.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Welk punt? Heb je ergens een punt gemaakt?
@Zith Ik zou mij niet vertrouwen. Ik kom niet opdagen. Succes trouwens!quote:Op zondag 17 februari 2019 00:53 schreef Zith het volgende:
@:Kyran ik heb binnenkort een leverbiopt afname, kan jij die doen ik vertrouw jouw het meest.
Vet is idd een interessant project alleen een hoop haken en ogen (wie bezit de nodes, wat is de terugverdientijd van een node en zal dat veranderen bij hogere populariteit als VTHOR txen stabiel moeten blijven in prijs, authenticity projecten waar helemaal geen blockchain voor nodig is, niet los kunnen komen van trusted third parties zoals die noren) <-- vragen en opinies die ik heb en kan verdedigen maar als ik die hier niet post niet tot een normale discussie leiden.
Wat is dit? Lijkt op een Diamond Labs ECA capsule. Ga je afvallen Fathank?quote:
Beginnen met leestekens op de juiste plaats lijkt me een goed begin. Dit is werkelijk onleesbaar.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:53 schreef Zith het volgende:
@:Kyran ik heb binnenkort een leverbiopt afname, doen ze met echo en een breinaald, kan jij die doen ik vertrouw jouw het meest.
Vet is idd een interessant project alleen een hoop haken en ogen (wie bezit de nodes, wat is de terugverdientijd van een node en zal dat veranderen bij hogere populariteit als VTHOR txen stabiel moeten blijven in prijs, authenticity projecten waar helemaal geen blockchain voor nodig is, niet los kunnen komen van trusted third parties zoals die noren) <-- vragen en opinies die ik heb en kan verdedigen maar als ik die hier post niet tot een normale discussie leiden omdat het kritiek op vet is.
ik Kan hier inhoudelijk op reageren maar ga ik niet meer doenquote:Op zondag 17 februari 2019 00:53 schreef Zith het volgende:
@:Kyran ik heb binnenkort een leverbiopt afname, doen ze met echo en een breinaald, kan jij die doen ik vertrouw jouw het meest.
Vet is idd een interessant project alleen een hoop haken en ogen (wie bezit de nodes, wat is de terugverdientijd van een node en zal dat veranderen bij hogere populariteit als VTHOR txen stabiel moeten blijven in prijs, authenticity projecten waar helemaal geen blockchain voor nodig is, niet los kunnen komen van trusted third parties zoals die noren) <-- vragen en opinies die ik heb en kan verdedigen maar als ik die hier post niet tot een normale discussie leiden omdat het kritiek op vet is.
Heb je ooit bedacht dat het ook aan jou houding zou kunnen liggen. Ik heb nooit problemen met kritiek mits het een beetje onderbouwd is. Maar het probleem is dat dat 9 vd 10 keer niet normaal gebeurt ofwel enorm slecht onderbouwt is.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:53 schreef Zith het volgende:
Nee, er zijn er een aantal bekend, maar niet allemaal (zwerft vast wel ergens een lijstje rond online). Geloof ook niet dat ze allemaal bekend gaan worden, teveel achter nda’s enzo verscholenquote:Op zondag 17 februari 2019 01:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
.
Ben er trouwens tijdje uitgeweest qua VET. Is het nu duidelijk wie die authority nodes in bezit hebben? Nog even een keer in verdiepen.....
Ben net een hond, na de zoveelste vetboy reactie leer je het wel af om normaal met ze om te gaan omdat het veel minder energie kost om een bazenopmerking terug te sturen (die schud ik zo uit mijn mouw namelijk, een van mijn talenten) dan een inhoudelijk betoog waarbij de reactie een huillach is.quote:Op zondag 17 februari 2019 08:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je ooit bedacht dat het ook aan jou houding zou kunnen liggen. Ik heb nooit problemen met kritiek mits het een beetje onderbouwd is. Maar het probleem is dat dat 9 vd 10 keer niet normaal gebeurt ofwel enorm slecht onderbouwt is.
Als daar dan een reactie op komt ben je opeens ‘zuur’ en wordt iedereen die VET heeft op 1 hoop gegooid. Dan ben ik al snel klaar met de discussie
Als je reageert zoals je nu doet hoef je ook weinig serieus terug te verwachtenquote:Op zondag 17 februari 2019 09:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Ben net een hond, na de zoveelste vetboy reactie leer je het wel af om normaal met ze om te gaan omdat het veel minder energie kost om een bazenopmerking terug te sturen (die schud ik zo uit mijn mouw namelijk, een van mijn talenten) dan een inhoudelijk betoog waarbij de reactie een huillach is.
Dit vooral ja.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je je afvraagt waarom de VET discussie niet normaal gevoerd kan worden, kijk dan eens naar reacties in dit topic in 2017 en begin 2018.
Als of je tegen een moslim Allah gaat zitten afkraken.
Fixedquote:Op zondag 17 februari 2019 09:51 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen warrriors!
Heb voor allen lekkere Latte machiato!
high on morfinequote:Op zondag 17 februari 2019 06:41 schreef Zith het volgende:
Dat zei ik ook tegen je vader toen we gister onze gedichten aan elkaar deelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |