Welk bier adviseer je voor het openingsweekend?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gevoelsmatig trek ik vast een biertje open.
Ik heb een Frikandelbroodje XL.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gevoelsmatig trek ik vast een biertje open.
Een Saison, want het seizoen gaat beginnen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Welk bier adviseer je voor het openingsweekend?
Geen Kwaremont?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een Saison, want het seizoen gaat beginnen.
Hmm dat is wel waar ja, misschien Westmalle tripel toch het beste dan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kwaremont is stiekem niet zo bijzonder, de naam is beter dan het bier.
KarmelietGodquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm dat is wel waar ja, misschien Westmalle tripel toch het beste dan.
Stop met deze act.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
XDquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:48 schreef Sheffield het volgende:
Zin in.
SepGod weet weer wat winnen is, dus die gaat dit voorjaar schroeien.
Kan niet anders
Tof! Mooie plek om te staan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:41 schreef Leonos het volgende:
Ik sta zaterdag op de muur van Geraardsbergen
Ik zie Thijs er wel voor aan een speciale editie Westvleteren te halen of zo.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weinig Thijs-adepten hier met een krat Westmalle
Toch vaste klant voor de top 10twitter:LukeRowe1990 twitterde op donderdag 28-02-2019 om 10:27:50Had some illness this week so unfortunately I’ll be watching this weekends racing on the tv. Gutted but got to look forward and get healthy for Paris nice 👌🏻 good luck @TeamSky boys let rip 👊🏻 reageer retweet
Saison is van oorsprong een nazomerbier, dat werd gebrouwen in de hete maanden met wat meer alcohol om bederf tegen te gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
ik krijg er gewoon al dorst vanquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Saison is van oorsprong een nazomerbier, dat werd gebrouwen in de hete maanden met wat meer alcohol om bederf tegen te gaan.
Maar ik zou kiezen voor het volgende arrangement:
Om de sfeer er lekker in te krijgen meteen bij het vertrek een Gentse Strop.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gentse_Strop
Bij binnenrijden van Oudenaarde een Liefmans (je moet er net van houden die fruitzooi...)
Voor elke keer dat ze de Leberg over moeten een lekkere tripel van brouwerij Roman, net buiten Oudenaarde.
En bij het beklimmen van de laatste heuvels zou ik dan een Kwaremont inschenken, ook al is die in de omloop in geen velden of wegen te bekennen. En inderdaad, de marketing van Kwarement is beter dan de smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |