Ik wil best wisselen hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:00 schreef phoenyx het volgende:
Tjah ouderschap is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegd
Begin er nooit aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:58 schreef Goudenvis het volgende:
Medelijden met TS voor het hebben van een kind
YO Julius, kom op man doe eens aan goede parenting en voed het kind op. Dan leren ze zich te gedragen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:56 schreef J.Caesar het volgende:
Die 's avonds nooit wilt slapen en alles maar bij elkaar gaat brullen.
We (mijn vrouw) hebben d'r verpest door d'r niet gewoon eens een paar dagen achter elkaar te laten brullen. Maar nee 'dat is zo zielig'....
Nee DIT is niet zielig voor ons wil je zeggen![]()
En voor de tere zieltjes; medisch is er niets aan de hand. Het is aandacht zoeken/zeuren.
En nee, ik ga niet in OUD posten
YO, een kind van 7 maanden is lastig op te voeden. Ook alleen 's avonds enzo...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:18 schreef stokj het volgende:
[..]
YO Julius, kom op man doe eens aan goede parenting en voed het kind op. Dan leren ze zich te gedragen.
ja ik snap het wel hoor. Werd er ook tering gek van aan het begin. En dat die vrouwen met hun gevoelens bij elk kreuntje naar boven schieten naar de baby.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef J.Caesar het volgende:
Tuurlijk hou ik van die kleine.
Maar dat huilen is wel écht irritant gewoon.
Osteopaat 2x geweest inmiddels. Ik ben zelf arts en zoek normaal mijn heil daar niet, dus dat zegt wel wat
Dat ja. Laat toch ff huilen of zeuren gewoon....nu snappen ze: huilen is uit bedquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:22 schreef spierbal het volgende:
[..]
ja ik snap het wel hoor. Werd er ook tering gek van aan het begin. En dat die vrouwen met hun gevoelens bij elk kreuntje naar boven schieten naar de baby.
Aha ja, snap het wel. Op die leeftijd zijn ze denk ik onvoorspelbaar als ze in de avond ook zo doen. Maar je krijgt er wel veel voor terug in de vorm van liefde toch of niet soms?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:20 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
YO, een kind van 7 maanden is lastig op te voeden. Ook alleen 's avonds enzo...
hahahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:35 schreef Already_in_use het volgende:
Hopelijk leest je kut baby dit niet over tig jaar.
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:55 schreef phoenyx het volgende:
Kan dit niet gewoon verplaatst worden naar OUD?
* digtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:56 schreef danos het volgende:
Mijne is 11 maanden, heeft ook de aandachtshuil gehad soms, maar negeren en duidelijk ligt uit en deur dicht werkte uiteindelijk.
Collega ging voor deze operatie voor zijn kroost oordoppen uitdelen bij zijn buren.
Ik denk dat de term “kutbaby” daar niet helemaal lekker valt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:55 schreef phoenyx het volgende:
Kan dit niet gewoon verplaatst worden naar OUD?
O.a. daarom toch. TS mag wel een beetje zien hoe andere normale ouders hiernaar kijken in plaats van klb'ers.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat de term “kutbaby” daar niet helemaal lekker valt.
Mijn vrouw is komende zondag uitgerekendquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:03 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Begin er nooit aan.
Baby is werkelijk niks leuks aan
Babies zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:43 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Mijn vrouw is komende zondag uitgerekend
Ah zo mini nog. Komt wel goed joh. De eerste anderhalf jaar zijn sowieso afzien. En de anderhalf jaar erna ook. HAHA.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:20 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
YO, een kind van 7 maanden is lastig op te voeden. Ook alleen 's avonds enzo...
En nu investeren in oordoppenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:22 schreef Aethereal het volgende:
Volgende keer toch maar weer een condoompje hč
Vanaf 6 weken begint het janken juist.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:07 schreef Linkse_krijger het volgende:
Die van ons komt in juni ter wereld en slaapt na 6 maanden gewoon de hele nacht door![]()
[/utopie]
Ik begreep dat na 3 maanden al. Ik was een snelle leerling.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:47 schreef madam-april het volgende:
Hoe oud is de baby?
Edit: 7 maanden lees ik.. een baby van 7 maanden kan het verband huilen=uit bed nog helemaal niet leggen.. Pas vanaf +/-9 maanden beginnen ze actie>reactie te begrijpen..
100% zeker van wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:47 schreef madam-april het volgende:
Hoe oud is de baby?
Edit: 7 maanden lees ik.. een baby van 7 maanden kan het verband huilen=uit bed nog helemaal niet leggen.. Pas vanaf +/-9 maanden beginnen ze actie>reactie te begrijpen..
In OUD zitten geen normale ouders. Daar zitten ouders die hun sneeuwvlokjes van alles betichten wat maar positief is. Zelfs als ze de stront over de ramen smeren.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:30 schreef phoenyx het volgende:
[..]
O.a. daarom toch. TS mag wel een beetje zien hoe andere normale ouders hiernaar kijken in plaats van klb'ers.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:02 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Ik wil best wisselen hoor.
Gelukkig werk ik veel en zit ik regelmatig in een hotel voor werk. Tenminste wat rust
Heeft zequote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:34 schreef _The_General_ het volgende:
Google eens op Ewan het droomschaap! Sinds we dat ding hebben slaapt die baby van ons heerlijk in!
Prima! Maar niet HUILENquote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:47 schreef Pharkus het volgende:
Ach die periode gaat over. Daarna staan ze om 5:30 aan je bed te vertellen dat het licht is en dat ze willen spelen dansen springen zingen.
Ding is goud waard!!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:53 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Heeft ze
Nooit echt gebruikt. Tot gister...en warempel...
Ik huil nňg!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:32 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb ook zo'n baby gehad! Het gaat over!
of ze slapen uit tot half 9quote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:47 schreef Pharkus het volgende:
Ach die periode gaat over. Daarna staan ze om 5:30 aan je bed te vertellen dat het licht is en dat ze willen spelen dansen springen zingen.
Dat je dat over je eigen kind zegt. Goede vader jij.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:56 schreef J.Caesar het volgende:
We (mijn vrouw) hebben d'r verpest door d'r niet gewoon eens een paar dagen achter elkaar te laten brullen. Maar nee 'dat is zo zielig'....
En voor de tere zieltjes; medisch is er niets aan de hand. Het is aandacht zoeken/zeuren.
Ik denk dat jij niet tussen de regels kunt lezen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 08:20 schreef Samuel24 het volgende:
Hele topic gelezen. Dit is weer zo´n typische kut vader die eigenlijk helemaal geen kinderen zou moeten kunnen krijgen.
Interessant!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:34 schreef _The_General_ het volgende:
Google eens op Ewan het droomschaap! Sinds we dat ding hebben slaapt die baby van ons heerlijk in!
Gelukkig !quote:Op zaterdag 23 februari 2019 06:52 schreef J.Caesar het volgende:
Gister een 20 minuutjes laten brullen en geslapen van 22:00 tot nu. Prima baby weer
Jawel hoor, ik kan wel tussen de regel lezen. Maar kom op....je noemt je eigen kind toch geen kut baby.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 08:42 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet tussen de regels kunt lezen.
En je hebt daddy-issues
Hč wij zijn het met elkaar eens @Samuel24quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:26 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik kan wel tussen de regel lezen. Maar kom op....je noemt je eigen kind toch geen kut baby.
Nou ja....jij wel dan.
Ja? Denk jij er ook zo over?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:29 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Hč wij zijn het met elkaar eens @:samuel24
Ja kom op zeg.quote:
Dude..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:03 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Gelukkig !
Dat is het handige met 1 kint, ik kan mijn baby niet laten brullen want dan worden de andere 2 kinteren wakker
En kinteren dan ?quote:
quote:
Ja, ik ken de hont/kad 'grappen', maar soms zie je zoveel domheid voorbij komen dat het niet altijd duidelijk is of de fout met opzet is gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:43 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ja, ik ken de hont/kad 'grappen', maar soms zie je zoveel domheid voorbij komen dat het niet altijd duidelijk is of de fout met opzet is gemaakt.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 08:20 schreef Samuel24 het volgende:
Hele topic gelezen. Dit is weer zo´n typische kut vader die eigenlijk helemaal geen kinderen zou moeten kunnen krijgen.
Eigenlijk zou je dit topic daarom juist moeten verplaatsen, kunnen we lachenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat de term “kutbaby” daar niet helemaal lekker valt.
quote:Op zondag 14 april 2019 13:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Zo praat je niet over je eigen kind, met je kutbaby... Nep dus.
Jamaar jamaar jamaar, het is un BEEEEEEEEEEEEBIEEEEEEEE!!!quote:Op zondag 14 april 2019 16:41 schreef girlnextdoor. het volgende:
TS, heb je überhaupt nagedacht voordat jullie aan een baby begonnen?
'Wilt 's avonds niet slapen en begint alles bij elkaar te brullen'. Dat kun je verwachten als je aan kinderen begint. Maar loop hier dan niet te klagen.
Niks OUD of teer zieltje. Heb zelf bewust geen kinderen omdat ik weet dat ik op dit moment echt niet op huilende baby's of gebroken nachten zit te wachten. En ik heb een pesthekel aan ouders die hun kind als speciaal sneeuwvlokje opvoeden.quote:Op zondag 14 april 2019 16:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Jamaar jamaar jamaar, het is un BEEEEEEEEEEEEBIEEEEEEEE!!!![]()
![]()
Ga terug naar OUD ofzo. Met je tere zieltjes.
Het is gewoon afzien. Op ie tandvlees tot ie doorslaapt. Mijn eerste heeft een paar jaar (je leest het goed), niet geslapen. De zwaarste tijd uit mijn leven. Niets hielp overigens, het HD tijd nodig. Alleen inbakeren helpt bij de meeste babies, maar dat mag niet meer als ze kunnen draaien.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef J.Caesar het volgende:
Tuurlijk hou ik van die kleine.
Maar dat huilen is wel écht irritant gewoon.
Osteopaat 2x geweest inmiddels. Ik ben zelf arts en zoek normaal mijn heil daar niet, dus dat zegt wel wat
Nou, punt gemaakt hoor. Klaagbaak maar opheffen dan?quote:Op zondag 14 april 2019 16:53 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Niks OUD of teer zieltje. Heb zelf bewust geen kinderen omdat ik weet dat ik op dit moment echt niet op huilende baby's of gebroken nachten zit te wachten. En ik heb een pesthekel aan ouders die hun kind als speciaal sneeuwvlokje opvoeden.
Ik kan het alleen niet hebben als mensen die wel aan kinderen beginnen, ineens beginnen te klagen omdat baby op onmogelijke tijdstippen begint te janken. Of klagen over het feit dat ze gebroken nachten hebben. Dat is nogal logisch toch? En dan vraag ik me dus af hoe goed ze nagedacht hebben over kinderen krijgen. Volgens mij niet heel goed.
TS besluit aan kinderen te beginnen en dat heeft gevolgen voor zijn leven. Ook gewone logica. Dus klaag niet en deal met de keuze die je hebt gemaakt.
Zet hem op marktplaats danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:56 schreef J.Caesar het volgende:
Normale ouders in OUD?? Heb je er wel eens gelezen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:30 schreef phoenyx het volgende:
[..]
O.a. daarom toch. TS mag wel een beetje zien hoe andere normale ouders hiernaar kijken in plaats van klb'ers.
Oh, dat vind ik echt tof. Peuters, kleuters, basisschoolkinderen. Maar ik ben zelf ook een beetje kinderachtig, dathelpt.quote:Op zondag 14 april 2019 17:56 schreef HPoi het volgende:
Baby's zijn leuk. Kleuters zijn pas irritant. Hier hebben we er een.
Iedere leeftijd van een kind had toch zo zijn charme? De eerste keer lopen, de eerste tandjes, de eerste keer school... straks is ze twee en zegt ze steeds nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:03 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Begin er nooit aan.
Baby is werkelijk niks leuks aan
Cool man.quote:Op zondag 14 april 2019 16:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Jamaar jamaar jamaar, het is un BEEEEEEEEEEEEBIEEEEEEEE!!!![]()
![]()
Ga terug naar OUD ofzo. Met je tere zieltjes.
Voelt goed dat generaliseren he?quote:Op maandag 15 april 2019 10:23 schreef SeLang het volgende:
Die nieuwe generatie babies kunnen niet zonder een smartphone. Geen wonder dat die baby huilt.
Gewoon schudden tot ie stoptquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:56 schreef J.Caesar het volgende:
Zullen we jou dan ook eens goed door elkaar schudden? Dan raaskal je de volgende keer misschien wat minder ....quote:Op maandag 15 april 2019 10:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon schudden tot ie stopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |