quote:Duitse finale op 22 februari met zeven kandidaten
Duitsland kiest op vrijdag 22 februari de inzending voor Tel Aviv. In de finale in Berlijn treden zeven kandidaten aan. Zes daarvan waren in november al bekend gemaakt. De zevende is het duo Sisters dat bestaat uit Carlotta Truman en Laura Kästel. Zij voegen zich bij Aly Ryan, BB Thomaz, Linus Bruhn, Gregor Hägele, Lilly Among Clouds en Makeda.
De presentatie is in handen van Barbara Schöneberger en Linda Zervakis.
De titels en componisten zijn:
– Aly Ryan – Wear your love (Aly Ryan, Michelle Leonard, Thomas Stengaard, Tamara Olorga)
– BB Thomaz – Demons(BB Thomaz, Andrew Tyler, Ricardo Bettiol, Tim Schou)
– Linus Bruhn – Our City (Linus Bruhn, Dave Roth, Pat Benzner, Serhat Sakin, Simon Reichardt, Gianna Roth)
– Gregor Hägele – Let me go (Gregor Hägele, Jonas Shandel, David Jürgens, Tamara Olorga)
– Sisters – Sister (Laurell Barker, Marine Kaltenbacher, Tom Oehler, Thomas Stengaard)
– lilly among clouds – Surprise (Elisabeth Brüchner, Udo Rinklin)
– Makeda – The day I loved you most (Makeda, Tim Uhlenbrock, Kelvin Jones, Kristine Bogan)
Ziggo kanaal 54 en KPN kanaal 44quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:53 schreef Momo... het volgende:
Unser Lied für Israel is vanavond vanaf 20:15 te zien op ARD 1
Kan ze niet voor het VK gaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:49 schreef Momo... het volgende:
We hebben al teveel soulachtige ballads nu
Ja. Dat vooral.quote:
Dat is zeker zo. Deze was al beter dan 90 procent van wat er tot nu toe gaat.quote:
HUP LILLY DOEZEPWAquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:51 schreef Em31 het volgende:
Lilly haar favoriete songfestivalnummer is trouwens CATS
Voor mij komt het helemaal niet op gangquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:50 schreef grazz het volgende:
Makeda is een plaatje en zong goed, maar lied komt voor mij te laat gang
Kost vooral niet veel om de tijd te vullen. Schrijft de avrotros mee?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:54 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is een zeer waardevol tussenstukje.
Sprak de psychologequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:54 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is een zeer waardevol tussenstukje.
Die wisselen continu volgens mijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:54 schreef aarontje112 het volgende:
Makeda is wel gestegen naar de eerste plek bij de bookies, maar we moeten nog 4 nummers
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:54 schreef aarontje112 het volgende:
Makeda is wel gestegen naar de eerste plek bij de bookies, maar we moeten nog 4 nummers
En fitnesstrainer, en werd 4e bij The Voice, en nog een hele rits andere dingen die ik nu weer vergeten benquote:
Ik ben geen psycholoog, en ook geen vrouw.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sprak de psychologe
Of ben jij dat niet?
Busy lady!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En fitnesstrainer, en werd 4e bij The Voice, en nog een hele rits andere dingen die ik nu weer vergeten ben
Die ook.quote:
Oh sorryquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben geen psycholoog, en ook geen vrouw.
Zouden deze ook fierljeppen?quote:
Maar ik ben wel van het psychologische ondersteuningstopic.quote:
Het heeft inderdaad wat musical-achtigs.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:59 schreef Greys het volgende:
Dit schreeuwt 'Nurlaila in de musical Rent'.
EISBRECHNER.quote:
Denk dat het derde meisje dit beter had gezongenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:00 schreef ato het volgende:
Op zich heeft zij geen slechte stem, maar hapt af en toe naar adem. Liedje vind ik een mooie opbouw hebben. Maar refrein te rommelig.
quote:
Ik zie net dat ik Nurlaila in Rent NEGENTIEN JAAR GELEDEN heb gezien dus dat zegt jullie weinig wrs.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad wat musical-achtigs.
Nurlaila ging ooit bijna naar het ESF.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik Nurlaila in Rent NEGENTIEN JAAR GELEDEN heb gezien dus dat zegt jullie weinig wrs.![]()
![]()
'98 toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nurlaila ging ooit bijna naar het ESF.
Een evenwichtige psych hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:02 schreef Cyan9 het volgende:
Een beetje een "Ik ben sad.. Ik ben happy! Ik ben depressed.. Ik ben lyrischhhhh!!!"
Dat was een van de weinige keren dat Nederland echt wel een goed NSF had. Alsof Je Bij Me Bent was ook gewoon een goed nummer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, nu je het zegt!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
Lily heeft wat weg van wijlen Paulien van Deutekom.![]()
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
Lily heeft wat weg van wijlen Paulien van Deutekom.![]()
Geweldige zangeres nu nog steeds.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik schiet er verdomme van vol.quote:
Is ook de ex-vrouw van onze nieuwe Jezus.quote:
Ik ken Nurlaila met het prachtige liedje wat 2e werd in NSF.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik Nurlaila in Rent NEGENTIEN JAAR GELEDEN heb gezien dus dat zegt jullie weinig wrs.![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is ook de ex-vrouw van onze nieuwe Jezus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |