Interessant!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:34 schreef _The_General_ het volgende:
Google eens op Ewan het droomschaap! Sinds we dat ding hebben slaapt die baby van ons heerlijk in!
Gelukkig !quote:Op zaterdag 23 februari 2019 06:52 schreef J.Caesar het volgende:
Gister een 20 minuutjes laten brullen en geslapen van 22:00 tot nu. Prima baby weer
Jawel hoor, ik kan wel tussen de regel lezen. Maar kom op....je noemt je eigen kind toch geen kut baby.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 08:42 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet tussen de regels kunt lezen.
En je hebt daddy-issues
Hè wij zijn het met elkaar eens @Samuel24quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:26 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik kan wel tussen de regel lezen. Maar kom op....je noemt je eigen kind toch geen kut baby.
Nou ja....jij wel dan.
Ja? Denk jij er ook zo over?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:29 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Hè wij zijn het met elkaar eens @:samuel24
Ja kom op zeg.quote:
Dude..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:03 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Gelukkig !
Dat is het handige met 1 kint, ik kan mijn baby niet laten brullen want dan worden de andere 2 kinteren wakker
En kinteren dan ?quote:
quote:
Ja, ik ken de hont/kad 'grappen', maar soms zie je zoveel domheid voorbij komen dat het niet altijd duidelijk is of de fout met opzet is gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:43 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ja, ik ken de hont/kad 'grappen', maar soms zie je zoveel domheid voorbij komen dat het niet altijd duidelijk is of de fout met opzet is gemaakt.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 08:20 schreef Samuel24 het volgende:
Hele topic gelezen. Dit is weer zo´n typische kut vader die eigenlijk helemaal geen kinderen zou moeten kunnen krijgen.
Eigenlijk zou je dit topic daarom juist moeten verplaatsen, kunnen we lachenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat de term “kutbaby” daar niet helemaal lekker valt.
quote:Op zondag 14 april 2019 13:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Zo praat je niet over je eigen kind, met je kutbaby... Nep dus.
Jamaar jamaar jamaar, het is un BEEEEEEEEEEEEBIEEEEEEEE!!!quote:Op zondag 14 april 2019 16:41 schreef girlnextdoor. het volgende:
TS, heb je überhaupt nagedacht voordat jullie aan een baby begonnen?
'Wilt 's avonds niet slapen en begint alles bij elkaar te brullen'. Dat kun je verwachten als je aan kinderen begint. Maar loop hier dan niet te klagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |