Eens!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Ze moeten het gewoon weer Omloop 't Volk noemen, Omloop 't Nieuwsblad klinkt niet en laat zien hoe de commercie de wielersport kapot maakt.
Eens, maar die krant bestaat nou eenmaal niet meer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Ze moeten het gewoon weer Omloop 't Volk noemen, Omloop 't Nieuwsblad klinkt niet en laat zien hoe de commercie de wielersport kapot maakt.
Vandaag werd besloten dat Démare van het startveld gehaald werd. Daardoor verschijnt hij zaterdag niet aan de start van Omloop Het Nieuwsblad, waarin hij de afgelopen vijf jaar telkens aan de start stond en driemaal in de top-10 eindigde. Er wordt geen vervanger opgeroepen. Het is nog onzeker of hij zondag aan het vertrek staat van Kuurne-Brussel-Kuurne, waarin hij ook altijd goed is. Zo was hij vorig jaar nog runner-up achter Dylan Groenewegen.quote:
Het Volk was evengoed een commerciële naam.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Volgt die het wielrennen nog?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:39 schreef Stoner12 het volgende:
Mart bij DWDD over het openingsweekend. Ik geniet.
#TeamJeroen (maar dat zal sommigen van jullie niet verbazen)quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:26 schreef wimderon het volgende:
twitter:JeroenVanbelle twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 08:21:29Nog één keer slapen. Nog één keer. Al die voorbereidingskoersen zijn mooi en leuk, maar morgen in Gent begint het pas écht. De koers. Bij ons. #OHN19 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:JeroenVanbelle twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 08:39:35@:oscarriesebeek @:DigitalNomadPCS Haha ik wachtte op een reactie van jou. Laten we het dan houden op de start vh seizoen voor iedereen die houdt van Vlaamse koersen
reageer retweet
twitter:DigitalNomadPCS twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 08:43:49@:JeroenVanbelle @:oscarriesebeek ook niet correct. Ik hou ook van Vlaamse koersen echter met al 192!! uitslagen in onze database in 2019 kan je gewoon niet zeggen dat het nu ECHT begint. Enige wat je kan zeggen is dat het Belgische seizoen nu begint reageer retweet
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het Volk was evengoed een commerciële naam.
Aldus de nimmer nuchtere Wiggo.quote:“Waarom verandert de Omloop elk jaar zijn aankomstplaats? Omdat iemand van de pr-afdeling dat een goed idee vindt? Dezelfde gast die de Muur uit de Ronde heeft gehaald? En hebben ze daar misschien ook beslist om de naam te veranderen? Fuck Het Nieuwsblad! Voor mij is het voor altijd de Omloop Het Volk.”
quote:De aankomst ligt niet meer op de legendarische Halsesteenweg in Meerbeke, maar is verhuisd naar het centrum van Ninove. En Van Avermaet is geen fan: "De nieuwe aankomstzone stoort me. Die was vorig jaar zo mooi in Meerbeke. Nu is die levensgevaarlijk. Komen we met een grote groep naar de eindmeet, dan is de renner met het grootste kamikazegehalte de winnaar. Alleen aankomen is mijn boodschap."
De altijd boze Olvarit Krek is weer eens boos.quote:
kan je morgen juichen voor Dielan!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook, helaas. Morgen wel de hele dag vrij. Had het graag omgedraaid gezien.
maar die rijdt voor Skyquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had graag vandaag ook willen juichen voor Dylan
Zend Eurosport eigenlijk uit? Anders ga ik in nooit een stream of herhaling vinden natuurlojlquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ze beginnen eraan na de laatste etappe van die vaatdoeken. (dus rond 2 uur denk ik)quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zend Eurosport eigenlijk uit? Anders ga ik in nooit een stream of herhaling vinden natuurlojl
De echte tifosi zitten natuurlijk vanmiddag klaar voor de openingswedstrijd van het seizoen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:25 schreef Mani89 het volgende:
Vandaag gaat het wielerseizoen echt beginnen.
Croissantjes uit de tostie ijzer.quote:
Nou deze waren zo zompig van het vet dat ik ze eigenlijk zo kon doorslikken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kauw jij wel bij het eten of slik je het gewoon in?
Godverdomme.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Renaat zit in het altijd mooie Polen.
Net als jij vannacht dus?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Renaat zit in het altijd mooie Polen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Net als jij vannacht dus?
Ik zit al klaar voor vanmiddag.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Net als jij vannacht dus?
Ik zit al klaar voor vanmiddag.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:25 schreef Mani89 het volgende:
Vandaag gaat het wielerseizoen echt beginnen.
Gratis advies:quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben kaolobrak man. Ik moet nog snel 5 namen opschrijven voor de prono.
De mannen moeten even doorrijdenquote:Een opmerkelijke situatie in de vrouwenkoers! De koers is momenteel geneutraliseerd, omdat ze te dicht achter het mannenpeloton reden. De neutralisatie duurt zo'n 5 minuten.
quote:
Ze starten ook al 10 minuten na de mannen, dat is niet heel handig gepland door de organisatie.quote:
https://www.facebook.com/ProximusSports/videos/381060175811537/quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:38 schreef Evertjan het volgende:
is er ergens een stream van de vrouwenkoers?
Dan kijk ik liever naar Marieke.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze is de Marieke Elsinga van Belgie
Dit meen je nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komen pas live beelden van de koers vanaf 14:30
14.10 zeiden ze net toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komen pas live beelden van de koers vanaf 14:30
Rickaert was een goeie luitenant geweest voor Mathieu. Die jongen kan prima uit de voeten in dit werk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel lullig voor Mathieu dat die Rickaert geblesseerd is. Dadelijk moeten ze Adrianus nog optrommelen bij gebrek aan beter.
zat gevangen in het Sky regimequote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch jammer dat Wiggo niet wat meer klassiekers heeft gereden.
Laster.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
@:Rellende_Rotscholier is groot fan van Nys.
Je zou denken dat er genoeg voedingswaarde in olvarit potjes zit...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind dat Krek er niet zo goed uitziet
Maak me zorgen.
Hij is dit seizoen nochtans al goed op dreef.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind dat Krek er niet zo goed uitziet
Maak me zorgen.
Ja, zeker.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is dit seizoen nochtans al goed op dreef.
Dat weet ik, maar dat is de letterlijke zin van het woord. Doorgaans (lees: eigenlijk altijd) wordt er gerefereerd aan een neo als je het over een eerstejaars prof hebt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawel. Je bent twee jaar neo.
Motregen op de buienradar:quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het begint lichtjes te regenen trouwens en dat terwijl de meeste kasseistroken (ook klimmetjes met kasseien) er al zo glibberig bij lagen.
Gewoon zuipen Knut.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb paar lekkere biertjes gehaald voor de koers maar geen zin in omdat ik een enorme kater heb.
Dadelijk toch maar eens doorzetten. Afzien hoort bij wielrennen tenslotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |