Fijnste auto vond ik m'n wijlen Toureg, 5 liter V10 beukert. There's no replacement for displacement.
pi_185071413
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:20 schreef leolinedance het volgende:
Dit topic :'( Wat gaat SAP met crypto doen?
Beide zijn accounting information systems, dus in zoverre kan je het met elkaar vergelijken :P

Verder waarschijnlijk helemaal niks _O-

Ik weet ook niet zeker wat open source software ermee te maken had, maar dat bracht Dima in.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:21:53 #296
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071417
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Damn ik hoef echt geen elektrische auto, dat pas als het echt niet anders meer kan.

Fijnste auto vond ik m'n wijlen Toureg, 5 liter V10 beukert. There's no replacement for displacement.
Het is meer vanwege de kosten. Ik wil ook snel een warmtepomp hier hebben.
Met besparen van mijn vaste lasten, krijg ik laatste jaren meer voor elkaar dan mijn baan / Crypto :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185071418
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Bij ons mag dat niet, maar staat ook vastgelegd ergens in een document :P Wij hebben hier 8 woningen staan in zelfde stijl met een safraangele (don't ask) kozijnen. Bij bouw al vastgelegd dor architect dat dat moet blijven voor de eenheid.

Even nagaan of er dus regels zijn bij jou in de straat / buurt.
Wat een kutarchitect ben je dan, zo eentje die per sé z'n heilige ontwerp wil beschermen. Je hebt toch betaald gekregen? Oprotten dan. :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 februari 2019 @ 20:22:52 #298
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185071443
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:20 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Serieus?
Zelfs met koop?
Nu krijg ik wel argwaan idd. Kost al veel, en geen zin om een brief te krijgen oid.
Kga morgen gemeente bellen.... dacht dat schilderen wel ok zou zijn, zolang ik niks aan vorm verander. Maar dit verschilt dus per gemeente I guess. :/
Yup, koopwoning. Zijn een beetje aparte woningen waarbij ze een eenheid willen houden. Volgens mij verjaren dat soort tegels wel weer.

Straat verderop hebben ze ook woningen met gele kozijnen die per woning van donkergeel naar lichtgeel aflopen. Natuurlijk is er één lutser precies in het midden nu die zijn kozijnen spierwit heeft geverfd :D Ziet er meteen niet meer uit haha ....
pi_185071455
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:21 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Het is meer vanwege de kosten. Ik wil ook snel een warmtepomp hier hebben.
Met besparen van mijn vaste lasten, krijg ik laatste jaren meer voor elkaar dan mijn baan / Crypto :P
Het heeft hier nog helemaal geen zin ook, de afstanden zijn vrij groot en er zijn vrijwel geen oplaadstations. Het zal wel bloedsnel zijn, maar heb liever een brullende motor.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:23:46 #300
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071461
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

Yup, koopwoning. Zijn een beetje aparte woningen waarbij ze een eenheid willen houden. Volgens mij verjaren dat soort tegels wel weer.

Straat verderop hebben ze ook woningen met gele kozijnen die per woning van donkergeel naar lichtgeel aflopen. Natuurlijk is er één lutser precies in het midden nu die zijn kozijnen spierwit heeft geverfd :D Ziet er meteen niet meer uit haha ....
Hahaha _O-
Thanks for the info, ik ga toch even bellen nu, to be sure.
Er zit ook enige eenheid in de meeste huurwoningen hier, vandaar.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 februari 2019 @ 20:24:05 #301
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185071468
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat een kutarchitect ben je dan, zo eentje die per sé z'n heilige ontwerp wil beschermen. Je hebt toch betaald gekregen? Oprotten dan. :P
1 kant van de woning (2 onder één kap) is compleet van glas, dus ziek veel kozijnen, dus zou er ook echt niet uitzien als ene helft geel en andere helft wit zou zijn. Ik snap het dus wel, maar ook wel irritant ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')