Lijken me eigenlijk hele fijne moderators die een hoop toelaten en niet handelen vanuit de e-penisquote:Op zondag 24 februari 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan kun je alleen mensen als Etto of Fem moderator maken
Dan is het nog een ban jatochquote:Op zondag 24 februari 2019 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die was destijds zelf aangevraagd omdat ik aan schoolwerk moest
Lekker veilig SC’enquote:
Rtquote:Op zondag 24 februari 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijken me eigenlijk hele fijne moderators die een hoop toelaten en niet handelen vanuit de e-penis
Jij bent echt een softe HPLC hequote:Op zondag 24 februari 2019 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die was destijds zelf aangevraagd omdat ik aan schoolwerk moest
is dit een belediging richting HPLC of een compliment richting mij?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent echt een softe HPLC he
haha dan ben je wel heel softquote:Op zondag 24 februari 2019 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent echt een softe HPLC he
Dat zal ook meteen de reden zijn waarom jij nooit een FA zal wordenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ik FA was dan had ik alleen al om je sig 6 maanden vakantie gegeven
Frustrerend he dat soort luiquote:Op zondag 24 februari 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijken me eigenlijk hele fijne moderators die een hoop toelaten en niet handelen vanuit de e-penis
En Ash. Tevens, hihi, post 69.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan kun je alleen mensen als Etto of Fem moderator maken
91quote:Op zondag 24 februari 2019 22:35 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
En Ash. Tevens, hihi, post 69.
Ha die Ashquote:Op zondag 24 februari 2019 22:35 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
En Ash. Tevens, hihi, post 69.
Dat kloptquote:Op zondag 24 februari 2019 22:36 schreef I. het volgende:
Statistisch gezien hebben users met veel notes/bans meer kans om mod te worden dan users die altijd braaf zijn geweest.
Die kennen de grenzen dan ook beter.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:36 schreef I. het volgende:
Statistisch gezien hebben users met veel notes/bans meer kans om mod te worden dan users die altijd braaf zijn geweest.
Daar heb ik bij sommige mods wel zo mijn twijfels over, haha.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die kennen de grenzen dan ook beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |