Gelachenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, een nietszeggend mokkel heeft gereageerd op je twitteraccount. Dichter bij seks ga je dit weekend niet komen. Chapeau.
Je was zeker kk dikquote:Op zondag 24 februari 2019 19:39 schreef KingRoland het volgende:
ik verloor altijd met tikkertje tyfus basisschool
Spannende zaterdagavond wel voor GGMMquote:Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, een nietszeggend mokkel heeft gereageerd op je twitteraccount. Dichter bij seks ga je dit weekend niet komen. Chapeau.
ff stoppen met je act Roland, normaal deed je nooit zoquote:Op zondag 24 februari 2019 19:40 schreef KingRoland het volgende:
naja geld komt wel als ik bij PwC aan de slag ga
we zullen wel zien wie het laatst lacht als ik daar een baan heb maatquote:Op zondag 24 februari 2019 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ff stoppen met je act Roland, normaal deed je nooit zo
je weet dat ze voornamelijk selecteren op onzekere afgestudeerdenquote:Op zondag 24 februari 2019 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we zullen wel zien wie het laatst lacht als ik daar een baan heb maat
ik heb een goede cijferlijst.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
je weet dat ze voornamelijk selecteren op onzekere afgestudeerden
Dit dus. Waar het nooit echt grappig was, begint het nu een beetje zielig te worden.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ff stoppen met je act Roland, normaal deed je nooit zo
Gewoon normaal doen. Laat Ronald gewoon zijn act uitvoeren. Hij tracht het met verve te doen.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit dus. Waar het nooit echt grappig was, begint het nu een beetje zielig te worden.
Zeker #TEAMROLANDquote:Op zondag 24 februari 2019 20:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen. Laat Ronald gewoon zijn act uitvoeren. Hij tracht het met verve te doen.
Mee ons Milou.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
@:KnutdeIJsbeer
Je moet Temptation Island kijken
je kan er bijna vergif op nemen (niet dodelijk) dat die vreemd gaat. Denk dat die Demi jammerlijk ook kiest voor negersex.quote:
Ik ben niet zo van de voetbalpraatshowsquote:Op zondag 24 februari 2019 21:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Je moet VBTL kijken. Maduro is op dreef. De open deuren zijn nog niet volledig ingetrapt...
Mn vriendin keek ik wou mezelf snijden toenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
Je moet Temptation Island kijken
Is dat die film van byrne?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:44 schreef Saind het volgende:
@:knutdeijsbeer
Je moet True Stories kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |