Of je hebt ze allang verwijderd.quote:
Wat is dit nou weer voor discriminasiequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Trouwens alleen fokker en yoki mogen er om vragen.
Ja ken jou niet eens...quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor discriminasie
Ik heb er al 1 gehadquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:43 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Jawel joh, en je bent een brave user, dus je zal niet gelijk een ban krijgen.
Eindelijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 gehad![]()
Maar goed. Ik ga het doen!!!
Een moment graag.
Zo'n topic heb ik al achter de schermen aangemaakt, maar dan over wat we als mod nodig hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:07 schreef _--_ het volgende:
Wedden dat er binnen nu en een halfuur een topic hierover wordt gemaakt? https://nos.nl/nieuwsuur/(...)vrij-vest-nodig.html
Dit is een van de regels:quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zocht al een tijdje een reden om NWS SC binnen te vallen, dit was een mooie gelegenheid
Waarom post er iemand op het forum met jouw oude PJR UI, best irritantquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo'n topic heb ik al achter de schermen aangemaakt, maar dan over wat we als mod nodig hebben
Waarschijnlijk voor van huis uit ONZ en KLB users die op de nieuwe topiclijst zitten te azen en vervolgens een topic zien waar ze even leuk kunnen doenquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is een van de regels:
• Post je niet mee in een forum, ga daar dan ook niet heen om alleen maar een 'grap' te plaatsen
Wat bijzonder.
Ik zag het ook ja. In een topic over nicht en neef relaties. Dacht al vieze tim.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom post er iemand op het forum met jouw oude PJR UI, best irritant
Jij komt niet daar vandaan ?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor van huis uit ONZ en KLB users die op de nieuwe topiclijst zitten te azen en vervolgens een topic zien waar ze even leuk kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |