Ja die is ook fantastisch... Lana del Rey meets Florence + The Machinequote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:03 schreef Em31 het volgende:
OMG dat nummer van Lilly wtf![]()
dat is toch een winnaar
Ja heb je denk ik gelijk in, nummer van Lilly is helemaal mijn smaak, maar nummer van Aly is ook geweldigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die is ook fantastisch... Lana del Rey meets Florence + The Machine
Ik denk alleen dat Aly iets meer geschikt is voor een bredere doelgroep qua score...
Ziggo kanaal 54 en KPN kanaal 44quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:53 schreef Momo... het volgende:
Unser Lied für Israel is vanavond vanaf 20:15 te zien op ARD 1
Ik had het eerder al over oprukkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:50 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind Aly ook een fantastisch nummer hebben. Ik hoop echt dat dit live ook goed overkomt.
Duitsland is ook gelijk 3e op Betfair
[ afbeelding ]
Thnx Emquote:
Even in de OP gezet en een topicpointer gemaakt, da's makkelijk voor de mensen die vanavond aanschuiven. Dit is toch altijd wel een populaire finale om te kijken.quote:
Duitsland is het nieuwe Zweden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Toch zonde dat er vanavond liedjes gaan sneuvelen die qua kwaliteit veel beter zijn van 85% van wat tot nu toe is gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |