quote:Op zondag 24 februari 2019 08:30 schreef onlogisch het volgende:
Tering. En dan is 't nog geen 9 uur. @:lange_lans
Ik voel me niet direct aangesproken, daar jij pas een tweet van mij niet likete, maar heb wel een vraag voor je. Heb jij in toppa 7.000 gepost?quote:
Dat zit wel diep, vrienden durven elkaar de waarheid te zeggen. Als jouw tweets weer op het niveau zijn wat we van je gewend zijn zal ik ze zeker liken.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik voel me niet direct aangesproken, daar jij pas een tweet van mij niet likete, maar heb wel een vraag voor je. Heb jij in toppa 7.000 gepost?
Terwijl jij aan het sporten was had ik sex.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:36 schreef Buitendam het volgende:
Terwijl jullie in bed lagen was ik aan het sporten. Denk daar maar eens even over na.
Terwijl jij je spiertjes aan het spannen was lag ik te neuken.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:36 schreef Buitendam het volgende:
Terwijl jullie in bed lagen was ik aan het sporten. Denk daar maar eens even over na.
Johannes hoe is het in Zwedenquote:Op zondag 24 februari 2019 09:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zit wel diep, vrienden durven elkaar de waarheid te zeggen. Als jouw tweets weer op het niveau zijn wat we van je gewend zijn zal ik ze zeker liken.
En ja
Was lekker he?quote:Op zondag 24 februari 2019 10:37 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Terwijl jij je spiertjes aan het spannen was lag ik te neuken.
Wie is de FvD stemmer?quote:Op zondag 24 februari 2019 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
FVD én PVV allebei 18 zetels 2e partij vh land.
Mensen zijn woedend.
heb je weer een vriendquote:Op zondag 24 februari 2019 10:37 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Terwijl jij je spiertjes aan het spannen was lag ik te neuken.
en dat voor een cadeaukaart, genotquote:In Amstelveen liep het volkomen uit de hand. Woedende klanten scholden het personeel uit en sommige medewerkers werden in hun gezicht gespuugd. De filiaaleigenaar kon ternauwernood een vechtpartij voorkomen, maar besloot toen wel de zaak te sluiten door de luiken te laten zakken. Ook dat ging niet zonder slag of stoot. Klanten probeerden dat te voorkomen, waarop de winkeleigenaar de politie belde.
https://www.google.nl/amp(...)computerstoring.html
dat zijn onze medelandersquote:Op zondag 24 februari 2019 11:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en dat voor een cadeaukaart, genot
Klopt, die begint om 12.15 in het Forepark.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:04 schreef Tarado het volgende:
volgens twitter schijnt er een topper te zijn vandaag
oogaids ontbijt tvquote:Op zondag 24 februari 2019 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt, die begint om 12.15 in het Forepark.
na leafs canadians was vannacht al.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:04 schreef Tarado het volgende:
volgens twitter schijnt er een topper te zijn vandaag
CasRC heeft gister gewonnen van Den Bosch in Den Bosch, dat gebeurt echt eens in de 5 jaar ofzoquote:Op zondag 24 februari 2019 11:38 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik lag je zusje te pompen.
Groetjes,
R. Kelly.
Ik volg dat niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
CasRC heeft gister gewonnen van Den Bosch in Den Bosch, dat gebeurt echt eens in de 5 jaar ofzo
gaat dit over lacrosse?quote:Op zondag 24 februari 2019 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
CasRC heeft gister gewonnen van Den Bosch in Den Bosch, dat gebeurt echt eens in de 5 jaar ofzo
Ik ook alleen maar omdat wat vrienden er spelen.quote:
Sjoelen.quote:
wat gayquote:Op zondag 24 februari 2019 11:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook alleen maar omdat wat vrienden er spelen.
[..]
Sjoelen.
ja lekker sjoelsteen in iemand zijn reet sjoelen.quote:
Ik ken dat gevoel, nog minder als je dan lenzen in hebtquote:Op zondag 24 februari 2019 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb zo'n jeukend oog dat je er constant in wilt wrijven maar dan wordt het alleen maar erger.
soms heb je gewoon opeens je lens uit je oog gehaald dan of zit het als een Colombiaans envelopje onder je ooglid.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, nog minder als je dan lenzen in hebt
Neenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo PaulHad jij al gezien dat Aletha Leidelmeijer op mijn Tweet had gereageerd??
Waarom zou je een vrouw die over voetbal praat uit laten praten.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo PaulHad jij al gezien dat Aletha Leidelmeijer op mijn Tweet had gereageerd??
Nou, een nietszeggend mokkel heeft gereageerd op je twitteraccount. Dichter bij seks ga je dit weekend niet komen. Chapeau.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier een screenshot
[ afbeelding ]
https://twitter.com/aletha84/status/1099431016257736704
quote:Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, een nietszeggend mokkel heeft gereageerd op je twitteraccount. Dichter bij seks ga je dit weekend niet komen. Chapeau.
[..]
Nou, een nietszeggend mokkel heeft gereageerd op je twitteraccount. Dichter bij seks ga je dit weekend niet komen. Chapeau.
[..]
Lol.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelachenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je was zeker kk dikquote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef KingRoland het volgende:
ik verloor altijd met tikkertje tyfus basisschool
Spannende zaterdagavond wel voor GGMMquote:Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
ff stoppen met je act Roland, normaal deed je nooit zoquote:Op zondag 24 februari 2019 19:40 schreef KingRoland het volgende:
naja geld komt wel als ik bij PwC aan de slag ga
we zullen wel zien wie het laatst lacht als ik daar een baan heb maatquote:Op zondag 24 februari 2019 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ff stoppen met je act Roland, normaal deed je nooit zo
je weet dat ze voornamelijk selecteren op onzekere afgestudeerdenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we zullen wel zien wie het laatst lacht als ik daar een baan heb maat
ik heb een goede cijferlijst.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
je weet dat ze voornamelijk selecteren op onzekere afgestudeerden
Dit dus. Waar het nooit echt grappig was, begint het nu een beetje zielig te worden.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ff stoppen met je act Roland, normaal deed je nooit zo
Gewoon normaal doen. Laat Ronald gewoon zijn act uitvoeren. Hij tracht het met verve te doen.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit dus. Waar het nooit echt grappig was, begint het nu een beetje zielig te worden.
Zeker #TEAMROLANDquote:Op zondag 24 februari 2019 20:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen. Laat Ronald gewoon zijn act uitvoeren. Hij tracht het met verve te doen.
Mee ons Milou.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
@:KnutdeIJsbeer
Je moet Temptation Island kijken
je kan er bijna vergif op nemen (niet dodelijk) dat die vreemd gaat. Denk dat die Demi jammerlijk ook kiest voor negersex.quote:
Ik ben niet zo van de voetbalpraatshowsquote:Op zondag 24 februari 2019 21:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Je moet VBTL kijken. Maduro is op dreef. De open deuren zijn nog niet volledig ingetrapt...
Mn vriendin keek ik wou mezelf snijden toenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
Je moet Temptation Island kijken
Is dat die film van byrne?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:44 schreef Saind het volgende:
@:knutdeijsbeer
Je moet True Stories kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |