Niks OUD of teer zieltje. Heb zelf bewust geen kinderen omdat ik weet dat ik op dit moment echt niet op huilende baby's of gebroken nachten zit te wachten. En ik heb een pesthekel aan ouders die hun kind als speciaal sneeuwvlokje opvoeden.quote:Op zondag 14 april 2019 16:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Jamaar jamaar jamaar, het is un BEEEEEEEEEEEEBIEEEEEEEE!!!![]()
![]()
Ga terug naar OUD ofzo. Met je tere zieltjes.
Het is gewoon afzien. Op ie tandvlees tot ie doorslaapt. Mijn eerste heeft een paar jaar (je leest het goed), niet geslapen. De zwaarste tijd uit mijn leven. Niets hielp overigens, het HD tijd nodig. Alleen inbakeren helpt bij de meeste babies, maar dat mag niet meer als ze kunnen draaien.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef J.Caesar het volgende:
Tuurlijk hou ik van die kleine.
Maar dat huilen is wel écht irritant gewoon.
Osteopaat 2x geweest inmiddels. Ik ben zelf arts en zoek normaal mijn heil daar niet, dus dat zegt wel wat
Nou, punt gemaakt hoor. Klaagbaak maar opheffen dan?quote:Op zondag 14 april 2019 16:53 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Niks OUD of teer zieltje. Heb zelf bewust geen kinderen omdat ik weet dat ik op dit moment echt niet op huilende baby's of gebroken nachten zit te wachten. En ik heb een pesthekel aan ouders die hun kind als speciaal sneeuwvlokje opvoeden.
Ik kan het alleen niet hebben als mensen die wel aan kinderen beginnen, ineens beginnen te klagen omdat baby op onmogelijke tijdstippen begint te janken. Of klagen over het feit dat ze gebroken nachten hebben. Dat is nogal logisch toch? En dan vraag ik me dus af hoe goed ze nagedacht hebben over kinderen krijgen. Volgens mij niet heel goed.
TS besluit aan kinderen te beginnen en dat heeft gevolgen voor zijn leven. Ook gewone logica. Dus klaag niet en deal met de keuze die je hebt gemaakt.
Zet hem op marktplaats danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:56 schreef J.Caesar het volgende:
Die 's avonds nooit wilt slapen en alles maar bij elkaar gaat brullen.
Normale ouders in OUD?? Heb je er wel eens gelezen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:30 schreef phoenyx het volgende:
[..]
O.a. daarom toch. TS mag wel een beetje zien hoe andere normale ouders hiernaar kijken in plaats van klb'ers.
Oh, dat vind ik echt tof. Peuters, kleuters, basisschoolkinderen. Maar ik ben zelf ook een beetje kinderachtig, dathelpt.quote:Op zondag 14 april 2019 17:56 schreef HPoi het volgende:
Baby's zijn leuk. Kleuters zijn pas irritant. Hier hebben we er een.
Iedere leeftijd van een kind had toch zo zijn charme? De eerste keer lopen, de eerste tandjes, de eerste keer school... straks is ze twee en zegt ze steeds nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:03 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Begin er nooit aan.
Baby is werkelijk niks leuks aan
Cool man.quote:Op zondag 14 april 2019 16:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Jamaar jamaar jamaar, het is un BEEEEEEEEEEEEBIEEEEEEEE!!!![]()
![]()
Ga terug naar OUD ofzo. Met je tere zieltjes.
Voelt goed dat generaliseren he?quote:Op maandag 15 april 2019 10:23 schreef SeLang het volgende:
Die nieuwe generatie babies kunnen niet zonder een smartphone. Geen wonder dat die baby huilt.
Gewoon schudden tot ie stoptquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:56 schreef J.Caesar het volgende:
Die 's avonds nooit wilt slapen en alles maar bij elkaar gaat brullen.
We (mijn vrouw) hebben d'r verpest door d'r niet gewoon eens een paar dagen achter elkaar te laten brullen. Maar nee 'dat is zo zielig'....
Nee DIT is niet zielig voor ons wil je zeggen![]()
En voor de tere zieltjes; medisch is er niets aan de hand. Het is aandacht zoeken/zeuren.
En nee, ik ga niet in OUD posten
Zullen we jou dan ook eens goed door elkaar schudden? Dan raaskal je de volgende keer misschien wat minder ....quote:Op maandag 15 april 2019 10:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon schudden tot ie stopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |