SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zonder wrijving geen glans
1-4 is mooi maar ik heb me wel flink zitten vervelenquote:Op zondag 24 februari 2019 13:55 schreef Yreal het volgende:
Mooie overwinning zo. Niet teveel risico nemen he.
En nu weer scorenquote:Op zondag 24 februari 2019 13:54 schreef El-Stinho het volgende:
Ziyech is wel standje doodvermoeiend de laatste weken. Daar doet die 1-3 vandaag niets aan af.
Mooiste Haags kwartiertje was jaren geleden in de ArenA, toen dat in de rust werd gescandeerdquote:
De tweede helft tegen Real Madrid was goed van hem. Maar wat is de laatste 100% goede wedstrijd van zijn kant?quote:Op zondag 24 februari 2019 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nu weer scoren
Zo bizar slecht gespeeld (lol)
quote:Op zondag 24 februari 2019 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Mooiste Haags kwartiertje was jaren geleden in de ArenA, toen dat in de rust werd gescandeerd
Ergens in de eerste seizoenshelft. Bayern-uit?quote:Op zondag 24 februari 2019 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De tweede helft tegen Real Madrid was goed van hem. Maar wat is de laatste 100% goede wedstrijd van zijn kant?
Volgens mij ookquote:Op zondag 24 februari 2019 13:59 schreef BobW het volgende:
Eerste keer dit seizoen volgens mij dat ze winnen na een achterstand
Mja, dat geeft ook wel aan waarom hij eigenlijk altijd gewoon moet spelen. Zelfs in een matige pot is hij nog beslissend.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nu weer scoren
Zo bizar slecht gespeeld (lol)
Ik keek de eerste helft van AJA-RMA nog eens terug een dag na de wedstrijd. Dat was een brevet van onvermogen van zijn kant.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ergens in de eerste seizoenshelft. Bayern-uit?
je had anders verwacht?quote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef franklop het volgende:
Feyenoord kijkt overigens vooral uit naar de beker zo te horen aan Gio, die 'keuzes' maakt.
Derde plek behouden ten opzichte van AZ is ook niet zo belangrijkquote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef franklop het volgende:
Feyenoord kijkt overigens vooral uit naar de beker zo te horen aan Gio, die 'keuzes' maakt.
Gedacht niet, gehoopt ja.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
worden er rond de 120 uiteindelijk, bizar veel wel.
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 24-02-2019 om 13:58:25Ajax gaat serieus jacht maken op het doelpuntenrecord. Als het zo doorgaat, finisht Ajax op 121 goals. Het record is in handen van Ajax 1966/67 (122 doelpunten). reageer retweet
Klopt hoor, al vind ik het vaak wel weer storend als hij van afstand gaat poeierenquote:Op zondag 24 februari 2019 14:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, dat geeft ook wel aan waarom hij eigenlijk altijd gewoon moet spelen. Zelfs in een matige pot is hij nog beslissend.
110 minimaal moet wel lukkenquote:Op zondag 24 februari 2019 14:02 schreef franklop het volgende:
[..]twitter:sportzeloot twitterde op zondag 24-02-2019 om 13:58:25Ajax gaat serieus jacht maken op het doelpuntenrecord. Als het zo doorgaat, finisht Ajax op 121 goals. Het record is in handen van Ajax 1966/67 (122 doelpunten). reageer retweet
Natuurlijk laat Feyenoord het lopen. Gaat gewoon een afgetekende 4-0 worden voor PSV, en dan kan Feyenoord er weer bovenop klappen tegen Ajax. Competitie doet ze niet zoveel aan in Rotterdam.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef franklop het volgende:
Het viel vandaag wel mee, één echt mislukte poging uit onmogelijke positie.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt hoor, al vind ik het vaak wel weer storend als hij van afstand gaat poeieren
Nadeel is ook wel dat je alleen met De Ligt een echt sterke kopper hebt, Dolberg ook wel maar daar blijft het wel een beetje bij. Neemt niet weg dat die corners echt voor meer dreiging moeten zorgen inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2019 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het viel vandaag wel mee, één echt mislukte poging uit onmogelijke positie.
Dan vind ik die beroerde corners storender. Dode spelmomenten zijn een mogelijkheid om zo'n wedstrijd open te breken, maar op deze manier sticht je geen enkel gevaar.
In dat geval moet je een variant spelen zoals ADO deed.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nadeel is ook wel dat je alleen met De Ligt een echt sterke kopper hebt, Dolberg ook wel maar daar blijft het wel een beetje bij. Neemt niet weg dat die corners echt voor meer dreiging moeten zorgen inderdaad
Oh daar hou ik gewoon al niet eens rekening met een goal eruitquote:Op zondag 24 februari 2019 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het viel vandaag wel mee, één echt mislukte poging uit onmogelijke positie.
Dan vind ik die beroerde corners storender. Dode spelmomenten zijn een mogelijkheid om zo'n wedstrijd open te breken, maar op deze manier sticht je geen enkel gevaar.
Die eindigen meestal bij Onanaquote:Op zondag 24 februari 2019 14:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
In dat geval moet je een variant spelen zoals ADO deed.
twitter:PieterZwartNL twitterde op zondag 24-02-2019 om 13:47:33@DuBlanqeBogarde Uit 208 corners 2 directe assists. Mijn onderbuik zegt dat dit niet geweldig is reageer retweet
Ze hadden het net zo goed schriftelijk kunnen afdoen daar in Eindhoven.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:06 schreef YourCaptor het volgende:
Mooi. Nu maar niet te veel hopen op 010 die die lampies gek gaat maken. Dat wordt 4-1 voor PSV.
ze spelen toch ook veel meer terug?quote:Op zondag 24 februari 2019 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:PieterZwartNL twitterde op zondag 24-02-2019 om 13:47:33@:DuBlanqeBogarde Uit 208 corners 2 directe assists. Mijn onderbuik zegt dat dit niet geweldig is reageer retweet
Trok ook wel mooi de ruimte voor de 1-3 van Ziyech.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:16 schreef manny het volgende:
prima. punten binnen. goaltje dolberg ook fijn
Feyenoord is in uitwedstrijden mokerslecht. En de beste speler wordt ook nog eens gespaard. Het zou een waar mirakel zijn als Feyenoord daar een punt weet te pakken.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nu hopen op een wondertje in Eindhoven
Ze spelen wel risicovol achterin. Dat zie ik zo nog wel een keer misgaan.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Feyenoord is in uitwedstrijden mokerslecht. En de beste speler wordt ook nog eens gespaard. Het zou een waar mirakel zijn als Feyenoord daar een punt weet te pakken.
Neequote:Op zondag 24 februari 2019 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zouden jullie met de opstelling van vandaag aantreden in De Kuip en Santiago Bernabeu?
Jij zou Frenkie niet opstellen?quote:Op zondag 24 februari 2019 14:52 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Nee
Ik zou de oude statische opstelling weer pakken met Ziyech en Tadic op de flanken, Neres op de bank en Schone en Van de Beek als box-to-box middenvelders
En dan alles of niets in Madrid. Ze missen Ramos en laat ze maar counteren, als je verliest doe je dat tenminste met eer.
Je ziet het nu al aankomen.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:38 schreef Ferdii het volgende:
dit wordt gewoon weer luuk de jong in de 91ste minuut
De 0-1 zag ik niet aankomen. Jammer van de snelle gelijkmaker. Zal lastig worden voor Feyenoord nu.quote:
Frenkie natuurlijk als 6quote:Op zondag 24 februari 2019 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou Frenkie niet opstellen?
Ik zou wel gewoon met de opstelling van vandaag spelen, je moet toch minimaal 2 goals maken.
KNOTSGEKquote:Op zondag 24 februari 2019 16:21 schreef PicoMMP het volgende:
Kampioenschap in eigen hand![]()
![]()
Deze competitie
MirakelGodenquote:Op zondag 24 februari 2019 14:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Feyenoord is in uitwedstrijden mokerslecht. En de beste speler wordt ook nog eens gespaard. Het zou een waar mirakel zijn als Feyenoord daar een punt weet te pakken.
Als ajax de eredivisie wint, heb ik dit gevoel ook ja.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:22 schreef franske19 het volgende:
Gun Feyenoord de beker wel na vandaag.
Ajax moet gewoon de dubbel pakken.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ajax de eredivisie wint, heb ik dit gevoel ook ja.
Maar je weet natuurlijk nooit zeker dat ajax de eredivisie wint, dus laten we maar gewoon winnen in de Kuipquote:Op zondag 24 februari 2019 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch nog wel even winnen daar woensdag, hopelijk zijn ze moe.
Schandalig dat we nog altijd niet bovenaan staan. Als we dit jaar met dit materiaal geen kampioen worden is het een rampjaar.quote:
triplequote:Op zondag 24 februari 2019 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon de dubbel pakken.
PSV heeft net gelijk gespeeld.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:26 schreef El-Stinho het volgende:
Op twee punten staan is hartstikke lekker met een beter doelsaldo in case dat PSV ergens gelijkspeelt.
Aan m’n vriendin geven. Scoor je altijd punten mee.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee?
Dat sowieso doen voor de revanche.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar je weet natuurlijk nooit zeker dat ajax de eredivisie wint, dus laten we maar gewoon winnen in de Kuip
dit.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon de dubbel pakken.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 februari 2019 16:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hier trap ik niet in.
Mood:
[ afbeelding ]
Feest vier ik pas na de 34e speelronde. Een kleine juichpartij kan er over vijf weken van af.quote:
Donder opquote:Op zondag 24 februari 2019 16:22 schreef franske19 het volgende:
Gun Feyenoord de beker wel na vandaag.
Dit PSV moet je wel echt slopen in die thuiswedstrijd.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feest vier ik pas na de 34e speelronde. Een kleine juichpartij kan er over vijf weken van af.
behalve dat dit psv waarschijnlijk een stuk beter speelt tegen Ajaxquote:Op zondag 24 februari 2019 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit PSV moet je wel echt slopen in die thuiswedstrijd.
Dan kunnen ze volledig op de omschakeling gaan, maar dan nog moet je vol druk zetten op die lui achterin en die Hendrix.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
behalve dat dit psv waarschijnlijk een stuk beter speelt tegen Ajax
Vorig seizoen wonnen we in Alkmaar met Zeefuik en Dijks als backs #genotquote:Op zondag 24 februari 2019 16:36 schreef PicoMMP het volgende:
AZ-Ajax en Ajax-PSV. Dat worden krakers. Zes punten = kampioen.
Je zag vandaag ook gewoon dat Feyenoord veel beter voetbalde, maar PSV alsnog een paar levensgrote kansen kreeg.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze volledig op de omschakeling gaan, maar dan nog moet je vol druk zetten op die lui achterin en die Hendrix.
Ajax in eigen huis in een topper/piekwedstrijd. Ik maak me nul zorgen.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit PSV moet je wel echt slopen in die thuiswedstrijd.
Revanche nemen voor de twee blamages in Eindhoven vorig jaar.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax in eigen huis in een topper/piekwedstrijd. Ik maak me nul zorgen.
heb je de laatste weken ajax een beetje gevolgd ?quote:Op zondag 24 februari 2019 16:36 schreef PicoMMP het volgende:
AZ-Ajax en Ajax-PSV. Dat worden krakers. Zes punten = kampioen.
Ja. Goede wedstrijd tegen Real, dikke overwinningen op NAC en ADO.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:41 schreef manny het volgende:
[..]
heb je de laatste weken ajax een beetje gevolgd ?
AZ is behoorlijk lastig.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eerst maar eens 9 punten tegen PEC, Fortuna en AZ halen. Zou wel weer typisch zijn om daar nog wat te laten liggen.
Psv’ers zijn werkelijk de grootste calimero huilies kanonnenquote:Op zondag 24 februari 2019 16:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap mannen. Het is jullie gegund!
Ik reken op 6 of 7, AZ uit ga je niet zomaar pakkenquote:Op zondag 24 februari 2019 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eerst maar eens 9 punten tegen PEC, Fortuna en AZ halen. Zou wel weer typisch zijn om daar nog wat te laten liggen.
Gast.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Flikker opquote:Op zondag 24 februari 2019 16:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dit is het Ajax-topic.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:51 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Psv’ers zijn werkelijk de grootste calimero huilies kanonnen
quote:
Woowwww rustig dames, rustig.quote:
Ik werd hier anders ook weggehoond toen ik zei dat het seizoen nog lang niet gespeeld was na het gelijkspel tegen Heerenveen.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:51 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Psv’ers zijn werkelijk de grootste calimero huilies kanonnen
Wat een vreemd mannetje ben jijquote:
Ja sorry. Ik weet ook niet hoe ik in dit topic terecht kwam.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Woowwww rustig dames, rustig.
toen ook ja?quote:Op zondag 24 februari 2019 16:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik werd hier anders ook weggehoond toen ik zei dat het seizoen nog lang niet gespeeld was na het gelijkspel tegen Heerenveen.
Zie PIquote:Op zondag 24 februari 2019 16:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat een vreemd mannetje ben jij
Heb gewoon 4G maat! We zitten niet allemaal opgesloten. Lotgenoten vind je in R&Pquote:Op zondag 24 februari 2019 16:56 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Zie PI
Gewoon hele dag wifi op de sociale werkplaats of zijn je minuutjes zo op?
Haaaaaaquote:Op zondag 24 februari 2019 16:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb gewoon 4G maat! We zitten niet allemaal opgesloten. Lotgenoten vind je in R&P
Echt he, Klaas heeft zelfs vanuit zijn inrichting gewoon 4G, dan is het toch niet zo gek dat de sociale werkplaats dat ook heeft?quote:Op zondag 24 februari 2019 16:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb gewoon 4G maat! We zitten niet allemaal opgesloten. Lotgenoten vind je in R&P
je weet precies wat ik bedoel vrind. de wedstrijden tegen az en psv zijn uiteraard superbelangrijk, maar laten we eerst de “makkelijke” potjes maar eens winnen.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja. Goede wedstrijd tegen Real, dikke overwinningen op NAC en ADO.
Toen dacht ik het ook even ja, maar gelukkig verkloot PSV het nog harder na de winterstop.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:56 schreef Adames het volgende:
[..]
toen ook ja?
na heracles was het voor mij voorbij
PSV heeft gelijk gespeeldquote:Op zondag 24 februari 2019 17:45 schreef KingRoland het volgende:
WE DOEN WEER MEE BOYS
#WEAREBACK
#PSVLOSERSHAHA
Ik denk dat we het meeste puntverlies ondertussen al achter de rug hebbenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk eigenlijk dat zowel Ajax als PSV nog veel punten gaan laten liggen.
Feyenoord kampioen?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk eigenlijk dat zowel Ajax als PSV nog veel punten gaan laten liggen.
Hoe het ook loopt, nu op 2 punten staan in plaats van 7 of 10 is GENOT.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we het meeste puntverlies ondertussen al achter de rug hebben
Dat gevoel heb ik ook, het uitprogramma van PSV is daarnaast nog wel een tandje zwaarder dan dat van ons... Maar daar blijft ook het gevaar zitten. Tot nu toe is er verzaakt op het moment dat we PSV echt konden achterhalenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we het meeste puntverlies ondertussen al achter de rug hebben
en nog bovenaan staatquote:Op zondag 24 februari 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ongelofelijk hoe PSV het laat liggen de laatste weken.
Klopt, dus dan moet het maar gebeuren in de onderlinge wedstrijd. Misschien kunnen ze het dan wel.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, het uitprogramma van PSV is daarnaast nog wel een tandje zwaarder dan dat van ons... Maar daar blijft ook het gevaar zitten. Tot nu toe is er verzaakt op het moment dat we PSV echt konden achterhalen
Die speelden al vreselijk beroerd in die eerste potjes na de winter waar ze af en toe nog wel wonnen.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ongelofelijk hoe PSV het laat liggen de laatste weken.
zou wel mooi zijn om te doen. beroep aantekenen namens Ajaxquote:Op zondag 24 februari 2019 20:14 schreef Joran-Joran het volgende:
Kan Ajax nog in beroep gaan tegen die rode kaart van Sven van Beek?
Zou toch jammer zijn als hij woensdag niet speelt
Ik vind Onana beter dan Zoet, maar qua uitverdedigen blijft Andre wel veel te veel risico nemen en gaat het ook regelmatig mis, al leek het gisteren mee te vallen en trapte hij de bal wat vaker weg...quote:Op maandag 25 februari 2019 07:54 schreef mokkiemok het volgende:
kunnen we overigens de discussie (die in mijn ogen geen discussie is) of Onana of Zoet de beste keeper van de ED is, achterwegen laten voortaan.
wat een drama is die Zoet.
ik zie niet alle wedstrijden van PSV maar die ik kijk zie ik Zoet altijd ergens in de wedstrijd gewoon falen of raar doen.quote:Op maandag 25 februari 2019 08:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Onana beter dan Zoet, maar qua uitverdedigen blijft Andre wel veel te veel risico nemen en gaat het ook regelmatig mis, al leek het gisteren mee te vallen en trapte hij de bal wat vaker weg...
negers kunnen niet keepen.quote:Op maandag 25 februari 2019 08:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zie niet alle wedstrijden van PSV maar die ik kijk zie ik Zoet altijd ergens in de wedstrijd gewoon falen of raar doen.
plus hij is wel een beetje te dik geloof ik.
Ik vind zelfs vermeer nog beter denk ik.
Vermeer is ook een prima keeper, vooral op de lijn, maar ook die heeft af en toe van die hele vreemde acties als ie meerdere wedstrijden achter elkaar speelt...quote:Op maandag 25 februari 2019 08:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zie niet alle wedstrijden van PSV maar die ik kijk zie ik Zoet altijd ergens in de wedstrijd gewoon falen of raar doen.
plus hij is wel een beetje te dik geloof ik.
Ik vind zelfs vermeer nog beter denk ik.
wat ik vooral mis bij vermeer, ook in zijn tijd bij Ajax, is de rust. hij is altijd erg chaotisch, ik kan mij voorstellen dat je als verdediger nooit echt het vertrouwen achter je voelt.quote:Op maandag 25 februari 2019 08:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vermeer is ook een prima keeper, vooral op de lijn, maar ook die heeft af en toe van die hele vreemde acties als ie meerdere wedstrijden achter elkaar speelt...
lekker boeiend zeg.quote:Op maandag 25 februari 2019 08:20 schreef RipCity het volgende:
Door het verplaatsen van Ajax-PEC Zwolle naar 13 maart ontneemt de KNVB de Ajacieden zaterdag (2 maart) de kans op de koppositie.
Het zou bij een Amsterdamse zege de eerste keer zijn geweest dat Ajax bovenaan zou staan sinds de verprutste kampioenswedstrijd De Graafschap-Ajax in 2016. Door de oorspronkelijke aanvangstijden van Ajax-PEC Zwolle (18.30 uur) en Excelsior-PSV (20.45 uur, nu 19.45 uur) zou de recordkampioen na 1028 dagen, waarvan 435 onder Ten Hag, in elk geval weer eens ruim twee uur de beste van Nederland kunnen zijn.
Zoet had die goal natuurlijk moeten hebben, die gaat nooit naar een topclub, had moeten verkassen na die twee potten tegen atleti.quote:Op maandag 25 februari 2019 07:54 schreef mokkiemok het volgende:
kunnen we overigens de discussie (die in mijn ogen geen discussie is) of Onana of Zoet de beste keeper van de ED is, achterwegen laten voortaan.
wat een drama is die Zoet.
Onana is nog jong dus die heeft nog wel een kans al is het ook gewoon zo dat er in de top niet echt behoefte is aan keepers, tenminste ik zou niet zo gauw een topclub weten die er minimaal 1 heeft die een stuk beter is.quote:Op maandag 25 februari 2019 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoet had die goal natuurlijk moeten hebben, die gaat nooit naar een topclub, had moeten verkassen na die twee potten tegen atleti.
Onana is een clown, Zoet mist het basisniveau. Uiteindelijk is dat allebei een probleem voor de echte top
quote:Ajax heeft het oog laten vallen op Matias Vargas, een 21-jarige speler van het Argentijnse Velez Sarsfield. Vargas is een middenvelder die ook als vleugelspeler uit de voeten kan. Het contract van Vargas loopt tot de zomer van 2020. Velez Sarsfield wil een fors bedrag voor de speler hebben. (Ajax Inside)
vermeer bij hoge ballen was altijd een dramaquote:Op maandag 25 februari 2019 08:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vermeer is ook een prima keeper, vooral op de lijn, maar ook die heeft af en toe van die hele vreemde acties als ie meerdere wedstrijden achter elkaar speelt...
quote:Op maandag 25 februari 2019 08:20 schreef RipCity het volgende:
Door het verplaatsen van Ajax-PEC Zwolle naar 13 maart ontneemt de KNVB de Ajacieden zaterdag (2 maart) de kans op de koppositie.
Het zou bij een Amsterdamse zege de eerste keer zijn geweest dat Ajax bovenaan zou staan sinds de verprutste kampioenswedstrijd De Graafschap-Ajax in 2016. Door de oorspronkelijke aanvangstijden van Ajax-PEC Zwolle (18.30 uur) en Excelsior-PSV (20.45 uur, nu 19.45 uur) zou de recordkampioen na 1028 dagen, waarvan 435 onder Ten Hag, in elk geval weer eens ruim twee uur de beste van Nederland kunnen zijn.
Tijd voor een nieuwe transfersoap waarbij de speler uiteindelijk naar een Engelse, Spaanse of Italiaanse subtopper gaatquote:
dat doen we lekker zelf hoor, sven heeft ons juist 2 punten gekost met zijn gestuntel.quote:
Dan wordt Ajax ook geen kampioen.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelf punten pakken tegen PSV. Uh nee....
Bedank ons later maar
Zie ze nog wel punten laten liggen tegen Excelsior volgende weekquote:Op maandag 25 februari 2019 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan wordt Ajax ook geen kampioen.
Ik zie ze in de andere wedstrijden geen 5 punten meer pakken dan PSV.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:30 schreef Elan het volgende:
Ajax heeft wel beste programma hé maxi-mus
Aanvoerder doet alvast niet mee. (zou het wat uitmaken?)quote:Op maandag 25 februari 2019 10:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie ze nog wel punten laten liggen tegen Excelsior volgende week
inderdaad, CL en de beker nog. PSV is sinds oktober overal al uitquote:Op maandag 25 februari 2019 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie ze in de andere wedstrijden geen 5 punten meer pakken dan PSV.
Als psv geen kampioen wordt is het een schande.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
inderdaad, CL en de beker nog. PSV is sinds oktober overal al uit
Verplaatsing was op verzoek van Ajax, dus hoezo ontneemt de KNVB hen een kans?quote:Op maandag 25 februari 2019 08:20 schreef RipCity het volgende:
die hele soap eromheen is kansloos, laten wij het er hier gewoon niet meer over hebbenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verplaatsing was op verzoek van Ajax, dus hoezo ontneemt de KNVB hen een kans?
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat doen we lekker zelf hoor, sven heeft ons juist 2 punten gekost met zijn gestuntel.
welk deel snap je niet?quote:
is geen 3quote:
Feyenoord kwam nota bene met 10 man op voorsprong, dus ik snap je punt niet. Zoals ik het zag ging PSV wat opportunistischer voetballen waardoor er ruimte kwam voor Feyenoord. Wie zegt dat die ruimte er ook was geweest tegen 10 Feyenoorders?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is geen 3
ze hadden psv in hun greep en ik zag eerder feyenoord winnen dan psv.
sven heeft de winst verkloot
tot die rode kaart was er maar 1 ploeg die recht had op een doelpunt.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Feyenoord kwam nota bene met 10 man op voorsprong, dus ik snap je punt niet. Zoals ik het zag ging PSV wat opportunistischer voetballen waardoor er ruimte kwam voor Feyenoord. Wie zegt dat die ruimte er ook was geweest tegen 10 Feyenoorders?
feyenoord had moeten winnen, sven moet je gewoon nooit meer opstellen kan er geen kloot vanquote:Op maandag 25 februari 2019 11:55 schreef Elan het volgende:
"We doen het zelf"
Sven heeft ons 2 punten gekost!
Mokkiegod.
PSV had in de slotfase nog een paar behoorlijke kansen ook. Maar boeiend, het ging om de tegenstrijdigheid in jouw post.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
feyenoord had moeten winnen, sven moet je gewoon nooit meer opstellen kan er geen kloot van
scoort wel geregeld, dat geef ik hem na.
dat was na de rode kaart Hansquote:Op maandag 25 februari 2019 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV had in de slotfase nog een paar behoorlijke kansen ook. Maar boeiend, het ging om de tegenstrijdigheid in jouw post.
Ja en na de rode kaart maakt die ploeg dat doelpunt. Wat is je punt nou precies?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tot die rode kaart was er maar 1 ploeg die recht had op een doelpunt.
gaan we nu semi lollig lopen doen omdat ik andere kijk op dingen heb als jij?quote:
dat doelpunt had zoet natuurlijk gewoon moeten hebben.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja en na de rode kaart maakt die ploeg dat doelpunt. Wat is je punt nou precies?
Dan was het dus 2-2 geworden.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat was na de rode kaart Hans
feyenoord had al met 2-0 voor moeten staan tegen die tijd
Te kijken laten zetten?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gaan we nu semi lollig lopen doen omdat ik andere kijk op dingen heb als jij?
om toch te reageren, ik kan mij niet voorstellen dat Ajax zich weer te kijk laat zetten.
quote:Op maandag 25 februari 2019 12:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Te kijken laten zetten?Ajax heeft toch prima gespeeld? Het verschil is gewoon dat de spelers van Ajax 5 kansen nodig hebben, waar die van Madrid er 1 nodig hebben. Dat is toch gewoon het verschil in kwaliteit? Dolberg is nou eenmaal geen Benzema.
Ajax speelde echt niet prima in de wedstrijd tegen feyenoord, hoe kom je er bij?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Te kijken laten zetten?Ajax heeft toch prima gespeeld? Het verschil is gewoon dat de spelers van Ajax 5 kansen nodig hebben, waar die van Madrid er 1 nodig hebben. Dat is toch gewoon het verschil in kwaliteit? Dolberg is nou eenmaal geen Benzema.
Oh oepsquote:Op maandag 25 februari 2019 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ajax speelde echt niet prima in de wedstrijd tegen feyenoord, hoe kom je er bij?
Kijk eens dom, ja ho maar.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
nee zonder de rode kaart had psv er helemaal niet aangekomen en was het bijvoorbeeld 0-2 geworden.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan was het dus 2-2 geworden.
Na die 1-1 hadden ze volop kansen op 2-1, had echt niet raar geweest als die gewoon was gevallen als je zag wat Vermeergod er de laatste 10 minuten nog uit haalde.
Wereldaankoop was dat toch.
Mwoah weet je niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee zonder de rode kaart had psv er helemaal niet aangekomen en was het bijvoorbeeld 0-2 geworden.
na de rode kaart had psv er minimaal 2 in moeten schieten en die bal van jorg had gestopt moeten worden.
is wel waar, al met al ben ik ook wel blij met een gelijkspelletje.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah weet je niet.
Tegen Feyenoord is het meestal zo dat PSV lamlendig begint en dan vervolgens Feyenoord in de tweede helft moe is (ook omdat ze als een wezenloze met krachten smijten) en PSV aanzet de tweede helft. Was in de heenwedstrijd ook.
PSV heeft niet voor niets by far de meeste kools gemaakt van alle eredivisieclubs na de officiële 90 minuten. Om nou te zeggen dat het een kwaliteit is gaat weer wat ver maar ze buigen vaak een negatief resultaat om in de absolute slotfase. Dit seizoen al 8 keer of zo.
jammer dat de wedstrijd voor de competitie is verloren dus nu moet je het eigenlijk rechtzetten, had het liever andersom gehadquote:Op maandag 25 februari 2019 12:12 schreef Elan het volgende:
Ben wel echt benieuwd naar Ajax woensdag of ze wel vol in de duels gaan deze of weer beentjes terugtrekken uit angst om Madrid te missen.
Volle bak natuurlijk. 5 dagen rust richting Madrid. Revanchegevoelens ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:12 schreef Elan het volgende:
Ben wel echt benieuwd naar Ajax woensdag of ze wel vol in de duels gaan deze of weer beentjes terugtrekken uit angst om Madrid te missen.
Dat de druk dan bij Feyenoord ligt of vanwaar die voorkeur?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer dat de wedstrijd voor de competitie is verloren dus nu moet je het eigenlijk rechtzetten, had het liever andersom gehad
Dan stonden we nu 1equote:Op maandag 25 februari 2019 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat de druk dan bij Feyenoord ligt of vanwaar die voorkeur?
2 keer van Feyenoord verliezen kan niet, dan had ik liever die voor de beker verlorenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat de druk dan bij Feyenoord ligt of vanwaar die voorkeur?
In de thuiswedstrijd hadden ze nog iets van anderhalve maand en toen hielden spelers ook constant in bij Ajax.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volle bak natuurlijk. 5 dagen rust richting Madrid. Revanchegevoelens ook.
Oh zo.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 keer van Feyenoord verliezen kan niet, dan had ik liever die voor de beker verloren
volgens mij niet, was 2005-2006quote:Op maandag 25 februari 2019 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh zo.
Dat komt gelukkig voor jou niet al te vaak voor 2012 voor het laatst.
6-2, te gênant voor woorden bijna. Zeker gezien de afgelopen uitslagen.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens mij niet, was 2005-2006
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Klassieker
ja ook daarom hebben ze wat recht te zettenquote:Op maandag 25 februari 2019 12:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
6-2, te gênant voor woorden bijna. Zeker gezien de afgelopen uitslagen.
Huh?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh zo.
Dat komt gelukkig voor jou niet al te vaak voor 2012 voor het laatst.
omdat ik een andere mening heb, lekker man. toetsenbordheldquote:Op maandag 25 februari 2019 13:20 schreef PicoMMP het volgende:
Nickguithar, Elan en Mokkiemok zetten zichzelf weer eens lekker voor lul op deze mooie maandagmiddag.
Nee, vanwege je rekenkunstenquote:Op maandag 25 februari 2019 13:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
omdat ik een andere mening heb, lekker man. toetsenbordheld
ok, bedankt.quote:
Daarom, die beker is verder prima om te winnen. Al zal er geen grootse huldiging voor komen, tenzij de landstitel ook nog gepakt wordt.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:54 schreef LethalNinja het volgende:
Als dat geen heerlijk weekend was. Jammer dat Ajax eerst achter kwam maar daarna met mooie cijfers toch gewonnen. Ook fijn dat er weer wat doelpunten van "dichtbij" gemaakt werden....
Ff opladen en dan woensdag van Feyenoord winnen, zou leuk zijn als we dit jaar zowel de schaal als de beker winnen. En als de schaal niet lukt dan in elk geval de beker.
Voor de mensen die dan komen "ja beker stelt niks voor, boehoeheohe, ja vergeleken met een schaal wellicht niet of vergeleken met ver komen in deCL maar het is toch weer een prijs die in de kast erbij kan. Dus doe mij die beker maar"
als je alleen de beker pakt is het seizoen misluktquote:Op maandag 25 februari 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, die beker is verder prima om te winnen. Al zal er geen grootse huldiging voor komen, tenzij de landstitel ook nog gepakt wordt.
Hangt allemaal van de context af.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef Adames het volgende:
[..]
als je alleen de beker pakt is het seizoen mislukt
Of als je al 5 jaar geen prijs wint.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:55 schreef fetX het volgende:
De beker schijnt alleen wat voor te stellen als je eigen club 'm wint. Zo gaat dat al jaren.
ja vind ik ook niet echt voldoendequote:Op maandag 25 februari 2019 13:57 schreef Adames het volgende:
[..]
als je alleen de beker pakt is het seizoen mislukt
de beker maakt dat voor mij niet goed hoorquote:Op maandag 25 februari 2019 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of als je al 5 jaar geen prijs wint.
Nee dat niet, maar wel fijn als je weer eens wat wint. Ook al is het 'maar' de beker.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de beker maakt dat voor mij niet goed hoor
zelfs niet als we hem al 5 jaar hadden gewonnen
krijg je zoiets als in 2010quote:Op maandag 25 februari 2019 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel fijn als je weer eens wat wint. Ook al is het 'maar' de beker.
Gewoon niet huldigen, enkel feestje in stadion na de finale.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:17 schreef Adames het volgende:
[..]
krijg je zoiets als in 2010
lekker pijnlijke huldiging voor de beker
Komt Jan dan ook langs?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon niet huldigen, enkel feestje in stadion na de finale.
Ach man. 5 jaar. Dat is zo voorbij. Heb je wel eens 18 jaar moeten wachten?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of als je al 5 jaar geen prijs wint.
Gelukkig niet!quote:Op maandag 25 februari 2019 14:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach man. 5 jaar. Dat is zo voorbij. Heb je wel eens 18 jaar moeten wachten?
ik dacht 6quote:Op maandag 25 februari 2019 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig niet!
8 jaar was volgens mij de langste prijzendroogte.
Ik had het over Feyenoordquote:
Volwassen mannen die het over '010' of '020' hebbenquote:
Eens, dat is echt voor zwakzinnigen.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Volwassen mannen die het over '010' of '020' hebben![]()
Dit zijn toch ook gewoon twee enorme proleten?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Volwassen mannen die het over '010' of '020' hebben![]()
0:26twitter:OhMyGoalUS twitterde op maandag 25-02-2019 om 20:00:01"Cristiano Ronaldo and Lionel Messi are the best players of all time!" 🔥Our exclusive interview "The Best" with Antoine Griezmann! 👌 https://t.co/PKPiKimk5w reageer retweet
FrenkieGodGenotquote:Op maandag 25 februari 2019 22:11 schreef Doublepain het volgende:
0:26twitter:OhMyGoalUS twitterde op maandag 25-02-2019 om 20:00:01"Cristiano Ronaldo and Lionel Messi are the best players of all time!" 🔥Our exclusive interview "The Best" with Antoine Griezmann! 👌 https://t.co/PKPiKimk5w reageer retweet
Eens. Past in de categorie Genot, Aids en God achter woordjes typen.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, dat is echt voor zwakzinnigen.
Mannygodquote:Op dinsdag 26 februari 2019 06:19 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Past in de categorie Genot, Aids en God achter woordjes typen.
Nee dat is voor genottelijke godenmensen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 06:19 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Past in de categorie Genot, Aids en God achter woordjes typen.
Wat denk jij van morgen JR? Ik ben er niet gerust opquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is voor genottelijke godenmensen.
Zal lastig worden, maar aangezien ik heel positief ingesteld ben ga ik voor een 2-4quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat denk jij van morgen JR? Ik ben er niet gerust op
Hoop dat ze daadwerkelijk revanchegevoelens hebben maar ik sluit niet uit dat het eenzelfde wedstrijd wordt als de vorige Klassieker
ik denk dat het een makkelijke overwinning wordt, 0-2 met de rust 1-4 eindstandquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal lastig worden, maar aangezien ik heel positief ingesteld ben ga ik voor een 2-4
je bent mij net voor, zouden ze het dna toch terug gaand raaien? of zal het naar een "rustigere"week worden verschoven voor PEC?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:47 schreef Heeinz het volgende:
Vanavond om 19:30 behandelt de KNVB het verplaatsen van Ajax - PEC
dat eerste lijkt me onmogelijk dus misschien een andere latere datum dan 13/03quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je bent mij net voor, zouden ze het dna toch terug gaand raaien? of zal het naar een "rustigere"week worden verschoven voor PEC?
Hoop het niet, laat ze maar lekker janken in Eindhovenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je bent mij net voor, zouden ze het dna toch terug gaand raaien? of zal het naar een "rustigere"week worden verschoven voor PEC?
dat PEC er niet blij mee is begrijp ik welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoop het niet, laat ze maar lekker janken in Eindhoven
ik denk ook dat het naar een andere datum wordt gezet, dat is ook een tussenoplossing namens PEC meen ik te hebben gelezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat PEC er niet blij mee is begrijp ik wel
Ik ook, vooral voor de supportersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat PEC er niet blij mee is begrijp ik wel
Ja lijkt me sterk dat Ajax 2x van Feyenoord verliest in één seizoen, terwijl we veel meer kwaliteit hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat het een makkelijke overwinning wordt, 0-2 met de rust 1-4 eindstand
Magallan was natuurlijk niet de grote schuldige, iedereen bakte er geen kut van. Ga er dan maar aan staan als nieuwelingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja lijkt me sterk dat Ajax 2x van Feyenoord verliest in één seizoen, terwijl we veel meer kwaliteit hebben.
Magallán er niet bij scheelt ook een hoop.
was mij gisteren bij VI niet duidelijk of er nou beroep was gedaan ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet, is geschorst voor één wedstrijd.
de gezinnen met kinderenquote:
in ieder geval niet twee keer op zo'n manier.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja lijkt me sterk dat Ajax 2x van Feyenoord verliest in één seizoen, terwijl we veel meer kwaliteit hebben.
Magallán er niet bij scheelt ook een hoop.
Kan Ajax nog in beroep gaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet, is geschorst voor één wedstrijd.
Hebben ze niet gedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
was mij gisteren bij VI niet duidelijk of er nou beroep was gedaan ofzo.
scheelt toch een doelpuntje.quote:
Klopt, maar door een nieuweling in de as zijn de andere spelers ook wel minder zeker.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Magallan was natuurlijk niet de grote schuldige, iedereen bakte er geen kut van. Ga er dan maar aan staan als nieuweling
feyenoord wordt er met een vervanger niet slechter op lijkt mij.quote:
Ik vind het allemaal niet veel achterin bij Feyenoord eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
feyenoord wordt er met een vervanger niet slechter op lijkt mij.
laten we dit soort uitspraken maar achterwegen laten tot de 6-2 gerevancheerd is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet veel achterin bij Feyenoord eerlijk gezegd.
Nou nee hoor, ook met die 6-2 kan ik de kwaliteit van Feyenoord spelers wel beoordelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
laten we dit soort uitspraken maar achterwegen laten tot de 6-2 gerevancheerd is.
Dat was het een aantal weken geleden ook niet en op het middenveld en voorin (Van Persie uitgezonderd) ook niet dus dat zegt blijkbaar niet heel veelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet veel achterin bij Feyenoord eerlijk gezegd.
Het zal wellicht dit keer helpen om wél het centrum af te dekken en niet iedereen van Feyenoord daar vrij rond te laten huppelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat was het een aantal weken geleden ook niet en op het middenveld en voorin (Van Persie uitgezonderd) ook niet dus dat zegt blijkbaar niet heel veel
Hoe is het daarmee eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Magallan was natuurlijk niet de grote schuldige, iedereen bakte er geen kut van. Ga er dan maar aan staan als nieuweling
iets met zijn knie dacht ik?quote:
Geloof dat hij toch deze week werd terugverwacht. Dezelfde vraag kan je beter stellen over Bandéquote:
Die stond laatst wel weer op het trainingsveld. (maar verwacht ik al niks meer van eigenlijk)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geloof dat hij toch deze week werd terugverwacht. Dezelfde vraag kan je beter stellen over Bandé
Tagliafico zal ook een hoop schelen maar ik blijf toch ook vinden dat Blind niet als CV hoort te spelen. Echt domme zet om Wöber te verkopenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal wellicht dit keer helpen om wél het centrum af te dekken en niet iedereen van Feyenoord daar vrij rond te laten huppelen.
Wöber is nu een olijk duo met Promes bij Sevilla, lekker als linksback spelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tagliafico zal ook een hoop schelen maar ik blijf toch ook vinden dat Blind niet als CV hoort te spelen. Echt domme zet om Wöber te verkopen
Zelfde verhaal als die Romero bij PSV.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die stond laatst wel weer op het trainingsveld. (maar verwacht ik al niks meer van eigenlijk)
die schijnt prive wel op Maradona te lijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als die Romero bij PSV.
Telkens terugvallend in blessures blijkbaar zonder enige nieuwe informatie, en uiteindelijk zal hij door de achterdeur weer verdwijnen. Genot zeg.
Ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Iemand vertrouwen in een goede afloop?
ja hoor, ik zou niet weten waarom nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Iemand vertrouwen in een goede afloop?
Persconferentie van Ten Hag. Wat ben ik benieuwd wat hij gaat zeggen zeg.quote:
iets met puntjes op de i zettenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Persconferentie van Ten Hag. Wat ben ik benieuwd wat hij gaat zeggen zeg.
We moeten er 100% voor gaan!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
iets met puntjes op de i zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |