https://www.facebook.com/ProximusSports/videos/381060175811537/quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:38 schreef Evertjan het volgende:
is er ergens een stream van de vrouwenkoers?
Dan kijk ik liever naar Marieke.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze is de Marieke Elsinga van Belgie
Dit meen je nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komen pas live beelden van de koers vanaf 14:30
14.10 zeiden ze net toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komen pas live beelden van de koers vanaf 14:30
Rickaert was een goeie luitenant geweest voor Mathieu. Die jongen kan prima uit de voeten in dit werk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel lullig voor Mathieu dat die Rickaert geblesseerd is. Dadelijk moeten ze Adrianus nog optrommelen bij gebrek aan beter.
zat gevangen in het Sky regimequote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch jammer dat Wiggo niet wat meer klassiekers heeft gereden.
Laster.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
@:Rellende_Rotscholier is groot fan van Nys.
Je zou denken dat er genoeg voedingswaarde in olvarit potjes zit...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind dat Krek er niet zo goed uitziet
Maak me zorgen.
Hij is dit seizoen nochtans al goed op dreef.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind dat Krek er niet zo goed uitziet
Maak me zorgen.
Ja, zeker.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is dit seizoen nochtans al goed op dreef.
Dat weet ik, maar dat is de letterlijke zin van het woord. Doorgaans (lees: eigenlijk altijd) wordt er gerefereerd aan een neo als je het over een eerstejaars prof hebt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawel. Je bent twee jaar neo.
Motregen op de buienradar:quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het begint lichtjes te regenen trouwens en dat terwijl de meeste kasseistroken (ook klimmetjes met kasseien) er al zo glibberig bij lagen.
Gewoon zuipen Knut.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb paar lekkere biertjes gehaald voor de koers maar geen zin in omdat ik een enorme kater heb.
Dadelijk toch maar eens doorzetten. Afzien hoort bij wielrennen tenslotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |