SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zonder wrijving geen glans
1-4 is mooi maar ik heb me wel flink zitten vervelenquote:Op zondag 24 februari 2019 13:55 schreef Yreal het volgende:
Mooie overwinning zo. Niet teveel risico nemen he.
En nu weer scorenquote:Op zondag 24 februari 2019 13:54 schreef El-Stinho het volgende:
Ziyech is wel standje doodvermoeiend de laatste weken. Daar doet die 1-3 vandaag niets aan af.
Mooiste Haags kwartiertje was jaren geleden in de ArenA, toen dat in de rust werd gescandeerdquote:
De tweede helft tegen Real Madrid was goed van hem. Maar wat is de laatste 100% goede wedstrijd van zijn kant?quote:Op zondag 24 februari 2019 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nu weer scoren
Zo bizar slecht gespeeld (lol)
quote:Op zondag 24 februari 2019 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Mooiste Haags kwartiertje was jaren geleden in de ArenA, toen dat in de rust werd gescandeerd
Ergens in de eerste seizoenshelft. Bayern-uit?quote:Op zondag 24 februari 2019 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De tweede helft tegen Real Madrid was goed van hem. Maar wat is de laatste 100% goede wedstrijd van zijn kant?
Volgens mij ookquote:Op zondag 24 februari 2019 13:59 schreef BobW het volgende:
Eerste keer dit seizoen volgens mij dat ze winnen na een achterstand
Mja, dat geeft ook wel aan waarom hij eigenlijk altijd gewoon moet spelen. Zelfs in een matige pot is hij nog beslissend.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nu weer scoren
Zo bizar slecht gespeeld (lol)
Ik keek de eerste helft van AJA-RMA nog eens terug een dag na de wedstrijd. Dat was een brevet van onvermogen van zijn kant.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ergens in de eerste seizoenshelft. Bayern-uit?
je had anders verwacht?quote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef franklop het volgende:
Feyenoord kijkt overigens vooral uit naar de beker zo te horen aan Gio, die 'keuzes' maakt.
Derde plek behouden ten opzichte van AZ is ook niet zo belangrijkquote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef franklop het volgende:
Feyenoord kijkt overigens vooral uit naar de beker zo te horen aan Gio, die 'keuzes' maakt.
Gedacht niet, gehoopt ja.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
worden er rond de 120 uiteindelijk, bizar veel wel.
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 24-02-2019 om 13:58:25Ajax gaat serieus jacht maken op het doelpuntenrecord. Als het zo doorgaat, finisht Ajax op 121 goals. Het record is in handen van Ajax 1966/67 (122 doelpunten). reageer retweet
Klopt hoor, al vind ik het vaak wel weer storend als hij van afstand gaat poeierenquote:Op zondag 24 februari 2019 14:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, dat geeft ook wel aan waarom hij eigenlijk altijd gewoon moet spelen. Zelfs in een matige pot is hij nog beslissend.
110 minimaal moet wel lukkenquote:Op zondag 24 februari 2019 14:02 schreef franklop het volgende:
[..]twitter:sportzeloot twitterde op zondag 24-02-2019 om 13:58:25Ajax gaat serieus jacht maken op het doelpuntenrecord. Als het zo doorgaat, finisht Ajax op 121 goals. Het record is in handen van Ajax 1966/67 (122 doelpunten). reageer retweet
Natuurlijk laat Feyenoord het lopen. Gaat gewoon een afgetekende 4-0 worden voor PSV, en dan kan Feyenoord er weer bovenop klappen tegen Ajax. Competitie doet ze niet zoveel aan in Rotterdam.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:00 schreef franklop het volgende:
Het viel vandaag wel mee, één echt mislukte poging uit onmogelijke positie.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt hoor, al vind ik het vaak wel weer storend als hij van afstand gaat poeieren
Nadeel is ook wel dat je alleen met De Ligt een echt sterke kopper hebt, Dolberg ook wel maar daar blijft het wel een beetje bij. Neemt niet weg dat die corners echt voor meer dreiging moeten zorgen inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2019 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het viel vandaag wel mee, één echt mislukte poging uit onmogelijke positie.
Dan vind ik die beroerde corners storender. Dode spelmomenten zijn een mogelijkheid om zo'n wedstrijd open te breken, maar op deze manier sticht je geen enkel gevaar.
In dat geval moet je een variant spelen zoals ADO deed.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nadeel is ook wel dat je alleen met De Ligt een echt sterke kopper hebt, Dolberg ook wel maar daar blijft het wel een beetje bij. Neemt niet weg dat die corners echt voor meer dreiging moeten zorgen inderdaad
Oh daar hou ik gewoon al niet eens rekening met een goal eruitquote:Op zondag 24 februari 2019 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het viel vandaag wel mee, één echt mislukte poging uit onmogelijke positie.
Dan vind ik die beroerde corners storender. Dode spelmomenten zijn een mogelijkheid om zo'n wedstrijd open te breken, maar op deze manier sticht je geen enkel gevaar.
Die eindigen meestal bij Onanaquote:Op zondag 24 februari 2019 14:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
In dat geval moet je een variant spelen zoals ADO deed.
twitter:PieterZwartNL twitterde op zondag 24-02-2019 om 13:47:33@DuBlanqeBogarde Uit 208 corners 2 directe assists. Mijn onderbuik zegt dat dit niet geweldig is reageer retweet
Ze hadden het net zo goed schriftelijk kunnen afdoen daar in Eindhoven.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:06 schreef YourCaptor het volgende:
Mooi. Nu maar niet te veel hopen op 010 die die lampies gek gaat maken. Dat wordt 4-1 voor PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |