Alsof je nog iets goed kan doen in onze ogen, volg je gevoel en creëer een mooiere wereldquote:Op zondag 24 februari 2019 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan worden jullie weer mad enzo
ik zal 's even bedenken wat ik ga doenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof je nog iets goed kan doen in onze ogen, volg je gevoel en creëer een mooiere wereld
quote:Op zondag 24 februari 2019 22:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik zal 's even bedenken wat ik ga doen
Moet ik nu alweer het goede voorbeeld geven?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:25 schreef HPLC het volgende:
Jongens, zullen we nu weer even doen alsof we volwassen zijn
Eng he.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:26 schreef SideEffect het volgende:
Ik denk dat iedereen weg is gegaan door al dat blauw
Denk je vrijwilligquote:Op zondag 24 februari 2019 22:26 schreef SideEffect het volgende:
Ik denk dat iedereen weg is gegaan door al dat blauw
Inloggen kan je altijd hoor.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas nou op, voor je het weet kan je ineens een week niet inloggen.
Nog niemandquote:Op zondag 24 februari 2019 22:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wie heeft een ban? Denk alleen mono
vooralsnog heeft mono geen banquote:Op zondag 24 februari 2019 22:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wie heeft een ban? Denk alleen mono
Correcte toevoeging maatquote:
oh shitquote:Op zondag 24 februari 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit? Users die een ban hebben opgelopen horen toch geen mod te zijn.
hahaquote:Op zondag 24 februari 2019 22:26 schreef I. het volgende:
[..]
Moet ik nu alweer het goede voorbeeld geven?
Is idd hetzelfde als een agent met een strafbladquote:Op zondag 24 februari 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit? Users die een ban hebben opgelopen horen toch geen mod te zijn.
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan kun je alleen mensen als Etto of Fem moderator makenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
*kuch*quote:Op zondag 24 februari 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan kun je alleen mensen als Etto of Fem moderator maken
Tijd voor CAVquote:Op zondag 24 februari 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zouden leuke mods zijnquote:Op zondag 24 februari 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijken me eigenlijk hele fijne moderators die een hoop toelaten en niet handelen vanuit de e-penisquote:Op zondag 24 februari 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |