Hij verschiet tenminste niet zijn kruit na 7 seconden.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat vat jouw bedprestaties een beetje samen
kruidquote:Op zondag 24 februari 2019 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij verschiet tenminste niet zijn kruit na 7 seconden.
kruidquote:Op zondag 24 februari 2019 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij verschiet tenminste niet zijn kruit na 7 seconden.
Hij wist dat van Beek ervoor stond, dan kan alles gebeuren.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:49 schreef Doublepain het volgende:
Echt die gast kan TOTAAL niet schieten he
Komt omdat jij er niet bent.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:50 schreef Doublepain het volgende:
Zelfs het 19:13 min song wordt niet gezongen
Goeie sfeer
Bergwijn en Pereiro moeten het doen met hun momentjes.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:50 schreef LordVoldermort het volgende:
PSV heeft echt geen creativiteit. Wat een saai elftal.
Wat verwacht je met 2 lantaarnpalen op het middenveldquote:Op zondag 24 februari 2019 14:53 schreef Dejannn het volgende:
Bij PSV moet ook echt alles via de omschakeling, kunnen zelf helemaal niets creëren. Jammer toch. Je kunt natuurlijk verder vrij negatiefs zeggen over de speelwijze, want het is erg succesvol gebleken in de Eredivisie, maar soms wel een zwaktebod. Helemaal in zo'n thuisduel tegen Feyenoord verwacht je wel wat meer.
Morele winnaarquote:Op zondag 24 februari 2019 14:53 schreef Themeparktommy het volgende:
Feyenoord is de winnaar van de eerste 22 minuten
Niet gelezenquote:Op zondag 24 februari 2019 14:53 schreef Dejannn het volgende:
Bij PSV moet ook echt alles via de omschakeling, kunnen zelf helemaal niets creëren. Jammer toch. Je kunt natuurlijk verder vrij negatiefs zeggen over de speelwijze, want het is erg succesvol gebleken in de Eredivisie, maar soms wel een zwaktebod. Helemaal in zo'n thuisduel tegen Feyenoord verwacht je wel wat meer.
Goed verhaalquote:Op zondag 24 februari 2019 14:53 schreef Dejannn het volgende:
Omdat Ajax telkens als elf gehandicapte konijntjes speelt als ze de koppositie kunnen pakken.quote:
diavoorstelling*quote:Op zondag 24 februari 2019 14:55 schreef RvLaak het volgende:
lol... FOX stream heeft nu ook besloten een dia voorstelling te zijn
Dan zal hij wel mad zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er staat dat PSV vieslaf is.
13 maart gaat het gebeuren!quote:Op zondag 24 februari 2019 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Ajax telkens als elf gehandicapte konijntjes speelt als ze de koppositie kunnen pakken.
quote:Op zondag 24 februari 2019 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat één van de verdedigers een tegendoelpunt veroorzaakt.
Eerst op 5 Maartquote:Op zondag 24 februari 2019 14:56 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
13 maart gaat het gebeuren!
0-3quote:Op zondag 24 februari 2019 14:56 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal de 1-0 zo wel vallen.
@:DJ_Day-v
Stem FVDquote:Op zondag 24 februari 2019 14:56 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Die Guti is wel een miskoop .Als je die 2 er niet eens uitspeelt.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:56 schreef Doublepain het volgende:
Rosario of Hendrix eens vervangen met Guti, heb je veel meer spel dan die 2 statische figuren
Beter dan Frenkie - ScarGodquote:Op zondag 24 februari 2019 14:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die Guti is wel een miskoop .Als je die 2 er niet eens uitspeelt.
Welke druk?quote:Op zondag 24 februari 2019 14:58 schreef MC-Morgan het volgende:
Feyenoord heeft niet echt moeite met de druk van PSV.
Feyenoord valt me nu ook alles mee.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV en Feyenoord kunnen het alleen tegen Ajax.
kelenderquote:Op zondag 24 februari 2019 14:59 schreef Zorro het volgende:
Bijna ieder schot op doel gaat er dit kelenderjaar in tegen PSV en Feyenoord heeft nu al een paar keer tegen Zoet op geschoten. Wat een prutsers.
En omdat ajax het zelfs dan niet kan staat PSV bovenaan.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV en Feyenoord kunnen het alleen tegen Ajax.
Des te frustrerender als ze het straks totaal onnodig weggegeven.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:58 schreef skysherrif het volgende:
Feyenoord is gevaarlijker dan ik had gehoopt
Ze moeten die ruimtes veel beter benutten.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Feyenoord valt me nu ook alles mee.
Mooie postquote:Op zondag 24 februari 2019 14:59 schreef Zorro het volgende:
Bijna ieder schot op doel gaat er dit kelenderjaar in tegen PSV en Feyenoord heeft nu al een paar keer tegen Zoet op geschoten. Wat een prutsers.
Ook waarquote:Op zondag 24 februari 2019 15:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Des te frustrerender als ze het straks totaal onnodig weggegeven.
#glazenbol
kelenderquote:Op zondag 24 februari 2019 14:59 schreef Zorro het volgende:
Ik laat het tenmisnte staan en ga het niet achteraf lafjes veranderen.quote:
Je zit niet naar City te kijkenquote:Op zondag 24 februari 2019 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten die ruimtes veel beter benutten.
Ach meit, het is wad.quote:
Dat Sierd jequote:Op zondag 24 februari 2019 15:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik laat het tenmisnte staan en ga het niet achteraf lafjes veranderen.
Tenmisntequote:Op zondag 24 februari 2019 15:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik laat het tenmisnte staan en ga het niet achteraf lafjes veranderen.
Tot nog toe heeft enkel De Jong voor open doel naast geschoten.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:01 schreef Caland het volgende:
PSV ontsnapt voor de 40-45e keer
Dus zal PSV zo wel scoren
Tot zover deze Davy-imitatie.
Alleen Ajax Europa insturen.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit PSV kunnen we niet de cl insturen.
Ja mijn typeskills zijn niet meer wat ze nog nooit geweest zijn.quote:
@Dj_Day-Vquote:Op zondag 24 februari 2019 15:01 schreef Caland het volgende:
Snap jequote:
Volgens mij stond Vermeer gewoon nog voor het doel.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tot nog toe heeft enkel De Jong voor open doel naast geschoten.
Ik waardeer jou als user.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja mijn typeskills zijn niet meer wat ze nog nooit geweest zijn.
madquote:Op zondag 24 februari 2019 15:01 schreef Caland het volgende:
quote:
Krijgt Ajax binnen no-time drie CL-plaatsen, goede ervaring voor Jong Ajax en Lucky Ajax.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:02 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Punten 1 op 1 krijgen, dan ben je in een keer van het gezeik af
Als hij niet huilend weggaat dit keerquote:Op zondag 24 februari 2019 15:03 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ja leuk. Neem aan dat Davy weer meedoet?
Kans is (erg) klein.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij niet huilend weggaat dit keer
Ziet eruit als een typische Feyenoorder.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:04 schreef PicoMMP het volgende:
Die Van Beek ziet er ook echt niet uit he? Met z'n bochel.
Ga lekker op de VVD stemmen danquote:
Het loopt al weken niet en Mark denkt dat het dan beter is dezelfde 11 te gebruikenquote:Op zondag 24 februari 2019 15:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
PSV is nog slechter dan Ajax na de winterstop.
Niemand neemt Vermeer serieus.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij stond Vermeer gewoon nog voor het doel.
Maar hij was gebanned.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ging wegquote:Op zondag 24 februari 2019 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt bizar ja als je vier punten voorstaat en je concurrent het altijd op het moment suprême verprutst.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:04 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die roepen dat PSV kampioen wordt mag je slaan (en hard ook)
Totaal geen ideequote:
Wat is jouw ideale opstelling?quote:Op zondag 24 februari 2019 15:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het loopt al weken niet en Mark denkt dat het dan beter is dezelfde 11 te gebruiken
Volgens mij speelde ik gewoon. Maar Coco werd weer eens woestquote:Op zondag 24 februari 2019 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, hij weigerde te spelen.
Dat is een stuk minder kinderachtig
Hendrix eruit, Guti erin om te beginnenquote:Op zondag 24 februari 2019 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw ideale opstelling?
quote:Op zondag 24 februari 2019 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij speelde ik gewoon. Maar Coco werd weer eens woest
Ik postte gewoon laat.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je stream loopt achter. ZWARTKIJKER GESPOT.
Stomme Rijnmond.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:06 schreef RvLaak het volgende:
Rijnmond: "Zoet trekt de kopbal nu niet over de eigen doellijn heen"
quote:
Ja maar om nou je hoop te vestigen op dat talentje met die moeilijke naam.. En Gakpo ofzo is ook weer niet zó goed.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het loopt al weken niet en Mark denkt dat het dan beter is dezelfde 11 te gebruiken
Als ik ooit het theater besluit in te gaan als caberatier dan wil ik jou als publiek.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:06 schreef RvLaak het volgende:
Rijnmond: "Zoet trekt de kopbal nu niet over de eigen doellijn heen"
Heb Klos Morel Vos & Schaap al een mailtje gestuurdquote:Op zondag 24 februari 2019 15:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je stream loopt achter. ZWARTKIJKER GESPOT.
kinderhand is snel gevuldquote:Op zondag 24 februari 2019 15:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als ik ooit het theater besluit in te gaan als caberatier dan wil ik jou als publiek.
madquote:Op zondag 24 februari 2019 15:08 schreef Saekerhett het volgende:
Feyenoord heer en meester. PSV zal dus zo wel onterecht op 1-0 komen door een kopbal van De Jong uit het niets.
of vBeek natuurlijk... Topscoorder tegen Vermeerquote:Op zondag 24 februari 2019 15:08 schreef Saekerhett het volgende:
Feyenoord heer en meester. PSV zal dus zo wel onterecht op 1-0 komen door een kopbal van De Jong uit het niets.
1-0quote:Op zondag 24 februari 2019 15:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Was wat geweest als de Jong die ene had gemaakt.
Tweede helft RvP brengenquote:Op zondag 24 februari 2019 15:10 schreef Caland het volgende:
Prima eerste helft
Tweede helft krachten sparen neem ik aan
bikkelen tegen watquote:Op zondag 24 februari 2019 15:11 schreef PicoMMP het volgende:
Respect voor Feyenoord, had niet verwacht dat ze zo zouden bikkelen.
Deze spatie is vrij essentieel.quote:
Ze krijgen zoveel ruimte, ze weten het niet meer.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:14 schreef Makamba_ het volgende:
Feyenoord sprint naar de achterlijn om vervolgens de verkeerde kant op te combineren. Wat een tactiek
Zelfs RIjnmond zegt dat... Higler wil blijkbaar geen kaarten trekken. Clasie had ook makkelijk geel kunnen krijgen.quote:
SOWquote:Op zondag 24 februari 2019 15:16 schreef tompsv18 het volgende:
Die Hitler moeten ze naar Polen sturen, mafkees
Aanvoerders mogen verhaal halen bij de scheidsquote:Op zondag 24 februari 2019 15:16 schreef Caland het volgende:
Luuk de Jong staat weer bij de scheids te janken
Gras is groen
Ziedendquote:Op zondag 24 februari 2019 15:16 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2019 15:16 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2019 15:16 schreef tompsv18 het volgende:
Nou nou nou, madquote:Op zondag 24 februari 2019 15:16 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom zit die man achter kippengaas?quote:
quote:
omdat ie woedend isquote:Op zondag 24 februari 2019 15:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zit die man achter kippengaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |