Ja, ze beginnen eraan na de laatste etappe van die vaatdoeken. (dus rond 2 uur denk ik)quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zend Eurosport eigenlijk uit? Anders ga ik in nooit een stream of herhaling vinden natuurlojl
De echte tifosi zitten natuurlijk vanmiddag klaar voor de openingswedstrijd van het seizoen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook, helaas. Morgen wel de hele dag vrij. Had het graag omgedraaid gezien.
Wat staat er op het menu?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:25 schreef Mani89 het volgende:
Vandaag gaat het wielerseizoen echt beginnen.
Croissantjes uit de tostie ijzer.quote:
Nou deze waren zo zompig van het vet dat ik ze eigenlijk zo kon doorslikken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kauw jij wel bij het eten of slik je het gewoon in?
Godverdomme.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Renaat zit in het altijd mooie Polen.
Net als jij vannacht dus?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Renaat zit in het altijd mooie Polen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Net als jij vannacht dus?
Ik zit al klaar voor vanmiddag.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Net als jij vannacht dus?
Ik zit al klaar voor vanmiddag.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:25 schreef Mani89 het volgende:
Vandaag gaat het wielerseizoen echt beginnen.
Gratis advies:quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben kaolobrak man. Ik moet nog snel 5 namen opschrijven voor de prono.
De mannen moeten even doorrijdenquote:Een opmerkelijke situatie in de vrouwenkoers! De koers is momenteel geneutraliseerd, omdat ze te dicht achter het mannenpeloton reden. De neutralisatie duurt zo'n 5 minuten.
quote:
Ze starten ook al 10 minuten na de mannen, dat is niet heel handig gepland door de organisatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |